Viiskymppiset naiset pahasti rupsahtaneita

Anonyymi-ap

75

753

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan samalla tavalla miehetkin rupsahtavat, kun tulee ikää. Joillain on "roikkupallit" jo 30-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Oho ja sinäkö näet vain niitä helium palleja jotka leijuvat ilmassa?


      • Anonyymi

        Ei ne roikkupallit mistään iästä välttämättä ole kiinni. Isot roikkuvat nuorillakin herkemmin. Ja onhan ne nyt miehekkäät ja komeet.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18034455K

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      50- ja 60 kymppiset ihmiset ovat vuosi vuodelta nuorempia.

      • Anonyymi

        Mutta ei kaikki mieleltään kuten aloitus todistaa.
        Ajatusmaimma on jäänyt lapsentasolle.


      • Siis 500-600-vuotiaat..?
        Viiskytkymmentä on viissataa,


    • Anonyymi

      Ei kaikki kyllä. Mun tuleva vaimo on hemaiseva vielä yli 50 vuotiaanakin. Ei vaan itse tajua sitä 😊

      • Anonyymi

        👍👍👍 Sinä ymmärrät maiskauneudelle.


    • Tupakointi vanhentaa kyllä selkeästi, näkyy ihossa sukupuolesta riippumatta

      • Anonyymi

        👍👍👍 kaikki mikä riippuu ei näy 🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍 kaikki mikä riippuu ei näy 🤭🤭

        Kaiken muun saa osapuilleen piiloon paitsi silmäpussit, no ehkä jättikoon linsseillä 😎


    • Anonyymi

      Hyvinvoivat ihmiset näyttävät hyviltä missä iässä tahansa.

    • Se vähän riippuu... jotkut on nuorekkaampia 50-kymppisenä kuin joku 30 vuotiaana.

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍

        Todettua..


    • Anonyymi

      Yli viisikymppinen saakin rupsahtaa. Jopa kuuluu rupsahtaa. Mitä kummallista tai paheksuttavaa tuossa on. Rupsahtakaa rauhassa. Makea se on rusinakin,makeampi kuin rypäle. Joitakin se tuntuu kovasti kiukuttavan. Se on heidän ihan oma ongelma.🤷‍♀️♥️💩

    • So what? Silloin välittävä kumppani voisi halata ja laittaa levylautaselle soimaan: "Rupsahda rauhassa rakkaani" 😄

      Tiedoksesi, että kukaan meistä ei saa ruuvattua elämänkelloaan taaksepäin. Et edes sinä. Pahoittelen.

      • Anonyymi

        Näinpä juuri. Taitaa aika rupsahtanyt käpy siellä näitä viestejä postailla? Syyttää naisia siitäkin että tukka on lähtenyt ja hampaat heiluu. Täytyy sekin naisten syyksi laittaa,kun niin pajaa tekee oma kuva peilissä että peilikin on pitänyt piilottaa. Voi siten kuvitalla olevansa itse jotenkin ikinuori tavoiteltava orhi🤭🤏💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri. Taitaa aika rupsahtanyt käpy siellä näitä viestejä postailla? Syyttää naisia siitäkin että tukka on lähtenyt ja hampaat heiluu. Täytyy sekin naisten syyksi laittaa,kun niin pajaa tekee oma kuva peilissä että peilikin on pitänyt piilottaa. Voi siten kuvitalla olevansa itse jotenkin ikinuori tavoiteltava orhi🤭🤏💩

        Enpä osaa näkemättä moittia 😄
        Minulle tuli heti mielikuva siitä palstan 33-vuotiaasta ikisinkusta 😉
        Että nyt hän on alkanut jo nirsoillakin 😂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Enpä osaa näkemättä moittia 😄
        Minulle tuli heti mielikuva siitä palstan 33-vuotiaasta ikisinkusta 😉
        Että nyt hän on alkanut jo nirsoillakin 😂

        Sekin vielä!😁💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä!😁💩

        No mutta oli sitten vanha tai nuorempi niin syy on tässä, kun on niin 🤏🤭💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta oli sitten vanha tai nuorempi niin syy on tässä, kun on niin 🤏🤭💩

        Jaajaa. 🤔
        Kertokoon kuka onnistuu sen näkemään 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri. Taitaa aika rupsahtanyt käpy siellä näitä viestejä postailla? Syyttää naisia siitäkin että tukka on lähtenyt ja hampaat heiluu. Täytyy sekin naisten syyksi laittaa,kun niin pajaa tekee oma kuva peilissä että peilikin on pitänyt piilottaa. Voi siten kuvitalla olevansa itse jotenkin ikinuori tavoiteltava orhi🤭🤏💩

        🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Nykyään 40-50v naiset seksikkäimpiä saavat kikkelin eloon ja pussatuttaa kun heitä näkee en tiedä mistä johtuu mut ovat super seksikkäitä

      • Anonyymi

        Sinulla ei olekkaan pienuuskompleksia,jota täytyy lyttäämällä kasvattaa. Johan tuo ap,n ongelma näkyy selvästi ja kauas. Surkuhupaista💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei olekkaan pienuuskompleksia,jota täytyy lyttäämällä kasvattaa. Johan tuo ap,n ongelma näkyy selvästi ja kauas. Surkuhupaista💩

        Ronny ja the loaferssin laulu sopii tähän eli se jokin sinulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ronny ja the loaferssin laulu sopii tähän eli se jokin sinulla on

        Tai meiju suvaksen tää onnea on laulu tai kikan sukkula venukseen


    • Anonyymi

      Me liikkumme selvästi ihan eri paikoissa ja näemme aivan eri viisikymppisiä. Mä pikemmin mietin miltei joka kerta, että miten viisikymppiset näyttävät nykyajassa niin nuorilta. Eikä kyse ole edes vertailusta omaan ikääni, vaan voin kaivaa esiin valokuvia viisikymppisistä aiemmilla vuosikymmenillä ja nyt ja todeta, että kylläpä aika kohtelee nykyään ihmisiä silkkihansikkain.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi. Mahtavaa että teitä ihania ihmisiä on olemassa pilvinpimein♥️🤗💩


      • Anonyymi

        Olen kans nähnyt lehtikuvista, miten laitetutkin vasta nelikymppiset oli harmaahapsia, meikittömiä mummoja vielä 90-luvulla. Ihan karsean näköisiä joissain beigeissä neuleliiveissä ja massiivisissa muovipokissa.

        Mieluummin minihamemummoja botoxhuulilla👍

        Minustakin nykyään aikuiset naiset pukeutuu ja laittaa kivasti:)

        Itseä ei esim ihon vanheneminen mitenkään häiritse kunhan muuten pysyy kuodissa ja sekin on joksisen ihan oma asia.


      • Ehkä se johtuu pukeutumis-ja tukkatyylistä. Ennen monet näytti vanhemmilta jo keski-ikäisinä, kun esim. pukeutumistyylikin oli sen mukainen. Tosin oli ennenkin nuorekkaan näköisiä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia ja nykyään jo ennen aikojaan vanhentuneen.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä se johtuu pukeutumis-ja tukkatyylistä. Ennen monet näytti vanhemmilta jo keski-ikäisinä, kun esim. pukeutumistyylikin oli sen mukainen. Tosin oli ennenkin nuorekkaan näköisiä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia ja nykyään jo ennen aikojaan vanhentuneen.

        Poikkeusyksilöitä on ollut aina, mutta keskiverto on kyllä nykyään nuoremman näköinen. Luultavasti eritoten elämällä itsellään oli varsinkin tuolla kauempana vaikutusta. Me elämme nykyään fyysisesti paljon kevyempää elämää. Myös ihoa suojataan nykyään paremmin ja on mahdollista suojata paremmin ja ihoa myös usein hoidetaan paremmin. Ulkoilmaelämä tekee ihmiselle hyvää, mutta siinäkin liika näkyy, varsinkin ihossa. Eivät tietenkään kaikki ikääntymisen merkit ole negatiivisia ja minun silmiini moni hyvinkin ryppyinen on myös kaunis. Vaan siis kyllä siihen ihan syynsä on miksi rikkaat (varsinkin naiset) ovat tupanneet välttelemään noita pihatoitä tai ainakin piiloutumaan leveiden lierien taakse niitä tehdessään.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ehkä se johtuu pukeutumis-ja tukkatyylistä. Ennen monet näytti vanhemmilta jo keski-ikäisinä, kun esim. pukeutumistyylikin oli sen mukainen. Tosin oli ennenkin nuorekkaan näköisiä keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia ja nykyään jo ennen aikojaan vanhentuneen.

        Tästähän oli just Heasarissa juttuakin https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009866876.html . Pelkkä ajattelutapojen ja muodin muutos on ollut huimaava. En ota rupsahtamiseroon kantaa, mutta tuo ajattelutapa siitä, että millainen on "viisikymppinen nainen" on kyllä muutunut hieman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän oli just Heasarissa juttuakin https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009866876.html . Pelkkä ajattelutapojen ja muodin muutos on ollut huimaava. En ota rupsahtamiseroon kantaa, mutta tuo ajattelutapa siitä, että millainen on "viisikymppinen nainen" on kyllä muutunut hieman.

        Mä luin ton saman artikkelin ja mietin, että mä en koskaan ollut sijoittanut "tyttökultia" ihmeemmin mihinkään ikään, mutta en ainakaan viiteenkymppiin. Toi 55 vuotta on aika hurja, jos tuolloin on oikeasti näytetty viisikymppisinä tuolta. Mun seitsenkymppinen äitinikin on nuoremman oloinen kuin nuo 80-90-luvun tyttökullat.

        Aloittaja on tainnut jöödö ajattelussaan jumiin sinne 80-luvulle. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästähän oli just Heasarissa juttuakin https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009866876.html . Pelkkä ajattelutapojen ja muodin muutos on ollut huimaava. En ota rupsahtamiseroon kantaa, mutta tuo ajattelutapa siitä, että millainen on "viisikymppinen nainen" on kyllä muutunut hieman.

        Tyttökultia katsoi vanhat naiset, Sinkkuelämiä katsoi vanhat naiset ja Hesarin artikkelin on kirjoittanut vanha nainen. Muu ei ole muuttunut kuin ehkä vanhojen ämmien cope lisääntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttökultia katsoi vanhat naiset, Sinkkuelämiä katsoi vanhat naiset ja Hesarin artikkelin on kirjoittanut vanha nainen. Muu ei ole muuttunut kuin ehkä vanhojen ämmien cope lisääntynyt.

        Et selvästikään tiedä lainkaan mikä noiden sarjojen todellisuus on ollut. Tekijätkin ovat olleet miehiä. No mutta kun on noin tietämätön, niin eipä sille mitään mahda. 🤣


    • Anonyymi

      Tulevaisuudessa on kaunista katsella ryppyisellä iholla ihquja tatuointeija ja muita töherryksiä. Eivätkä ne suonikohjuisissa säärissäkään mikään kovin kiihottava näky taida olla.

      • Anonyymi

        Ovatko ne suonikohjuiset sääret sitten kiihottavat ilman tatuointeja?


      • Anonyymi

        Sinun impotessiongelmat ei ole naisten syytä:)

        Kehtaat vielä koittaa syyllistää naisten täysin luonnillista vanhenemista ongelmistasi voiko säälittävämpää olla?


    • Anonyymi

      Kunkin tavallaan ja tyylillään ei sen pitäisi kenellekkään muulle kuulua millään muotoa,

      Terveisin tuleva 50 vuotias.

    • Anonyymi

      No kyllä meidän pitääkin jo vähän rupsahtaa, olkoon kysymys miehistä tai naisista.
      Elämää kuitenkin jo eletty, ei ole pitkään aikaan äiti sivellyt vaipparasvaa peffaan ja sen kyllä jo huomaa.

      AV

      • Anonyymi

        Niin, ne on eletyn elämän voitonmerkkejä😁 mitä niitä häpeileen💩


    • Ihan täysin erimieltä se on ihan yksilöllistä niin naisissa kuin miehissäkin jotkut miehet näyttää 60 vuotiailta alle 40 vuotiaina ja jotkut naiset kävis 60 vuotiaana alle 40 vuotiaasta ja toistepäin noin hieman kärjistäen.🙂.

      • Se on juurikin näin.


    • Mikäköhän AP:n ongelma oikein on? Jos viisikymppiset on omaan silmään rupsahtaneita, eikö tyylikkäintä ja fiksuinta olisi vain antaa ihmisten vanheta arvokkaasti ja itse iskeä nuoria (jos on itse niin nuorekas, että kelpaa nuoremmille).

      Itse ainakin olen sitä mieltä, että missin tai edes 25-35v lapsettoman sinkun näköistä naista etsivät miehet ei ole itseäni varten. Etsikööt ihan vapaasti sen nuoremman! Haluan vanheta arvokkaasti, haluan olla sellainen kuin olen ilman, että koko ajan tunnen oloni kelpaamattomaksi parisuhteessa.

      Jokaisessa meistä on jotain kaunista/komeaa, vaikka olisimme ihan tavallisia tai ei lähelläkään klassisia kauneusihanteita. On ihmisestä itsestään kiinni, kiinnittääkö silmänsä kauneuteen vai puutteisiin.

    • En ymmärrä tälläisen aloituksen pointtia minäkään... Rupsahtaa se aloittajakin varmasti joskus, ellei olekin jo. Aina se ei katso edes ikää. Ei ole moni parikymppinenkään kaikkein seksikkäimmässä kunnossa välttämättä. Liikkumattomuus, ja herkkujen mussuttaminen syynä. Mutta mitä auttaa täällä arvostella ihmisiä? Ketä se hyödyttää? Lapsellista.

      • Anonyymi

        Mutta tuohan on ihan kuin sinun suusta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuohan on ihan kuin sinun suusta...

        Minä en tee tuollaisia aloituksia tänne. Enkä minä ketään arvostele, enkä hauku. Jokainen saa olla sellainen kuin on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en tee tuollaisia aloituksia tänne. Enkä minä ketään arvostele, enkä hauku. Jokainen saa olla sellainen kuin on.

        Olethan sanonut jotain että sinun ikäiset (viisikymppiset) naiset on lihavia, huonokuntoisia mummoja, joihin et koskisi ikinä. Aika samaa settiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sanonut jotain että sinun ikäiset (viisikymppiset) naiset on lihavia, huonokuntoisia mummoja, joihin et koskisi ikinä. Aika samaa settiä.

        Olen tavallaan sanonut noin, mutta vähän eri kontekstissa. Olen yleistänyt. En kuitenkaan halua haukkua ketään, enkä tuottaa pahaa mieltä. Jos en halua koskea sellaiseen, on se oma ongelmani. En minä siitä aloituksia tänne tee. En halua loukata ketään tarkoituksellisesti.


    • Siis, niin käy joskus meille kaikille. Mielestäni se nuorekkuuden tavoittelu jollakin ihon kiristyksellä yms muulla paskalla on ihan naurettavaa touhua. Jokaisen pitäisi pystyä vanhenemaan luonnollisesti.

      Jotenkin ikävää, että jo hyvin nuoret pilaa naamansa…

      • Se onkin jännä juttu miten järkyttävää luonnollinen asia joillekin on ja miksi ulkonäkö on joillekin jokin ylläpitämisen aihe tai rahareikä.

        Ketä sillä miellytetään, itseä vai muita vai ketä? 🤷🏼‍♂️

        Mä oon ajatellut aikalailla aina, että aivan sama jos jotkut ei pidä ulkonäöstäni (missään iässä), se ei vaikuta mitenkään itsessäni viihtymiseen. Mä tykkään olla itteni näköinen, vaikka sairauksistani en tykkää mitä se kehossani aiheuttaa ja henkisesti tuskaa mulle ja arkipäivän haasteita.

        Mutta ei kaikki tietenkään ajattele näin.


      • Huitale kirjoitti:

        Se onkin jännä juttu miten järkyttävää luonnollinen asia joillekin on ja miksi ulkonäkö on joillekin jokin ylläpitämisen aihe tai rahareikä.

        Ketä sillä miellytetään, itseä vai muita vai ketä? 🤷🏼‍♂️

        Mä oon ajatellut aikalailla aina, että aivan sama jos jotkut ei pidä ulkonäöstäni (missään iässä), se ei vaikuta mitenkään itsessäni viihtymiseen. Mä tykkään olla itteni näköinen, vaikka sairauksistani en tykkää mitä se kehossani aiheuttaa ja henkisesti tuskaa mulle ja arkipäivän haasteita.

        Mutta ei kaikki tietenkään ajattele näin.

        Toki minäkin haluan korvata liian rasvan lihaksella, mutten ulkonäön takia vaan fyysisen vahvuuden ja hyvä tukirakenteen saamiseksi löysille nivelilleni ja vaurioituneelle/kuluneelle luustolleni.

        Tieto hyvästä lihaskunnosta helpottaa, kun tietää sen merkityksen sairauksien oirekuvan muuttumisena. Hyvä tukilihas tukee ja vähentää kipuja, löysän laiskan lihaksen sijaan.

        Toiset miettii ulkonäön muutosta, minä mietin terveydentilani ja sitä kautta vointini ja suoraan elämänkykyjeni muutosta suoriutua arjessa.


      • Huitale kirjoitti:

        Toki minäkin haluan korvata liian rasvan lihaksella, mutten ulkonäön takia vaan fyysisen vahvuuden ja hyvä tukirakenteen saamiseksi löysille nivelilleni ja vaurioituneelle/kuluneelle luustolleni.

        Tieto hyvästä lihaskunnosta helpottaa, kun tietää sen merkityksen sairauksien oirekuvan muuttumisena. Hyvä tukilihas tukee ja vähentää kipuja, löysän laiskan lihaksen sijaan.

        Toiset miettii ulkonäön muutosta, minä mietin terveydentilani ja sitä kautta vointini ja suoraan elämänkykyjeni muutosta suoriutua arjessa.

        Lopputulos voi olla sama ulkonäöllisestikin, mutta lähtökohta syyt on erit. 😊

        Toisella ulkonäkö, toisella terveydelliset. Sama vaatteissa.


      • Huitale kirjoitti:

        Se onkin jännä juttu miten järkyttävää luonnollinen asia joillekin on ja miksi ulkonäkö on joillekin jokin ylläpitämisen aihe tai rahareikä.

        Ketä sillä miellytetään, itseä vai muita vai ketä? 🤷🏼‍♂️

        Mä oon ajatellut aikalailla aina, että aivan sama jos jotkut ei pidä ulkonäöstäni (missään iässä), se ei vaikuta mitenkään itsessäni viihtymiseen. Mä tykkään olla itteni näköinen, vaikka sairauksistani en tykkää mitä se kehossani aiheuttaa ja henkisesti tuskaa mulle ja arkipäivän haasteita.

        Mutta ei kaikki tietenkään ajattele näin.

        Nykyään kaikki on vaikeampaa.. tai siis niinkuin itsensä hyväksyminen.

        Toiset omaavat pienet rinnat. Haluavat sen takia isot, mielestäni jollain lailla hölmön näköiset (silikonit) eikö ne ketunnokat olisi kumminkin paremmat. Ihan jo terveydellisistä syistä.🤔

        Muistaakseni sinä kärsit taas enemmänkin siitä että on varustusta vaikka muille jakaa. Ei se niinkään päin ole varmasti kiva.😓

        Itse en omista ihan pieniä, eikä nämä nyt mitkään kovinkaan isotkaan ole vaan juuri passelit tähän omaan kehoon. Olen siis hyvinkin tyytyväinen tämänlaisena. Voi kunpa jokainen voisi olla juuri sellainen kuin on.

        Mielestäni siis nämä nyky ajan kauneus leikkaukset ovat ihan kamalia, ajatellen että kohta kaikilla ”lapsilla”18v on silikonit, kun se on tätä normi päivää😱 silloin vielä saatetaan hakea sitä hyväksyntää. Pilaat kehosi jo noin nuorena, niin ei oikeasti hyvä homma yhtään.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nykyään kaikki on vaikeampaa.. tai siis niinkuin itsensä hyväksyminen.

        Toiset omaavat pienet rinnat. Haluavat sen takia isot, mielestäni jollain lailla hölmön näköiset (silikonit) eikö ne ketunnokat olisi kumminkin paremmat. Ihan jo terveydellisistä syistä.🤔

        Muistaakseni sinä kärsit taas enemmänkin siitä että on varustusta vaikka muille jakaa. Ei se niinkään päin ole varmasti kiva.😓

        Itse en omista ihan pieniä, eikä nämä nyt mitkään kovinkaan isotkaan ole vaan juuri passelit tähän omaan kehoon. Olen siis hyvinkin tyytyväinen tämänlaisena. Voi kunpa jokainen voisi olla juuri sellainen kuin on.

        Mielestäni siis nämä nyky ajan kauneus leikkaukset ovat ihan kamalia, ajatellen että kohta kaikilla ”lapsilla”18v on silikonit, kun se on tätä normi päivää😱 silloin vielä saatetaan hakea sitä hyväksyntää. Pilaat kehosi jo noin nuorena, niin ei oikeasti hyvä homma yhtään.

        Nykyään ei ole sen vaikeampaa, ihmisillä vaan on liikaa aikaa ja rahaa, liian vähän itsehillintää ja järkeäkin. Siksi mennää kuin päättömät kanat, syteen tai saveen kun se sillä hetkellä tuntuu niin hienolta.

        No ei mulla kovin isot rinnat ole, isompiakin on. Mutta mulla on rintarauhasta paljon, joillain sen lisäksi rasvaa mitä mulla taas ei oikeen rinnoissa ole. Niin rinta roikkuu ihon venyttyessä. Se kaikki rintarauhanen on kuin appelsiini villasukassa. 😂

        Jolloin tulee painopiste alas, rinnan alle ihorikkoja jne. Eli ei se koko ole suinkaan aina se juurisyy, vaan se miten ne rinnat haittaa ja vaivaa mm. terveyttä. 🙂

        Niinpä. Ikävintä on se kiire sännätä tuumasta toimeen. Voisi miettiä vielä pidempäänkin. Kauneusihanteet on muutenkin rumia nykyään, minusta. Myrskylintuja ja hermannipelle meikkejä. Liikaa kaikkea.


      • Huitale kirjoitti:

        Nykyään ei ole sen vaikeampaa, ihmisillä vaan on liikaa aikaa ja rahaa, liian vähän itsehillintää ja järkeäkin. Siksi mennää kuin päättömät kanat, syteen tai saveen kun se sillä hetkellä tuntuu niin hienolta.

        No ei mulla kovin isot rinnat ole, isompiakin on. Mutta mulla on rintarauhasta paljon, joillain sen lisäksi rasvaa mitä mulla taas ei oikeen rinnoissa ole. Niin rinta roikkuu ihon venyttyessä. Se kaikki rintarauhanen on kuin appelsiini villasukassa. 😂

        Jolloin tulee painopiste alas, rinnan alle ihorikkoja jne. Eli ei se koko ole suinkaan aina se juurisyy, vaan se miten ne rinnat haittaa ja vaivaa mm. terveyttä. 🙂

        Niinpä. Ikävintä on se kiire sännätä tuumasta toimeen. Voisi miettiä vielä pidempäänkin. Kauneusihanteet on muutenkin rumia nykyään, minusta. Myrskylintuja ja hermannipelle meikkejä. Liikaa kaikkea.

        Ja siis juu, itse olin aikoinani B-kuppiini ihan tyytyväinen, kunnes kasvoi ja kasvoi vaan. Nyt kuitenkin esitän toiveen leikkaavalle kirurgille, että pienentää rintojani niin paljon kuin se terveydellisesti ja hänestä hyvä on. Mutta itse toivon saavani mahdollisimman pienet rinnat, mielummin niin etten edes rintaliivejä enää tarvitse.

        Puoliso voi olla ynseenä, mutta sille ei mitään mahda. Tykkää tai ei.


      • Huitale kirjoitti:

        Ja siis juu, itse olin aikoinani B-kuppiini ihan tyytyväinen, kunnes kasvoi ja kasvoi vaan. Nyt kuitenkin esitän toiveen leikkaavalle kirurgille, että pienentää rintojani niin paljon kuin se terveydellisesti ja hänestä hyvä on. Mutta itse toivon saavani mahdollisimman pienet rinnat, mielummin niin etten edes rintaliivejä enää tarvitse.

        Puoliso voi olla ynseenä, mutta sille ei mitään mahda. Tykkää tai ei.

        Ymmärrän ettei tuollaisen vaivan takia ole kiva urheilla. Pakkohan sitä on kumminkin liikkua. Mutta jos kaikki sattuu, niin ei se hirveän nautinnollista elämää ole. 🤔

        Jokaisen oma valinta. Toivottavasti kirurgi kuuntelee🤗


    • Toiset enemmän toiset vähemmän. Se on niin kiinni geeneistä, elämäntavoista, terveydestä ylipäänsäkin. Monen asian summa kuka ikääntyy mitenkin. Muttei kukaan välty ikääntymiseltä, solut ei uusiudu nekään ikääntyessä enää kuten nuorena se on juuri seuraus miksi rupsahdetaan vanhana.

    • Moniko miettii omaa hyvinvointiaan mm. vaatteissaan? Mietitkö ulkonäköä vai miltä vaatteet tuntuvat päälläsi? Onko epämukava kaunis vaate järkevää ostaa, minusta ei. Varsinkaan muitten mieliksi. Jos vaate kiristää jossain vaiheessa tai missään vaiheessa, hikoiluttaa, palelee siinä tai vaate ei jousta tarpeeksi eli on epäkäytännöllinen millään tavoin, niin silloinhan se on paska tuote ja ostos. Ennen kaikkea toimivuus ja oma hyvinvointi eikä ulkonäkö.

      • Samoin jos pitkät hiukset aiheuttaa hikoilua, epämukavuutta, kipuja tai muita oireita, niin eihän niitä silloin ole mitään järkeä kasvattaa ollakseen kaunis tai hyvännäköinen. Tai muitten mieliksi.

        Siksi minäkin suosin lyhyttä hiusmallia, parempi olla. Ja sopiikin ihan hyvin.


      • Tässä olen samaa mieltä sun kanssa, samoin tuosta hiusosiosta. Lisäisin kuitenkin tuohon vielä sen, että kyllä käytännöllinen ja mukavakin vaate voi olla myös kaunis. Itse haluan, että vaatteet olisi mukavia eikä hiostais, mutta samalla myös kauniita ja mua miellyttävissä väreissä. Tykkään myös pehmeistä materiaaleista, esim. huiveissa, mutta myös joissain muissakin vaatteissa. Haluan myös sen lisäksi, että vaate on mukava ja käytännöllinenkin, että siinä olis edes jotain naisellisuutta, koska en tunne itseäni kovin miehekkääksi. Mutta jokainen valitsee sellaisia vaatteita kuin itse haluaa (toki joskus rahatilanne tai joku muu voi verottaa sitä millaisia vaatteita omistaa).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tässä olen samaa mieltä sun kanssa, samoin tuosta hiusosiosta. Lisäisin kuitenkin tuohon vielä sen, että kyllä käytännöllinen ja mukavakin vaate voi olla myös kaunis. Itse haluan, että vaatteet olisi mukavia eikä hiostais, mutta samalla myös kauniita ja mua miellyttävissä väreissä. Tykkään myös pehmeistä materiaaleista, esim. huiveissa, mutta myös joissain muissakin vaatteissa. Haluan myös sen lisäksi, että vaate on mukava ja käytännöllinenkin, että siinä olis edes jotain naisellisuutta, koska en tunne itseäni kovin miehekkääksi. Mutta jokainen valitsee sellaisia vaatteita kuin itse haluaa (toki joskus rahatilanne tai joku muu voi verottaa sitä millaisia vaatteita omistaa).

        Jep. Itse kun en kauneutta kaipaa vaatteisiini tai itseeni mitenkään, kuin sydämeeni ja ajatuksiini niin valitsen niitä maskuliineja kuoseja, jotka minusta ovat mukavan näköisiä muttei suinkaan kauniita.

        Mä mietin kaiken aina sen mukaan mikä on mulle mukavinta, kun sairaudet on osasyynä miksi oon oppinut näin miettimään. Mikä ei pahenna mun oloa, se käy. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Jep. Itse kun en kauneutta kaipaa vaatteisiini tai itseeni mitenkään, kuin sydämeeni ja ajatuksiini niin valitsen niitä maskuliineja kuoseja, jotka minusta ovat mukavan näköisiä muttei suinkaan kauniita.

        Mä mietin kaiken aina sen mukaan mikä on mulle mukavinta, kun sairaudet on osasyynä miksi oon oppinut näin miettimään. Mikä ei pahenna mun oloa, se käy. 😊

        Juu. Itse valitsen vaatteita tai vaikka asusteitakin kuten huiveja koruja (enimmäkseen korvakoruja) sen mukaan mikä miellyttää mun silmää sillä hetkellä ja myös materiaali, se onko painava (en voi käyttää kovin painavia koruja ja vaatteita, enkä myöskään kovin painavia laukkuja ja reppuja), onko mukava materiaali, miellyttääkö väri jne. En myöskään tykkää ihan vartalonmyötäisistä vaatteista, ne vaan hiostaa ja puristaa (no jotkut legginsit voi olla vähän kapeammat, ne yleensä onkin). Toki en halua mitään ihan kauheita telttojakaan, mutta pieni väljyys on sallittu. Mukavuus on mulle tärkeää ja myös vaatteen, huivin, pipon yms. laatu (ihan huonolaatuisia en ota) ja myös nuo muut edellä mainitut seikat.


    • Anonyymi

      Olihan surkea aloitus. Ei edes omaa näkemystä aiheesta 😃

    • Aloittajalle sanoisin, että omaa elämäänsä ei kannata räätälöidä muiden miellyttämiseen vaan kuulostella mikä itsestä tuntuu hyvälle ja helpottaa omaa arkea ja hyvinvointia. Olipa se mitä tahansa ulkoisesta sisäiseen olemukseen. Vain silloin voi olla onnellinen, kun palvelee itselleen hyvän olon. Muut kantakoon vastuunsa mielipahastaan ja vaatimuksistaan muita kohtaan, ei täällä eletä muita viihdyttäen.

    • Anonyymi

      Kohta pitäisi lähteä taas lähes 50-vuotiaan naisen luo, toivottavasti en saa sätkyjä kun hänet näen. Vien hänet ruskakävelylle metsään, kevyeen tihkusateeseen.
      Kyllä siellä metsässä ilkeää hänen kanssaan kävellä, kaupungille varmaan täytyy etsiä jo joku nuorempi edustavampi tapaus:)

      Mjaa, metsässä on kivampaa.

      AV

    • Anonyymi

      Miten musta tuntuu, että jollakulla meni pahasti ihon alle toi mun aloitus, missä mietin, että kannattaako viisikymppisen naisen enää haaveilla parisuhteesta. :-D

      No sama se. Oman kokemukseni mukaan näitä rupsahtamisaloituksia tekee saman ikäiset ja vanhemmat, jotka eivät itse kelpaa kenellekään. Yritetään lytätä toisten itsetuntoa, että ne erehtyisivät ottamaan huonon kumppanin, koska eivät mukamas muille kelpaa.

      Tiedoksi vitjamunapapparaiselle, että toi ehkä toimii nuoriin ja vielä epävarmoihin tyttösiin, meihin vanhempiin ei niin yhtään.

    • Joo, niin olen. Olisikin outoa, jos olisin 20- tai 30-vuotiaan oloinen. Sehän tarkoittaisi sitä että vanheminen olisi pitänyt loppua jo vuosikymmenet sitten. Miten se olisi mahdollista, Heittämällä henkensä vai?

      Minusta silti puolivuosisadan naiset ja miehet ja heitä vanhemmatkin voivat olla viehättäviä ulkoisesti. Jokainen me ikäännytään ja ikä luonnollisesti näkyy kehossamme ja olemuksessamme. Luonnonlaki.

      Silti se ei tee meistä yhtään sen huonompia ihmisiä kuin nuoremmat kanssasisaremme ja -veljemme.

    • Anonyymi

      On outoa, että edes ajattelet tuollaista, kai sulla on ollut jotain sutinaa sitten sen ikäisen kanssa ja hän on sinut dumpannut.

    • Anonyymi

      En aiooooo rupsahtaa koskaaaaaaan!

    • Anonyymi

      Miksi se sua ahdistaa? Keskity niihin nuorempiin. Vai viisikymppinen nainenko sun juuri ehdottomasti pitäisi saada?

    • Anonyymi

      Pikku pilisen epätoivoinen itsetunnon kohotus yritys. No,kannattiko laittaa? Turpaan tuli ja nyt et kehtaa edes vastauksia lukea. Säälittävää. Miten joku voi noin alas vajota ja itsensä nolata? No,jotku voi. Ne tiedetään💩

    • Anonyymi

      Meinaatko itse kuolla ennenkuin täytät 50 vai miten meinaat selvitä????

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe