Oot liian vanha mulle.
😬
Etsin vaan nuorempia naisia.
51
705
Vastaukset
Se on kyllä helppo uskoa.😂
Täytyy ensin kasvaa aikuiseksi 👍- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvä. Ei kannata miettiä ketään itseään vanhempaa.
Oman ikäinen on loistava valinta.
Ajattele omaa parastasi.
🙏🏻- Anonyymi
Hyvä ikä ois 20-25
- Anonyymi
Itse 29 kaivattu 24 🥺
Mitäpä jos ne nuoremmat naiset kelaakin asiaa ihan samalla tavalla?🤔. Mitäs sitten tehdään.😄.
- Anonyymi
Kaveripojat ei saa naisia missään iässä:)
Anonyymi kirjoitti:
Kaveripojat ei saa naisia missään iässä:)
No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitään. Itellä on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No en osaa fiktiivisten hahmojen ongelmista sanoo mitään. Itellä on ainakin ihan hyvin natsannu.🙂.
Huumejännämiehenä mutta et kilttinä pulleana kaveripoikana.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä ihan riittävästi on ollu parisuhde on se mikä puuttuu.😄.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Mikäs se sellainen kiltti pullea kaveripoika on? Onkos sekin joku palstalegenda niin kuin ne tarralenkkarit?
Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, että on ollut ihan mukava päivä, kaveripoika viilettää paikalle vakuuttelemaan, että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku nainen sanoo esimerkiksi, että on ollut ihan mukava päivä, kaveripoika viilettää paikalle vakuuttelemaan, että ihanaa kun sulla on ollut ihan mukava päivä.
Oih,mikä herrasmies😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih,mikä herrasmies😍😘
Aika rasittavaa mielistelyä
Norppa83 kirjoitti:
Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain määrin minun innoittamanani. Olen nimittäin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja että olen hillittömän lihava ja sitten siihen yhdistettynä vielä nimimerkkini.
Palstakamu kirjoitti:
Harmiksen luoma palstalegenda ilmeisesti minun ainakin jossain määrin minun innoittamanani. Olen nimittäin kertonut palstalla etten ole parisuhdetta vaille, ja että olen hillittömän lihava ja sitten siihen yhdistettynä vielä nimimerkkini.
Joo. Hämärästi muistelen, että tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lähtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, että Mikkojuhankin on sellainen.
Norppa83 kirjoitti:
Joo. Hämärästi muistelen, että tuo pullea kaveripoika -juttu olis susta lähtöisin tai ainakin sun inspiroima. Ja sitten joku keksi, että Mikkojuhankin on sellainen.
Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?
Palstakamu kirjoitti:
Harmis on tainnut nykyään enemmän vihansa viskata Mikitsiin. En tiedä mikä Harmista niin paljon hänessä ahdistaa. Kateutta?
Ehkä se, että MJ on aina niin ystävällinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.
Palstakamu kirjoitti:
Tosin onhan täällä muitakin, jotka ovat ystävällisiä ja mukavia, mutta ei heille olla yleensä vinoiltu.
Norppa83 kirjoitti:
Ehkä se, että MJ on aina niin ystävällinen ja mukava ja tulee toimeen monen keskustelijan kanssa.
Syvällä sisimmässään Harmis haluaisi olla yhtä pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?
Palstakamu kirjoitti:
Syvällä sisimmässään Harmis haluaisi olla yhtä pidetty ja suosittu kuin Mikitsi?
Ehkä.
Norppa83 kirjoitti:
Minä olen kyllä palstan pullein ja syön nytkin keksejä.
buddy-love kirjoitti:
Minä olen kyllä palstan pullein ja syön nytkin keksejä.
Musta ei sais tosi pulleeta tekemälläkään. Maha vois kyllä turvota hetkellisesti, jos söisin tosi paljon kerralla ja vois olla huono olo, mutta ei musta silti tulis pulleeta =D =D
Palstakamu kirjoitti:
Mun mielestä kaikista eniten Harmis piikittelee Disseä (lähinnä poliittisen kannan suhteen), mutta ei kuitenkaan luokittele tätä pulleaksi kamupojaksi.
Palstakamu kirjoitti:
Osaa Harmis rehellisyyden nimissä olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillä tietyissä asioissa. Tai siltä se itsestä tuntuu.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Kiitos ystäväni.🙂.
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos ystäväni.🙂.
Tuo on monen mielipide täällä. Ei pitäis enää yllättää =D
Mikkojuhan kirjoitti:
Osaa Harmis rehellisyyden nimissä olla ihan mukava ja asiallinenkin mutta joskus sille iskee ihme tarve ilkeillä tietyissä asioissa. Tai siltä se itsestä tuntuu.🙂.
Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensä asiallisesti.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos sullekin kamu mukavista ja kivoista sanoistasi!🙂.
Ja minä tarkoitan sitä.
Norppa83 kirjoitti:
Tuo on monen mielipide täällä. Ei pitäis enää yllättää =D
No ei ei kai se niin yllätä mutta tuntuu aina mukavalta kuulla sanottavan niin.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Juu, Harmis osaa olla asiallinenkin. Mulle on ainakin kommentoinut yleensä asiallisesti.
Joo ja on fiksu ja mukavakin tosiaan mutta joissain asioissa löytyy sitten se täysin toinen puoli. Eikä siinä jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolensa mutta Harmiksessa välillä tuntuu ne ikävät puolet aina hetkittäin vahvasti korostuvan ja ottavan vallan.🙂.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ehkä syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmärtää tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan että heistä tulis pari ja menisivät naimisiin
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä syy on rakkaus harmis rakastunut mikkikseen eli vain he kaksi ymmärtää tuon jutun huumorin eli rakkaus on syy no toivotaan että heistä tulis pari ja menisivät naimisiin
No se ei kyllä oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mä en niihin kykenis umpiheterona mitenkään vastaamaan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No se ei kyllä oo mahdollista ja olis kovin surullista jos Harmis tuntis niin yksipuolisia tunteita koska mä en niihin kykenis umpiheterona mitenkään vastaamaan.🙂.
Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistä henkilöä tunne, tiedän vain palstakirjoittelijana.
Norppa83 kirjoitti:
Luulen, ettei Harmiskaan. Tosin en voi olla varma, koska en kyseistä henkilöä tunne, tiedän vain palstakirjoittelijana.
No ei varmasti kykenis en yhtään epäile kanssa ja enhän mäkään häntä tunne kuin täältä mutta sen perusteella ei mitään syytä uskoa muunlailla oo todellakaan.🙂.
- Anonyymi
Ei näytä siltä kun täällä kirjoitat.
Taitaa olla parempi tyytyä ihan "gätöseen"? 🤣
Anonyymi kirjoitti:
gägönen gugguu siellä.. 😂🤣
https://youtu.be/yeFsj0BNZIA?si=37ezUZBKWevzQpD3Gägösen gugguessa voi vemputella sitten gätöseen. :oD Vaikkka Yrjö Otsin tahtiin. :oD
- Anonyymi
Kenelle sinä kuvittelet puhuvasi? :)
- Anonyymi
Tottakai.
Itse M38 ja parikymppinen kelpais. - Anonyymi
Minä olen mummo! Älä koske minuun! Hyis! Häivy!
- Anonyymi
Ja haluan syödä Anis-pastillini rauhassa.
- Anonyymi
Kaltaisiisi tosiaan törmää aina välillä. Se on sen ikävä sivuvaikutus, että näyttää varsin reilusti ikäistään nuoremmalta. Se on kuitenkin ihan ok. Mä ymmärrän kyllä, että jos vaikka lapsia haaveilee, niin minä en on ole oikeaa seuraa. En tosin ollut nuorempanakaan. 😂
Öh kuinka paljon nuorempia? Nuorempia kuin ketä?
- Anonyymi
Eikö se nyt pitäs sanoa suoraan sitten!
- Anonyymi
Ala-arvoista mäkistä tänne palstalle. Ei se tavoita oikeaa ihmistä. Lapsellista😂
- Anonyymi
Ok. Ei siinä. En jää pidättelemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396