TE palvelijat kuluttavat satoja miljoonia euroja

Anonyymi-ap

Runsas ja huonosti valvottu julkinen raha on yhteiskunnan syöpä. Pitäisi olla selvää, ettei kukaan ei voi saada miljoonia euroja valtion eli veronmaksajien omaisuutta. TE palvelijoiden palkat sivukuluineen ovat vähintään 6000€/kk, useilla enemmän. Se tekee 10 vuodessa 720 000€ yhden henkilön osalta. Sitä maksua vastaan kukaan ei saa mitään. Kyse on rahojen kippaamisesta kaivoon. Kun tähän vielä lisätään turhien toimistojen kulut sekä niiden ylläpito, ollaankin jo miljardiluokassa.


Vallitseeko valtion rakenteissa jonkinlainen yhteinen verovarojen kavallussopimus, jonka tarkoituksena on pienen ryhmän etujen maksimointi?

Me muut maksamme tämän.

17

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TE-toimistojen tilat pitäisi myydä ja erottaa koko henkilökunta. Tämä alentaisi kansalaisten verotusta ja lisäisi ostovoimaa, jolloin työllisyys paranisi.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035134b

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      TE-luuskat oikeisiin töihin tuolta konttoreistaan.

    • Anonyymi

      Ovatko esimerkkejä ammattitaidottomuudesta ? Älkää olko niinkuin me.

    • Anonyymi

      Johtuneen työttömien määrästä...

      • Anonyymi

        TE palvelijat ovat työttömiä itse. Heillä on valetyöpaikka, joka ei tuota mitään. Jokainen heille annettu euro menee kankkulan kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TE palvelijat ovat työttömiä itse. Heillä on valetyöpaikka, joka ei tuota mitään. Jokainen heille annettu euro menee kankkulan kaivoon.

        Totta.


    • Anonyymi

      Työttömyys on nykyisen länsimaisen teollisuusyhteiskunnan piirre ja työttömyydellä tarkoitetaan perinteisesti nimenomaan palkka- eli ansiotyön puutetta.

      TE-toimisto henkilökuntineen on tarpeeton jäänne 70-luvulta, jolloin työpaikkoja välitettiin työvoimatoimistojen kautta.

      • Anonyymi

        Totta, työnhakukin on ulkoistettu työttömille itselleen. Tuhansia turhia TE-ämmiä on loisimassa kovapalkkaisissa turhakehommissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, työnhakukin on ulkoistettu työttömille itselleen. Tuhansia turhia TE-ämmiä on loisimassa kovapalkkaisissa turhakehommissaan.

        Asialle täytyisi tehdä jotain...päättäjät,HALOOOO.....emmekö juuri sen takia äänestä teitä,että pidätte puoliamme....miksi laaditte lakeja, joiden turvin nämä sairaat mielivaltailijat tekevät kaikkensa tuhotakseen elämämme??!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle täytyisi tehdä jotain...päättäjät,HALOOOO.....emmekö juuri sen takia äänestä teitä,että pidätte puoliamme....miksi laaditte lakeja, joiden turvin nämä sairaat mielivaltailijat tekevät kaikkensa tuhotakseen elämämme??!!!!!

        TE-sadistit tosiaan vastuuseen työttömien itsemurhista ja kurjista ihmiskohtaloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle täytyisi tehdä jotain...päättäjät,HALOOOO.....emmekö juuri sen takia äänestä teitä,että pidätte puoliamme....miksi laaditte lakeja, joiden turvin nämä sairaat mielivaltailijat tekevät kaikkensa tuhotakseen elämämme??!!!!!

        Kyse on poliittisesta korruptiosta. TE virkapummien paikat on annettu puoluekavereille, sukulaisille ja niiden yrityksien omistajien sukulaisille, jotka laskuttavat huuhaa kursseista ym. petostoiminnasta TE-toimistoissa. Osa henkilökunnasta ei ole koskaa käynyt työpaikallaan. Ainoastaan palkkaa on maksettu vuosia. Petoksia, kavalluksia, nepotismia, korruptiota, siinä TE-palveluiden päätoiminnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, työnhakukin on ulkoistettu työttömille itselleen. Tuhansia turhia TE-ämmiä on loisimassa kovapalkkaisissa turhakehommissaan.

        Työvoimatoimisto ei ole hankkinut minulle koskaan työpaikkaa,itse olen nuoresta asti marssinut työpaikkaan ja esittäytymään.Te-palvelut on tarkoitettu niille,jotka eivät halua työllistyä,jonne voi mennä kertomaan kaikki syyt miksi eivät voi ottaa työtä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asialle täytyisi tehdä jotain...päättäjät,HALOOOO.....emmekö juuri sen takia äänestä teitä,että pidätte puoliamme....miksi laaditte lakeja, joiden turvin nämä sairaat mielivaltailijat tekevät kaikkensa tuhotakseen elämämme??!!!!!

        Voi hyvänen aika! Päättäjät siis poliitikot juuri ovat niitä, jotka ovat laatineet nämä sairaat, mielivaltaiset lakinsa ja ohittaneet niillä itse ihmisen oikeuden ihmisarvoiseen elämään ja kaikki muutkin perustuslain turvaamat vapaudet ja oikeudet. Ainoa mitä heillä on mielessä ollut, on oman valtansa säilyttäminen sekä rahan tienaaminen siinä sivussa.

        Miksi ihmeessä olet äänestänyt sellaisia niljakkeita ja antanut äänelläsi legitimaatiota tälle sairaalle systeemille?


    • Anonyymi

      TE-keskuksen "työntekijät" ovat itse suojatyöpaikoissa puuhastelemassa jotain tuottamatonta A4 roskaa ja laukovat jotain kuluneita fraaseja sekä pitävät työttömiä tyhminä ja laiskoina paskoina jotka eivät mukamas halua tehdä töitä!

      He itsekin tekevät normi palkalla "töitä" joten mikä vittu siinä on vaiketa ymmärtää ettei kukaan halua mihinkään haistapaska kursseille puuhastelemaan päiväkerholaiseksi älyvapaata tyhmää touhua mistä hyötyy vain ja ainoastaan se yritys joka järjestää kursseja joissa ei ole mitään järkeä eikä hyötyä paitsi sille firmalle itselleen, kurssimateriaalia eli työttömiä saa työkkärin kautta ja saavat laskuttaa älyvapaasta paskasta valtiolta itselleen helppoa rahaa.

      Ihmiset tarvitsevat vain ja ainoastaan sen palkkatyöpaikan millä elättää itsensä ja perheensä, kaikki muu on pelkkää kusetusta ja valehtelua sekä hyväksikäyttöä.

    • Anonyymi

      TE virkapummeja on tuhansittain

    • Anonyymi

      TE virkailijat ovat yhteiskunnan loisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe