Moi! Mietin sitä että pitäiskö mun lopettaa ratsastus kun oon siis pari kuukautta nyt harrastanu ja oon halunnu 6-vuotiaasta saakka aloittaa. Käyn aina yleensä mun kaverin kaa joka harrastaa kans ja on just alottanu. Mua pelottaa että mulle käy jotain ja sit se mun kaveri ragee mulle kun en uskalla tehä mitään.Mitä mieltä te ootte pitäiskö mun lopettaa?
Pitääkö lopettaa??
10
863
Vastaukset
- Anonyymi
Lukeeko kukaan ees näitä??😊
- Anonyymi
Kirjoitin siis tän ja kysyin vaan tolleen sen takia kosk no halusin tietää
- Anonyymi
Kyllä. Antikristus ratsastaa kaikella hyvällä. Ihan kaikella.
- Anonyymi
En oo mikään antikristus!🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään antikristus!🌞
T:ap
- Anonyymi
Jos oikeesti tykkäät siitä lajidta ja oot oottanu noin pitkään tätä niin en ite ehkä lopettais. Ja jos jännittää niin voithan mennä vähän kokemattomampaan ryhmään kertaamaan asioita.
- Anonyymi
Okei kiitos vinkistä😁👍🏼
- Anonyymi
Ehkä sun kannattais isona tyttönä alkaa katsella hevosenkaakin sijaan haarojen väliin jo jotain muuta vehjettä ratsastettavaksi. MIESTÄ.
- Anonyymi
Pääkii tiedätkö sä mitä hevoset ja ratsastus voi merkitä muille niinku mulle 😠
- Anonyymi
Jos ratsastus on sun intohimo niin jatkan ihmeessä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731