Moi! Mietin sitä että pitäiskö mun lopettaa ratsastus kun oon siis pari kuukautta nyt harrastanu ja oon halunnu 6-vuotiaasta saakka aloittaa. Käyn aina yleensä mun kaverin kaa joka harrastaa kans ja on just alottanu. Mua pelottaa että mulle käy jotain ja sit se mun kaveri ragee mulle kun en uskalla tehä mitään.Mitä mieltä te ootte pitäiskö mun lopettaa?
Pitääkö lopettaa??
11
760
Vastaukset
- Anonyymi
Lukeeko kukaan ees näitä??😊
- Anonyymi
Kirjoitin siis tän ja kysyin vaan tolleen sen takia kosk no halusin tietää
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä. Antikristus ratsastaa kaikella hyvällä. Ihan kaikella.
- Anonyymi
En oo mikään antikristus!🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään antikristus!🌞
T:ap
- Anonyymi
Jos oikeesti tykkäät siitä lajidta ja oot oottanu noin pitkään tätä niin en ite ehkä lopettais. Ja jos jännittää niin voithan mennä vähän kokemattomampaan ryhmään kertaamaan asioita.
- Anonyymi
Okei kiitos vinkistä😁👍🏼
- Anonyymi
Ehkä sun kannattais isona tyttönä alkaa katsella hevosenkaakin sijaan haarojen väliin jo jotain muuta vehjettä ratsastettavaksi. MIESTÄ.
- Anonyymi
Pääkii tiedätkö sä mitä hevoset ja ratsastus voi merkitä muille niinku mulle 😠
- Anonyymi
Jos ratsastus on sun intohimo niin jatkan ihmeessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937