Moi! Mietin sitä että pitäiskö mun lopettaa ratsastus kun oon siis pari kuukautta nyt harrastanu ja oon halunnu 6-vuotiaasta saakka aloittaa. Käyn aina yleensä mun kaverin kaa joka harrastaa kans ja on just alottanu. Mua pelottaa että mulle käy jotain ja sit se mun kaveri ragee mulle kun en uskalla tehä mitään.Mitä mieltä te ootte pitäiskö mun lopettaa?
Pitääkö lopettaa??
11
785
Vastaukset
- Anonyymi
Lukeeko kukaan ees näitä??😊
- Anonyymi
Kirjoitin siis tän ja kysyin vaan tolleen sen takia kosk no halusin tietää
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä. Antikristus ratsastaa kaikella hyvällä. Ihan kaikella.
- Anonyymi
En oo mikään antikristus!🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään antikristus!🌞
T:ap
- Anonyymi
Jos oikeesti tykkäät siitä lajidta ja oot oottanu noin pitkään tätä niin en ite ehkä lopettais. Ja jos jännittää niin voithan mennä vähän kokemattomampaan ryhmään kertaamaan asioita.
- Anonyymi
Okei kiitos vinkistä😁👍🏼
- Anonyymi
Ehkä sun kannattais isona tyttönä alkaa katsella hevosenkaakin sijaan haarojen väliin jo jotain muuta vehjettä ratsastettavaksi. MIESTÄ.
- Anonyymi
Pääkii tiedätkö sä mitä hevoset ja ratsastus voi merkitä muille niinku mulle 😠
- Anonyymi
Jos ratsastus on sun intohimo niin jatkan ihmeessä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428