Joka viettää aikaa palstalla eikä ole kummempia harrastuksiakaan.
Minkälainen nainen sopii lähes raittiille palstan sinkulle?
22
259
Vastaukset
- Anonyymi
Raittiin miehen on turha naisista haaveilla.
Mies voi kohdata naisen vain kun juodaan viinaa yökerhossa. Raitis mies on yksin kotona eikä naisia tapaa.
t. viinamies Ehkä kotihiiri? Harrastukset voi olla kotonakin. Moni ei vaan miellä kotona tspahtuvia juttuja harrastuksiksi, ikään kuin aina pitäisi lähteä muualle niitä suorittamaan. Vaan eipä tarvi.
- Anonyymi
Ala sinäkin harrastamaan keinovaginoita. Voit viettää aikasi edelleen kotona, kaikki rahat menee nettikauppoihin eikä jää turhaa aikaa ajatella jotain joutavanpäiväisiä naisia.
-keinovaginamies- Millainen nainen sopisi palstan mörölle, joka ei halua parisuhdetta?
- Anonyymi
Sellainen nainen joka ei myöskään halua parisuhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen nainen joka ei myöskään halua parisuhdetta.
Ovat sitten yhdessä parisuhteilemattomia.
Anonyymi kirjoitti:
Ovat sitten yhdessä parisuhteilemattomia.
Se on sellainen kohtaamattomuusongelma. Miten kaksi ihmistä jotka eivät halua parisuhdetta löytäisi toisensa. Ja sitten jos löytäisikin, niin kumpikaan ei kuitenkaan haluaisi sitä parisuhdetta. Ja sitten oltaisiin taas lähtöruudussa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Se on sellainen kohtaamattomuusongelma. Miten kaksi ihmistä jotka eivät halua parisuhdetta löytäisi toisensa. Ja sitten jos löytäisikin, niin kumpikaan ei kuitenkaan haluaisi sitä parisuhdetta. Ja sitten oltaisiin taas lähtöruudussa.
Ne ois vaan kavereita keskenään.
- Anonyymi
Transu
Jokainen joka tuntuu sopivalta ja oikealta ja tuntee samoin sua kohtaan. Noin niin kuin ihan äärimmilleen yksinkertaistettuna.🙂.
- Anonyymi
minkäs tyyppisestä naisesta pulleat kaveripojat haaveilee?
Anonyymi kirjoitti:
minkäs tyyppisestä naisesta pulleat kaveripojat haaveilee?
Mistäpä mä sen voisin tietää?😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Mistäpä mä sen voisin tietää?😄.
No lajityypin edustajana 😊
Anonyymi kirjoitti:
No lajityypin edustajana 😊
No siinä sä pahasti erehdyt jos sellasia kuvittelet ja senpä takia mä kysyinkin et mistäpä mä sen tietää voisin.😊.
Raittiille miehelle sopii raitis nainen tai vain vähän alkoholia juova.
- Anonyymi
Totta. Yhdessä he voivat sitten alkoholisoitua 👍🏼
- Anonyymi
Useiden jännämiesten käyttämä yyhoo joka haluaa nyt vihdoin löytää hyvän miehen kun on juoksut juostu.
- Anonyymi
Varmaankin sopivasti samantyyppinen. Raittiille sopii toinen raitis. Harrastuksettomalle voi sopia toinen harrastukseton. Tosin harrastuksia on monenmoisia, eikä niiden olemassaolo tai olemassaolemattomuus välttämättä parisuhteeseen juuri vaikuta.
- Anonyymi
Kukaan ei sovi kenellekään!
- Anonyymi
Samantyyppinen nainen.
- Sheena - Anonyymi
Nainen joka palstailee joka ilta. Ei muita harrastuksia eikä tykkää baareista. Sellaisia naisia ei voi olla vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436