Rankka ohjelma laihduttaa parhaiten

Anonyymi-ap

Olen suunnitellut paljonkin erillaisia ohjelmia laihduttamiseen.
Tulos on se että rankka ohjelma laihduttaa monta kertaa paremmin kuin lepsu ohjelma.
Se on käytännössä sitä kun tulet lenkiltä pitää syödä aivan kevyt ateria ja lähtä kohta uudelle lenkille.
Ja iltasyöminenkin pitää olla kevyttä syömistä

En ole laihtunut esimerkiksi sellaisella ohjelmalla että olen syönyt hyvin ensimmäisen kuntosuorituksen jälkeen.
Nyt kun työni on seisomatyötä,työ käy liikunnasta mutta sen. Lisäksi pitää käydä illalla kävelyllä.

Mitä rankempi ohjelma,sitä paremmin laihtuu.

67

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä tavalla tehtynä ei laihdu että syö vähän.

      Se pitää tehdä niin että syö kohtuudella ja liikkuu paljon jolloin kulutus tullee hieman suuremmaksi kuin syöty kalorimäärä.

    • Anonyymi

      Jos kädessä on paha ERITTÄIN KOVASTA 👈 työstä tullut rasitusvamma ja on ns.yksikätinen,pitää tehdä jatkossa vain seisomatyötä.Vain jos on ollut PARHAITA työntekijöitä.👈

      Tällainen vain yhtä kättä käyttämään pystyvä ei voi enään hiihtää tai pyöräillä 4jää tai 5tä tuntia päivässä,mutta voi juosta todella paljon seisomatyön päälle.Kaikenlainen kiipeily on JOPA 👈 kiellettyä,jos on tehnyt kaikista koviten työtä niin,että käsi on kulumisesta rasittunut.Sen takia pitää syödä VAIN HYVÄÄ ruokaa.

      • Anonyymi

        Etkö lukenut,KÄYN NYT VAIN KÄVELEMÄSSÄ😂
        En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä.

        KYLLÄ MINÄ VIELÄ SEN PYÖRÄILYN ALOITAN JOSSAKIN VÄLISSÄ mutta en nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut,KÄYN NYT VAIN KÄVELEMÄSSÄ😂
        En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä.

        KYLLÄ MINÄ VIELÄ SEN PYÖRÄILYN ALOITAN JOSSAKIN VÄLISSÄ mutta en nyt

        Minulla ON kohta veitsenterävät vatsalihakset VAIKKA lihoinkin välillä 4 kiloa syömällä voileipiä.
        Tietää ainakin nyt että nekin lihottaa.On se ollut ennestään tiedossa,mutta se on päässyt unohtumaan.

        Ajattelin vain voivan syödä vähän paremmin kuin ennen mutta EI sitä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut,KÄYN NYT VAIN KÄVELEMÄSSÄ😂
        En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä.

        KYLLÄ MINÄ VIELÄ SEN PYÖRÄILYN ALOITAN JOSSAKIN VÄLISSÄ mutta en nyt

        Oletko alkanut väitellä itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ON kohta veitsenterävät vatsalihakset VAIKKA lihoinkin välillä 4 kiloa syömällä voileipiä.
        Tietää ainakin nyt että nekin lihottaa.On se ollut ennestään tiedossa,mutta se on päässyt unohtumaan.

        Ajattelin vain voivan syödä vähän paremmin kuin ennen mutta EI sitä voi.

        Välillä vaihdan ateriat HYVIIN täytekakkukahveihin,sillä niillä ei voi lihoa.

        Minulla on nyt kellarissa Lidlin toffeen lisäksi 300 kiloa omasta pihasta poimittuja omenia kuivattuina ja soseena.EN piilota niitä.Välillä ajattelin leipoa kakkujen ja täytekakun välille omenakakkua,koska se ei voi lihottaa koska omena on hedelmä.Siihen voi panna myös rahkaa jossa on runsasti proteenia ja hyvä lihaksille.

        VAIN HYVÄÄ ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut,KÄYN NYT VAIN KÄVELEMÄSSÄ😂
        En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä.

        KYLLÄ MINÄ VIELÄ SEN PYÖRÄILYN ALOITAN JOSSAKIN VÄLISSÄ mutta en nyt

        Lihominen tuli siis niinkin pienestä että aloin syömään keiton kanssa ruisleipää ja söin sitten jonkin verran muutakin leipää ja kävin syömässä kerran viikossa pitsan tai juustohampurilaisen.

        Puoli kiloa tuli karkistakin,mutta leipä oli se suurin syyllinen lihomiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä vaihdan ateriat HYVIIN täytekakkukahveihin,sillä niillä ei voi lihoa.

        Minulla on nyt kellarissa Lidlin toffeen lisäksi 300 kiloa omasta pihasta poimittuja omenia kuivattuina ja soseena.EN piilota niitä.Välillä ajattelin leipoa kakkujen ja täytekakun välille omenakakkua,koska se ei voi lihottaa koska omena on hedelmä.Siihen voi panna myös rahkaa jossa on runsasti proteenia ja hyvä lihaksille.

        VAIN HYVÄÄ ruokaa.

        Ei pieni karkin syönti mitään lihota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukenut,KÄYN NYT VAIN KÄVELEMÄSSÄ😂
        En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä.

        KYLLÄ MINÄ VIELÄ SEN PYÖRÄILYN ALOITAN JOSSAKIN VÄLISSÄ mutta en nyt

        "En nyt viitsi tällä hetkellä pyöräillä kuin töihin ja tehdä kaikki kaupoaasiat pyörällä."

        Yhdellä kädellä varmaan onnistuu kuten tähänkin saakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ON kohta veitsenterävät vatsalihakset VAIKKA lihoinkin välillä 4 kiloa syömällä voileipiä.
        Tietää ainakin nyt että nekin lihottaa.On se ollut ennestään tiedossa,mutta se on päässyt unohtumaan.

        Ajattelin vain voivan syödä vähän paremmin kuin ennen mutta EI sitä voi.

        "Tietää ainakin nyt että nekin lihottaa.On se ollut ennestään tiedossa,mutta se on päässyt unohtumaan."

        Jonain päivänä muistat, että myös karkit lihottaa. Odotellaan sitä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alkanut väitellä itsesi kanssa?

        Minä väittelen jatkuvasti Itseni kanssa! Koko ajan uusia vinkkejä.
        Eri näkökulmia. Kyllä ja ei. Puolesta ja vastaan. Niin ja näin.
        Vaikea nähdä, mikä vastakkaisista perusteluista painaa eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ON kohta veitsenterävät vatsalihakset VAIKKA lihoinkin välillä 4 kiloa syömällä voileipiä.
        Tietää ainakin nyt että nekin lihottaa.On se ollut ennestään tiedossa,mutta se on päässyt unohtumaan.

        Ajattelin vain voivan syödä vähän paremmin kuin ennen mutta EI sitä voi.

        Montako kymmentä kiloa leipää yli kulutuksen täytyi syödä neljän kilon lihomiseen? Kilossa ruisleipää on n. 2500 kcal ja siitä tulee 30 - 40 voileipää.


    • Anonyymi

      "Olen suunnitellut paljonkin erillaisia ohjelmia laihduttamiseen."

      Yksikään niistä ei ole toiminut.

      • Anonyymi

        Mutta olisi voinut toimia, ehkä.

        Miksi tuo henkilö ei kysy neuvoa Veijolta, jos hän on todennut kaikki muut keinot jo mahdottomiksi? Veijo on sanonut, että hänellä on keinot, joissa ei tunneta nälkää.


      • Anonyymi

        On ne toiminut,mutta syöminen Laihdutuksen jälkeen ei ole ollut hallinnassa.Tällä kertaa kilot tuli takaisin leipää syömällä.
        Takaisin voi lihoa mitä vain ruokaa syömällä.Se pitää opetella varomaan entistä tarkemmin kaikkia mistä kaikista voi lihoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisi voinut toimia, ehkä.

        Miksi tuo henkilö ei kysy neuvoa Veijolta, jos hän on todennut kaikki muut keinot jo mahdottomiksi? Veijo on sanonut, että hänellä on keinot, joissa ei tunneta nälkää.

        En pidä hyvänä.Rasvaa syömällä ruokamäärät on hyvin pieniä ja eihän siinä saa syödä yhtään mitään makeita ruokia ja herkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne toiminut,mutta syöminen Laihdutuksen jälkeen ei ole ollut hallinnassa.Tällä kertaa kilot tuli takaisin leipää syömällä.
        Takaisin voi lihoa mitä vain ruokaa syömällä.Se pitää opetella varomaan entistä tarkemmin kaikkia mistä kaikista voi lihoa.

        Sun elämäsi laatu ei ole ihan kohdillaan. Olisit varmasti paljon onnellisempi lihavana, koska nyt koko elämäsi pyörii pihtimitan, veitsenterävien vatsalihasten, pakko-oireiden ja erilaisten laihdutusohjelmien kanssa.

        Miksi et taaskaan ole töissä, vaikka lupasit? Saisit ajatukset muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäsi laatu ei ole ihan kohdillaan. Olisit varmasti paljon onnellisempi lihavana, koska nyt koko elämäsi pyörii pihtimitan, veitsenterävien vatsalihasten, pakko-oireiden ja erilaisten laihdutusohjelmien kanssa.

        Miksi et taaskaan ole töissä, vaikka lupasit? Saisit ajatukset muualle.

        Olen töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä

        Sanoit että sinulla on seisomatyö. Miksi chattailet täällä kesken seisoskelusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että sinulla on seisomatyö. Miksi chattailet täällä kesken seisoskelusi?

        Mitä se sinulle kuuluu😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu😂

        Taas loisit muiden kustannuksella. Oikea parasiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit että sinulla on seisomatyö. Miksi chattailet täällä kesken seisoskelusi?

        Ei se missään töissä ole. Käsi on rasittunut hiihdosta ja pyöräilystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas loisit muiden kustannuksella. Oikea parasiitti.

        Itse olet,minä ole työtä tekevä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se missään töissä ole. Käsi on rasittunut hiihdosta ja pyöräilystä.

        Tuosta te näette ettei tänne kannata mitään kommentoida
        SAA VAIN PELKKIÄ VITTUILUKOMMENTTEJA OSAKSEEN jos tänne kommentoi laihduttamista.

        Voin kyllä pistää ennen ja jälkeen kuvat sitten myöhemmin ,mutta en sano miten ja millä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta te näette ettei tänne kannata mitään kommentoida
        SAA VAIN PELKKIÄ VITTUILUKOMMENTTEJA OSAKSEEN jos tänne kommentoi laihduttamista.

        Voin kyllä pistää ennen ja jälkeen kuvat sitten myöhemmin ,mutta en sano miten ja millä tavalla.

        Sinä olet Pilailija, sinut tunnistaa selkeästi tekstistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisi voinut toimia, ehkä.

        Miksi tuo henkilö ei kysy neuvoa Veijolta, jos hän on todennut kaikki muut keinot jo mahdottomiksi? Veijo on sanonut, että hänellä on keinot, joissa ei tunneta nälkää.

        Ketogeeninen dieetti ei sovi kaikille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne toiminut,mutta syöminen Laihdutuksen jälkeen ei ole ollut hallinnassa.Tällä kertaa kilot tuli takaisin leipää syömällä.
        Takaisin voi lihoa mitä vain ruokaa syömällä.Se pitää opetella varomaan entistä tarkemmin kaikkia mistä kaikista voi lihoa.

        Mikä on parempaa kuin leipomosta haettu uunituore reikäleipä,
        päälle raikasta voita, vahvaa juustoa ja ohuita banaanin siivuja?
        Vaaka kertoo, että se on ollut tosi hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu😂

        Hän on veljensä vartija! Silloin täytyy vahtia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet,minä ole työtä tekevä ihminen.

        Laihdutusfoorumi sammuisi ilman sinua!
        Mitäs me sitten kritisoitaisiin, että tunnettaisiin olevamme parempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta te näette ettei tänne kannata mitään kommentoida
        SAA VAIN PELKKIÄ VITTUILUKOMMENTTEJA OSAKSEEN jos tänne kommentoi laihduttamista.

        Voin kyllä pistää ennen ja jälkeen kuvat sitten myöhemmin ,mutta en sano miten ja millä tavalla.

        Mikä logiikka! Mitä hyötyä niistä kuvista on todisteina,
        jos piilotat ne? Leikitkö jo pääsiäismunien piilottamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihdutusfoorumi sammuisi ilman sinua!
        Mitäs me sitten kritisoitaisiin, että tunnettaisiin olevamme parempia?

        MInä olen kyttäävä vartija. Olen fani ja osaan tukea ammattini ja harrastusteni puolesta kaikkia sairaita. Olen todella empaattinen ja sympaattinen. En pidä siitä, että sairautta ei hyväksytä erilaisuutena. Huomautan heti, jos joku on mielestäni väärästä. Minulla on ylikehittynyt oikeudentunto, olen aina oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas loisit muiden kustannuksella. Oikea parasiitti.

        Sinä olet oikea petoeläin, joka jyrsii täällä toisen omanarvontuntoa! Hyh-Hyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet oikea petoeläin, joka jyrsii täällä toisen omanarvontuntoa! Hyh-Hyh!

        Tästä ne ulkopuoliset väittelevät: loisimista kannattava empaattinen kyttäävä vartija (tai entinen alakoulun ope) vastaan loisimista vastustava oikea petoeläin.

        Parasiitti itse ei edes ymmärrä mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä ne ulkopuoliset väittelevät: loisimista kannattava empaattinen kyttäävä vartija (tai entinen alakoulun ope) vastaan loisimista vastustava oikea petoeläin.

        Parasiitti itse ei edes ymmärrä mistä on kysymys.

        Alakoulun ope. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä olen kyttäävä vartija. Olen fani ja osaan tukea ammattini ja harrastusteni puolesta kaikkia sairaita. Olen todella empaattinen ja sympaattinen. En pidä siitä, että sairautta ei hyväksytä erilaisuutena. Huomautan heti, jos joku on mielestäni väärästä. Minulla on ylikehittynyt oikeudentunto, olen aina oikeassa.

        Oikeasti sinä olet kasvava nuori, tosin fyysisesti riutunut, joten sinua pitää valvoa, että syöt tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Luen juuri Bob Greenen 10 askelta Opran laihduttamisessa.
      Hän sanoi, että sairaalassa seurasivat sydäntauti potilaiden laihdutusta.
      B.G." Huomioin, että ne jotka ponnistelivat vähän enemmän,
      laihtivat nopeammin ja onnistuivat paremmin.
      Tulivat hyvään kuntoon, söivät terveellisemmin ja noudattivat ohjelmaa.
      Ne, jotka eivät ponnistelleet, saivat huonomman tuloksen,masentuivat
      ja lopettivat ohjelman seuraamisen.
      Aineenvihdunta nopeutuu, kun ponnistelee 7,8 /10 skaalasta.
      Vähän yli mukavuus zoninsa."

      Mitkä ovat Bobsan 10 sääntöä, jotka laihduttavat? Olen maksanut niistä!
      En kai nyt ilmaiseksi jaa kalliita ohjeita? Ei ollut suklaajäätelöä kielen alle!
      Bob Greene: "1. 5-7 pvä reipasta kävelyä aamulla joka viikko.
      2. Liikunta oikeassa tasossa 7 tai 8 10:stä. (sydäntautipotilaita)
      3. 20min-60min joka liikuntakerta.
      4. Syö tasapainoisesti valittuja aterioita.
      5. 3 ateriaa ja 2 välipalaa /pvä.
      6. Jätä kaikki alkoholi.
      7. Lopeta ateriointi 2 tuntia ennen nukkumaan menoa.
      8. Juo 6-8 lasia vettä joka pvä.
      9. Syö vähintäin 3 annosta vihanneksia ja 2 hedelmää joka pvä.
      10. Uudista joka pvä päätöksesi elää terveellisesti.

      Bobsukka toteaa, että monet noudattavat joitakin näistä,
      mutta se ei riitä, sillä on noudatettava kaikkia saadakseen tuloksia!

      Anonyymi alkoholisteilla on 12 askelta, mutta Bobsalla 10.
      Anonyymit alkoholisteista vain jättävät juomat ja alkavat syömään.
      Kehon muoto ei paljon muutu ja riippuvaisuuden syitä ei ole tullut hoidettua.

      • Anonyymi

        Juu kyllä tuolla syömisellä lihoo.
        Itse syön pääaterian siinä 16:00 -17:00.
        Seuraava välipala seuraavana päivänä 11:00 -12:00, eli leipä ja kahvi.
        Siinäpä se minun syömiseni ja taistelen sen kanssa että paino putoaa, eli joudun lisäämään aterioiden kokoa.
        Niin ja teen ruumiillisesti raskasta työtä.
        Kolesterolit viitearvoissa, verenpaine ehkä pikkuisen yläkantissa mutta lääkärin mukaan ei ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä tuolla syömisellä lihoo.
        Itse syön pääaterian siinä 16:00 -17:00.
        Seuraava välipala seuraavana päivänä 11:00 -12:00, eli leipä ja kahvi.
        Siinäpä se minun syömiseni ja taistelen sen kanssa että paino putoaa, eli joudun lisäämään aterioiden kokoa.
        Niin ja teen ruumiillisesti raskasta työtä.
        Kolesterolit viitearvoissa, verenpaine ehkä pikkuisen yläkantissa mutta lääkärin mukaan ei ongelmaa.

        Todellakin! Säästät mahtavasti aikaa mukavampaan.
        Jotkut syövät vain yhden aterian päivässä. OMAD.
        Esim japanilaiset syövät usein 12-13 ja sillä siisti!
        Monet ravintoterapeutit sanovat aineenvaihdunnan lisääntyvän
        sekä liikunnan, että aterioitten ansiosta.
        Siksi tulisi saada se korkealle heti aamusta lenkillä ja aamiaisella.
        Itse yritän kovasti, mutta se on vasta valmistautumisvaiheessa.
        Bob Greene sanoi niiden aterioiden pitävän olla valmistettua ruokaa!
        1 pemuna, kupillinen porkkanaa, kanapala/ silliä? 300kcal
        Joten päivä kuluu nopeasti pikku aterioita pyörittäessä.
        Se kcal-määrä ei saa laskea myöskään alle perustarpeen!
        Tässä nautitaan kahvitilkasta, 3dl happamesta jugurtista, 10kplpähkinästä.
        Useamman kerran nyt 24 jälkeen yöstä. Lasken sitruunan hedelmäksi.
        Vihannekset eivät tuota ongelmaa. Ravintorikasta ja maittavaa!
        Ne kuluttavat enemmän energiaa kuin antavat. Esim, kaikki kaalit perustana.


    • Anonyymi

      Toffeeta ja täytekakkua. Ne ovat sallittuja koska ovat hyvää ruokaa. Sekä kahvi.

      • Anonyymi

        Sokeri myrkyttää kehosi kaikki solut ja polttaa aivojasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeri myrkyttää kehosi kaikki solut ja polttaa aivojasi!

        "Sokeri myrkyttää kehosi kaikki solut ja polttaa aivojasi!"

        Nii sitä sanotaan ja kirjoitetaan.
        Ite syön 2 kertaa päivässä kaurapuuroa , 0,6 dl vettä ja 3 dl hiutaleita. Ja syödessä lähes 0,5 dl sokeria, se oikein rahisee hampaissa. ikää yli 80v. Äidillä oli joka taskussa sokerinpaloja, eli yli 90v eikä tullut diabetesta. Ite söin lapsena sokeria pelkästään ja vanhemmat laittoi voileivän päälle sokeria. Nyt en syö sokeria kuin puurossa, silloinkin vaikka laitan puuroon paljon hilloa.

        Pää on hyvässä kunnossa. Tuntuu että minua lihottaa rasva, mutta ei sokeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sokeri myrkyttää kehosi kaikki solut ja polttaa aivojasi!"

        Nii sitä sanotaan ja kirjoitetaan.
        Ite syön 2 kertaa päivässä kaurapuuroa , 0,6 dl vettä ja 3 dl hiutaleita. Ja syödessä lähes 0,5 dl sokeria, se oikein rahisee hampaissa. ikää yli 80v. Äidillä oli joka taskussa sokerinpaloja, eli yli 90v eikä tullut diabetesta. Ite söin lapsena sokeria pelkästään ja vanhemmat laittoi voileivän päälle sokeria. Nyt en syö sokeria kuin puurossa, silloinkin vaikka laitan puuroon paljon hilloa.

        Pää on hyvässä kunnossa. Tuntuu että minua lihottaa rasva, mutta ei sokeri.

        Sokerirotta elää kaikkien luonnonlakien vastaisesti ja
        ne jotka rouskuttavat porkkanaa kuolevat!
        Missä on oikeudenmukaisuus?


    • Anonyymi

      Kyllä rankalla ohjelmalla laihtuu, jos on itsekuria.

      Mutta voi käydä niinkin että sen mitä tunnissa kuluttaa syö minuutissa. Ja kun on oppinut syömään, tulee päiviä jolloin ei kuluta kaloreita, ne kertyy nopeasti.
      Sillä laihduttaessa rasvasolut vain pienenee pitkän aikaa , ja lihoessa ne laajenee ja lisääntyy.

      Itse olen aina pyrkinyt pieniin aterioihin ja juonkin aterioiden välillä ja vain vettä, ei vatsaa paisuttavia kalorittomia juomia. Ja kuntoilen varovasti.
      Aina olen onnistunut, mutta sama paino pysyy vain 2-3 vuotta ja sitten hiipii kiloja takaisin. Laihdutan 6-8 vuoden välein , aloitin 16v ja nyt on +80

      • Anonyymi

        Kyllä se on vähintään 2- 3 kiloa kuukaudessa kun alkaa lihomaan.
        Se riippuu aivan siitä mitä syö miten saa painonsa pysymään samassa.
        Liikunnan suurin laihduttaa vaikutus on siinä että kun syömisen korvaa liikunnalla ja syö samaan aikaan kevyesti laihtuu.Kyllä siihen riittää kevytkin liikunta,mutta siihen pitää käyttää PALJON AIKAA.

        Paljon kasviksia syömällä ei voi mitenkään lihoa koska kaloripitoisuus on vain 15-70
        Ja lihottavassa ruuassa 150-600


      • Anonyymi

        Totuus on se että liikunta laihduttaa paljon enemmän MUTTA SE EI NÄY PAINOSSA

        Paino saattaa jopa nousta mutta olet laihtunut,KOSKA rasvapaino muuttuu lihaspainoksi kun liikkuu paljon ja syö terveellistä ruokaa.

        Rasva siis sulaa vatsasta mutta paino ei laske


      • Anonyymi

        Mitäh! 80-vuotias reppana ja kirjoittaa tämän päivän tekniikalla
        kuin nuoret pojanklopit! Hyvä, hyvä!
        Mitäs muuta kujeilet päivän aikana, kun tunnut olevan virkeä veikko?


      • Anonyymi

        Elä usko valheita SE LÄSKI OTETAAN POIS LIIKUNNALLA
        ei. vaakapainolla ole mitään merkitystä.
        tästä asiasta olen tänne monesti ennenkin kirjoitellut .

        PAINO EI SIIS MUUTU,MUTTA LÄSKI LÄHTEE POIS MAHASTA LIIKUNNALLA


    • Anonyymi

      Sinä olet suunnitellut paljonkin erilaisia ohjelmia laihduttamiseen, mutta yksikään niistä ei ole toiminut. Vain pahasti ylipainoinen kyttäävä vartija, joka väittää olevansa eläkkeelle jäänyt entinen pienten lasten ope, pitää tarvinoitasi hellyttävinä. Vertaudut hänelle pieniin lapsiin, joita pitää puolustaa kovalta maailmalta. Vartija on fanisi, ja hän kuvittelee olevansa empaattinen ja suojelee sinua, vaikka pitäisi opettaa elämään siinä kovassa maailmassa. Ei eristäytymään siitä.

      Sairaat ihmiset ovat eri asia, heitä pitää suojella, jotta he oppivat samalla elämään.

      • Anonyymi

        Minä olen kuule laihduttanut ennenkin 10 vuotta sittenkin olisin painanut yli 100kiloa JOS en olisi alkanut laihduttamaan.Se olisi voinut nousta jopa 180 kiloonkin sillä syömisellä miten silloin söin

        Pistin nyt yhdelle omalle Instagram kanavalle ennen ja jälkeen filmin josta näkee aivan selvästi laihtumisen.
        Tämänhetkisen laihtumisen ja lihomisen sekä laihtumisen 10 vuotta sitten
        OHJELMAT TOIMII,söin erittäin hyvin ja hyvää ruokaa ja laihduin siltikin.Eli en ole ollut yhtään nälässä kun olen laihtunut.

        https://www.instagram.com/reel/CyBKYxZNCbH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuule laihduttanut ennenkin 10 vuotta sittenkin olisin painanut yli 100kiloa JOS en olisi alkanut laihduttamaan.Se olisi voinut nousta jopa 180 kiloonkin sillä syömisellä miten silloin söin

        Pistin nyt yhdelle omalle Instagram kanavalle ennen ja jälkeen filmin josta näkee aivan selvästi laihtumisen.
        Tämänhetkisen laihtumisen ja lihomisen sekä laihtumisen 10 vuotta sitten
        OHJELMAT TOIMII,söin erittäin hyvin ja hyvää ruokaa ja laihduin siltikin.Eli en ole ollut yhtään nälässä kun olen laihtunut.

        https://www.instagram.com/reel/CyBKYxZNCbH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

        Siinä on TV taustalla jossa on tarkat päivämäärät joten se EI ole huijausta.


      • Anonyymi

        Täällä on työjako. Sinä annat satikutia isän kädestä.
        Minä olen äippän osassa yrittäen vähän hillitä piiskauksiasi.
        Poju saa molempaa sorttia, että jaksaa pakertaa - yksikätisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on TV taustalla jossa on tarkat päivämäärät joten se EI ole huijausta.

        Tarkistin nyt miten olin syönyt heinäkuussa.
        2400-4000 kalorin päiviä oli 16 kpl
        Ja karkkia olin syönyt vähintään 50 grammaa melkein joka päivä ja yleensä se on ollut 150 g välillä 250g

        Kakkukahvitc2 kertaa joka päivä.


      • Anonyymi

        Miten voit sanoa että YKSIKÄÄN EI OLE TOIMINUT.
        Silloin kun laihdutin yli 10 vuotta sitten sen 30;kiloa join joka päivä täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Seurantataulukko lähikuvassa jossa kalorit ja liikuntasuoritukset

        https://www.instagram.com/reel/CyDop4LtPG5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurantataulukko lähikuvassa jossa kalorit ja liikuntasuoritukset

        https://www.instagram.com/reel/CyDop4LtPG5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

        Keskikalorit OLI kuurin aikana 2600 kaloria ja melkein
        joka päivä söin karkkia 100- 250;grammaa
        Välillä vähän vähemmän ja välillä enemmänkin.

        Ja piirakkaa kahvin kera 2 kertaa päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskikalorit OLI kuurin aikana 2600 kaloria ja melkein
        joka päivä söin karkkia 100- 250;grammaa
        Välillä vähän vähemmän ja välillä enemmänkin.

        Ja piirakkaa kahvin kera 2 kertaa päivässä

        Tuo oli pilailija,sen erottaa tekstistä.Tuo en ollut minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli pilailija,sen erottaa tekstistä.Tuo en ollut minä.

        Miten niin?Tuossahan oli ennen ja jälkeen kuvat päivämäärineen .KUVAT OLI OTETTU telkkarin edessä jossa OLI päivämäärät.

        Vatsarasvaa poistunut HUOMATTAVAN PALJON LYHYESSÄ AJASSA mutta paino laskenut VAIN 1 kilo

        Aloitan nyt tuon saman ohjelman uudestaan,mutta syön eri ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?Tuossahan oli ennen ja jälkeen kuvat päivämäärineen .KUVAT OLI OTETTU telkkarin edessä jossa OLI päivämäärät.

        Vatsarasvaa poistunut HUOMATTAVAN PALJON LYHYESSÄ AJASSA mutta paino laskenut VAIN 1 kilo

        Aloitan nyt tuon saman ohjelman uudestaan,mutta syön eri ruokaa.

        Suurin lihomisen SYY on liika syöminen ja jos siihen vielä laiskana makaa lihoo erittäin nopeasti.

        Kova reenaaaja EI LIHO vaikka syö paljon 3000-4000 kaloria päivässä.

        Jos ei liiku yhtään,niin silloin PITÄÄ SYÖDÄ VÄHÄN että ei liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin lihomisen SYY on liika syöminen ja jos siihen vielä laiskana makaa lihoo erittäin nopeasti.

        Kova reenaaaja EI LIHO vaikka syö paljon 3000-4000 kaloria päivässä.

        Jos ei liiku yhtään,niin silloin PITÄÄ SYÖDÄ VÄHÄN että ei liho.

        Tämä on hyvin yksinkertainen asia JOS et kuluta syötyä energiaa,ylimääräinen energia MUUTTUU rasvaksi kehoosi.
        Voin tehdä tästä myöhemmin taulukkomallisen kuvan mistä näkee selvästi mikä on liikunnan ja syömisen vaikutus.
        KUMPIKIN VAIKUTTAA YHTÄ PALJON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin yksinkertainen asia JOS et kuluta syötyä energiaa,ylimääräinen energia MUUTTUU rasvaksi kehoosi.
        Voin tehdä tästä myöhemmin taulukkomallisen kuvan mistä näkee selvästi mikä on liikunnan ja syömisen vaikutus.
        KUMPIKIN VAIKUTTAA YHTÄ PALJON.

        "Voin tehdä."

        Ole ystävällinen, älä missään tapauksessa tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin yksinkertainen asia JOS et kuluta syötyä energiaa,ylimääräinen energia MUUTTUU rasvaksi kehoosi.
        Voin tehdä tästä myöhemmin taulukkomallisen kuvan mistä näkee selvästi mikä on liikunnan ja syömisen vaikutus.
        KUMPIKIN VAIKUTTAA YHTÄ PALJON.

        Syy lihomiseen on LAISKUUS JA MUKAVUUDENHALU

        JOKAINEN syö MIELUMMIN mahan täyteen lihottavaa ruokaa niin että tulee kylläinen olo ja myös herkuttelee karkeilla,jäätelöllä yms kuin syö terveellistä ruokaa kohtuullisia ruoka annoksia 2 kertaa päivässä ja välipalaksi jonkun pienen hedelmän

        Ja on paljon mukavampaa maata sohvalla kuin harrastaa liikuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy lihomiseen on LAISKUUS JA MUKAVUUDENHALU

        JOKAINEN syö MIELUMMIN mahan täyteen lihottavaa ruokaa niin että tulee kylläinen olo ja myös herkuttelee karkeilla,jäätelöllä yms kuin syö terveellistä ruokaa kohtuullisia ruoka annoksia 2 kertaa päivässä ja välipalaksi jonkun pienen hedelmän

        Ja on paljon mukavampaa maata sohvalla kuin harrastaa liikuntaa

        Aloittaminen on siinä se vaikein asia.Sitä syö yleensä vain enemmän kun alkaa laihduttamaan,mutta kun näitä yrityksiä on tullut tarpeeksi paljon ohjelma alkaa pitämään.
        Sekin on laskettu että näitä yrityksiä on keskimäärin 10 ennenkuin on pystynyt aloittamaan laihdutuksen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin yksinkertainen asia JOS et kuluta syötyä energiaa,ylimääräinen energia MUUTTUU rasvaksi kehoosi.
        Voin tehdä tästä myöhemmin taulukkomallisen kuvan mistä näkee selvästi mikä on liikunnan ja syömisen vaikutus.
        KUMPIKIN VAIKUTTAA YHTÄ PALJON.

        Joo kiitos laita vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaminen on siinä se vaikein asia.Sitä syö yleensä vain enemmän kun alkaa laihduttamaan,mutta kun näitä yrityksiä on tullut tarpeeksi paljon ohjelma alkaa pitämään.
        Sekin on laskettu että näitä yrityksiä on keskimäärin 10 ennenkuin on pystynyt aloittamaan laihdutuksen.

        Kiitos tuosta tiedosta! Olen luullut olevani ainoa, joka
        alkaa tammikuussa yritykset laihtua ja liikuntaa ulkona ja
        onnistuu siinä vasta maaliskuun alussa kevätauringon avulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy lihomiseen on LAISKUUS JA MUKAVUUDENHALU

        JOKAINEN syö MIELUMMIN mahan täyteen lihottavaa ruokaa niin että tulee kylläinen olo ja myös herkuttelee karkeilla,jäätelöllä yms kuin syö terveellistä ruokaa kohtuullisia ruoka annoksia 2 kertaa päivässä ja välipalaksi jonkun pienen hedelmän

        Ja on paljon mukavampaa maata sohvalla kuin harrastaa liikuntaa

        Sinä programmoit aivosi karkkeihin ja kakkuihin!
        Eivät kaikki sellaista kuvottavaa makeaa ja vehnäjauhua
        + huonoa rasvaa rasvaa kykene edes syömään.
        Ihmettelen, ettei sinun ravintosi muutu terveeksi samalla,
        kun liikut ulkona raittiissa ilmassa.
        Minulle reippaat kävelyt muuttavat ravinnon tarpeen terveemmäksi.
        Tumma suklaa ja makeat hedelmät jäävät pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe