Inarin kunnassa kyllä on VATIPÄITÄ JOHTAJINA TÖISSÄ!

Joka jätkä olis tehnyt mielellään PANOSTAJA SUOMI 100vuotta kanssa töitä!
Inarin kunta ei palkannu vaan TYÖTTÖMÄT ja VANGIT ANSAITSEE KUNNIOTUSTA sekä ARVOSTUSTA!

Turhaa ihmiset tässä kunnassa on töitä tehneet jos TYÖTTÖMYYS ja VANKEUS ON SUURI KUNNIA SEKÄ ARVOSTUS!

Kyllä tuo Inarin kunnantalo on semmonen MIELISAIRAALA, että siellä EI TERVETTÄ JÄRKEÄ OLE PAHEMMIN NÄHTY SAATI TARVITTU!

Pitää purkaa koko talo, koska ei sinne voi päästää ketään töihin! Hengenvaarallinen selvästi!

44

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisitko ystävällinen ja kertoisit minulle, minkälainen pää on vatipää?

    • Onneksi en sentään TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLÄ ollut vaan pidin pääni, että olen työkykyinen!

      Kunnan olis kuulunu perustaa virka mulle jossa olisin voinut pyöriä joka paikassa töissä!

      Syrjivät minua ja omia työntekijöitä!

      Kyllä johtajilla on noussu kusipäähän tässä kunnassa!

      Hyvä ratkaisu, että Utsjoki palkkaa kunnanjohtajaksi ja kaikki matkailuyrittäjät edunvalvontaan, koska eivät edes kunnantyöntekijöiden puolia ole pitäneet!

      Mistähän kunnista nuoki on Inarin kuntaan tulleet, kun TYÖTTÖMIÄ, VANKEJA, KONKURSSIIN MENNEITÄ YRITTÄJIÄ, HUOSTA LASTEN ÄITEJÄ, ASUNNOTTOMIA, AUTOTTOMIA pitää arvostaa ja kunnioittaa!
      PIMIÄNÄ PITÄS VIELÄ TÖITÄ TEHDÄ!

      Onneksi edes ymmärsin työsyrjintä asian laittaa vireille ja hakea kunnanjohtajan paikkaa niin ei kaikki sentään lähteny lapasesta!

      Vähän huimaa kyllä, mutta on varmaan normaalia ja hoituu KUPILLA KAHVIA sekä SÄTKÄLLÄ!!!

      • Anonyymi

        Entä se vatipää? Minkälainen pää se on? Onko se vati yläpäässä vai alapäässä?


    • Anonyymi

      Oletko inarin saamelainen vai metsäsaamelainen ja vatukki.

      • Anonyymi

        En kumpikaan. Olen Afrikan villi. Esi-isäni oli Viron intiaani nimeltään Seisova Jorma.


      • En ole kumpiakaan vaan olen niitä joita asutettiin Inarin ja Utsjoen kuntiin alkuperäisväestön turvaksi.
        Suomi halus Petsamon liittää Suomeen ja saivat tahtonsa läpi!
        Tämmönen Petsamon suomalainen RIESA niin, kuin minä on HÄPEÄKSI Inarin kunnalle jossa muualta tulleet päättää kenellä on OIKEUS SYNTYÄ, KUOLLA ja ELÄÄ TÄSSÄ KUNNASSA!

        Eivät ole muistaneet ROTUHYGIENIA LAIN aikana STERILISOIDA IHMISIÄ TÄÄLLÄ niin ONGELMIA EI OLIS SYNTYNYT! VIINA-KAUPAN KYLLÄ MUISTIVAT HUOLEHTIA niin saivat opettaa JUOPOTTELEMAAN vaikka Suomen valtio oli luvannut, ettei SAAMELAISIA KALTOINKOHDELLA! Koski myös meitä jotka oltiin Petsamossa, mutta Inarin kunnassa EI TUNNETA EDES HISTORIAA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole kumpiakaan vaan olen niitä joita asutettiin Inarin ja Utsjoen kuntiin alkuperäisväestön turvaksi.
        Suomi halus Petsamon liittää Suomeen ja saivat tahtonsa läpi!
        Tämmönen Petsamon suomalainen RIESA niin, kuin minä on HÄPEÄKSI Inarin kunnalle jossa muualta tulleet päättää kenellä on OIKEUS SYNTYÄ, KUOLLA ja ELÄÄ TÄSSÄ KUNNASSA!

        Eivät ole muistaneet ROTUHYGIENIA LAIN aikana STERILISOIDA IHMISIÄ TÄÄLLÄ niin ONGELMIA EI OLIS SYNTYNYT! VIINA-KAUPAN KYLLÄ MUISTIVAT HUOLEHTIA niin saivat opettaa JUOPOTTELEMAAN vaikka Suomen valtio oli luvannut, ettei SAAMELAISIA KALTOINKOHDELLA! Koski myös meitä jotka oltiin Petsamossa, mutta Inarin kunnassa EI TUNNETA EDES HISTORIAA!

        En saanut JUODA edes YHTÄ SAUNA OLUTTA illalla, kun olin lapset laittanut nukkumaan.
        Jos olisin ollut JUOPON miehen kanssa vielä niin olisin saanu juoda vaikka joka päivä pullon viinaa niin lapset olis pysyneet kotona!
        Nakkasin juopon pihalle ja erottiin niin lastensuojelu alotti huostauksen ja nyt tuo yks asuu juopon kanssa ja vaimon joka kuulemma PÄISSÄÄN veti Vittakurun suoralla auton mettään ja ukko istu kyydissä.
        Lapsi kerto itse mulle ja yhdistin tuon siihen mitä kylällä puhuvat. Kaveri kävi näyttään ja se merkki näkyy vieläkin. Oli kaiteeseen ollu vetämässä autolla, mutta en tiedä mikä oli syy ettei ollu vetäny vaan viereen.
        Tuollaisia pitää vielä kunnioittaa ja Inarin kunta ei anna edes töitä vaan nöyryyttää lisää!
        Jos olisivat kysyneet poliisilta niin, kuin sanoin niin ei se lapsi olis heillä!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En saanut JUODA edes YHTÄ SAUNA OLUTTA illalla, kun olin lapset laittanut nukkumaan.
        Jos olisin ollut JUOPON miehen kanssa vielä niin olisin saanu juoda vaikka joka päivä pullon viinaa niin lapset olis pysyneet kotona!
        Nakkasin juopon pihalle ja erottiin niin lastensuojelu alotti huostauksen ja nyt tuo yks asuu juopon kanssa ja vaimon joka kuulemma PÄISSÄÄN veti Vittakurun suoralla auton mettään ja ukko istu kyydissä.
        Lapsi kerto itse mulle ja yhdistin tuon siihen mitä kylällä puhuvat. Kaveri kävi näyttään ja se merkki näkyy vieläkin. Oli kaiteeseen ollu vetämässä autolla, mutta en tiedä mikä oli syy ettei ollu vetäny vaan viereen.
        Tuollaisia pitää vielä kunnioittaa ja Inarin kunta ei anna edes töitä vaan nöyryyttää lisää!
        Jos olisivat kysyneet poliisilta niin, kuin sanoin niin ei se lapsi olis heillä!

        Yrittäjänä olin, kun kunniaa piti antaa ja tuon naisen ukki on eläkkeelle jääneitä yrittäjiä joten mitäpä tuo minua haittaa onko 90vuotiaalla Inarin kuntalaisella ja muilla YRITTÄJILLÄ KUNNIAA!

        Vanhempi panostaja Suomi 100vuotta on PAREMPI ja Suomen hallituksen MÄÄRÄYSTÄ noudatin, mutta Inarin kuntalaisia ei Inarin kunnanjohtajan ELIITI VÄKI ei arvosta muuna, kuin HYVÄNÄ TILINÄ jota kutsutaan RAHAKSI!
        Lutka kyllä tietää mitä HUORAT MEILTÄ MUILTA ON VAILLA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Yrittäjänä olin, kun kunniaa piti antaa ja tuon naisen ukki on eläkkeelle jääneitä yrittäjiä joten mitäpä tuo minua haittaa onko 90vuotiaalla Inarin kuntalaisella ja muilla YRITTÄJILLÄ KUNNIAA!

        Vanhempi panostaja Suomi 100vuotta on PAREMPI ja Suomen hallituksen MÄÄRÄYSTÄ noudatin, mutta Inarin kuntalaisia ei Inarin kunnanjohtajan ELIITI VÄKI ei arvosta muuna, kuin HYVÄNÄ TILINÄ jota kutsutaan RAHAKSI!
        Lutka kyllä tietää mitä HUORAT MEILTÄ MUILTA ON VAILLA!

        Olen ajatellut tarjota reilun sopimuksen Utsjoen kunnalle kunnanjohtajan paikasta. Eli normi 2000€ tiliä, asunto sekä auto eli en kuluksi kyllä käy ja voin tehdä tarvittaessa myös muita töitäkin, kuin istua KUNNANTALOLLA perse hiestä märkänä!


    • Onneksi rakennuksilla olin sentään rakennuksilla sanovat, että eikö ole hyvä kun PANOSTAJANA pääsit meidän kanssa töihin!

      Muita hommia tein yrittäjänä, mutta RAKENNUKSILLA OLIN VEROTUNNUKSELLA TÖISSÄ niin, kuin KAIKKI TOISETKIN!

      Vatipäät on sellaisia jotka EI ARVOSTA SUOMEA EIKÄ SUOMALAISTA TYÖNTEKIJÄÄ!

      Yrittäjänä loukkasin kunniaa, mutta PANOSTAJANA OLISIN TYÖNTEKIJÄNÄ JAKANUT SUOMI100vuotta KUNNIAA sekä ARVOSTUSTA SUOMALAISILLE TYÖNTEKIJÖILLE NIIN, kuin kuuluu!

      Inari kuntaan on varmaan tullut VENÄLÄISIÄ ja muun maalaisia TÖIHIN sen jälkeen, kun minä olen saanut panostajan kuulustelun läpi SUOMI100vuotta kunniaksi ja tuohan on ARVOSTUSTA myös siitä, että olen tehnyt töitä!
      Eihän minua muuten näkyny missään, mutta kaikki näki jossain ja sanovat : Jaa oot töissä nyt täällä!

      Inari kunta ARVOSTAA ULKOMAALAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ EI SUOMALAISIA!

    • Anonyymi

      Sanoppa eini montako päivää olet ollu töissä panostajana??vanhempi panostaja.ja missä?tuleva kunnanjohtajatar

      • Helsingissä työssä oppijaksolla kesäkuusta jonnekki elokuuhun 2017 ja EI OLLUT EDES Panostajan lupakirjaa.
        En tee sillä mitään, koska en kai nyt niin hullu ole että haen kunnanjohtajan paikkaa KIVÄRI kainalossa ja DYNAMIITIT lanteilla sekä nallit kaulan ympärillä!
        Edustan RAUHAA ja Kunnanjohtajan tehtävä on olla luottamuksen arvoinen, koska kunnanhallitus valikoi ja KUNTALAISET on äänestäneet kunnanhallituksessa istuvat.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Helsingissä työssä oppijaksolla kesäkuusta jonnekki elokuuhun 2017 ja EI OLLUT EDES Panostajan lupakirjaa.
        En tee sillä mitään, koska en kai nyt niin hullu ole että haen kunnanjohtajan paikkaa KIVÄRI kainalossa ja DYNAMIITIT lanteilla sekä nallit kaulan ympärillä!
        Edustan RAUHAA ja Kunnanjohtajan tehtävä on olla luottamuksen arvoinen, koska kunnanhallitus valikoi ja KUNTALAISET on äänestäneet kunnanhallituksessa istuvat.

        Noudatan Presidentti Niinistön ohjeistusta joka meni näin : Ei saa mennä, kuin YHTEEN PAIKKAAN EHDOLLE!

        ENSIMMÄISEN KERRAN OLEN VIRALLISESTI EHDOLLA!

        Olen myös NOUDATTANUT SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ VUONNA 2017.

        Minä kyllä KUNNIOTAN sekä ARVOSTAN SUOMEN VALTIOTA jota SUOMEN PRESIDENTTI, HALLITUS sekä EDUSKUNTA EDUSTAA!
        Olin ÄÄNESTÄNYT pitkän TAUON JÄLKEEN ja kyllä minäki sanoin tuolloin : Kaikkea helevettiä se Hallitus keksii ja minä en kyllä KUNNIALLA tästä savotasta selviä!
        Toisella kertaa menin läpi niin, että heilahti! Paikkoja olis ollu 3-4 vapaana.

        Kansa on äänestänyt ja minä noudatin. Istuin panostajana kunniaa jonka yrittäjänä menetin.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Noudatan Presidentti Niinistön ohjeistusta joka meni näin : Ei saa mennä, kuin YHTEEN PAIKKAAN EHDOLLE!

        ENSIMMÄISEN KERRAN OLEN VIRALLISESTI EHDOLLA!

        Olen myös NOUDATTANUT SUOMEN HALLITUKSEN MÄÄRÄYSTÄ VUONNA 2017.

        Minä kyllä KUNNIOTAN sekä ARVOSTAN SUOMEN VALTIOTA jota SUOMEN PRESIDENTTI, HALLITUS sekä EDUSKUNTA EDUSTAA!
        Olin ÄÄNESTÄNYT pitkän TAUON JÄLKEEN ja kyllä minäki sanoin tuolloin : Kaikkea helevettiä se Hallitus keksii ja minä en kyllä KUNNIALLA tästä savotasta selviä!
        Toisella kertaa menin läpi niin, että heilahti! Paikkoja olis ollu 3-4 vapaana.

        Kansa on äänestänyt ja minä noudatin. Istuin panostajana kunniaa jonka yrittäjänä menetin.

        Utsjoen kuntalaiset ei saa koskaan ääntään läpi, mutta minä olen Facebookin kautta pääsyt äänenä läpi muualla Suomessa.
        Syy on se, että menen vain keskusteluihin mukaan ja kerron oman mielipiteeni.
        Inarin kuntalaisten mielestä loukkaan kunnioita.

        Suutuin koska Saariselällä saavat räpiä miten huvittaa, mutta muualla lapset lähtee pienemmistä asioista huostaan ja he on vielä ALKUPERÄISIÄ kuntalaisia.
        Muualta jos tullaan opettajaksi niin pitäs YMMÄRTÄÄ, että ollaan TOISTEN IHMISTEN LAPSISTA VASTUUSSA!
        Lapset ei voi 2023 vuonna enää istua montaa tuntia TAKSISSA niin pääsevät kouluun ja koulusta kotia!
        Saariselkä EI OLE MIKÄÄN LASTEN ASUINPAIKKA!


    • Anonyymi

      Kirjotteleeko se sinun vanhapoikaveljesi seinän takana myöskin s2neloseen?asutko nyt omassa lapsuuskammarissa?käväsit maailmalla tekasemassa 4 vai 5 lasta ja palasit äidin puurolle.lapsesi taitaa olls jo täysikäsiä kaikki?sinuakin voisi alkaa täällä arvostelemaan..eikö olisi kiva? Niinkyin sinä teet muille.eihän oo mukavaa?vaikka ootki tuleva kunnanjohtaja ei se oikeuta muita haukkumaan!

      • Pakkohan se oli palata, koska EI KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHA riitä edes VUOKRA-ASUNTOON tässä kunnassa!
        En kai minä SAATANA SENTÄÄN MIKÄÄN SOSIAALIPUMMI OLE jolle KELA MAKSAA KAIKKI ja vielä kuulemma saavat TAKSINKI niin saavat VIRKISTYSMATKOJA!

        Velipoika on alle 40v ja eikö se ole parempi, että asutaan molemmat täällä eikä muualla KELAN RAHOILLA!?
        Kunnan asunnotkin varmaan moneen kertaan VALTION eli KELAN TUILLA MAKSETTU!

        Olenhan minäkin MAKSANUT VEROILLA NOITA KUNNAN OMISTAMIA ASUNTOJA!
        Asuin muutaman kuukauden JUSTEERISSA jotka on rakennettu joskus -70 luvun alussa ja vuokra melkeen 800€ kolmiosta ja kaksion vuokra on kuulemma 600€.

        Pitäähän Kunnanjohtajan ja hänen eliitti työkavereiden saada palkkaa!
        Kuntahan menis konkurssiin jos mulle työpaikan antas!


      • 4 lasta mulla on ja 2 on aikuisia jotka käy töissä ja maksa veroina minun työttömyyspäivärahat. Maksan 20% siitä veroa.
        Kunta huostas yhden ja jostain luin, että kunta saa valtiolta 6000€ tukia huostalapsesta ja sossu saa palkkaan provikkaa kun hoitaa sen lapsen asioita.
        Yks lapsi asuu isällään ja isänsä maksaa veroina takasin lapsilisän ja elatusmaksun.

        Kyllä mielummin töissä olisin, mutta kunta on ollu kokoajan velvollinen tarjoamaan tukitöitä. Osaan käyttää ruohonleikkuria ja olen kotonakin leikannu ruohonleikkurilla ruohoa ja osasin hakea 98 bensaa kanisterilla ja tankata leikkurin


      • En ole kyllä haukkunut vaan ihmetellyt miksi Inarin kuntaan ei kelpaa PANOSTAJA töihin vaikka SUOMI 100vuotta kunniaksi koulutuksen kävin jolla kunnan työntekijätkin olis saaneet osansa!
        Olisin menny vaikka JÄTEVESIPUHDISTAMOLLE töihin!
        En ole johtaja joka istuu toimistossa vaan olen toimistossa sen aikaa mitä tarvii ja sanon : Jos jossain tarvii apua niin minä tyhjennän kaikki kalenterista tulen oikeisiin töihin!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole kyllä haukkunut vaan ihmetellyt miksi Inarin kuntaan ei kelpaa PANOSTAJA töihin vaikka SUOMI 100vuotta kunniaksi koulutuksen kävin jolla kunnan työntekijätkin olis saaneet osansa!
        Olisin menny vaikka JÄTEVESIPUHDISTAMOLLE töihin!
        En ole johtaja joka istuu toimistossa vaan olen toimistossa sen aikaa mitä tarvii ja sanon : Jos jossain tarvii apua niin minä tyhjennän kaikki kalenterista tulen oikeisiin töihin!

        Inarin kunta ei ole edes TARJONNUT edes KUPILLISTA KAHVIA mulle, kun Vanhemman Panostajan koulutuksen kävin Suomi 100vuoden kunniaksi!

        Kunnantalolla oli Suomi 100vuotta Itsenäisyyspäivä juhlat, mutta tuo oli Suomen juhla EI MINUN JUHLA!

        Minä sain Vanhemman panostajan kuulustelun TOUKOKUUSSA 2017 ja tulin Ivaloon kaikkien lasteni kanssa vanhempien luo. Juotiin ÄITIENPÄIVÄ ja PANOSTAJAN KAHVIT, koska lähdin tuon jälkeen Helsinkiin Olympia Stadionille panostajien kanssa töihin.

        Työssä oppijakso oli kuulustelun jälkeen ja en ehtiny Rovaniemelle koulutuksen järjestämille Panostajien kahveille, koska olin TÖISSÄ ja tuo oli sovittu KOULUTUKSESSA ja luki vielä siinä paperissa.
        Sain sähköpostiin kutsun ja ilmotin kauniisti ” Kiitos kutsusta, mutta valitettavasti en ehdi paikalle. Olen Helsingissä edelleen ja minulla on tuolloin vielä töitä.”
        Ei menny montaa päivää niin autoni Bertta sano sopimuksen irti. Se jäi etelään ja minä tulin junalla sekä bussilla kotia.
        Möin Beetlen 150€ Ivalosta ja sanoin : Maksa mitä maksat ja vie pois se.
        Tarvi varaosia ja sanoin hyvin naisellisesti: 2.4l kone ei 2.0l niin, kuin yleensä ja sillä pääsee yli 180km/tunnissa ja testasin Tampereen motarilla, kun yöllä ajoin ja söi muuten bensaa.
        Olin ajanut sillä omat ajoni sekä huippu nopeus ennätykseni, mutta kyllä jos mahdollisuuden saan fiilis iskee päälle kyllä yli 200 km/h olis kiva päästä kerran kokeileen. Hyvä tuo 180km/h NAISEKSI ja PYSYIN TIELLÄ ja VIELÄ SELVINPÄIN.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Inarin kunta ei ole edes TARJONNUT edes KUPILLISTA KAHVIA mulle, kun Vanhemman Panostajan koulutuksen kävin Suomi 100vuoden kunniaksi!

        Kunnantalolla oli Suomi 100vuotta Itsenäisyyspäivä juhlat, mutta tuo oli Suomen juhla EI MINUN JUHLA!

        Minä sain Vanhemman panostajan kuulustelun TOUKOKUUSSA 2017 ja tulin Ivaloon kaikkien lasteni kanssa vanhempien luo. Juotiin ÄITIENPÄIVÄ ja PANOSTAJAN KAHVIT, koska lähdin tuon jälkeen Helsinkiin Olympia Stadionille panostajien kanssa töihin.

        Työssä oppijakso oli kuulustelun jälkeen ja en ehtiny Rovaniemelle koulutuksen järjestämille Panostajien kahveille, koska olin TÖISSÄ ja tuo oli sovittu KOULUTUKSESSA ja luki vielä siinä paperissa.
        Sain sähköpostiin kutsun ja ilmotin kauniisti ” Kiitos kutsusta, mutta valitettavasti en ehdi paikalle. Olen Helsingissä edelleen ja minulla on tuolloin vielä töitä.”
        Ei menny montaa päivää niin autoni Bertta sano sopimuksen irti. Se jäi etelään ja minä tulin junalla sekä bussilla kotia.
        Möin Beetlen 150€ Ivalosta ja sanoin : Maksa mitä maksat ja vie pois se.
        Tarvi varaosia ja sanoin hyvin naisellisesti: 2.4l kone ei 2.0l niin, kuin yleensä ja sillä pääsee yli 180km/tunnissa ja testasin Tampereen motarilla, kun yöllä ajoin ja söi muuten bensaa.
        Olin ajanut sillä omat ajoni sekä huippu nopeus ennätykseni, mutta kyllä jos mahdollisuuden saan fiilis iskee päälle kyllä yli 200 km/h olis kiva päästä kerran kokeileen. Hyvä tuo 180km/h NAISEKSI ja PYSYIN TIELLÄ ja VIELÄ SELVINPÄIN.

        En kosta jos Utsjoen kunnanjohtajaksi pääsen vaan kyllä voin sen verran palkasta rahaa laittaa KAHVIIN, että Inarin kuntalaiset saa Utsjoen kunnassa ilmaset KAHVIT!
        Voin kysyä kaupoista, että : Saisko Inarin kuntalaiset kaupasta pussin ilmaiseksi, kun tulevat kahvilla käymään niin voivat käydä kaupassa samalla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En kosta jos Utsjoen kunnanjohtajaksi pääsen vaan kyllä voin sen verran palkasta rahaa laittaa KAHVIIN, että Inarin kuntalaiset saa Utsjoen kunnassa ilmaset KAHVIT!
        Voin kysyä kaupoista, että : Saisko Inarin kuntalaiset kaupasta pussin ilmaiseksi, kun tulevat kahvilla käymään niin voivat käydä kaupassa samalla!

        Voihan se olla niinkin, että Utsjoen kunnassa saa kaikki tulevassa ILMAISET KAHVIT, koska jos kunnanjohtajan palkka on yli 8000€ niin kahvi rahaa jää vaikka kuinka paljon.

        Olis vielä MAAILMAN POHJOISIN KUNTA jossa olis ILMAISET KAHVIT!
        Inarin kunta vois tarjota ilmaset kaljat, niin voisivat markkinoida myös MAAILMAN POHJOISINTA KUNTAA jossa saa ILMAISET KALJAT!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Voihan se olla niinkin, että Utsjoen kunnassa saa kaikki tulevassa ILMAISET KAHVIT, koska jos kunnanjohtajan palkka on yli 8000€ niin kahvi rahaa jää vaikka kuinka paljon.

        Olis vielä MAAILMAN POHJOISIN KUNTA jossa olis ILMAISET KAHVIT!
        Inarin kunta vois tarjota ilmaset kaljat, niin voisivat markkinoida myös MAAILMAN POHJOISINTA KUNTAA jossa saa ILMAISET KALJAT!

        Voin markkinoida niitä hyviä paikkoja Inarin kunnasta, kun olen Utsjoen kunnanjohtajana.

        Ne niitä Kuntien välisiä YHTEISTÖITÄ millä luodaan sopu ja aloitetaan kaikki ihan alusta eikä se haittaa vaikka minua HAUKKUVAT vuorostaan…


    • Anonyymi

      Ilmaisia ämpäreitä!

    • Anonyymi

      Ei taida einistä tulla kunnanjohtajaa!nippanappa saiko peruskoulusta päättötodistusta?muuta koulutusta ei taida liiemmälti olla.niin tietysti oli se panostajakurssi.vanhempi panostajakurssi. Se vaan ei taida riittää.pitäisi käydä ensin lulio 3v js sen jälkeen esim treelle yliopistoon n 5v opiskeleen yhteiskuntatieteitä.

      • Tuo on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS!
        Ei LAPIN SOTA SANKARIT OLLEET SENKÄÄN VERTAA KÄYNEET KOULUA, mutta SOTA KYLLÄ VOITETTIIN!

        SUKUS TAIS OLLA KÄPYKAARTISSA, KUN LAPISSA PUOLUSTETTIIN VIELÄ MAATA, NIIN SAATIIN VIHOLLINEN ULOS NIIN, KUIN MÄÄRÄYS OLI!

        En ole löytänyt tarkkaa päivämäärää sekä kellon aikaa milloin viiminen SS-SOTILAAN KANTAPÄÄ KOPSAHTI NORJAN RAJAN PUOLELLE… vai oletko sinä yksi suomalaisen SS-sotilaan jälkeläinen jolla olis HALUJA KORVATA ASEVELJIEN AIHEUTTAMIA TUHOJA?
        Suomen valtio ilmoitti, ettei lähde SS-SOTILAIDEN asioihin mukaan, koska Suomen valtio ei ole määrännyt vaan IHMISET on tehneet PÄÄTÖKSET ITSE.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuo on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS!
        Ei LAPIN SOTA SANKARIT OLLEET SENKÄÄN VERTAA KÄYNEET KOULUA, mutta SOTA KYLLÄ VOITETTIIN!

        SUKUS TAIS OLLA KÄPYKAARTISSA, KUN LAPISSA PUOLUSTETTIIN VIELÄ MAATA, NIIN SAATIIN VIHOLLINEN ULOS NIIN, KUIN MÄÄRÄYS OLI!

        En ole löytänyt tarkkaa päivämäärää sekä kellon aikaa milloin viiminen SS-SOTILAAN KANTAPÄÄ KOPSAHTI NORJAN RAJAN PUOLELLE… vai oletko sinä yksi suomalaisen SS-sotilaan jälkeläinen jolla olis HALUJA KORVATA ASEVELJIEN AIHEUTTAMIA TUHOJA?
        Suomen valtio ilmoitti, ettei lähde SS-SOTILAIDEN asioihin mukaan, koska Suomen valtio ei ole määrännyt vaan IHMISET on tehneet PÄÄTÖKSET ITSE.

        Miten se KUNNANJOHTAJA homma menee?
        Tarviiko antaa lisänäyttöjä vai riittäkö?
        En OPPINUT TUOTA EDES KOULUSSA vaan ihan kotona, kun lueskelin kaikkea muuta joutessani kun toiset nussi kotona pikku päissään peiton alla!
        Teitkö sinäki noin?
        Toivottavasti et, koska sehän on kuulemma KANSALAISTOTTELEMATTOMUUTA!
        Helvetti vihollinen jyllää maassa ja minun pitää ÄMMÄNÄ HOITAA YKSIN KAIKKI!
        Onneksi sentään UTSJOELTA VOISIN SAADA APUA jos he valikoivat minut kunnanjohtajan tehtävään!


    • 32 hakijaa ja kannatti kyllä antaa lupaus niin rehellisyys voittaa ja ihmiset saa oikeutta joka heille kuuluu!
      He joiden kunniaa olin loukannut olivat halunneet oppia myös joten toivon mukaan opetus kelpaa!
      Äitini on opettanut minua, että pitää tehdä töitä eikä ryöstää ihmisiä.

      • Tuo on myös alkuperäisten Inarin kuntalaisten arvostamista ja kunnioittamista, kun antaa suostumuksen.
        Inarin kunnassa olen syntynyt ja niin on monet Utsjoen kuntalaisetkin!


    • Anonyymi

      Onko holomanämmä vatipää?

      • Anonyymi

        Tuskin on. Vati on ruuan tarjoiluun tarkoitettu laakea astia, jota saattaa olla ylivoimaisen vaikeaa saada pysymään päässä. Kulho taas on korkeareunainen astia, joka varmasti pysyy paremmin päässä ja on näin ollen käytännöllisempi.
        Eteläisessä Lapissa on Tervola-niminen paikkakunta, jonka asukkaat ovat ratkaisseet nerokkaasti päähineongelman jo kauan sitten. Heillä ongelmana oli se, että paikkakunnalla oli runsaslukuinen tikkapopulaatio ja nämä siivekkäät tuppasivat naputtelemaan paikkakunnan asukkaiden "pipotelineitä" liian ahkerasti. Sinkkiämpäri oli erinomainen suoja näitä siivekkäitä vastaan. Paikkakunnan asukkaita on siitä lähtien kutsuttu Tervolan ämpäripäiksi.
        Suosittelen Utsjoen tulevalle kunnanjohtajalle kulhon käyttöä päähineenä se käytännöllisyyden vuoksi. Ämpärin käyttö voi olla liian alentavaa korkeassa virassa olevalle henkilölle.


      • En ole vaan minä vedän ämpärin päähän ja huudan sen sisällä ” NYT VITTU LOPPU TÄMÄ IHMISTEN KALTOINKOHTELU JA VASTUUT OTTAA HE JOILLE NUO KUULU, KOSKA MINÄ LUPASIN OTTAA VASTUUN VAIN JA AINOASTAAN OMISTA SOPIMUKSISTA JOITA MINUN KANSSA SOVITAAN JA ISTUN VANKEUTTA JOS VÄÄRIN TOIMIN!”

        Minun ei tarvi muuta luvata, koska PERUS ASIAT KUULU OLLA KUNNOSSA AINA ENSIN!

        Ymmärrän, että Inarin kunnassa MATKAILULLA ELETÄÄN ja saadaan LEVIÄÄ LEIPÄÄ PÖYTÄÄN! Ei mene niin, että PAINEET KOHDISTETAAN UTSJOEN KUNTAAN!
        Kaamaslaiset, angelilaiset, kielajokilaiset, lemmenjokilaiset ja ihan Petsikolla asti asuvathan EI OLE KOSKAAN OLLEET IHMISIÄ!

        Minä en ota heistä vastuuta vaikka he OVAT IHMISIÄ MINUN SILMISSÄ!
        Ivalosta on Sikovuonon kirkolle noin 50kilometriä ja tuohon loppuu Inarin kunnassa IHMISET ja ELÄINLÄÄKÄRI HOITAA LOPUT!

        Vedä se vati päähäs, koska ei sillä muuta käyttöä ole!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        En ole vaan minä vedän ämpärin päähän ja huudan sen sisällä ” NYT VITTU LOPPU TÄMÄ IHMISTEN KALTOINKOHTELU JA VASTUUT OTTAA HE JOILLE NUO KUULU, KOSKA MINÄ LUPASIN OTTAA VASTUUN VAIN JA AINOASTAAN OMISTA SOPIMUKSISTA JOITA MINUN KANSSA SOVITAAN JA ISTUN VANKEUTTA JOS VÄÄRIN TOIMIN!”

        Minun ei tarvi muuta luvata, koska PERUS ASIAT KUULU OLLA KUNNOSSA AINA ENSIN!

        Ymmärrän, että Inarin kunnassa MATKAILULLA ELETÄÄN ja saadaan LEVIÄÄ LEIPÄÄ PÖYTÄÄN! Ei mene niin, että PAINEET KOHDISTETAAN UTSJOEN KUNTAAN!
        Kaamaslaiset, angelilaiset, kielajokilaiset, lemmenjokilaiset ja ihan Petsikolla asti asuvathan EI OLE KOSKAAN OLLEET IHMISIÄ!

        Minä en ota heistä vastuuta vaikka he OVAT IHMISIÄ MINUN SILMISSÄ!
        Ivalosta on Sikovuonon kirkolle noin 50kilometriä ja tuohon loppuu Inarin kunnassa IHMISET ja ELÄINLÄÄKÄRI HOITAA LOPUT!

        Vedä se vati päähäs, koska ei sillä muuta käyttöä ole!

        Saako sitä vastuuta isoissa pulloissa tai sixpäkissä ?


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En ole vaan minä vedän ämpärin päähän ja huudan sen sisällä ” NYT VITTU LOPPU TÄMÄ IHMISTEN KALTOINKOHTELU JA VASTUUT OTTAA HE JOILLE NUO KUULU, KOSKA MINÄ LUPASIN OTTAA VASTUUN VAIN JA AINOASTAAN OMISTA SOPIMUKSISTA JOITA MINUN KANSSA SOVITAAN JA ISTUN VANKEUTTA JOS VÄÄRIN TOIMIN!”

        Minun ei tarvi muuta luvata, koska PERUS ASIAT KUULU OLLA KUNNOSSA AINA ENSIN!

        Ymmärrän, että Inarin kunnassa MATKAILULLA ELETÄÄN ja saadaan LEVIÄÄ LEIPÄÄ PÖYTÄÄN! Ei mene niin, että PAINEET KOHDISTETAAN UTSJOEN KUNTAAN!
        Kaamaslaiset, angelilaiset, kielajokilaiset, lemmenjokilaiset ja ihan Petsikolla asti asuvathan EI OLE KOSKAAN OLLEET IHMISIÄ!

        Minä en ota heistä vastuuta vaikka he OVAT IHMISIÄ MINUN SILMISSÄ!
        Ivalosta on Sikovuonon kirkolle noin 50kilometriä ja tuohon loppuu Inarin kunnassa IHMISET ja ELÄINLÄÄKÄRI HOITAA LOPUT!

        Vedä se vati päähäs, koska ei sillä muuta käyttöä ole!

        Inari kunnassa on PUOLI KUNTAA VAIN HEITTEELLÄ!
        Kyllä voin ottaa kaikki UTSJOEN KUNTAA jos kunnanjohtajaksi pääsen, mutta TEHDÄÄN AITAA ja TIETÄ niin lemmenjokilaisten EI TARVI INARIN KUNNAN KAUTTA AJELLA niin saavat PALVELUITA joita HEILLÄ OLE sen jälkeen ollut, kun SAVOTAT LOPPU!

        Inari kunta saa avata REILUSTI KUKKARON NYÖREJÄ, koska VEROT VAADIN KORKOJEN KANSSA TAKASIN MITÄ OVAT MAKSANEET!

        Ihmisyydestä maksetaan myös, koska IHMISYYTTÄ ARVOSTAN!
        Entinen anoppi oli Inarin kunnan viimisiä asuntolan hoitajia ja olin järkyttynyt miten hän sivistynyt ihminen PUHU lapsista jotka tuli KOULUUN, koska KUNTA EI SITÄ KOULUA OMALLE KYLÄLLE RAKENTANUT!

        Karigasniemeltä kävi lapset Inarissa koulua ja asuivat ASUNTOLASSA ja KUNTA PALKKAS ASUNTOLANHOITAJIA joiden tehtävä oli antaa lapsille turvaa jotka RIUHTASTIIN KOTOA 6-7 vuotiaana!

        Hyvät oli tavat ANOPILLA ja hyvin oli poikansa kasvattanut jonka POIKA VIELÄ VAATI MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ sekä hänen perhettään.
        Isänsä isän puolen SUKU sentään pitää minua vieläkin IHMISENÄ ja eivät ole ainakaan vielä VAATINEET KUNNIOITTAMAAN ARVON ROUVA ASUNTOLANHOITAJAA!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Inari kunnassa on PUOLI KUNTAA VAIN HEITTEELLÄ!
        Kyllä voin ottaa kaikki UTSJOEN KUNTAA jos kunnanjohtajaksi pääsen, mutta TEHDÄÄN AITAA ja TIETÄ niin lemmenjokilaisten EI TARVI INARIN KUNNAN KAUTTA AJELLA niin saavat PALVELUITA joita HEILLÄ OLE sen jälkeen ollut, kun SAVOTAT LOPPU!

        Inari kunta saa avata REILUSTI KUKKARON NYÖREJÄ, koska VEROT VAADIN KORKOJEN KANSSA TAKASIN MITÄ OVAT MAKSANEET!

        Ihmisyydestä maksetaan myös, koska IHMISYYTTÄ ARVOSTAN!
        Entinen anoppi oli Inarin kunnan viimisiä asuntolan hoitajia ja olin järkyttynyt miten hän sivistynyt ihminen PUHU lapsista jotka tuli KOULUUN, koska KUNTA EI SITÄ KOULUA OMALLE KYLÄLLE RAKENTANUT!

        Karigasniemeltä kävi lapset Inarissa koulua ja asuivat ASUNTOLASSA ja KUNTA PALKKAS ASUNTOLANHOITAJIA joiden tehtävä oli antaa lapsille turvaa jotka RIUHTASTIIN KOTOA 6-7 vuotiaana!

        Hyvät oli tavat ANOPILLA ja hyvin oli poikansa kasvattanut jonka POIKA VIELÄ VAATI MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ sekä hänen perhettään.
        Isänsä isän puolen SUKU sentään pitää minua vieläkin IHMISENÄ ja eivät ole ainakaan vielä VAATINEET KUNNIOITTAMAAN ARVON ROUVA ASUNTOLANHOITAJAA!

        Minkäslaisissa pulloissa sitä kunnioitusta on? Mitä lukee etiketissä?


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Inari kunnassa on PUOLI KUNTAA VAIN HEITTEELLÄ!
        Kyllä voin ottaa kaikki UTSJOEN KUNTAA jos kunnanjohtajaksi pääsen, mutta TEHDÄÄN AITAA ja TIETÄ niin lemmenjokilaisten EI TARVI INARIN KUNNAN KAUTTA AJELLA niin saavat PALVELUITA joita HEILLÄ OLE sen jälkeen ollut, kun SAVOTAT LOPPU!

        Inari kunta saa avata REILUSTI KUKKARON NYÖREJÄ, koska VEROT VAADIN KORKOJEN KANSSA TAKASIN MITÄ OVAT MAKSANEET!

        Ihmisyydestä maksetaan myös, koska IHMISYYTTÄ ARVOSTAN!
        Entinen anoppi oli Inarin kunnan viimisiä asuntolan hoitajia ja olin järkyttynyt miten hän sivistynyt ihminen PUHU lapsista jotka tuli KOULUUN, koska KUNTA EI SITÄ KOULUA OMALLE KYLÄLLE RAKENTANUT!

        Karigasniemeltä kävi lapset Inarissa koulua ja asuivat ASUNTOLASSA ja KUNTA PALKKAS ASUNTOLANHOITAJIA joiden tehtävä oli antaa lapsille turvaa jotka RIUHTASTIIN KOTOA 6-7 vuotiaana!

        Hyvät oli tavat ANOPILLA ja hyvin oli poikansa kasvattanut jonka POIKA VIELÄ VAATI MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ sekä hänen perhettään.
        Isänsä isän puolen SUKU sentään pitää minua vieläkin IHMISENÄ ja eivät ole ainakaan vielä VAATINEET KUNNIOITTAMAAN ARVON ROUVA ASUNTOLANHOITAJAA!

        En katsele enää tätä tyyliä ja en aja ihmisiä kodeista ulos vaikka heidän sukujen kanssa olis riitaa!

        He on syyttömiä ja ansaitsee ihmisarvoisen elämän, mutta heidän jälkeläiset laitan vastuuseen!
        He saa luvan korvata aiheuttamansa nöyryytyksen, koska mies oli työllä ansainnut kaiken ja mitä minä olen kuullut niin KOTI on ainut mitä on jäljellä.
        Hänen vaimo hiihti KANSANHIIHTOJA JA OLI MYÖS HILLASTAJIA SEKÄ MARJASTAJIA NIIN, kuin minun suku. Hän istuu nöyrästi Neljän tuulen tuvalla Kaamasen eläkeläisten kokouksessa VAIKKA tuo paikka liittyy minuun JA HÄNEN KUULUU KUNNIOITTAA POIKANSA TYTTÖÄ joka oli kuulemma Malmin Helgalla KAAMASEN KIEVARISSA KESÄTÖISSÄ!
        Minun suku oli Neljän tuulen tuvalla!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        En katsele enää tätä tyyliä ja en aja ihmisiä kodeista ulos vaikka heidän sukujen kanssa olis riitaa!

        He on syyttömiä ja ansaitsee ihmisarvoisen elämän, mutta heidän jälkeläiset laitan vastuuseen!
        He saa luvan korvata aiheuttamansa nöyryytyksen, koska mies oli työllä ansainnut kaiken ja mitä minä olen kuullut niin KOTI on ainut mitä on jäljellä.
        Hänen vaimo hiihti KANSANHIIHTOJA JA OLI MYÖS HILLASTAJIA SEKÄ MARJASTAJIA NIIN, kuin minun suku. Hän istuu nöyrästi Neljän tuulen tuvalla Kaamasen eläkeläisten kokouksessa VAIKKA tuo paikka liittyy minuun JA HÄNEN KUULUU KUNNIOITTAA POIKANSA TYTTÖÄ joka oli kuulemma Malmin Helgalla KAAMASEN KIEVARISSA KESÄTÖISSÄ!
        Minun suku oli Neljän tuulen tuvalla!

        Kyseinen vanhus kuuluu Panostaja Suomi 100vuotta kunnian ja arvon suojaan!
        Olin PANOSTAJANA vankilassa en YRITTÄJÄNÄ!

        Olin kirjoittanut LAPIN SOTAAN liittyviä asioita jo paljon ennen, kuin KUNNIAN LOUKKAUKSEEN olin syyllistynyt!

        Vaarini oli minun SOTILAS, mutta hänellä oli myös ASEVELJIÄ ja VAARINI oli sanonut : LÄHE VAIN SOTAAN MUKAAN, KOSKA ME VOITETAAN TÄMÄ SOTA!
        LAPIN SOTA VOITETTIIN!

        Saksan armeija oli vielä Lapissa ja sota loppu vasta, kun viiminen KANTAPÄÄ ylitti RAJAN.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyseinen vanhus kuuluu Panostaja Suomi 100vuotta kunnian ja arvon suojaan!
        Olin PANOSTAJANA vankilassa en YRITTÄJÄNÄ!

        Olin kirjoittanut LAPIN SOTAAN liittyviä asioita jo paljon ennen, kuin KUNNIAN LOUKKAUKSEEN olin syyllistynyt!

        Vaarini oli minun SOTILAS, mutta hänellä oli myös ASEVELJIÄ ja VAARINI oli sanonut : LÄHE VAIN SOTAAN MUKAAN, KOSKA ME VOITETAAN TÄMÄ SOTA!
        LAPIN SOTA VOITETTIIN!

        Saksan armeija oli vielä Lapissa ja sota loppu vasta, kun viiminen KANTAPÄÄ ylitti RAJAN.

        Suomi on laskenut aseet ja ilmottanut, että SOTA LOPPUNUT!
        Lapissa ei ollut, koska olivat antaneet käskyn ” Saksan armeija pitää marssittaa ulos maasta.”

        Lapin Sota oli pakko aloittaa ILMAN ASEITA ja näin LAPIN SOTA on viiminen sota ja se on VOITETTU!

        Olen opettanut omille lapsille, että SUOMI VOITTI SODAN JA VOITTAJAT MAKSOI VENÄJÄLLE ITSENÄISYYDESTÄ!

        Itsenäisyyspäivää ollaan vietetty VOITON juhlana vaikka KAIKKI MENETTIIN, mutta IHMISIÄ olen yrittänyt arvostaa sekä kunnioittaa kaikesta huolimatta!

        Petsamossa olisin miljonääri, koska KOPEEKOILLA siellä pelataan!
        Mielummin Suomessa, koska sopimukseen kuuluu MARSSITTAA ULKOMAALAISET ULOS!
        Ei semmosta sopimusta minun VAARI KYLLÄ OLE ASEVELJIENSÄ KANSSA SOPINUT, että Neuvostoliitosta tulee Rovaniemelle Afganastian DIPLOMAATTI perhe TURVAAN ja minun pitää mennä SIIVOAMAAN HEIDÄN PASKAT VESSASTA!
        LAPISSA ON HYYSIKÄN ALUSTATKIN HERRA KERSANTIT JA HEIDÄN VAIMOT NÖYRÄSTI SIIVONNEET IHAN ITTE!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Suomi on laskenut aseet ja ilmottanut, että SOTA LOPPUNUT!
        Lapissa ei ollut, koska olivat antaneet käskyn ” Saksan armeija pitää marssittaa ulos maasta.”

        Lapin Sota oli pakko aloittaa ILMAN ASEITA ja näin LAPIN SOTA on viiminen sota ja se on VOITETTU!

        Olen opettanut omille lapsille, että SUOMI VOITTI SODAN JA VOITTAJAT MAKSOI VENÄJÄLLE ITSENÄISYYDESTÄ!

        Itsenäisyyspäivää ollaan vietetty VOITON juhlana vaikka KAIKKI MENETTIIN, mutta IHMISIÄ olen yrittänyt arvostaa sekä kunnioittaa kaikesta huolimatta!

        Petsamossa olisin miljonääri, koska KOPEEKOILLA siellä pelataan!
        Mielummin Suomessa, koska sopimukseen kuuluu MARSSITTAA ULKOMAALAISET ULOS!
        Ei semmosta sopimusta minun VAARI KYLLÄ OLE ASEVELJIENSÄ KANSSA SOPINUT, että Neuvostoliitosta tulee Rovaniemelle Afganastian DIPLOMAATTI perhe TURVAAN ja minun pitää mennä SIIVOAMAAN HEIDÄN PASKAT VESSASTA!
        LAPISSA ON HYYSIKÄN ALUSTATKIN HERRA KERSANTIT JA HEIDÄN VAIMOT NÖYRÄSTI SIIVONNEET IHAN ITTE!

        Minun äiti on auttanut minua tuon jälkeen ja on pessyt KÄRNÄN MIKON vessan niin pääsi Enontekiöltä Inarin kuntaan takasin.
        Äiti vielä väitti, että minä olen ollut mukana.
        Jos vessan näkisin sekä pesisin niin TUNNE MUISTINI voi muistaa, että olenko ollut mukana vai oliko se joku toinen….


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako sitä vastuuta isoissa pulloissa tai sixpäkissä ?

        Ilmeisesti Inarin kunnassa, Kemissä ja Espoossa ainakin saa ja voi toki olla myös muitakin paikkakuntia jotka ei nyt tule mieleen.
        Jos itseeni vertaan, koska en pahemmin käytä alkoholia nykysin, mutta OLEN SUOMEN PASKIN ÄITI!

        Jos olisin PARAS niin Inarin kuntahan olis palkannut minut töihin eikä TYÖLLISTÄNYT suurin piirtein koko Lapin lääniä Kemin kaupungin kanssa!

        Inarin kunta ja Kemin kaupunki pisti TAMMISAARTA myöden Lastensuojelun, poliisin ja käräjäoikeuden töihin! Heidän olis pitäny ottaa se pariskunta sekä heidän ystävät, toverit sekä kaverit edunvalvontaa ja antaa minun elää lasten kanssa rauhassa omaa elämää!

        Teinit ajeli mopolla pitkin pitäjää ja puhelimet lyötiin kiinni niin ettei heitä saada kiinni. Haukuin omia lapsia niin he ilmesty kotia.
        Kyllä oli ilmestynyt myös tytön kaveri.
        Hänen äiti ja isä kävi molemmat kysymässä: Missähän meän tyttö on?
        Kysyin omalta niin vastaus oli : On kotona ja ei me jakseta tänään lähteä mihinkään!
        Ei nuo vanhemmat ole mitään sanoneet vaikka vähän facebookissa kärjistelin, mutta pysyvät tallessa ja turvassa.

        Nuo tytöt kyllä oli kunnolla ja kyllä sekin on tiedossa, että Inarin nuorison ryyppy-ilta joka päätty poliisien ja ambulanssin paikalle tuloon. Inarin nuoret oli soittaneet ja mun tyttö tiesi että en suutu hänelle enkä hänen kavereille vaikka en hyväksyny juomista.
        He toimi oikein, koska nämä jotka lähti ambulanssilla Ivaloon olis KUOLLEET!
        He oli omien vanhempien vastuulla ja noiden vanhempien lapset olis kuuluneet HUOSTAAN ja näille nuorille jotka YMMÄRSI, että tilanne lähti käsistä ja 112 pitää soittaa olis KUULUNUT ANTAA KIITOSTA!
        Utsjoelta oli kotosin joka tuli meille ja sano mulle : Haluan, että xxx lähtee kaveriksi siivoamaan!
        Sano tytöt, koska oli kaveri oli käymässä.
        Oli kyllä minun tyttöä hakemassa ja olin vihanen siitä, kun nuoret oli ajatettu mettään ja pakkasta oli yli -25.

        Sain vielä kuulla tuon jälkeen, että joku oli ottanu Viron viina pullon ja oli joko 60% tai 80% vielä ollu.
        Eihän se viina mehulla laimene vaikka kuinka lantraa!
        Tällä jonka viina pullon oli ottanu oli ollu viinat autotallissa ja se oli MÄYRÄKOIRA VIINAA!


    • Anonyymi

      No eipä nimitellä tulevaa kunnajohtajaa!
      Kyllä varmasti panostaa Utsjoen nousuun....

    • Utsjoen kunnanhallitus päättää kuka heidän kunnanjohtaja on.
      Minä en ole äänestänyt Inarin enkä Utsjoen kunnallisvaaleissa ja jätin varalta äänestämättä KANSANEDUSTAJA VAALEISSA!

      Inarin kuntalaisten on TURHA VALITTAA, koska teidän ÄÄNET ISTUU Inarin kunnanhallituksessa ja kunnanhallitus on VALINNUT teidän LUOTTAMUSTEN sekä KUNNIOIDEN ARVOISET IHMISET KUNNAN TEHTÄVIIN.

    • Anonyymi

      Onko holon 4 lapsella sama isä?

      • Ei tietenkään ole ja sehän on parempi, kun on 4 eri isää jos lasten asioita hoitaa niin he voi yhteisvastuullisesti tulla isinä vastaan niin lasten asiat saadaan kuntoon niin, kuin kuuluu.

        Jos eivät halua lastensa äitiä auttaa lasten oikeuksissa joka ENSIMMÄINEN sekä ARVOKKAIN IHMISOIKEUS niin se on heidän häpeä!

        Jokaisella LAPSELLA ON OIKEUS SYNTYÄ ja se on IHMISEN PERUSOIKEUS.
        Jokaisella vanhemmalla on velvollisuus huolehtia, että lapsen oikeus toteutuu ja vanhemmat ei saa syyllistyä toistensa syrjintää koska se on LASTEN ETUJA JA OIKEUKSIA VASTAAN ja tuossa tulee kyseeseen ihmisoikeusrikos.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei tietenkään ole ja sehän on parempi, kun on 4 eri isää jos lasten asioita hoitaa niin he voi yhteisvastuullisesti tulla isinä vastaan niin lasten asiat saadaan kuntoon niin, kuin kuuluu.

        Jos eivät halua lastensa äitiä auttaa lasten oikeuksissa joka ENSIMMÄINEN sekä ARVOKKAIN IHMISOIKEUS niin se on heidän häpeä!

        Jokaisella LAPSELLA ON OIKEUS SYNTYÄ ja se on IHMISEN PERUSOIKEUS.
        Jokaisella vanhemmalla on velvollisuus huolehtia, että lapsen oikeus toteutuu ja vanhemmat ei saa syyllistyä toistensa syrjintää koska se on LASTEN ETUJA JA OIKEUKSIA VASTAAN ja tuossa tulee kyseeseen ihmisoikeusrikos.

        Lasten oikeuksissa olen parhaimmillani, koska en minä olen puuttunut minun ja lasteni väleihin ja tehnyt heidän äidistä pelkkää SYNNYTTÄJÄÄ!

        Kyllä tuon on toiset saaneet aikaan ja ei minun lasten isät ole EDES TALOA RAKENTANEET tai ostaneet heidän LASTEN ÄIDILLE!

        4 raavasta miestä olis maksaneet jo moneen kertaan yhdessä talonkin, mutta heillä on niin paljon TÄRKEÄMPIÄ asioita jotka MENEE IHMISOIKEUKSIEN OHI!

        Lasteni isät on saaneet tukea kyllä monelta kunnalta ja Inarin kunta on yksi kunta, mutta ei heitä ole kiinnostanut kuin RAHA.

        Bussi- ja taksikuskit hoitaa lapset kouluun ja koulusta kotia.
        Ei näkyny ainakaan vielä eilen facebookin sivuilla joita pystyy lukemaan ilman, että facebookissa on YHTÄÄN HUOLI julkaisua kun LAPSET EI OLE TULLEET BUSSILLA/ TAKSILLA kotia vaan koko koulun alue on eristetty!

        Olisin voinu olla hakemassa omia lapsia lukiosta eilen jos he kävis Ivalossa lukiota.
        Olisin saanut SYDÄNKOHTAUKSEN ja VERISUONIKI olis katkennut päästä. Poliisi siellä olis vastassa ja ilmottanut, ettei saa mennä alueelle ja et saa tietää miksi lapset ei tule.

        Olenkin kuulemma edes vastuuton HULLU niin, kuin Inarin kuntalaiset sekä monien muiden kuntien ja kaupunkien asukkaat sanoo jotka on minun tuttuja!
        He on ALKOHOLISTEJA joita Facebookissa KAVERIT suojaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe