Minulla on kovia haluja parisuhteessa Vain lisääntyville ja halukkaille.

Miten muilla ja miten saatte mielestä, miehen vehkeen pois kun taas haluttaa odottaen täyttäen sukusoluilla kohtusi? 🥰 onpa nyt sen verta hurjaa ajatus maailma.

50

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai sitä miehetkin saa vastata. Itselläni on pieniä ongelmia kun olin jo raskaana ja se vaan ei lähtenyt halut pois silläkään. Joo monesti on miettinyt tuhmia kilttinä ei sitten halua toteuttaa ahneuksissaan, en muistanut nämä olevan näin pahoja haluja. Nämä on nyt parisuhde ja tuhmat ajatukset.
      Pitäisiköhän täällä puolella olla vaikka ei yhtään vastausta

      Olisi kiva millä saatte halut kurissa pidettyä, tietää?

    • Anonyymi

      Sinulla on jo niin monta kakaraa, kymmenkunta, ja ikääkin alkaa olemaan, että alkaa varmasti käymään sekä sinun terveyden että miehen lompakon että naapurien hermojen päälle tuo lisääntyminen. Niistä kersoista pitää pystyä myös huolehtimaan. Jossain vaiheessa voi olla hyvä idea laittaa ne piuhat solmuun.

      • Tämä ei ollut sinulle.


    • Aloitusta piti parantaa kun iski kiinni tunteettomat, traumasta kärsivät kiinni aloitukseen. Minua ei himoita miehet jotka ovat vasektomian tehneet tuntemattomat jotka ei halunnut ikinä lapsia. Kohtalon tovereita vaan nyt miten teillä olette himot saanut kuriin.

      • Kateellisille ihmisille tämä aloitus ei tehty.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kateellisille ihmisille tämä aloitus ei tehty.

        Vaan kohtalon tovereille.


    • Anonyymi

      Jos sukusolut on koko touhun pointti, niin mahdoton sitä lienee helpottaa ilman niitä sukusoluja.

      • Minusta se on vain mahtava ja himokas ajatus mies joka haluaa lapsia välittää välittää lapsista ja perheestään. Ikähän se loppu elämässä tulee vastaa mutta ajatus on se tärkein vaikka asia ei sinäänsä vanhoina muuttuisi aina vaan kirkas ajatus vauva tästä syntyy vaikka ei syntyisi, mitä jos sitä sitten vielä 100 vuotiaana tulisikin ihmekin tapahtuisi. En näe mitään ongelmaa lapsirakkaat ihmiset jatkaa eloa ja huolehtivaisuutta vaikka eivät enää olisikaan lisääntymisen kykyisiä mutta aina ollaan lisääntymisen kykyisiä mielessämme.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta se on vain mahtava ja himokas ajatus mies joka haluaa lapsia välittää välittää lapsista ja perheestään. Ikähän se loppu elämässä tulee vastaa mutta ajatus on se tärkein vaikka asia ei sinäänsä vanhoina muuttuisi aina vaan kirkas ajatus vauva tästä syntyy vaikka ei syntyisi, mitä jos sitä sitten vielä 100 vuotiaana tulisikin ihmekin tapahtuisi. En näe mitään ongelmaa lapsirakkaat ihmiset jatkaa eloa ja huolehtivaisuutta vaikka eivät enää olisikaan lisääntymisen kykyisiä mutta aina ollaan lisääntymisen kykyisiä mielessämme.

        Eli tilannetta lienee siis mahdoton helpottaa. 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tilannetta lienee siis mahdoton helpottaa. 🤷‍♀️

        Voiskohan miehiä jotenkin virittää, tai pyytää hakemaan sinisiä pillereitä, minä olen miehelleni kun lapset muuttaa pois ajattelin sitä virittää. Onko näitä kokemuksia vanhuuden päiviin kellään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Voiskohan miehiä jotenkin virittää, tai pyytää hakemaan sinisiä pillereitä, minä olen miehelleni kun lapset muuttaa pois ajattelin sitä virittää. Onko näitä kokemuksia vanhuuden päiviin kellään.

        Vai olisiko saatu miehen haluja lisääntymään jollain keinoin kuin muuten vanhuuden päivillä. 🥰🫦


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta se on vain mahtava ja himokas ajatus mies joka haluaa lapsia välittää välittää lapsista ja perheestään. Ikähän se loppu elämässä tulee vastaa mutta ajatus on se tärkein vaikka asia ei sinäänsä vanhoina muuttuisi aina vaan kirkas ajatus vauva tästä syntyy vaikka ei syntyisi, mitä jos sitä sitten vielä 100 vuotiaana tulisikin ihmekin tapahtuisi. En näe mitään ongelmaa lapsirakkaat ihmiset jatkaa eloa ja huolehtivaisuutta vaikka eivät enää olisikaan lisääntymisen kykyisiä mutta aina ollaan lisääntymisen kykyisiä mielessämme.

        Mies joka välittää perheestään ja lapsistaan on mahtava. Erityisesti vastuuntuntoinen mies joka hankkii lapsia tasan sen verran että pystyy elättämään ne omalla palkalla.
        Onko sun mies töissä? Vai tuuleeko silläkin pään läpi kun siittää persaukisena lapsia köyhyyteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies joka välittää perheestään ja lapsistaan on mahtava. Erityisesti vastuuntuntoinen mies joka hankkii lapsia tasan sen verran että pystyy elättämään ne omalla palkalla.
        Onko sun mies töissä? Vai tuuleeko silläkin pään läpi kun siittää persaukisena lapsia köyhyyteen?

        Kuule köyhyys ei ole este lapsien tekoon, en katsellut mitään rikasta siihen, miksi ihmeessä katselisin. Koulun kuuluisi antaa kuntoutuksia sitten, jos eivät hae lääkärin kautta isommat on ongelmat erityislapsilla mikä vaikuttaa koko perheen tuloihinkin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule köyhyys ei ole este lapsien tekoon, en katsellut mitään rikasta siihen, miksi ihmeessä katselisin. Koulun kuuluisi antaa kuntoutuksia sitten, jos eivät hae lääkärin kautta isommat on ongelmat erityislapsilla mikä vaikuttaa koko perheen tuloihinkin.

        Miten erityislapsen ongelmat vaikuttavat vanhempien tuloihin? Jotenkin ymmärtäisin jos on yksinhuoltajavanhempi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule köyhyys ei ole este lapsien tekoon, en katsellut mitään rikasta siihen, miksi ihmeessä katselisin. Koulun kuuluisi antaa kuntoutuksia sitten, jos eivät hae lääkärin kautta isommat on ongelmat erityislapsilla mikä vaikuttaa koko perheen tuloihinkin.

        Rikkaus ja vastuuntuntoisuus eivät ole synonyymejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten erityislapsen ongelmat vaikuttavat vanhempien tuloihin? Jotenkin ymmärtäisin jos on yksinhuoltajavanhempi.

        Koska toinen vanhempi pitää aina toista paikata vanhempaa kotona, jos täytyy kouluun mennä toista tukemaan perheessä kun eivät pärjää siellä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule köyhyys ei ole este lapsien tekoon, en katsellut mitään rikasta siihen, miksi ihmeessä katselisin. Koulun kuuluisi antaa kuntoutuksia sitten, jos eivät hae lääkärin kautta isommat on ongelmat erityislapsilla mikä vaikuttaa koko perheen tuloihinkin.

        Sehän se just on kun vähäpäiset sikiää kuin kanit.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Koska toinen vanhempi pitää aina toista paikata vanhempaa kotona, jos täytyy kouluun mennä toista tukemaan perheessä kun eivät pärjää siellä.

        Tarkoitatko et noiden kersojen hoito vaatii teidän molempien kotona olemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se just on kun vähäpäiset sikiää kuin kanit.

        Minusta se on hyvä kun eivät ihmiset tee lapsia jotka eivät halua edes tai kanna vastuuta lapsistaan vaikka olemalla köyhä saadakseen tuettua lasta paremmin kotoa. Me teemme kaikemme että lapsilla on hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaus ja vastuuntuntoisuus eivät ole synonyymejä.

        True dat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko et noiden kersojen hoito vaatii teidän molempien kotona olemista.

        Kyllä tällä hetkellä yhdellä yhdellä pelkoa, esim kouluväkivaltaa koulussa hänen kaveriaan uhattiin hakata ja lapseni on kaveri pelkää myös ja ahdistunut näkemään näitä ja pelkäämään edes kouluun menemään myös tietävät ne koska ne olivat siinä ryhmässä hetken aikaa johtuen yläasteelle siirtyen kaveruituneen ja silloin näkivät kun hakkattu yksi sairaala kuntoon yms kaksi muutakin joten lähtivät siitä ja pyörivät erikseen. .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko et noiden kersojen hoito vaatii teidän molempien kotona olemista.

        Että kun ongelma on ettei pääse kouluun tällä hetkellä ja vaatii meitä molempia tähän niin kyllä. Ei mies edes pysty keskittymään kouluunsa, jos lapset eivät kouluun erinäisistä syistä. Joten toinen vahempi on aina vapaa auttamaan viemään kouluun varmistaa ja turvata lapsen tuki. Kyllä vaatii tällä hetkellä tai yhteiskunnalle se on isompi lasku jos johonkin koulukotiin pistettäisiin.
        2tuhalla euroa kuukausi per lapsi on pelkästä sijoitetusta lapsesta.



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule köyhyys ei ole este lapsien tekoon, en katsellut mitään rikasta siihen, miksi ihmeessä katselisin. Koulun kuuluisi antaa kuntoutuksia sitten, jos eivät hae lääkärin kautta isommat on ongelmat erityislapsilla mikä vaikuttaa koko perheen tuloihinkin.

        Oletko siis sitä mieltä, että yhteiskunnan, eli veronmaksajien, tulisi vielä nykyistä enemmän osallistua sinun useiden lastesi elatukseen? Tiedän useita työssäkäyviä ihmisiä, jotka eivät uskalla hankkia edes yhtä tai enempää kuin yhden lapsen vaikka haluaisivat, koska vastuuntuntoisina ihmisinä ajattelevat etteivät pysty tarjoamaan lapsille taloudellisesti riittävän hyvää elämää. Miksi noiden ihmisten pitäisi maksaa sinun lastesi kuluja?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Että kun ongelma on ettei pääse kouluun tällä hetkellä ja vaatii meitä molempia tähän niin kyllä. Ei mies edes pysty keskittymään kouluunsa, jos lapset eivät kouluun erinäisistä syistä. Joten toinen vahempi on aina vapaa auttamaan viemään kouluun varmistaa ja turvata lapsen tuki. Kyllä vaatii tällä hetkellä tai yhteiskunnalle se on isompi lasku jos johonkin koulukotiin pistettäisiin.
        2tuhalla euroa kuukausi per lapsi on pelkästä sijoitetusta lapsesta.

        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien lasten tukemiseen. Vauva vie kuitenkin ison osan arjesta ja sekin aika on pois muiden lasten tarpeista. Vastuutonta touhua. Harva ajattelee itseään ennen lapsiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien lasten tukemiseen. Vauva vie kuitenkin ison osan arjesta ja sekin aika on pois muiden lasten tarpeista. Vastuutonta touhua. Harva ajattelee itseään ennen lapsiaan.

        Höpö höpö pieniä noi muutkin on menee rinnalla. Alle kouluikäiset menee rinnalla miehellä on enemmän noi isommat, sitten haluan olevan lapsiluvun täynnä.

        Voihan minä pistää alle kouluikäiset päiväkotiin joten taloutemme tulee maksamaan kaksinkertaisesti yhteiskunnalle koska lapsia on neljä jotka maksaa yli 40800 vuodessa lisää per kappale. Ne ovat kotihoidossa tällä hetkellä. Mutta en tehnyt lapsia varhaiskasvatusta varten vaan että hoidan kotona koska minä olen haluan olla lasteni kanssa ja tehdä asioita heidän kanssaan.

        ”Tampereella vuosi yli 3-vuotiaan varhaiskasvatusta maksoi viime vuonna 10 200 euroa” lapsiani on alle varhaiskasvatuksen 4 . parempi se nyt putkee tulee ja sitten niitä on 5 hetken. Säästöä minä teen yhteiskunnalle. Myös imetän 8 kk ja sekä täysimettänyt suosituksien mukaan ja 7 lapsesta luovuttanut äidinmaitoa viimeisimmästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannattaisi keskittyä jo olemassa olevien lasten tukemiseen. Vauva vie kuitenkin ison osan arjesta ja sekin aika on pois muiden lasten tarpeista. Vastuutonta touhua. Harva ajattelee itseään ennen lapsiaan.

        Joten ihan hyvin 5 voi tulla ja lisäksi sisaruksetkin tahtovat pikkusiskon. Toivotaan että viimeinen olisi pikku sisko raskauskeskeytyi 6+3 kehitys ja 11+2 joudun lääketyhjennyksen , miksi olin sairaalassa viikon loppuna massiivisen verenvuodon takia. Ehkä on vaikea ymmärtää sisarukset kaipaavat pikkuista. En ole ainoa joka jäi kaipaan. Tarkoitus oli vasta 1vuoden koska imetän vieläkin siis jo 9kk. Perhe on sidos kaikille eikä yhdelle sisarukselle sisarukset on vahvuus ja voima sekä tuki.

        Me kun ollaan kouluttamattomia joten oisi kyllä aiheellista sitä etäkoulua vanhemmille mahdollistaa eikä viedä sitä pois.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joten ihan hyvin 5 voi tulla ja lisäksi sisaruksetkin tahtovat pikkusiskon. Toivotaan että viimeinen olisi pikku sisko raskauskeskeytyi 6 3 kehitys ja 11 2 joudun lääketyhjennyksen , miksi olin sairaalassa viikon loppuna massiivisen verenvuodon takia. Ehkä on vaikea ymmärtää sisarukset kaipaavat pikkuista. En ole ainoa joka jäi kaipaan. Tarkoitus oli vasta 1vuoden koska imetän vieläkin siis jo 9kk. Perhe on sidos kaikille eikä yhdelle sisarukselle sisarukset on vahvuus ja voima sekä tuki.

        Me kun ollaan kouluttamattomia joten oisi kyllä aiheellista sitä etäkoulua vanhemmille mahdollistaa eikä viedä sitä pois.

        Yhteiskunnan kannalta on parempi ja tuloksellisempaa koko perheelleenne, jos laitatte lapset päiväkotiin ja menette itse kouluun. Niin muutkin tekee (lue: joutuvat tekemään) Tutkimuksen mukaan varhaiskasvatukseen osallistuneilla lapsilla on vähiten sosiaalisia ongelmia ja oppimisvaikeuksia.

        Teidän voimavarat ei riitä jo olemassa olevien lastenne kasvatukseen jos siihen tarvitsee molemmat vanhemmat. Vertaa kehitysmaihin joissa lapsia tehdään näkemään nälkää, ihan tekemisen ilosta. Mitä mieltä olet heistä ja heidän lastensa tulevaisuudesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan kannalta on parempi ja tuloksellisempaa koko perheelleenne, jos laitatte lapset päiväkotiin ja menette itse kouluun. Niin muutkin tekee (lue: joutuvat tekemään) Tutkimuksen mukaan varhaiskasvatukseen osallistuneilla lapsilla on vähiten sosiaalisia ongelmia ja oppimisvaikeuksia.

        Teidän voimavarat ei riitä jo olemassa olevien lastenne kasvatukseen jos siihen tarvitsee molemmat vanhemmat. Vertaa kehitysmaihin joissa lapsia tehdään näkemään nälkää, ihan tekemisen ilosta. Mitä mieltä olet heistä ja heidän lastensa tulevaisuudesta?

        Esikoinen oli ja koko sen koko ajan jouduin juoksee koulussa. Ei tarvitse noita valhe tutkimuksia mulle lykätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan kannalta on parempi ja tuloksellisempaa koko perheelleenne, jos laitatte lapset päiväkotiin ja menette itse kouluun. Niin muutkin tekee (lue: joutuvat tekemään) Tutkimuksen mukaan varhaiskasvatukseen osallistuneilla lapsilla on vähiten sosiaalisia ongelmia ja oppimisvaikeuksia.

        Teidän voimavarat ei riitä jo olemassa olevien lastenne kasvatukseen jos siihen tarvitsee molemmat vanhemmat. Vertaa kehitysmaihin joissa lapsia tehdään näkemään nälkää, ihan tekemisen ilosta. Mitä mieltä olet heistä ja heidän lastensa tulevaisuudesta?

        Kyllä saat heittää noi tutkimuset heittämisen pois myös 8v erityisesti olen kehittänyt ja pärjää normaalilla luokalla vaikka hänellä on myös kielellinen erityisvaikeuden todettu kyseessä on geeni mikä minulta tulee. Sen vuoksi kehitän ja haluan oman rauhan lapsiani kasvattaa isommat on nyt isukin pyörittävät, en todellakaan jaksa viranomaisia hetkeäkään enää. Keskitys vain pienempii mihin minun kuuluukin saada vanhempain rahakin.
        Myös asiasta jo viraomaisten kanssa läpi kävin. Haluan saada ihan oman kasvattamisen rauhan lapsiini. Nytkin 5 vuotias oppi sukeltamaan kun uimahallissa käytiin koronan takia emme uimahallissa olla käyty vähään aikaan.


        Kyllä minä olen kasvattanut lapsia jo jotain 25vuotta kun hoidin jo sisaren lapsiakin kyllä minä hoidan lapset erittäin hyvin ja kehuttukin enkä ihmettele.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä saat heittää noi tutkimuset heittämisen pois myös 8v erityisesti olen kehittänyt ja pärjää normaalilla luokalla vaikka hänellä on myös kielellinen erityisvaikeuden todettu kyseessä on geeni mikä minulta tulee. Sen vuoksi kehitän ja haluan oman rauhan lapsiani kasvattaa isommat on nyt isukin pyörittävät, en todellakaan jaksa viranomaisia hetkeäkään enää. Keskitys vain pienempii mihin minun kuuluukin saada vanhempain rahakin.
        Myös asiasta jo viraomaisten kanssa läpi kävin. Haluan saada ihan oman kasvattamisen rauhan lapsiini. Nytkin 5 vuotias oppi sukeltamaan kun uimahallissa käytiin koronan takia emme uimahallissa olla käyty vähään aikaan.


        Kyllä minä olen kasvattanut lapsia jo jotain 25vuotta kun hoidin jo sisaren lapsiakin kyllä minä hoidan lapset erittäin hyvin ja kehuttukin enkä ihmettele.

        Minä en ole kuin muut vanhemmat jotka vasta ensimmäistä kertaa hoitaa vauvaa synnytyssairaalassa. Sen vuoksi luotan hyvin omiin taitoihin enkö tykkää muista äideistäkää. Kyllä minulla on täysin selvä asia miksi teen lapsia. Olen aina panostanut elämäni lastenkasvatukseen ja tykkään lasten kanssa touhuta iloita heidän oppimisestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunnan kannalta on parempi ja tuloksellisempaa koko perheelleenne, jos laitatte lapset päiväkotiin ja menette itse kouluun. Niin muutkin tekee (lue: joutuvat tekemään) Tutkimuksen mukaan varhaiskasvatukseen osallistuneilla lapsilla on vähiten sosiaalisia ongelmia ja oppimisvaikeuksia.

        Teidän voimavarat ei riitä jo olemassa olevien lastenne kasvatukseen jos siihen tarvitsee molemmat vanhemmat. Vertaa kehitysmaihin joissa lapsia tehdään näkemään nälkää, ihan tekemisen ilosta. Mitä mieltä olet heistä ja heidän lastensa tulevaisuudesta?

        Joten valheet tuosta tutkimuksesta ei minuun päde joo en ole kuin itsenäisesti miksi ymmärränkin lapsien kasvun takia erittäin hyvin kuinka toiset lapset tarvitsee enemmän tukea elämässään. En mene päiväkotiin kasvattajaksi, älä huoli sitä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Höpö höpö pieniä noi muutkin on menee rinnalla. Alle kouluikäiset menee rinnalla miehellä on enemmän noi isommat, sitten haluan olevan lapsiluvun täynnä.

        Voihan minä pistää alle kouluikäiset päiväkotiin joten taloutemme tulee maksamaan kaksinkertaisesti yhteiskunnalle koska lapsia on neljä jotka maksaa yli 40800 vuodessa lisää per kappale. Ne ovat kotihoidossa tällä hetkellä. Mutta en tehnyt lapsia varhaiskasvatusta varten vaan että hoidan kotona koska minä olen haluan olla lasteni kanssa ja tehdä asioita heidän kanssaan.

        ”Tampereella vuosi yli 3-vuotiaan varhaiskasvatusta maksoi viime vuonna 10 200 euroa” lapsiani on alle varhaiskasvatuksen 4 . parempi se nyt putkee tulee ja sitten niitä on 5 hetken. Säästöä minä teen yhteiskunnalle. Myös imetän 8 kk ja sekä täysimettänyt suosituksien mukaan ja 7 lapsesta luovuttanut äidinmaitoa viimeisimmästä.

        Sun kasvatusmetodiaa kuvaa hyvin töksähdys "siinä sivussa menee" . Sittenhän "siinä sivussa" voisitte käydä vaikka töissä tai opiskelemassa. On olemassa lyhkikursseja ja opiskeluun valmentavia juttuja, alkuun pieni irtiotto kotoa. Teidän suurin ongelma taitaa olla poistuminen omalta mukavuusalueelta.
        Paras oppi lasten tulevaisuutta ajatellen on vanhempien esimerkki eli säännöllinen opiskelu tai työ. Vapaa-aikakin tuntuu erilaiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kasvatusmetodiaa kuvaa hyvin töksähdys "siinä sivussa menee" . Sittenhän "siinä sivussa" voisitte käydä vaikka töissä tai opiskelemassa. On olemassa lyhkikursseja ja opiskeluun valmentavia juttuja, alkuun pieni irtiotto kotoa. Teidän suurin ongelma taitaa olla poistuminen omalta mukavuusalueelta.
        Paras oppi lasten tulevaisuutta ajatellen on vanhempien esimerkki eli säännöllinen opiskelu tai työ. Vapaa-aikakin tuntuu erilaiselle.

        mikä on vaikea ymmärtää minä hoidan lapseni ehkä ongelma on toisilla ne eivät tykkää hoitaa lapsiaan mutta taas minä tykkään.

        Sitten kun ne on isoja, voin tehdä mitä haluan. Pieni oppii siinä asioita rinnalla esim jakamiset ja muut kun kehitän isompaa ja

        Tottakai olet vain tunnustat kuinka huono kasvattaja olet kun et tajua mitä tarkoittaa rinnalla menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kasvatusmetodiaa kuvaa hyvin töksähdys "siinä sivussa menee" . Sittenhän "siinä sivussa" voisitte käydä vaikka töissä tai opiskelemassa. On olemassa lyhkikursseja ja opiskeluun valmentavia juttuja, alkuun pieni irtiotto kotoa. Teidän suurin ongelma taitaa olla poistuminen omalta mukavuusalueelta.
        Paras oppi lasten tulevaisuutta ajatellen on vanhempien esimerkki eli säännöllinen opiskelu tai työ. Vapaa-aikakin tuntuu erilaiselle.

        Ai niin sinähän laitat sinun lapset kasvattamaan joku toisen joka on jotain opiskellut siihen. Et näyttävästi edes tiedä ja ymmärrä mitä kasvattaminen tarkoittaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        mikä on vaikea ymmärtää minä hoidan lapseni ehkä ongelma on toisilla ne eivät tykkää hoitaa lapsiaan mutta taas minä tykkään.

        Sitten kun ne on isoja, voin tehdä mitä haluan. Pieni oppii siinä asioita rinnalla esim jakamiset ja muut kun kehitän isompaa ja

        Tottakai olet vain tunnustat kuinka huono kasvattaja olet kun et tajua mitä tarkoittaa rinnalla menee.

        Voi sua reppanaa, ei lasten määrä tee susta yhtään parempaa kasvattajaa. Pieni oppii rinnalla sisarusten hyvät ja myös huonot asiat. Erityislapselta jopa hankalan tavan toimia ellei vanhempi ole ohjaamassa oikeaan.

        Sun mukaan teillä on vaikka mitä ongelmia, mikset itse ammattilaistason kasvattajana hoida niitä vaan vaadit avustajaa ja tukea yhteiskunnalta?

        Ja miksi ongelmia on ylipäätään päässyt tulemaan, jos lapset ovat saaneet olla huippukokeneen vanhemman kasvatuksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua reppanaa, ei lasten määrä tee susta yhtään parempaa kasvattajaa. Pieni oppii rinnalla sisarusten hyvät ja myös huonot asiat. Erityislapselta jopa hankalan tavan toimia ellei vanhempi ole ohjaamassa oikeaan.

        Sun mukaan teillä on vaikka mitä ongelmia, mikset itse ammattilaistason kasvattajana hoida niitä vaan vaadit avustajaa ja tukea yhteiskunnalta?

        Ja miksi ongelmia on ylipäätään päässyt tulemaan, jos lapset ovat saaneet olla huippukokeneen vanhemman kasvatuksessa?

        Koska ongelmat on koulussa eikä siellä ole resusseja ja silloin kun puhutaanneuropsykiatrista, mitkä esim esikoisen kohdalla ja erikseen minäkään en ole neuropsykologi sen ammatti ei edes erityisopettaja kykene noita hoitamaan ja se oli päiväkodissa. Ja sekin että itsekin olen kehittynyt lasten rinnalla esim kuntoutuksien kautta mitkä puheterapia , toimintaterapia sekä muiden luentojen kautta lapsen ongelmien rinnalla. Noin 25 vuotta on ihan ollut minulla lasten kasvatukseen opiskelua mihin olen joutunut hädissään oppiakin etsimällä kirjoja ja lukea itsenäisesti . Nämä pienet hoidan aiemmin vanhemman jo itsenäisen opiskelujen kautta. Luennoilla olen käynnyt suosittelen käymään. Ne on vanhemmille suunnattuja antamalla keinoja pärjätä. Esim sellainen lapsi jolla ei ole ongelmia sillä ei esiinny puutteita.

        Kun olen noissa puheterapiassakin olen oppinut asioita mitkä kuuluu erityisopettajankin tietää mutta tiedän kokemuksen kautta paremmin. En halua edes päiväkotiin tästä syystä enää lastani koska tunnen lapseni paremmin ja pystyn auttamaan paremmin sen vuoksi eivät edes pärjänneet koulussa poikani kanssa kun pitivät neljäntuntia kiinni ja sekin oli yllättävää kun menin minua seurasi 4ihmisistä miten rauhoitan lastani.

        Eli jos ymmärtäisit näistä jotain tajuaisit näistä määristäkin että kuntoutuksien olen kehittänyt kehittynyt kasvattajana.


    • Anonyymi

      Ulla on tuo Vauva-addiktio. Halu saada lapsia voi johtua monimutkaisista psykologisista ongelmista, jotka juontavat juurensa jo lapsuuteen. Asiantuntijat sanovat, että tietyissä tapauksissa siitä voi tulla pakko, pakkomielle tai jopa "vauvariippuvuus".

      Vaikka nykyisessä psykiatristen diagnoosien kirjassa, "Mielenterveyshäiriöiden diagnostinen ja tilastollinen käsikirja" ei ole merkintää vauvariippuvuudesta, mielenterveysalan ammattilaiset sanovat näkevänsä potilaita, enimmäkseen naisia, jotka haluavat epätoivoisesti saada vastasyntyneitä, vaikka he jo olisivat jo heillä on useita lapsia, eivätkä he hallitse perhetilannetaan hyvin. He sanovat, että se on iso punainen lippu riippumatta siitä, mitä termiä käytetään kuvaamaan sitä.

      "Se voi olla riippuvuus", sanoo Gayle Peterson, perheterapeutti San Franciscon alueella ja kirjailija "Making Healthy Families".

      Hämmentynyt, mutta halunnut lisää Peterson on nähnyt vastaanotolla useita naisia, joilla on ollut neljä tai viisi lasta, mukaan lukien erityistarpeita omaavat. Jotkut naiset kärsivät masennuksesta tai paniikkikohtauksista, mutta kun heidän nuorimmasta lapsestaan tuli taapero, he halusivat toisen lapsen. Nämä naiset voivat joutua hankkimaan lisää lapsia pyrkiessään korvaamaan jonkinlaisen tyhjiön tai menetyksen, joka yleensä johtuu omasta onnettomasta lapsuudestaan, Peterson selittää.

      https://www.nbcnews.com/id/wbna29163803

      • Anonyymi

        Jokin aika sitten oli ohjelma englantilaisesta perheestä, jossa on lapsia yli kaksikymmentä. Kun katsoin perheen tarinaa ajattelin, että perheen äidillä on jostain syystä tarve saada aina uusi vauva ja olinkin siis oikeassa.


      • Olen aina halunnut ison perheen jo sovittu 12 lasta mutta todennäköisesti jäämme vain 10lapseen. Kyseinen asia on taas jotain ihme tuulesta temmattuja diagnooseja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokin aika sitten oli ohjelma englantilaisesta perheestä, jossa on lapsia yli kaksikymmentä. Kun katsoin perheen tarinaa ajattelin, että perheen äidillä on jostain syystä tarve saada aina uusi vauva ja olinkin siis oikeassa.

        Minusta se on heille hieno asia. Toisilla se on uskonnon kautta eikä mikään diagnoosi ole suurperhe tuollaisia keittiöpsykologeja löytyy. . Minä olen vaan toteuttanut mikä on oikein eli tuki ja turva on perheessäni ja halunnut läheiset välit lapsille. Jotka ovatkin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen aina halunnut ison perheen jo sovittu 12 lasta mutta todennäköisesti jäämme vain 10lapseen. Kyseinen asia on taas jotain ihme tuulesta temmattuja diagnooseja.

        Tiedän mitä näit lääkärintarkastuksessa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta se on heille hieno asia. Toisilla se on uskonnon kautta eikä mikään diagnoosi ole suurperhe tuollaisia keittiöpsykologeja löytyy. . Minä olen vaan toteuttanut mikä on oikein eli tuki ja turva on perheessäni ja halunnut läheiset välit lapsille. Jotka ovatkin.

        Onko kakarat kaikki huostaanotettu tai laitostapauksia?

        Entä se nsmies? Onko laitoksessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kakarat kaikki huostaanotettu tai laitostapauksia?

        Entä se nsmies? Onko laitoksessa?

        Miksi ihmeessä kuvittelet että lapseni huostaanotetaan tai olisi laitostapauksia oletko koskaan ollut sisaruksiesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kakarat kaikki huostaanotettu tai laitostapauksia?

        Entä se nsmies? Onko laitoksessa?

        En ihmettele vastauksesi päätöksellä että jäänyt turvallinen koti kokematta. 🤱🏻


    • Anonyymi

      Täällä on vapaaehtoinen!!! N N N N hiphei tääl!! Tääl!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3504
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      228
      2142
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1682
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1557
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      289
      1289
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe