Agilitaattori

Anonyymi-ap

Tuijotin maailmankaikkeuden hiljaista tyyneyttä hämmentyneenä. Ympärilläni tuoksuva hento kookos sekoittui tupakansavuun ja sai minut hieman keinuvaksi. Maistoin seljankukkadrinkkiäni ja esitin kysymyksen kaikkitietävälle äänelle, joka kuului viereisestä pöydästä:

- Onks pakko olla ketterä?

- No kyllä on, jos aiot pitää liikevaihdon kohtuullisena. Pökkelöjaloilla kassavirta on yhtä nihkeä kuin persu ay-liikkeen pyyntöjen edessä. Sitä paitsi ketterä on läpinäkyvä ja kaikkivoipa: yhtä aikaa eteerinen ja vastaanottavainen.

- Mutta jos olenkin itse vain eteerinen, onks mun pakko olla ketterä?

- Kuulepas. Epäketteryys kuolee omaan mahdottomuuteensa. Se rakentaa alumiiniset rakennustelineensä omin pikku hartiavoimin sen ympärille, mitä toimarimme sanoo missioksi. Jos missio kuolee, strategia kuolee, kassavirta tyrehtyy, luottoluokitus katoaa ja maapallo muuttuu elinkelvottomaksi.

- Ai. Entä jos en taivu?

- Kyllä sinut laitetaan taipumaan. Agile vie ja sinä vikiset. Sinä keräät blockerit jo edellisenä päivänä, tuot ne scrummiin, avaat siellä suusi ja kuuntelet myös muita. Ellei scrum eikä meet after auta, menet kiltisti after workiin. Ellei sekään auta, otat hiljaiset loparit. Sen jälkeen katsot sivusta, kun firman uusi softa tahkoo enemmän rahaa kuin VC-sijoittaja lounaalla, olit mukana tai et.

Katselin raajojani. Olin laiminlyönyt päivittäiset ketteryysharjoitukseni. Jostain kaukaa kuului vesiputouksen lohduttava ääni. Kaivoin laukustani scrum daddyn ja katsoin sitä. Puristin sitä päättäväisenä ja huokaisin viereiseen pöytään:

- Meikämandoliini lähtee nyt verryttelemään.

Googlasin asanoita. "Alaspäin katsova koira." Hyh, kuka keksii tuollaista. Shalabasana. Nyt kuulostaa paremmalta. Kävelin terassille ja asetin itseni kuvan mukaisesti shalabasanaan.

- Mitäs tyttö täällä tekee tuollaisessa asennossa?

- Tämä parantaa aineenvaihtoa ja liikerataa.

- Ettet nyt kylmettäisi itseäsi.

- Täällähän on kesä.

Scrum daddy putosi taskustani.

Yhtäkkiä kaikki oli selvää. Minun ei tarvinnut ruveta ketteräksi, koska maailmankaikkeus oli jo ketterä. Vaikka minä olisin miten epäketterä, kaikkeus kietoisi hennot lonkeronsa tapahtumahorisontin ympärille ja poimisi scrum daddyn takaisin. Kelluisin utuisessä pilvessäni turvaan kuin entinen pääministeri Britanniaan ja nauttisin samalla maisemista.

- Tää varmaan putos sulta?

(hihitystä)

15

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisää!

      harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Mjaa

        Luulin että tuo kirjoitetaan nykyään "Nymph-o-Man".

        (hihitystä)


    • Onko tullut luettua Raymond Chandleria? Aloituksen kirjoitustyyli nimittäin vaikuttaa vähän samanlaiselta.

      • Anonyymi

        Mjoo

        Eipä taida olla tullut luettua, mutta thx anyway.

        (tuplareps)


    • Anonyymi

      Myöhemmin samana päivänä kadunkulmassa:

      - Moi! Onks ökyrikkaiden asiat sulle tärkeitä?

      - Nnooo, kyllähän sitä aina ajattelee et miten ne tulee toimeen. Mut en mä nyt siis sillai oo niiden vuoks yöuniani menettänyt.

      - Saanks mä kertoa sulle nopeesti pari ihan lyhyttä faktaa ökyrikkaista. Tiätsä et "ökyrikas" on itse asiassa tooosi loukkaava nimitys näille ihmisille. Parempi sana ois vaan "taitava". Kun eihän me tiedetä millasta tuskaa he mahdollisesti kokee ja miten paljon he joutuu menettään yöuniaan tällaisessa epävakaassa maailmantilanteessa. Tää tilanne vaikuttaa niin voimakkaasti sijoitusten arvoon et näiden taitavien omaisuudesta voi ihan kahessa-kolmessa tunnissa sulaa monta sataa K€ ja heidän täytyy vaan katella sitä tilannetta sit siinä "kaikessa rauhassa".

      Oisko SULLA itelläs hermoja sellaiseen?

      - Eeeeen kyl usko. Mut voin kokeilla! Oliks sulla niitä hakemuksia siinä?

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      agitasattori eli Aki.

      mutta sinänsä hyvä ajanviete kun odottaa jotain hammaslääkirenkin aikaa: pelaa jotain pelejä älli-puheminellaan odotellessa.

      Älli kuin Elli älyupuhelin kuin Eino.

    • Anonyymi

      Turmiollisen elämäntapani on saavuttanut punaisen ympyrän sulkeutumista vailla olevan kohtaantonsa. Missä tuo viipyy sillä ei ole mitään muuta mahdollisuutta vapautua tästä Kaaoksen huumeisesta painajaisesta jota elämänjanoksi valehdellaan.

      Vielä yksi annos morfiinia niin josko sitten saavuttaisin vapauden nousten Hermeksen lailla lentoon suruvaippaisen harsoisten siipieni kantamottomuuksien toteutuessa kaikessa siinä pettämättömyyksien toteutumisessa minkä vain voi tuskainen ihminen ikinä kokeakkaan.

      Juokaa lisää viinaa niin saatte naisia sekä viinamies uuden loven sängynpäätyynsä !

    • Anonyymi

      Sulavaa ja käänteen tekevää tekstitystä on mukava lukea.

      AV

      • Anonyymi

        Mjoo

        Ellen juuri nyt olisi niin epätietoinen siitä, mitä tarkoittavat sellaiset liukuvat käsitteet kuin "minä", "minuus", ja "minuutti", voisin jopa käsitellä antamasi kommentin.

        "Just a sec!"

        (naurua)


    • Anonyymi

      Hajatelmia

      - Tiiätkös et mä oon nykyään lymfomaani?

      - Jaahas, mikäs se sellainen oikein onkaan? Tämä setä on kuullut vain nymfomaaneista. Ettet vain olisi sellainen! Heh heh.

      - No siis tää on sellanen uus somemarkkinointikampanja, jossa mä siis suosittelen mun verkostoille yhtä tosi siistiä tuotetta ja saan sit vastineeks erilaisii hyvinvointituotteita.

      - Mikäs laite se sellainen on?

      - Sen nimi on Lymph-o-Man. Ootas, näytän sulle kuvan. Tässä. Ja on mul itse asiassa se laitekin tääl mukana! Se on tällanen kompakti laite joka tuottaa pienen pientä värinää ja parantaa imunestekiertoa sun kehossa. Se laitetaan aina yheks ja puoleks minuutiks yhen lymfapisteen päälle ja sit siirrytään seuraavaan. Mukaan sä saat tällasen lymfakartan ja tällasta antistaattista geeliä, jota sä levität siihen lymfapisteen päälle ennen käsittelyä.

      (Hiljaisuus.)

      - Mulla ois täällä housuissa yks lymfapiste, joka on juuri aivan valitettavan paljon tukossa. Haluaisiko neiti katsoa sitä?

      - Juu, laske vain vähän niitä housuja. Noin. Kiitti! Mä laitan nyt tätä geelii tähän sun lantion lymfapisteeseen, ja sit mä käynnistän tän laitteen. Mulla on nyt tästä laitteesta vaan tää vaaleenpunanen esittelyversio mukana, mut jos haluut tilata tällasen niin näitä on myös turkoosina ja harmaina.

      (Brrr-rrr-rrr-rrr. Brrr-rrr-rrr-rrr.)

      - Kiitos, eiköhän tämä jo riitä.

      - Oota, tää ei toimi jos ei pidä vähintään sitä puoltatoista minsaa yhessä pisteessä. Sopiiko jos käsittelen nyt tän yhen pisteen molemmilta puolilta.

      - Pena! Mitä helevettiä täällä tapahtuu?! (naurua) Ootko hommanu ittelles epilaattorin ja vielä operaattorinkin sille?!

      (reps)

      • Anonyymi

        Jälkimaku

        - Anteeksi, neiti, onko tämä teidän?

        - Joo sori! Se unohtu.

        - Onko tämä lubrikaatiota?

        - No siis sitä käytetään Lymph-o-Man:in kanssa sillai et ihoon ei tule hiertymiä.

        - Aivan niin, juuri niin. Kyllähän minä niin ajattelinkin. Onneksi tämä ei teiltä jäänyt, vaan voitte jatkossakin käyttää sitä itsenne ja Limbo-miehenne välistä fyysistä kitkaa helpottamaan. Tässä, olkaa hyvä.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Agitaattori- Alligaattori, joo muuta jonnekin New Orleans asumaan missä alligaattorit syövät ihmisiäkin voivat ahmia nälkäänsä..

    • Anonyymi

      Mjooh

      Juuri kun luulin olevani tässä, näin ja nyt, kiistanalaiset faktat osoittivat minun olevan lokakuussa 2023.

      (reps)

    • Cape Canaveralin (Cape Kennedyn) avaruuskeskuksen ojat oli täynnään snadeja krogogaattorei, vai oliks ne kuiteski allidiilei, ja ne oli kyl niiku söpöi. 🌹👀

    • Anonyymi

      Näköaloja:

      ( piip )

      Katselin savupiipun nokisen tummaan pimeyteen joka vastasi katseeseeni viileällä ilmavirtauksella jossa oli mukana jälkijättöisen hivenen verran aromaattisen hiilivedyn henkeäsalpaavaa kasvihuonekaasun tuomaa sielua hivelevää toivorikasta kasvuvoimaa.

      ( piip )

      Sähkömoottorinkäämityksessä pitää olla tarkkana jotta tulevat kaikki käämivyyhdet aivan tarkasti käämittyä samaan käämiin.

      ( piip )

      Hydraulinen voima ei välity toimielimiin ilman massavirtauksen saamaa liikettä.

      ( pii )

      Mua himoittaa naisten seksuaalinen vetovoima vaikka siihen ei ole mitään syytä !

      ( piip )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1007
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      838
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe