Oon kyllä huomannut että aika äkkiä naisen kiinnostuu lopahtaakin jos mies ei juo alkoholia usein. Sosiaaliset naiset kuitenkin järjestää juhlia jossa on alkoholia ja raittiimpi mies ei sovi kuvioihin.
Miehen raittius on ongelma naisille
10
210
Vastaukset
Jaa mä kun olen kokenut sen olevan just päinvastoin että se liiallinen dokaaminen vasta ne naiset kadottaakin. Ja harva nainen jatkuvasti paljon dokaavaa ja kännissä heiluvaa miestä haluaa vaan sellaset kyllä jätetään alta aikayksikön.🙂.
- Anonyymi
Kyllä itselleni kelpaisi hyvinkin raitis mies. Juoppoa en huoli. En tiedä sitten, etsiikö ap vääristä paikoista sitten? Kyllä meitä naisia on, jotka arvostaa raittiita elintapoja. Tuntuu vaan että raitis mies on harvinainen laji.
- Anonyymi
Itselläni kyllä kävisi päinvastoin ja raittiiksi tai hyvin harvoin juovaksi luulemani mies alkaisikin jatkuvasti kiskoa alkoholia. En kauaa katselisi enkä edes kyselisi mikä meininki.
- Anonyymi
Oon nähny, kun naisen hakivat 2 valkotakkista miestä. Joi itsensä keskikaljalla ja hotapulverilla.
- Anonyymi
Miehen raittius ei ole ongelma fiksuille ja kunnollisille naisille.
Onpa tuo naisenkin raittius monille sukupuoleen katsomatta ongelma, jopa kaveripiirissä. Ensimmäinen ja oudoin ajatus on, kun ilmoitat olevasi raitis, älä valehtele tai luuletko olevas jotenkin muita parempi?
Ihme kusipäistä oletusta. Ettei tuu mieleen se, ettei kaikki vaan nauti kännäämisestä, alkoholin mausta saati oireista mitä alkoholi aiheuttaa. Ja että jollain voi olla sen lisäksi varsin huonoja kokemuksua alkoholin vaikutuksista lähipiirissä.Voisinkin jatkossa esittää vastakysymyksenä, että tykkäätkö, kun lyön sinua lankulla päähän ja pää särkee, niin että aivot repee? Onpa kumma jos et tykkää!
Mulla se alkoholi tekee saman kivun.
Riippuu varmasti siitä, miten ison numeron tekee siitä omasta raittiudestaan.
Tiedän pari raitista miestä, keiden vaimot ei ole raittiita, ei tosin mitään alkoholistejakaan.
Täällä palstalla tuntuu olevan joillain kirjoittajilla tuo alkoholikysymys ihan sairaalloinen, olipa sitten raitis tai alkoholisti...välimaastoa ei ole...
Sama se on muissakin pään sisällöstä johtuvasta....ääripäästä ääripäähän...- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.
Raitis on yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamies - Anonyymi
Olen naisia saanut sänkyyn alkoholia juomalla. Selvinpäin en ole yhtään naista saanut treffeille. Mitä se kertoo naisista. Sen ainakin ettei ne lähde treffeille selvinpäin kahvia juomaan. Naisia ei vaan kiinnosta joku raitis mies. Baareista sain helposti naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075