Loppulasku

Anonyymi-ap

11

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marinin hallituksen laskuja joutuvat vielä lapasemmekin maksamaan.
      Kommunistit osaa tehä velkaa ja toisilla maksattavat.
      Kommunismi on pahempi sairaus, kuin korona.
      Orpo ja Purra joutuvat "jauhojengin" sotkuja selvittämään.
      Iltalehden tietojen mukaan Purra on eduskuntaryhmälleen kuvaillut edellisen hallituksen rakentamaa sote-mallia voimakkain sanankääntein. Purran mukaan se on ”sysipaska uudistus”, eikä sellaista mallia ja hyvinvointialueiden määrää olisi pitänyt tehdä.

      • Anonyymi

        Orpon hallitus ottaa enemmän lainaa kuin edellinen, eikä ole edes pandemiaa. Saatanan tunarit.


    • Anonyymi

      Ärripurra syyttelee aina muita.

    • Anonyymi

      Eikö se ole tyypillistä persujen hommaa, syytellään muita ja itselle kehitetään sädekehä pään päälle. Tämän ilmiön näkee jo täällä kurjistuvassa pikku kylässä.

    • Anonyymi

      Meillä oli IHANA hallitus katso Hymystä Marin uudet kuvat, huh huh!

    • Anonyymi

      Nämä samat tahot arvostelivat Marinin hallituksen avustajien määrää. On todella röyhkeää pistää kolmella miljoonalla paremmaksi, ja samalla leikata köyhiltä.

    • Anonyymi

      Kun äly ei riitä, tarvitaan avustajia

      • Anonyymi

        Hallituksella olisi osaavia henkilöitä käytettävissään mutta heitä ei kuunnella. Ärripurri on itsepäinen puupää. Ei hyvä, ei ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksella olisi osaavia henkilöitä käytettävissään mutta heitä ei kuunnella. Ärripurri on itsepäinen puupää. Ei hyvä, ei ollenkaan.

        Asiantuntijoita kyllä riittää, kuitenkin on ratkaisevaa ketä kuunnellaan. Herkästi vedotaan asiantuntijoihin, silloin kun halutaan itselle mieluinen asia viedä läpi.

        Kuitenkin päteviä asiantuntijoita löytyy aina omaa asiaa kannattamaan, koska löytyy samasta asiasta vastakkaisia mielipiteitä,, Heistä voi valita aina sopivan lausunnon antajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantuntijoita kyllä riittää, kuitenkin on ratkaisevaa ketä kuunnellaan. Herkästi vedotaan asiantuntijoihin, silloin kun halutaan itselle mieluinen asia viedä läpi.

        Kuitenkin päteviä asiantuntijoita löytyy aina omaa asiaa kannattamaan, koska löytyy samasta asiasta vastakkaisia mielipiteitä,, Heistä voi valita aina sopivan lausunnon antajan.

        Ärripurrin korvat on kasvaneet äärimmäisen oikealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärripurrin korvat on kasvaneet äärimmäisen oikealle.

        Vaalilupauksia tehdessä korvat heiluvat lujaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe