Onko hallin kokonaisvaltainen luettelo nähtävissä jossakin missä seura treenaa missä on yleisövuorot ja missä on tyhjää? Lisäksi onko pellossa innokkaita kaukalopallon pelaajia viikola?
Vastaukset 10
- Anonyymi
soon luettelo salattu.
- Anonyymi
Varmoista lähteistä saapuneen tiedon mukaan kunnassa suunnitellaan yhteistyötä naapurikuntien kanssa siitä, että omaa jäätä ei enää jäädytettäisi Pellossa. Kaikki ne parikymmentä luisteluhalukasta kuljetettaisiin Pajalaan, Matarinkiin ja Ylitorniolle luistelemaan. Tämä toimenpide on osa kunnan talouden tasapainottamista ja vihreää siirtymää. Outokairan matami rahottaa hankkeen jos vain Kuusijärven isäntä esittää.
- Anonyymi
jeee...
- Anonyymi
Älä jauha p....Tyhjän potaskan jauhamista,mutta kun ei vissiin ole muuta ko aikaa keksiä perättömiä juoruja
- Anonyymi
Joo vaan koulu on velvollinen järjestämään luisteluopetusta ja jos ei hallia jäädytetä pitää olla ulkojäät -Vili
- Anonyymi
Enemmän on vielä Pellossakin opeteltu luistelemaan luonnonjäillä, joten eikun sinne vaan. Vihreää siirtymää jeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän on vielä Pellossakin opeteltu luistelemaan luonnonjäillä, joten eikun sinne vaan. Vihreää siirtymää jeee
Parasta, mitä Pello tarjoaa, on juuri jäähalli. Jää kestää kilpailun vaikka Rovaniemen halliin ja kyllä siellä käyttäjiäkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja potkurilla on kuljettu koulussa ja hevosella töissä. Pettuleipää syöty ja tukkia uitettu.
- Anonyymi
Hyvä se on että panostetaan asioihin millä asumisviihtyvyyttä saahan, ei ihminen pelkästä leivästä elä. Ja ei sielä Hallila ole pakko käyä kenenkhään jos ei liikkuminen kiinnosta, mennee töihin sen sijaan että täälä moittii niin pyssyy meilä täälä jo töissä kulkevillaki verorosentti kunnossa ja palvelut pyörii kunnassa, myös tuo jäähalli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470