On se Siltsu vaan niin ihana!

Anonyymi-ap

15

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On jotain sairasta myös yhteiskunnassa joka jakelee noin olemattomia tuomioita.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18040304L

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kenen mielestä on, kenen mielestä ei ole ollut koskaan. Ehkä koskettaa sinua. Itsestäni on vain kuvottavaa ja kauhistun tuota kaikkea, mitä siihen liittyy kun ihminen muuttuu raunioksi itsestään, eikä ymmärrä mitä ympärillään tapahruu, vaikka rahalla vielä saa.

    • Tuolla musiikkipuolellakin Siltsu puhututtaa ian välillä. Itekin oon kommentoinut siellä aihetta, joten mulla en jaksa tähän enää lisätä mitään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sillanpää on ihan tavallinen kolottaa, ei mitään huikeeta äänessä ja kansainvälisillä lavoilla ihan öö- luokkaa.


    • Anonyymi

      Niin harmis. Miten ihanaa se on?

    • Anonyymi

      Olen kuullut, ettei se siltsukaan ihan pulmunen ole noissa asioissa. Siellä on todella traagisia kuvia ollut koneelle tallennettuna. Kuvia, joita ei normaali ihminen tallentaisi omalle koneelleen. Sairasta touhua, sanon minä 👎

    • Viime kuussa Ilta Sanomat listasi kaikki tuon "taiteilijan" rikolliset tapahtumaketjut, huumetuomiot ja hämärähommat. Karmivaa luettavaa.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009877736.html

      Uskon vahvasti, että Siltsu-dokumentti oli vain yritys valkopestä taitelijan menneisyyttä, siinä onnistumatta.

      Ainakin Hämeenlinnan joulukonsertti on peruutettu, sekä lokakuussa suunniteltu Helsingin Johanneksen kirkon konsertti peruutettiin.
      https://www.is.fi/musiikki/art-2000009900809.html

      • Pyörrän nyt päätökseni ja kommentoinkin tähän ketjuun vähän enemmän. Tuolla ylempänähän sanoin, etten jaksa enää kommentoida tätä aihetta.

        Moni vanha rockstrakin joutuis varmaan nykyään tuollaisen pyörityksen kohteeksi. Onneksi ihan kaikista heidän töppäilyistään ja muista teoistaan eivät fanit tienneet, koska joillain on tosiaan ollut sellaisiakin juttuja, jotka ehkä juuri ja juuri kestävät päivänvalon.

        Mulle Siltsun huumeiden käyttö ei tullut ihan niin yllätyksenä, koska musiikkimaailmassa ovat huumeet pyörineet aina, tosin nykyään ehkä vähemmän kuin ennen. Tosin se huumeiden käytössä yllätti, että Siltsu on näyttäytynyt mulle terveyden puolestapuhujana ja myös se, että hän on iskelmäartisti ja huumeet liitetään enemmän rock-ja rappiireihin. Muut Siltsuun kohdistetut syytökset tulivat vähän niin kuin puskan takaa, koska olin saanut miehestä sellaisen käsityksen, että on mukava eikä voisi tehdä mitään kyseenalaista. Toki ulkokuorikin voi pettää ja ehkä tässä tapauksessa on käynyt juuri niin.


      • Mutta en ala kuitenkaan leikkiä tuomaria, koska meidän täällä maan päällä olevien ihmisten asia ei ole tuomita, vaan sen tekee joku tuolla ylempänä, Jumala tai joku muu korkeampi voima, jos sellaiseen uskoo.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Mutta en ala kuitenkaan leikkiä tuomaria, koska meidän täällä maan päällä olevien ihmisten asia ei ole tuomita, vaan sen tekee joku tuolla ylempänä, Jumala tai joku muu korkeampi voima, jos sellaiseen uskoo.

        Jossain muualla siltsu olisi lusimassa pitkääkin kakkua.

        Gary Glitter ei päässyt yhtä vähällä.


      • Toivottavasti toi mun viimeinen kommentti, että en ala leikkiä tuomaria jne. ei kuulostanut saarnaamiselta. Ei ollut ainakaan tarkoitus saarnata. Itse en vain jaksa ruveta leikkimään tuomaria tässä Siltsunkaan jutussa, vaan jätän jutun maallisten (koulutettujen tuomarien ja asianajajien tuomioistuimessa) ja muiden tuomarien päätettäväksi. Ehkä en enää jaksa näitä miehen juttujen käsittelyjä. Tykkäsin Siltsusta ja oli jopa yks lempiartisteista tai ainakin melkein ja nyt sekin on tuhottu ja tuntuu, että jotkut kommentoijat, esim. tuolla musiikkipuolella yrittävät tuhota sen, ettei kukaan enää kuuntelis Siltsun musiikkia. Mutta on mulla paljon muita lempiartisteja. Onneks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jossain muualla siltsu olisi lusimassa pitkääkin kakkua.

        Gary Glitter ei päässyt yhtä vähällä.

        Ja eilen muistaakseni taisin lukea netistä, että näyttelijä Gerald Depardieuta syytetään raiskauksesta. Mistä näitä juttuja oikein putkahtelee? Milloin Roope Salminen, milloin Lauri Tähkä ja olihan joitain vuosia sitten se näyttelijä Kevin Spaceynkin juttu (syytettiin kanssa raiskauksesta tai jotain). Ovatko kaikki edes totta? No, osa varmaan, mutta osa varmaan ei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta en ala kuitenkaan leikkiä tuomaria, koska meidän täällä maan päällä olevien ihmisten asia ei ole tuomita, vaan sen tekee joku tuolla ylempänä, Jumala tai joku muu korkeampi voima, jos sellaiseen uskoo.

        En minäkään toimi tuomarina, jätän ne asiat oikeuden hoidettavaksi. Joka tapauksessa, nuo huumetuomiot ovat todellisuutta, eikä niitä voi ohittaa ja mitätöidä.
        Minulle koko juttu tuli silloin aluksi yllätyksenä. En ollut tietoinen, kuinka laajalle se oli levinnyt.

        Tuo kaikki muu on järkytys. Miten joku voi edes toimia viattomia lapsia kohtaan noin?
        On parempi, etten jatka tätä keskustelua tämän enempää. Alkaa vaan ahdistamaan.


      • tosi.typy kirjoitti:

        En minäkään toimi tuomarina, jätän ne asiat oikeuden hoidettavaksi. Joka tapauksessa, nuo huumetuomiot ovat todellisuutta, eikä niitä voi ohittaa ja mitätöidä.
        Minulle koko juttu tuli silloin aluksi yllätyksenä. En ollut tietoinen, kuinka laajalle se oli levinnyt.

        Tuo kaikki muu on järkytys. Miten joku voi edes toimia viattomia lapsia kohtaan noin?
        On parempi, etten jatka tätä keskustelua tämän enempää. Alkaa vaan ahdistamaan.

        Huumejutut uskon Siltsun kohdalla, mutta ainakin aluksi oli vaikea uskoa noita muita syytöksiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe