Virkamiesten osallistuminen työtaistelutoimiin on virkavirhe?

Anonyymi-ap

Eikö teatterilaiset ole myös virassa, samoin jotkut hyvinvointialan henkilöt?
Vasemmistopopulistiset ulosmarssit ovat siis virkavirheitä, jos on virassa?Virkavirheestä aiheutuu seuraamuksia, eikö?
Ettei vaan tulisi teatraalisesti kenkää?

Talouden kuntoon saaminen vie ainakin kaksi vaalikautta. Onko niin, että SDP ei ole kelvollinen hallitukseen edes ensi kaudella, kun on talouden kuntoon saattamistoimia vastaan? Ketään ei jätetä pulaan. Hallituksen toimet eivät ole radikaaleja. Työllisyyden nostaminen 100 000 työllisellä on tärkein tehtävä. Kortistossa on 250 000 työtöntä, myös ammattilaisia, vaikka työvoimasta on pulaa. Siellä on lähihoitajia ja ravintolatyöntekijöitä. Ongelma on ratkaistava. Työttömyyden kustannukset ovat luokkaa 10 miljardia vuodessa. Se on pois hyvinvointipalveluista, joita on leikattava. Ihmisten arki helpottuu veronalennuksilla, joista suurin osa kohdistuu pieni ja keskituloisiin. Se tuo ostovoimaa ja parantaa myös työn kysyntää. Tarjontaa parantaa ansiosidonnaisen porrastus, ettei lähihoitajat ja kokit odota 400 päivää ennenkuin viitsivät lähteä töihin. Vitkuttelu on pois muista hyvinvointipalveluista.

Marinin kausi osoitti, että velkaa tuli vaan lisää ja lisää, eikä välitetty säästötoimista. Nyt on selvinnyt Marinin kiukuttelu Euroopan pankin pääjohtajalle koronnostoista. Se paljasti vasemmistopuolueiden surkean talouspolitiikan, että rahalla ei olisi hintaa. Erkkikin tietää, että velaksi ei voi elää, mutta vasemmistopuolueet tai oliko naisekonomiaa, väittivät muuta. Nyt valtion korot ovat 3,5 miljardia. Lyhennykset päälle. Se on pois muista menoista. Koronnostot ovat toimineet toivotulla tavalla: talouden syöpä eli inflaatio on lähtenyt laskuun. Tavoiteinflaatio on 2%. Nykykorkotaso on alhainen. On ne korot olleet joskus 9-10%:n luokkaa.

Nyt ei ole aika lakkoilla. Kaikkien pitää tukea hallitusta hyvinvointivaltion pelastamisessa.

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa virhe on hallituksen toimet jotka eivät ole enää demokraattisia toimitapoja vaan suorastaan diktatuurisen hallinnon toimitapoja käskyttää auktoriteettisesti kansalaisia ,käyttäen tautalla uhkana pakkotoimitapoja joilla puututtaisiin suoraan tehtyihin työmarkkina sopimuksiin sanellen auktoriteettia käyttäen muutokset jotka tehdään. Tuo ei ole enää edes laillinen toimitapa laillisen hallinnon puitteissa, demokraattisessa yhteiskunnassa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe