Maitreya

gaborone

25

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madhava

Mainitaan nyt tähän kuitenkin, että maailma on täynnään korkeaa profiilia pitäviä ja itsestään suuria julistavia profeettoja, mestareita ja messiaita. Bengalista löydät avataran lähes joka kylästä.

Sri Chaitanya peitti korvansa ja huusi "Vishnu, Vishnu!" ihmisten ylistäessä tämän suuruutta. Ja hän oli oikeasti suuri, Radhan ja Krishnan avatar, joka opetti esimerkillään henkisen tien kulkijan toimista ja aatteista. Siinä suuntaviivaa suuren henkilön maailmankuvasta.

• gaborone

Yritätkö sitten väittää, että toi henkilö olisi sellainen?

Eihän hän edes tahdo itseään kutsuttavan Kristukseksi, Messiaaksi, Mestariksi tai muutakaan sellaista vaan ainoastaan opettajaksi...

Eikä Maitreya mun mielestäni vaikuttanut noiden juttujen perusteella pitävän itseään jalustalla, vaan korostaa maailman rauhaa, oikeudenmukaisuutta, jakamista ja niin edelleen.. Kaikkea hyvää siis!

Eli mitä sulla on oikeasti sitä vastaan?

Hare Krishna!

• Kempiläinen

Kristikunnankin piirissä on ollut viimeisen 50 vuoden aikana kaikenlaisia "profeettoja", joille on tunnusomaista se, että pitävät kovaa meteliä itsestään ja vakuuttavat suureen ääneen olevansa pyhiä Jumalan miehiä. Jotkut (esim. Benny Hinn ja Rodney Howard-Browne) ovat jopa ruvenneet kiroamaan kaikkia, jotka eivät usko heihin. Benny Hinn on myös julistanut olevansa Benny Jehovah tai Kristus, koska Kristus tarkoittaa voideltua. Tyypillistä on myös, että nämä superpastorit ovat upporikkaita ja opettavat toinen toistaan eriskummallisempia oppeja. Joskus tilaisuuksien keskeisin osa on kolehtisaarna, mikä osoittaa mitä nämä miehet todellisuudessa palvovat.

Vaikka en hindulaisuutta kovin hyvin tunnekaan, luulen, että todellisen gurun tunnusmerkki on nöyryys ja vaatimattomuus. Maitreyasta en sen enempää tiedä, mutta jotkut jutut hänen sivuillaan kyllä vaikuttivat aika mahtipontisilta.

En tiedä pidetäänkö Gandhia guruna, mutta minustahän oli ainakin harvinaisen viisas mies, mahtoiko olla valaistunut?

Onko muuten Äiti Amma hindu vai buddhalainen? Minusta hän vaikuttaa nöyrältä, viisaalta ja hyvin rakkaudelliselta.

• Mamaki

Ei ainakaan buddhalainen.

• gaborone

... hän ei kylläkään vaikuttanut puhuvan juurikaan itsestään..

Missä kohtaa hän sun mielestäsi piti meteliä itsestään? Hänhän ei edes tahdo itseään kutsuttavan Kristukseksi tai muuksi Suureksi, vaan tahtoo, että häntä kutsutaan yksinkertaisesti opettajaksi... Jos hän olisi kuuluisuuden kipeä esittäjä, hän ehkäpä jättäisi tuollaiset jutut sanomatta?

Sitä paitsi eihän ne sivut Maitreyan tekemät ole...

Ja jos silmäni ei täysin valehtele, niin asiat oli tämän tapaisia: "Täytyy oppia ajattelemaan, että olemme yhtä suurta perhettä. Ihmisten tulee ymmärtää, että kaikki on yhteistä, pitää oppia jakamaan..." eikä: "Maailma pelastuu, jos te kaikki turvaudutte minuun plaa plaa..."

Ja onhan jo monet valaistuneet ja vähemmänkin valaistuneet puhunut uuden maailmanopettajan tulosta.. Osho (tiedän, tiedän, ei mikään luottamusta herättävä nimi) sanoi, että hänen tehtävänsä on auttaa meitä tunnistamaan "Uusi Ihminen" ja opettaa meidät kunnioittamaan häntä..

Maitreyan teot on myöskin melkoisen ihmeellisiä. Vai mitä?

Jos olisikin niin, että Maitreya olisi vain jokin esittäjä (mitä en kyllä usko), niin hänen juttunsa maailmanrauhasta, veljeydestä, tasa-arvosta ja rakkaudesta on kyllä todella vakavissaan otettavia!

Hare Krishna!

• Madhava
        gaborone kirjoitti:

Missä kohtaa hän sun mielestäsi piti meteliä itsestään? Hänhän ei edes tahdo itseään kutsuttavan Kristukseksi tai muuksi Suureksi, vaan tahtoo, että häntä kutsutaan yksinkertaisesti opettajaksi... Jos hän olisi kuuluisuuden kipeä esittäjä, hän ehkäpä jättäisi tuollaiset jutut sanomatta?

Ja jos silmäni ei täysin valehtele, niin asiat oli tämän tapaisia: "Täytyy oppia ajattelemaan, että olemme yhtä suurta perhettä. Ihmisten tulee ymmärtää, että kaikki on yhteistä, pitää oppia jakamaan..." eikä: "Maailma pelastuu, jos te kaikki turvaudutte minuun plaa plaa..."

Ja onhan jo monet valaistuneet ja vähemmänkin valaistuneet puhunut uuden maailmanopettajan tulosta.. Osho (tiedän, tiedän, ei mikään luottamusta herättävä nimi) sanoi, että hänen tehtävänsä on auttaa meitä tunnistamaan "Uusi Ihminen" ja opettaa meidät kunnioittamaan häntä..

Jos olisikin niin, että Maitreya olisi vain jokin esittäjä (mitä en kyllä usko), niin hänen juttunsa maailmanrauhasta, veljeydestä, tasa-arvosta ja rakkaudesta on kyllä todella vakavissaan otettavia!

Hare Krishna!

### Maitreyan teot on myöskin melkoisen ihmeellisiä. Vai mitä? ###

Annatko linkin noihin?

• gaborone
        Madhava kirjoitti:

### Maitreyan teot on myöskin melkoisen ihmeellisiä. Vai mitä? ###

Annatko linkin noihin?

Ne on samassa paikassa ne jutut..

http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc

http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=esiintymiset2.inc (katso tän jutun lopusta se kerjäläisäiti ja sen lapsi..)

Ääh.. Mä en löydä nyt niitä ihmetekoja.. :/
        Mutta ainakin se on luonut niitä parantavia lähteitä. Joissain USA:n eteläosissa (enpäs sitten niidenkään paikkojen nimiä muista..) monien talojen ikkunoihin on ilmestynyt ristejä. Hindulaiset lehmäpatsaat on alkanut vuotaa maitoa. Ilmestyminen 6000 hartaan kenialaisen eteen Nairobissa sanoen "lähestymme Jumalan valtakunnan aikaa" (en oo varma onko tää ilmestyminen ihmeteko).... Niitä hehkuvia ristejä on nyt myöhemmin ilmestynyt muuallekkin ikkunoihin ja niillä on parantavia vaikutuksia... Ilmestymisiä vaikka mihin paikkoihin: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=julkisuuteen.inc

Täältä löytyy vähä vaikka mitä muutakin kuin ihmetekoja (yks artikkeli Maitreyasta..), lue jos jaksat:
        http://www.minaolen.com/lehti/art1_102.html

Hare Krishna!

• Madhava
        gaborone kirjoitti:

Ne on samassa paikassa ne jutut..

http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=tuleminen.inc

http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=esiintymiset2.inc (katso tän jutun lopusta se kerjäläisäiti ja sen lapsi..)

Ääh.. Mä en löydä nyt niitä ihmetekoja.. :/
        Mutta ainakin se on luonut niitä parantavia lähteitä. Joissain USA:n eteläosissa (enpäs sitten niidenkään paikkojen nimiä muista..) monien talojen ikkunoihin on ilmestynyt ristejä. Hindulaiset lehmäpatsaat on alkanut vuotaa maitoa. Ilmestyminen 6000 hartaan kenialaisen eteen Nairobissa sanoen "lähestymme Jumalan valtakunnan aikaa" (en oo varma onko tää ilmestyminen ihmeteko).... Niitä hehkuvia ristejä on nyt myöhemmin ilmestynyt muuallekkin ikkunoihin ja niillä on parantavia vaikutuksia... Ilmestymisiä vaikka mihin paikkoihin: http://www.share.fi/maitreya/main.php?haettava=julkisuuteen.inc

Täältä löytyy vähä vaikka mitä muutakin kuin ihmetekoja (yks artikkeli Maitreyasta..), lue jos jaksat:
        http://www.minaolen.com/lehti/art1_102.html

Hare Krishna!

### Ääh.. Mä en löydä nyt niitä ihmetekoja.. :/
        Mutta ainakin se on luonut niitä parantavia lähteitä. ###

Noista voisi yhtä hyvin sanoa, että ne teki esimerkiksi Krishna, Jeesus tai Buddha.

Lähinnä noissa kaikissa tulee esille: "Benjamin Cremen Mestari vahvistaa, että nainen oli Maitreya ja pieni tyttö oli Mestari Jeesus."

Ei tuosta vielä muuta johtopäätöstä voi vetää, kun että Benjamin Cremen Mestari on henkilö, jolla pokka pitää. Esimerikiksi seuraava:

"Jokaisen Benjamin Cremen luennon alussa ja lopussa Maitreya varjostaa häntä noin 20 minuutin ajan kumpanakin. Maitreyan varjostus kuvattiin Amsterdamissa syyskuussa 2001. Tällä tavoin Maitreya vapauttaa yleisön ylle energiansa erityisenä siunauksena tai henkisenä voimistuksena. Monet, joilla on selvänäköisiä kykyjä ovat nähneet tapahtuman, mutta ennen tätä, siitä ei ole ollut kuvaa."

Ja tästä kuva: http://www.share.fi/kuvat/varjostus.jpg

Tuollaisia on minulla kansio täynnään, kun olen hämärässä kuvannut ilman salamaa.

Mikäli tuolla sivustoilla jotain aitoa onkin, se hukkuu aikamoiseen humpuukin tulvaan näin nopeasti lukaistuna.

• Kempiläinen
        gaborone kirjoitti:

Hare Krishna!

että muut pitävät meteliä hänen puolestaan. Kristityn korvaan tietysti särähtää pahasti kohta Maitreya ja Kristus, jossa väitetään Maitreyan olevan Kristus ja Jeesuksen hänen oppilaansa.

Kyllähän ne jutut maailmanrauhasta yms. vaikuttivat viisailta. Äiti Ammalla on vähän samantyyppisiä juttuja, ja minuun itseeni hän ainakin teki suuremman vaikutuksen hyvin rakkaudellisella sanomallaan.

Kristittynä en tietenkään voi ruveta sinua neuvomaan hindulaisuudessa, ja onhan meillä jokaisella 'oma dharmamme'. Minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että innostut kovin herkästi uusista asioista - ehkä pieni varovaisuus olisi paikallaan. Itselläni vain sattuu olemaan vähän kehnoja kokemuksia joistakin hengellisistä opettajista, mutta eihän se tarkoita että ne välttämättä toistuisivat sinun kohdallasi.

• gaborone
        Madhava kirjoitti:

Noista voisi yhtä hyvin sanoa, että ne teki esimerkiksi Krishna, Jeesus tai Buddha.

Lähinnä noissa kaikissa tulee esille: "Benjamin Cremen Mestari vahvistaa, että nainen oli Maitreya ja pieni tyttö oli Mestari Jeesus."

Ei tuosta vielä muuta johtopäätöstä voi vetää, kun että Benjamin Cremen Mestari on henkilö, jolla pokka pitää. Esimerikiksi seuraava:

"Jokaisen Benjamin Cremen luennon alussa ja lopussa Maitreya varjostaa häntä noin 20 minuutin ajan kumpanakin. Maitreyan varjostus kuvattiin Amsterdamissa syyskuussa 2001. Tällä tavoin Maitreya vapauttaa yleisön ylle energiansa erityisenä siunauksena tai henkisenä voimistuksena. Monet, joilla on selvänäköisiä kykyjä ovat nähneet tapahtuman, mutta ennen tätä, siitä ei ole ollut kuvaa."

Tuollaisia on minulla kansio täynnään, kun olen hämärässä kuvannut ilman salamaa.

Mikäli tuolla sivustoilla jotain aitoa onkin, se hukkuu aikamoiseen humpuukin tulvaan näin nopeasti lukaistuna.

Uskon kuitenkin että hän on ns. Uusi Ihminen, Messias ja tuollaista..

Koska valaistuneet on väittänyt koko ajan, että se henkilö on jo tullut ja plaa plaa... Varmaankin oikea henkilö näyttäytyisi (kun hänen tehtävänään kerta on pelastaa maailma) ja kertoisi meille totuuden, jos Maitreya olisi huijari? Tuskinpa Hän antaisi meidän elää yhä suuremmassa valheessa?

Se kuva voi kyllä olla ihan helposti huijausta.. Mutta se käsi juttu oli tosi hyvä mun mielestäni.. Ja entä ne lehmäpatsaat? Valoristit? Parantavat vesilähteet?

Se, että vetosin Oshoon, ei ehkä anna hirveän hyvää vaikutelmaa, mutta...

Niin, ja voisihan sitä sanoa, että ne jutut teki Krishna, Jeesus tai Buddha, mutta se ei vähennä sitä totuutta, että Maitreya teki ne. Sillä ne on yhtä kaikki.........

Missä meidän Mestarimme viipyy jos se ei ole Maitreya? Antaako hän todellakin meidän kuvitella Maitreyaa Mestariksi? Tuskin......

Hare Krishna!

• gaborone
        Madhava kirjoitti:

Jos mulle väitetään, että Maitreya puhuu itsestään ja sitten aletaan puhumaan Jeesuksesta, niin et kyllä hirveesti ole miettinyt..

Jeesushan puhuu jatkuvasti itsestään: "Minä olen hyvä paimen." "Olen maailman valkeus." "Olen tie, totuus ja elämä." Eli miltä kuulostaa?

Hare Krishna!

• gaborone
        Kempiläinen kirjoitti:

että muut pitävät meteliä hänen puolestaan. Kristityn korvaan tietysti särähtää pahasti kohta Maitreya ja Kristus, jossa väitetään Maitreyan olevan Kristus ja Jeesuksen hänen oppilaansa.

Kyllähän ne jutut maailmanrauhasta yms. vaikuttivat viisailta. Äiti Ammalla on vähän samantyyppisiä juttuja, ja minuun itseeni hän ainakin teki suuremman vaikutuksen hyvin rakkaudellisella sanomallaan.

Kristittynä en tietenkään voi ruveta sinua neuvomaan hindulaisuudessa, ja onhan meillä jokaisella 'oma dharmamme'. Minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että innostut kovin herkästi uusista asioista - ehkä pieni varovaisuus olisi paikallaan. Itselläni vain sattuu olemaan vähän kehnoja kokemuksia joistakin hengellisistä opettajista, mutta eihän se tarkoita että ne välttämättä toistuisivat sinun kohdallasi.

Eihän siinä väitetä, etteikö Jeesus olisi myös Kristus. He ovat molemmat.. Ja monet muutkin... Varmasti Jeesuskin on aluksi ollut jonkun oppilas ennen kuin Hänestä tuli täydellinen ihminen...

Ketä ne opettajat on joista sulla on huonoja kokemuksia? Ja millaisia ne kokemukset on?

Äsh.. Mun pitää pyytää anteeksi. Mä täällä olen ihan hermona teille, vaikka totuus on, että mä todellakin olen varomaton ja sellaista... Ja sekin vika on mussa, etten suostu aina myöntämään virheitäni (äänettömästi kyllä, mutta ääneen en millään).... Yritän, yritän.... :/ Nyt mä kyllä tein sen :)

Tuskinpa kukaan tavallinen kuuluisuutta janoava tyyppi osaa ilmestyä tai kadota jostakin/jonnekkin tai muuta sellaista?

On tosi mielenkiintoista, että olet kristitty, kun kuitenkin vaikutat tosi suvaitsevaiselta jo pelkästään sen vuoksi, että tulet hindulaisuus- palstalle muutenkin kuin selittääksesi, että me kuljemme kohti Helvettiä.... Yleensä pidän kristinuskoa suvaitsemattomien uskontona (opit ei kyllä ole sellaisia, mutta seuraajat on toista..)..... :S Nyt tuli sekin paljastettua.. :/

Ihan tyhmä olo :C Saanko anteeksi?

Hare Krishna!

• Kempiläinen
        gaborone kirjoitti:

Eihän siinä väitetä, etteikö Jeesus olisi myös Kristus. He ovat molemmat.. Ja monet muutkin... Varmasti Jeesuskin on aluksi ollut jonkun oppilas ennen kuin Hänestä tuli täydellinen ihminen...

Ketä ne opettajat on joista sulla on huonoja kokemuksia? Ja millaisia ne kokemukset on?

Äsh.. Mun pitää pyytää anteeksi. Mä täällä olen ihan hermona teille, vaikka totuus on, että mä todellakin olen varomaton ja sellaista... Ja sekin vika on mussa, etten suostu aina myöntämään virheitäni (äänettömästi kyllä, mutta ääneen en millään).... Yritän, yritän.... :/ Nyt mä kyllä tein sen :)

Tuskinpa kukaan tavallinen kuuluisuutta janoava tyyppi osaa ilmestyä tai kadota jostakin/jonnekkin tai muuta sellaista?

On tosi mielenkiintoista, että olet kristitty, kun kuitenkin vaikutat tosi suvaitsevaiselta jo pelkästään sen vuoksi, että tulet hindulaisuus- palstalle muutenkin kuin selittääksesi, että me kuljemme kohti Helvettiä.... Yleensä pidän kristinuskoa suvaitsemattomien uskontona (opit ei kyllä ole sellaisia, mutta seuraajat on toista..)..... :S Nyt tuli sekin paljastettua.. :/

Ihan tyhmä olo :C Saanko anteeksi?

Hare Krishna!

Näillä palstoilla tosiaankin pyörii aika paljon suvaitsemattomia kristittyjä, jotka toivottelevat toisille hyvää matkaa helvettiin milloin minkäkin pikkuseikan nojalla. Keskustelu on myös yhtä jankkaamista: onko ... syntiä? Juu, on se syntiä, helvettiin menet... Mutta kun Raamattu ei sano... Niin niin, mutta siinä lukee näin ja se pitää tulkita näin... Ilmeisesti tänne ovat kerääntyneet juuri kristikunnan tiukkapipoisimmat tyypit.

Se etten itse voi tuomita ketään helvettiin, johtuu siitä, että uskon Jumalan oikeudenmukaisuuteen ja armeliaisuuteen. En usko, että ketään voidaan tuomita helvettiin siitä, ettei pysty uskomaan nykykristittyjen tulikivenkatkuiseen evankeliumiin. Sitä paitsi ajatus ikuisesta helvetistä perustuu mielestäni Raamatun termien perinpohjaiseen väärinymmärtämiseen. Jeesuksen puheet Gehennasta viittasivat ilmeisesti tapaan polttaa teloitettujen rikollisten ruumiit Ge-Hinnomin laaksossa. Paikka on vieläkin olemassa, mutta tuli ei pala. Paavali taas ei puhu helvetistä kertaakaan, hänen mukaansa "synnin palkka on kuolema".

Omaan uskonkäsitykseeni on vaikuttanut kaikkein eniten tutustuminen kveekareihin, joita voidaan hyvällä syyllä pitää kristikunnan suvaitsevaisimpana porukkana. Varsinainen oppi on hyvin pelkistetty, ja keskeisenä siinä on, että jokaisen ihmisen sisimmässä on jumalallinen kipinä - 'that of God in every man'. Varsinaista papistoa ja sakramentteja ei ole, koska kukaan ei ole pätevä määräämään toisen uskonkäsitystä. Kveekareilla on keskeistä myös hiljainen hartaus: ollaan tunti hiljaa yhdessä ja etsitään Jumalaa. On muuten tavallisiin kirkonmenoihin verrattuna tavattoman virkistävä kokemus.

Pahimmat kokemuksen minulla on ollut menestysteologeista, joita olen nyttemmin oppinut karttamaan kuin ruttoa. Menestysteologia on varmasti nykyajan pirullisin kristillinen harhaoppi. Se lupaa kaikkea sitä, mitä ihmiset kiihkeästi toivovat: onnea, rikkautta, terveyttä, arvovaltaa. Lupaukset ovat kuitenkin katteettomia ja perustuvat Vanhan testamentien tekstien vääristelyyn. Menestysteologit puhuvat paljon taloudellisen 'siemenen kylvämisestä' - eli mitä enemmän annat, sitä enemmän saat. Alkukirkossa järjestettiin keräyksiä köyhyydessä elävien uskovien hyväksi, mutta menestysteologiassa homma menee toisin päin: 'the lesser gives to the greater' eli vähäisempi (köyhempi) antaa suuremmalle. Tämän ansiosta pyramidin huipulla istuvat superpastorit ovat upporikkaita ja köyhät rivikristityt köyhtyvät entisestään.

Olen itsekin ollut joskus 'hengellisessä' tilaisuudessa, jossa on ensin puhuttu puolitoista tuntia rahasta ja sitten 5 minuuttia Jeesuksesta. Kaiken tämän johdosta olen tullut melko varovaiseksi ja kyyniseksikin hengellisten opettajien suhteen - tarkkailen aina sitä, mistä he puhuvat eniten, enkä koskaan osallistu kolehtiin, jos kolehtisaarna kestää yli 2 minuuttia.

Nykyään pidän hyvän hengellisen opettajan tuntomerkkinä nöyryyttä ja vaatimattomuutta - ja jos ei nyt ihan köyhyyttä niin kuitenkin korkeintaan tavallisen kaduntallaajan elintasoa. Äiti Ammasta panin merkille, että hän järjestää rakkauden aterioita ilmeisesti juuri lähistön köyhille ihmisille.

Olet kyllä oikeassa siinä, että Jeesuskin puhui paljon itsestään eikä kaikissa puheissaan vaikuttanut kovin vaatimattomalta. Onhan se hieman ristiriitaista, että kaikesta huolimatta uskon Jeesukseen mutta en luota nykyajan pyhimyksiin.

Ei sinun ainakaan minulta tarvitse pyytää anteeksi, ethän ole minua millään tavoin loukannut - päin vastoin, minua ilahduttaa se, että täällä kukaan ei ole tuomitsemassa minua harhaoppiseksi eikä helvettiin. Kyky innostua on sitä paitsi ihana luonteenpiirre ihmisessä, ja olisin kovin pahoillani, jos varomattomilla sanoillani sammuttaisin intosi ja elämänilosi - siitä vasta olisikin anteeksipyytämistä. Meissä ihmisissä on vain se vika, että aina luulemme tietävämme mikä on toiselle parhaaksi.

Maitreyaa olen sikäli jäävi arvostelemaan, että en tunne häntä muuta kuin antamasi nettisivuston perusteella, enkä tiedä vielä mitään esimerkiksi hänen elämäntyylistään.

Siitä olen vakuuttunut, että jokainen joka Jumalaa etsii ja haluaa Häntä palvella, myös löytää etsimänsä. Vakuuttaahan Jeesuskin: "jokainen anova saa, etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan".

• Madhava
        gaborone kirjoitti:

Uskon kuitenkin että hän on ns. Uusi Ihminen, Messias ja tuollaista..

Koska valaistuneet on väittänyt koko ajan, että se henkilö on jo tullut ja plaa plaa... Varmaankin oikea henkilö näyttäytyisi (kun hänen tehtävänään kerta on pelastaa maailma) ja kertoisi meille totuuden, jos Maitreya olisi huijari? Tuskinpa Hän antaisi meidän elää yhä suuremmassa valheessa?

Se kuva voi kyllä olla ihan helposti huijausta.. Mutta se käsi juttu oli tosi hyvä mun mielestäni.. Ja entä ne lehmäpatsaat? Valoristit? Parantavat vesilähteet?

Se, että vetosin Oshoon, ei ehkä anna hirveän hyvää vaikutelmaa, mutta...

Niin, ja voisihan sitä sanoa, että ne jutut teki Krishna, Jeesus tai Buddha, mutta se ei vähennä sitä totuutta, että Maitreya teki ne. Sillä ne on yhtä kaikki.........

Missä meidän Mestarimme viipyy jos se ei ole Maitreya? Antaako hän todellakin meidän kuvitella Maitreyaa Mestariksi? Tuskin......

Hare Krishna!

### Se kuva voi kyllä olla ihan helposti huijausta.. Mutta se käsi juttu oli tosi hyvä mun mielestäni.. Ja entä ne lehmäpatsaat? Valoristit? Parantavat vesilähteet? ###

Hyvin mahdollisesti myös ihan toisistaan riippumattomia tapahtumia, jotka on kaikki liitetty jonkun toimesta yhteen henkilöön ja kulttiin. Käsittääkseni on aika tavallista tällaisissa liikkeissä nähdä kaikkien maailman tapahtumien pyörivän oman uskon ympärillä. "WTC tuhottiin, koska he eivät ostaneet Hare Krishna -kirjallisuutta ja nauroivat tupsut sojossa lauleskelleille kaapuveikoille." Yms.

### Niin, ja voisihan sitä sanoa, että ne jutut teki Krishna, Jeesus tai Buddha, mutta se ei vähennä sitä totuutta, että Maitreya teki ne. Sillä ne on yhtä kaikki......... ###

Miksei sitten sanota, että sen kaiken teki Madhava, ja Madhava on Maitreyan alkulähde. Koska kaikkihan on yhtä kaikki.

### Missä meidän Mestarimme viipyy jos se ei ole Maitreya? ###

Sitä messiasta on erinäisissä piireissä odoteltu parhaillaan vuosituhansia. Koko ajatus messiaanisesta odotuksesta liittyy Aabrahamin uskontoihin, ei niinkään Hindulaiseen perinteeseen, vaikka ajatusta onkin sittemmin ammennettu myös sinne suuntaan.

• Uudestisyntynyt:)

Hei! Luin kommenttisi keskustelu palstalla ja toivon, että lukisit vastaukseni. Puhuit Benny Hinnistä ja Rodney Howard-Brownista ja siitä, että he kiroavat ihmisiä. Jeesus EI KOSKAAN kehoittanut kiroamaan missään tapauksessa ketään vaan päinvastoin siunaamaan ja rukoilemaan ihmisten puolesta, vihamiehienkin. Bennyn ja Rodneyn opetus ihmisten kiroamisesta ei ole Raamatun mukaista vaan antikristillistä opetusta, joka on ristiriidassa Raamatun Sanan kanssa. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan sen ja niin Hän tekikin, kuolemalla Golgatan keskimmäisellä ristillä sinun tähtesi ja nousemalla kuolleista, jotta sinulla Hänen kauttaan olisi iankaikkinen elämä. Nyt varmaan ajattelet, että olen ikäni uskossa ollut, etc. enkä tiedä elämästä mitään. Olen 18-vuotias tyttö, joka on ollut uskossa 1,5 vuotta. Olen kokenut elämäni aikana rehellisesti sanottuna enemmän kuin moni kokee 50 vuodessa, uskoon tulin kun Kristus itse ilmestyi minulle, sitä ennen vähät välitin kristinuskosta. Kristinuskosta ja kristityistä on paljon väärää tietoa ja vääriä luuloja, voit kirjoittaa minulle niin pyrin vastaamaan sinulle Raamatun Sanaa apuna käyttäen. Lopun aikana ilmestyy Raamatun Sanan mukaisesti vääriä profeettoja ja vääriä opettajia, jotka johtavat harhaan. En tuomitse nyt Bennyä tai Rodneyta tähän kategoriaan, koska en tunne heitä, enkä muutenkaan ketään, voin vain varoittaa. Tuomiovalta kuuluu Jeesukselle yksin. Minä vakuutan kaikesta sydämmestäni, että Jeesus on ainoa Herra ja tie sielun pelastukseen. Minä jos kuka tiedän sen tutkittuani ja oltuani mukana useissa muissa uskonnoissa, ennen kuin Kristusksen kautta tulin tietämään totuuden ja täysin vakuuttuneeksi siitä. Sen todistavat myös merkit: sokeat saavat näkönsä, kuurot kuulonsa, rammat kävelevät ja sairaat parantuvat.Minä pyydän sinua, ota vastaan Jeesus Kristus Herranasi ja Vapahtajanasi.

• Kempiläinen
        Uudestisyntynyt:) kirjoitti:

Hei! Luin kommenttisi keskustelu palstalla ja toivon, että lukisit vastaukseni. Puhuit Benny Hinnistä ja Rodney Howard-Brownista ja siitä, että he kiroavat ihmisiä. Jeesus EI KOSKAAN kehoittanut kiroamaan missään tapauksessa ketään vaan päinvastoin siunaamaan ja rukoilemaan ihmisten puolesta, vihamiehienkin. Bennyn ja Rodneyn opetus ihmisten kiroamisesta ei ole Raamatun mukaista vaan antikristillistä opetusta, joka on ristiriidassa Raamatun Sanan kanssa. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan sen ja niin Hän tekikin, kuolemalla Golgatan keskimmäisellä ristillä sinun tähtesi ja nousemalla kuolleista, jotta sinulla Hänen kauttaan olisi iankaikkinen elämä. Nyt varmaan ajattelet, että olen ikäni uskossa ollut, etc. enkä tiedä elämästä mitään. Olen 18-vuotias tyttö, joka on ollut uskossa 1,5 vuotta. Olen kokenut elämäni aikana rehellisesti sanottuna enemmän kuin moni kokee 50 vuodessa, uskoon tulin kun Kristus itse ilmestyi minulle, sitä ennen vähät välitin kristinuskosta. Kristinuskosta ja kristityistä on paljon väärää tietoa ja vääriä luuloja, voit kirjoittaa minulle niin pyrin vastaamaan sinulle Raamatun Sanaa apuna käyttäen. Lopun aikana ilmestyy Raamatun Sanan mukaisesti vääriä profeettoja ja vääriä opettajia, jotka johtavat harhaan. En tuomitse nyt Bennyä tai Rodneyta tähän kategoriaan, koska en tunne heitä, enkä muutenkaan ketään, voin vain varoittaa. Tuomiovalta kuuluu Jeesukselle yksin. Minä vakuutan kaikesta sydämmestäni, että Jeesus on ainoa Herra ja tie sielun pelastukseen. Minä jos kuka tiedän sen tutkittuani ja oltuani mukana useissa muissa uskonnoissa, ennen kuin Kristusksen kautta tulin tietämään totuuden ja täysin vakuuttuneeksi siitä. Sen todistavat myös merkit: sokeat saavat näkönsä, kuurot kuulonsa, rammat kävelevät ja sairaat parantuvat.Minä pyydän sinua, ota vastaan Jeesus Kristus Herranasi ja Vapahtajanasi.

Ei sinun tarvitse minua käännyttää. Kyllä minä uskon Jeesukseen Herranani ja Vapahtajanani, olen uskonut jo yli 20 vuotta, enkä ole uskoani mielestäni koskaan kieltänyt. Yritän myös elää hänen oppiensa mukaan, ja minulla on hyvin lämmin ja välitön suhde Jumalaan. Minulla on vain hieman erilainen käsitys kristinuskosta ja muista uskonnoista kuin useimmilla kristityillä, ja monien näkökulmasta olen varmaan aika kerettiläinen. Minua kuitenkin ilahduttaa, ettet tuominnut minua helvettiin ja kirjoitit ystävällisessä hengessä.

Tällä palstalla en yritä käännyttää ketään kristityksi yksinkertaisesti siksi, että se ei käy täällä päinsä. Monilla tämän palstan hinduilla on kristillinen tausta, mutta se ei ole heitä tyydyttänyt, ja he ovat valinneet toisin. Jeesus on Herra -tyyppiset viestit eivät saa täällä vastakaikua, ja kovin tuputtavat viestit siivotaan pois.

Se minua surettaa eniten, että kristikunnassa näyttää ainakin ns. vapaiden suuntien keskuudessa vallitsevan hirveä kaaos, ja kaiken maailman hengelliset helppoheikit hyväksytään samalla kun asiallinen kritiikki kielletään. Esim. suomi24:n helluntaipalstalla meno on muuttunut niin villiksi, ettei siellä voi enää mistään asiallisesti keskustella. Minusta tuntuu, että monet kristityt eivät enää lue Raamattua, ja siksi heiltä puuttuu terve opillinen perusta.

Kristillisillä palstoilla taas yritän opettaa ihmisiä näkemään, mikä kristinuskossa on todella tärkeää ja keskeistä: lähimmäisenrakkaus, suvaitsevaisuus, oikeudenmukaisuus... Hinduilla on samanlaiset ihanteet, ja ainakin tämän palstan hinduista minulla on sellainen käsitys, että he ymmärtävät Jeesuksen opetuksia ja varmaan noudattavatkin niitä paremmin kuin monet kristityt. Sanoihan Jeesuskin: "hedelmistään puu tunnetaan". Esim. hindujen ja buddhalaisten täydellinen väkivallattomuuden periaate olisi kristittyjenkin hyvä omaksua. Jeesus puhuu kyllä samasta asiasta: "rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat". Se ei vain aina näy kristittyjen asenteista, ei ainakaan näillä palstoilla.

Kristityt pitävät yleensä hinduja epäjumalanpalvojina, mutta hindujen käsitys korkeimmasta Jumalasta (kaikkeuden Luoja ja alkulähde) jota he kutsuvat nimellä Krishna tai Vishnu, ei ole kovin kaukana kristillisestä Jumala-kuvasta. Jeesusta ainakin osa hinduista pitää Jumalan inkarnaationa tai Jumalan poikana. Esim. nimimerkki Bhaga sanoo Sahaja yogaa koskevassa keskustelussa näin: "Jeesus ei ole Jumalan inkarnaatio, vaan Jumalan poika, kuten hän itse asian ilmaisi." Minusta on aika vaikea mieltää ihmistä, joka uskoo korkeimpaan Jumalaan ja sanoo vielä Jeesuksen olevan Jumalan poika, epäjumalanpalvojaksi.

Useimmilla kristityillä on se käsitys, että kaikki muut kuin Jeesukseen uskovat tuomitaan helvettiin. Uudessa testamentissa on monia kohtia, joiden valossa tämä ei pidä paikkansa, mutta seurakunnissa opetetaan Raamattua niin yksipuolisesti ja opillisten silmälasien läpi tulkittuna, että tätä harhaluuloa on vaikea kumota. Olen tutkinut Raamattua yli 20 vuoden ajan ja opiskellut mm. Uuden testamentin kreikkaa, ja pystyn mielestäni täysin pitävästi osoittamaan Raamatusta, että näin ei ole asia. Tämä palsta ei kuitenkaan ole oikea paikka aloittaa keskustelua tästä asiasta, mutta jatketaan keskustelua jossakin muualla. Voit esim. lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen sepe332000 at yahoo piste com. At on tietysti @-merkki. Kirjoitin osoitteen näin siksi, etteivät netin automaattiset roskapostiskannerit löydä sitä.

• www.share.fi
        gaborone kirjoitti:

Hare Krishna!

Itse olen nyt ylläpitänyt näitä sivuja neljän vuoden ajan ja nimenä en ollut törmännyt "Maitreya":an ennen tuota. Kävin Lontoossa kuuntelemassa Benjamin Cremen luennon aiheesta ja vakuutuin ko herrashenkilön (siis Cremen) autenttisuudesta, Hän ei paasannut, eikä hän tyrkyttänyt. Esitti vain asiansa kunkin kuulijan pohdittavaksi. Esittäjän kiihkottomuus sai minutkin hyväksymään Kristuksen toisen tulemisen tapahtumisen MAHDOLLISUUTENA.

Samalla periaatteella olen nämä sivut yrittänyt minäkin tehdä: pohdittavaksi ja mahdollisuutena. Maailmalla on niin paljon kaiken maailman koijareita, että itse kehotan aina terveeseen harkintaan uusiin asioihin tutustuessa. Oman sydämen kuuntelu on kaikkein tärkeintä: herättääkö tämä asia minussa totuuden tunteen, vai onko se epäilyksiä herättävää. Itselle pitää aina olla rehellinen.

Kristuksen, siis Maitreyan (joka on hänen henkilökohtainen nimensä) keskeinen viesti on jakaminen johtaa luottamukseen ja luottamus johtaa rauhaan. Lisäksi hän opettaa rehellisyyden ja vilpittömyyden periaatetta.

Mielestäni nuo asiat käytäntöön pantuina ovat kaiken kritiikin kestäviä seikkoja ja siksi niistä sivustolla kirjoitankin.

Saku

• Bhaga

Ovathan nuo ihan hyviä asioita, joita Maitreya esittää. Ruokaa, terveydenhuolto ja puhdasta vettä kaikille, sekä sotien lopettaminen. Mutta pitää toki ottaa huomioon, että poliitikot ja erilaiset hyväntekeväisyysjärjestöt ovat yrittäneet saavuttaa noita päämääriä samoin keinoin ilman mainittavaa menestystä jo pitkän aikaa. Miksi siis Maitreya onnistuisi lopettamaan sodat ja kehitysmaiden hädän? Mitä Maitreya tekisi eri tavalla kuin joku toinen ruokaa jakava järjestö?

Todellinen ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin on Jumal-tietoisuuden kehittäminen. Kun ihmiset kiinnostuvat henkisestä elämästä he automaattisesti rupeavat auttamaan hädässä olevia, eivätkä enää tunne tarvetta sotia tai ahnehtia muille kuuluvia luonnonvaroja.

Sodat ja nälänhätä johtuvat karmasta. Jos haluamme lopettaa sodat, meidän pitää ensiksi lopettaa eläinten julma teurastaminen, josta tuleva paha karma aiheuttaa sodat ja nälänhädän. Pelkkä asioista puhuminen ei auta mitään, jos se ei johda käytännön tekoihin. Tästä hyvä esimerkki on YK, jonka piti lopettaa sodat maailmasta. He eivät kuitenkaan voi onnistua, koska ihmiset saavat eläinten tappamisesta pahaa karmaa, joka automaattisesti johtaa sotiin.

Kun ihmiset alkavat toistamaan Hare Krishna-mantraa, he automaattisesti menettävät kiinnostuksensa eläinten tappamiseen ja muihin syntisiin aktiviteetteihin. Tämä johtaa sotien loppumiseen ja kuten aikaisemmin toin ilmi, myös nälänhädän loppumiseen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000220&posting=22000000007210744

Hare Krishna!

• Kempiläinen

>>Todellinen ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin on Jumal-tietoisuuden kehittäminen. Kun ihmiset kiinnostuvat henkisestä elämästä he automaattisesti rupeavat auttamaan hädässä olevia, eivätkä enää tunne tarvetta sotia tai ahnehtia muille kuuluvia luonnonvaroja.

Uskon, että Jumal-tietoisuuden kehittäminen on ainoa toimiva ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin. Ei kai kukaan valaistunut tai hengellisessä kehityksessä pitkälle edennyt ihminen voi tuntea tarvetta sotia tai ahnehtia toisen omaa, koska hänellä on tieto Jumalan täydellisestä huolenpidosta ja kaiken elämän ykseydestä.

Ihmiset tekevät yleensä sen virheen, että he yrittävät parantaa maailmaa muuttamalla toisia ihmisiä, mutta siinä he epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen. Ainoa tehokas tapa on muuttaa itseään, ja siihen hiljainen rukous ja Jumalan meditoiminen on paras tapa.

Kun aloin itse harjoittaa hiljaista rukousta, kuvani Jumalasta, maailmasta ja muista ihmisistä alkoi muuttua. Kaikkein tärkein tässä muutoksessa oli käsitys Jumalasta. Kristityillä on usein ankea kuva Jumalasta ja sen myötä hyvin mustavalkoinen ja synkkä kuva maailmasta - ja niin oli minullakin. Löydettyäni rukouksessa todellisen Jumalan huomasin, että Hän on täynnä myötätuntoa, rakkautta ja viisautta ja vieläpä huumorintajuakin. Me ihmiset rämmimme täällä harhojen ja erehdysten maailmassa, mutta Jumala rakastaa meitä mustasukkaisesti, seuraa kaiken aikaa kehitystämme ja tekee kaikkensa auttaakseen meitä kehittymään oikeaan suuntaan.

Kun ihmisen sisin kehittyy oikeaan suuntaan ja myötätunto kasvaa, muutos heijastuu väkisinkin ympärillä oleviin ihmisiin (ja myös eläimiin) ja leviää heidän kauttaan aaltojen lailla ympäristöön. Näin parannetaan todella maailmaa, vain pieni murunen kerrallaan.

Sotien välitön syy on anheus ja pelko, poliitikkojen anheus ja tavallisen kansan pelko, jota poliitikot käyttävät häpeämättä hyväkseen. Kummankin perussyy on sama: tietämättömyys, ja siihen Jumalan ja itsensä oivaltaminen on ainoa lääke.

Uskonnollisilla johtajillakin on usein syynsä pitää ihmiset pimennossa - itsensä ja Jumalan oivaltaneita ihmisiä on mahdoton hallita ja pakottaa 'ruotuun'. Siksi kristilliset kirkotkin ovat kautta historian pyrkineet tukahduttamaan 'vaaralliset harhaopit', jotka ovat uhanneet kirkon valtaa.

Eläinten kasvattaminen ruoaksi on jo tieteenkin valossa huono ratkaisu: samalla pinta-alalla pystyttäisiin tuottamaan moninkertainen määrä ruokaa, jos se käytettäisiin viljan ja muiden hyötykasvien viljelyyn. Kasvisravintoon siirtyminen pienentäisi myös sairaanhoitokuluja, koska monet elintasosairaudet häviäisivät maailmasta. Samalla loppuisi eläinten tarpeeton julma kohtelu esim. tehokanaloissa.

Vaikka Raamatussa ei varsinaisesti mainita karman lakia, niin viitteitä siihen on: mm. kultainen sääntö ja Jeesuksen sanat "millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan". Tarpeeton julmuus aiheuttaa aivan varmasti pahaa karmaa.

• Vaisnava
        Kempiläinen kirjoitti:

>>Todellinen ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin on Jumal-tietoisuuden kehittäminen. Kun ihmiset kiinnostuvat henkisestä elämästä he automaattisesti rupeavat auttamaan hädässä olevia, eivätkä enää tunne tarvetta sotia tai ahnehtia muille kuuluvia luonnonvaroja.

Uskon, että Jumal-tietoisuuden kehittäminen on ainoa toimiva ratkaisu ihmiskunnan ongelmiin. Ei kai kukaan valaistunut tai hengellisessä kehityksessä pitkälle edennyt ihminen voi tuntea tarvetta sotia tai ahnehtia toisen omaa, koska hänellä on tieto Jumalan täydellisestä huolenpidosta ja kaiken elämän ykseydestä.

Ihmiset tekevät yleensä sen virheen, että he yrittävät parantaa maailmaa muuttamalla toisia ihmisiä, mutta siinä he epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen. Ainoa tehokas tapa on muuttaa itseään, ja siihen hiljainen rukous ja Jumalan meditoiminen on paras tapa.

Kun aloin itse harjoittaa hiljaista rukousta, kuvani Jumalasta, maailmasta ja muista ihmisistä alkoi muuttua. Kaikkein tärkein tässä muutoksessa oli käsitys Jumalasta. Kristityillä on usein ankea kuva Jumalasta ja sen myötä hyvin mustavalkoinen ja synkkä kuva maailmasta - ja niin oli minullakin. Löydettyäni rukouksessa todellisen Jumalan huomasin, että Hän on täynnä myötätuntoa, rakkautta ja viisautta ja vieläpä huumorintajuakin. Me ihmiset rämmimme täällä harhojen ja erehdysten maailmassa, mutta Jumala rakastaa meitä mustasukkaisesti, seuraa kaiken aikaa kehitystämme ja tekee kaikkensa auttaakseen meitä kehittymään oikeaan suuntaan.

Kun ihmisen sisin kehittyy oikeaan suuntaan ja myötätunto kasvaa, muutos heijastuu väkisinkin ympärillä oleviin ihmisiin (ja myös eläimiin) ja leviää heidän kauttaan aaltojen lailla ympäristöön. Näin parannetaan todella maailmaa, vain pieni murunen kerrallaan.

Sotien välitön syy on anheus ja pelko, poliitikkojen anheus ja tavallisen kansan pelko, jota poliitikot käyttävät häpeämättä hyväkseen. Kummankin perussyy on sama: tietämättömyys, ja siihen Jumalan ja itsensä oivaltaminen on ainoa lääke.

Uskonnollisilla johtajillakin on usein syynsä pitää ihmiset pimennossa - itsensä ja Jumalan oivaltaneita ihmisiä on mahdoton hallita ja pakottaa 'ruotuun'. Siksi kristilliset kirkotkin ovat kautta historian pyrkineet tukahduttamaan 'vaaralliset harhaopit', jotka ovat uhanneet kirkon valtaa.

Eläinten kasvattaminen ruoaksi on jo tieteenkin valossa huono ratkaisu: samalla pinta-alalla pystyttäisiin tuottamaan moninkertainen määrä ruokaa, jos se käytettäisiin viljan ja muiden hyötykasvien viljelyyn. Kasvisravintoon siirtyminen pienentäisi myös sairaanhoitokuluja, koska monet elintasosairaudet häviäisivät maailmasta. Samalla loppuisi eläinten tarpeeton julma kohtelu esim. tehokanaloissa.

Vaikka Raamatussa ei varsinaisesti mainita karman lakia, niin viitteitä siihen on: mm. kultainen sääntö ja Jeesuksen sanat "millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan". Tarpeeton julmuus aiheuttaa aivan varmasti pahaa karmaa.

:-) Jos minä olisin nuorempana saanut viettää aikaa sinun kaltaistesi kristittyjen seurassa, voi olla, etten olisi lähtenyt etsimään Jumalaa hindulaisuuden puolelta.

Sen sijaan sain sellaisen kuvan, että kristityt ovat liian usein tapakristittyjä, joiden uskonto rajoittuu kirkon seinien sisäpuolelle ja ulkopuolella saakin sitten unohtaa koko jutun ja olla julma muille. Ja sitten oli muutamia aitoja kristittyjä, jotka olivat muuten mukavia, mutta pauhasivat koko ajan muita uskontoja vastaan ja löysivät sielunvihollisen ihan kaikesta alkaen viattomista lasten leluista.

Minua tökkii myös se, eikö tunnustavilla kristityillä ole parempaa tekemistä kuin vainota homoseksuaalisia ihmisiä, joita minunkin ystäväpiirissäni on. Eikö esimerkiksi lähemmäksi Jumalaa ponnisteleminen olisi parempaa tekemistä? ;-) Vai ovatko nämä kristityt mielestään jo perillä?

Sittemmin olen oppinut, että on myös sinunlaisiasi kristittyjä, onneksi! :-) Joka tapauksessa olen onnellinen löytämälläni polulla, Krishnan sylissä.

• Kempiläinen
        Vaisnava kirjoitti:

:-) Jos minä olisin nuorempana saanut viettää aikaa sinun kaltaistesi kristittyjen seurassa, voi olla, etten olisi lähtenyt etsimään Jumalaa hindulaisuuden puolelta.

Sen sijaan sain sellaisen kuvan, että kristityt ovat liian usein tapakristittyjä, joiden uskonto rajoittuu kirkon seinien sisäpuolelle ja ulkopuolella saakin sitten unohtaa koko jutun ja olla julma muille. Ja sitten oli muutamia aitoja kristittyjä, jotka olivat muuten mukavia, mutta pauhasivat koko ajan muita uskontoja vastaan ja löysivät sielunvihollisen ihan kaikesta alkaen viattomista lasten leluista.

Minua tökkii myös se, eikö tunnustavilla kristityillä ole parempaa tekemistä kuin vainota homoseksuaalisia ihmisiä, joita minunkin ystäväpiirissäni on. Eikö esimerkiksi lähemmäksi Jumalaa ponnisteleminen olisi parempaa tekemistä? ;-) Vai ovatko nämä kristityt mielestään jo perillä?

Sittemmin olen oppinut, että on myös sinunlaisiasi kristittyjä, onneksi! :-) Joka tapauksessa olen onnellinen löytämälläni polulla, Krishnan sylissä.

sinäkin olet kunniaksi Krishnalle. Jos minä olen erilainen kuin monet kristityt, se johtuu siitä, että minä olen löytänyt jotain, joka on useimmilta salassa. Mutta minusta tuntuu, että niin sinäkin.

• Karl Valdemar Gyllström
        Kempiläinen kirjoitti:

sinäkin olet kunniaksi Krishnalle. Jos minä olen erilainen kuin monet kristityt, se johtuu siitä, että minä olen löytänyt jotain, joka on useimmilta salassa. Mutta minusta tuntuu, että niin sinäkin.

Maitreyan omat tunnin mittaiset viikkottaiset radioshowt (toukokuusta 2006 alkaen & kanavansa Margaret McElroyn kautta) ovat kuunneltavissa ko. Olennon omilta kotisivuilta, johon
        seuraava linkki vie:

http://www.maitreya-edu.org/

Tuolta sivulta voit kuunnella radio-ohjelmista lyhyitä muutaman minuutin pätkiä joissa Maitreya lähinnä vastaa esitettyihin kuuntelija-kysymyksiin. Jos taasen haluat kuunnella nuo ohjelmat kokonaisuudessaan, go to:

ks. http://www.contactradio.com

ja sieltä mene -> Margaret McElroy

• KVG
        Karl Valdemar Gyllström kirjoitti:

Maitreyan omat tunnin mittaiset viikkottaiset radioshowt (toukokuusta 2006 alkaen & kanavansa Margaret McElroyn kautta) ovat kuunneltavissa ko. Olennon omilta kotisivuilta, johon
        seuraava linkki vie:

http://www.maitreya-edu.org/

Tuolta sivulta voit kuunnella radio-ohjelmista lyhyitä muutaman minuutin pätkiä joissa Maitreya lähinnä vastaa esitettyihin kuuntelija-kysymyksiin. Jos taasen haluat kuunnella nuo ohjelmat kokonaisuudessaan, go to:

ks. http://www.contactradio.com

ja sieltä mene -> Margaret McElroy

Contactradio löytyykin nykyään osoitteesta:

http://www.contactradio.info

-> Margaret & Alan McElroy

• KVG
        KVG kirjoitti:

Contactradio löytyykin nykyään osoitteesta:

http://www.contactradio.info

-> Margaret & Alan McElroy

Miksi lukea Share.fi:a, kun Olento vastaa kysymyksiin aivan itsekin? :

http://www.maitreya-edu.org/questionanswers/offans24.htm

• KVG
        KVG kirjoitti:

Miksi lukea Share.fi:a, kun Olento vastaa kysymyksiin aivan itsekin? :

http://www.maitreya-edu.org/questionanswers/offans24.htm

Maitreyan omalta kotisivulta, Olennon itsensä antama ennustus (vuosituhannen vaihteessa annettu), käsittelee tulevaa suurta eurooppalaista sisällisotaa (!):

"In Europe for many years now, the energy has been like a tinder box waiting to meet the wood. Society as you know it is not working, human kind is poor, governments keep society that way with their high taxes and sanctions against their farmers who struggle to make a living.

Other people too struggle, life is one constant battle. To have a holiday for many is a dream, and life is one day of work after another. Big business force governments to do as they want, and so the person in the street is forgotten.

This situation creates anger, fear, unrest, and negative thinking because nobody is happy except those who are running the country, and sometimes, even they are not happy.

People in Europe are becoming unsettled and one day in the not too distant future, the tinder box will explode, and this will create a civil war."

Tässä muuten konkreettinen selitys sille miksi Mestarit kanavineen eivät ole asettuneet Eurooppaan, ei yksikään. Voi suurta Eurooppaamme, eivät aavista kohtaloansa naiivit eurodemarit, eivätkä syntymänaiivit pasifistit. ;) Porvareista puhumatta.

Näin se sitten lähtee vihdoin taloudellinenkin totalitarismi maailmasta? Hienoa. Maitreya ennustaa että kyseinen suursota leviää Euroopasta koko pohjoiselle pallonpuoliskolle; ainoastaan Australia ja Uusi Seelanti tulevat olemaan paikkoja joissa "elämänmeno vaikuttaa lähestulkoon normaalilta." Syyt sotaan ovat sosiaaliset, perustarpeiden puute (työ, asunnot)ym. Valtion kyseenalaistaminen & sen kimmppuun hyökkääminen sytyttää tosiasiallisesti ko. sisällissodan. Näin se menee; ja se on Sakarin tanssittava kun soitetaan (kuten Lapissa sanottiin toisen maailmansodan jälkeen).

Amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe