Olen 42v nainen ja haluaisin pudottaa painoa. Olen 160cm ja 80kg. Mistä saada innostusta ja motivaatiota laihdutukseen ja kuntoiluun. Tuntuu että olen aina illat ihan väsynny, päivät menee töissä.
Mistä motivaatio
6
270
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keksii voimalauseen tai lauseita (esim. minä laihdutan, olen hoikka) ja toistaa niitä, niin saattaa olla että onnistuu laihdutuksen aloittamaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180417551
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niinhän se kaikilla työssäkäyvillä on että päivät menee töissä.
ei suinkaan kaikki ole väsyneitä kotiin tultuansa. Pohdi
mistä väsyneisyytesi oikein johtuu. Se ei ole normaalia että työpäivän
jälkeen on simahtamut olotila.- Anonyymi
Se johtuu väärästä ruokavaliosta ja LIIASTA SYÖMISESTÄ.
Kevyt terveellinen ruoka ei väsytä
Aloittaja syö liikaa ja lihoo.Se pitää alkaa vain syömään vähemmän ja sekin vähä pitää olla terveellistä ravitsevaa ruokaa.
- Anonyymi
Myös pelkällä ruokavaliolla voi laihtua. Ei se sitä liikuntaa tartte. Teet nähtävästi jotain istumatyötä kun töissä ei kulua energiaa.
- Anonyymi
Onko työsi itsessään raskasta, masentavaa, josta et saa kiitosta ja arvostusta?
Sitä etsitään usein lohdutusta ja kiitosta ruoasta ja tietysti makeasta, rasvaisesta...
Voisit aloittaa antamalla kiitosta ja arvostusta itse itsellesi, sillä "tyhjiltä hyllyiltä ei mitään löydä", eikä kiittämättömiltä ihmisiltä!
Käyt työssä ja se tietää, että on usein enemmän rahaa käyttää ruokaan.
Voisitko joku vapaa-aika katsoa terveellisistä ravintoaineista itsellesi ne herkut?
Voisitko keksiä itsellesi jonkun kiinnostavan harrastuksen ja sitä kautta löytää seuraa?
Sinun on itsesi alettava pitää itsestäsi parempaa huolta ja osoitettava arvostusta.
On monia terveyskyliä ja muita paikkoja, mitä löytää googlaamalla!
Sieltä saa luotettavaa motivaatiota!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567825Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635405Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515303Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41241Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko451006