Olen 42v nainen ja haluaisin pudottaa painoa. Olen 160cm ja 80kg. Mistä saada innostusta ja motivaatiota laihdutukseen ja kuntoiluun. Tuntuu että olen aina illat ihan väsynny, päivät menee töissä.
Mistä motivaatio
7
220
Vastaukset
- Anonyymi
Jos keksii voimalauseen tai lauseita (esim. minä laihdutan, olen hoikka) ja toistaa niitä, niin saattaa olla että onnistuu laihdutuksen aloittamaan.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180417551
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niinhän se kaikilla työssäkäyvillä on että päivät menee töissä.
ei suinkaan kaikki ole väsyneitä kotiin tultuansa. Pohdi
mistä väsyneisyytesi oikein johtuu. Se ei ole normaalia että työpäivän
jälkeen on simahtamut olotila.- Anonyymi
Se johtuu väärästä ruokavaliosta ja LIIASTA SYÖMISESTÄ.
Kevyt terveellinen ruoka ei väsytä
Aloittaja syö liikaa ja lihoo.Se pitää alkaa vain syömään vähemmän ja sekin vähä pitää olla terveellistä ravitsevaa ruokaa.
- Anonyymi
Myös pelkällä ruokavaliolla voi laihtua. Ei se sitä liikuntaa tartte. Teet nähtävästi jotain istumatyötä kun töissä ei kulua energiaa.
- Anonyymi
Onko työsi itsessään raskasta, masentavaa, josta et saa kiitosta ja arvostusta?
Sitä etsitään usein lohdutusta ja kiitosta ruoasta ja tietysti makeasta, rasvaisesta...
Voisit aloittaa antamalla kiitosta ja arvostusta itse itsellesi, sillä "tyhjiltä hyllyiltä ei mitään löydä", eikä kiittämättömiltä ihmisiltä!
Käyt työssä ja se tietää, että on usein enemmän rahaa käyttää ruokaan.
Voisitko joku vapaa-aika katsoa terveellisistä ravintoaineista itsellesi ne herkut?
Voisitko keksiä itsellesi jonkun kiinnostavan harrastuksen ja sitä kautta löytää seuraa?
Sinun on itsesi alettava pitää itsestäsi parempaa huolta ja osoitettava arvostusta.
On monia terveyskyliä ja muita paikkoja, mitä löytää googlaamalla!
Sieltä saa luotettavaa motivaatiota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675520Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861807- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45782Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672