Ensimmäisenä veisin naisen...

Anonyymi-ap

...keittiöön, keittäisin kahvit ja pyytäisin että jos laittaisit jotain hyvää ruokaa? Tarpeet tietenkin olisin hankkinut etukäteen huomioiden naisen puheet siitä millaisesta ruuasta tykkää. Kun olisi syöty todennäköisesti maittavat lounaat miettisin osaisikohan kukaan leipoa pullaa iltapäiväkahveille? Kahvin jälkeisten pikku päikkäreiden jälkeen käveltäisiin kaupungilla, ehkä etsittäisiin mulle kiva takki tai jotain, ehkä naisellekin jotain mukavaa löytyisi. Illemmalla tarkistaisin uudestaan onko nainen asianmukaisesti sheivattu. Jos kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa olisi vaikea väittää että ei jatkoon. Sellainen olisi mukavan kiireetön lauantai :)

-harmiseikirj-

21

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahvia ei edelleenkään keitetä. Se on uuttamista. Ja sitäpaitsi silloin, kun olin naimisissa sovin vaimon kanssa, että hän saa leipoa koska minä en osaa.

Mutta itse ruoan minä teen aina, kun en ole töissä. Hyvin se onnistui ja toki hänkin teki joskus ruokaa.

Muistan, kun jouduin jäämään ylitöihin. Soitin vaimolle, josko toisi minulle vähän purtavaa illaksi.

Mokoma oli tehnyt sitten janssoninkiusausta mustaleima emmendal kuorrutteella. Työystävätkin olivat kateellisia.

>simiti<

• Luin ensin, että tyttöystävät olivat kateellisia, mutta tarkistin sitten, että ymmärsinkö tosiaan oikein 😄
        Kylläpä vaimo hemmotteli sinua 👍

• Anonyymi

Entäs pannulla? Onko sekin uuttamista?

-keinovaginamies-

• Meilläkin keitetään kahvia. Harjoiteltiin aamulla ja luin kirjasta ja pelasin muistipeliä pikkuisten kanssa . Käytin lapsia pihalla ja minun piti tehdä kaurakeksejä lopulta yksi 2lk pyysi korvapuusteja ja minun piti tehdä sitte, mies meni kauppaan ja toi postista vaatteita kun tilattiin niitä lapsille. 10v tyttö oli onnensa kukoiksessa kun availi ja esitteli vaatteita.

ja kun isukki itse ostanut monitoimikoneen aikoinaan en osaa käyttää kuulemma ainekset pistetään eritavoin ja pisti ainekset ja lopulta sitten teki korvapuustitkin ja sanoin etten nyt päässyt mitään tekemään mutta oli kuulemma kiire kun jo ilta.

Olin 😅 ei se nyt minua haitannut mutta en sitten taas itse päässyt vaan tekemään, jos vaan teen perinteisella keinolla ensikerralla kun en osaa koko konetta käyttää en siis ole ohjeitakaa nähnyt miten käytetään paitsi miehellä tänään käsillä . Lapset tykkäsi tottakai korvapuusteista. Mies soitatti musiikkia ja kertoi tämä tuli sinä vuonna kun kiinnostui minusta 2021. Kehui kuinka minulla hyvät vatsalihakset silloin.

Minulla on kyllä erittäin suloinen mies kun sanoin kyllä haluisin olla yhtä hyvässä kunnossa ja totesi pitäisi taas kiduttaa itseään ruualla, haluaako sitä, korvapuusteja väsäsi.

Minun mies on niin suloinen huolehtii minusta ja lapsista tänään hän oli onnellisen oloinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs pannulla? Onko sekin uuttamista?

-keinovaginamies-

On se. Se on vesipohjaista uuttamista vaikka liuos kiehuu.

Usko tätä kemian prosessinhoitajaa. Koboltin uuttamisessa käytetään sitten vähän ärhäköimpiä aineita.

Asiasta kolmanteen. Samarinin vaikuttava aine on natriumbikarbonaatti. Tuttavallisemmin se tunnetaan nimellä ruokasooda.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se. Se on vesipohjaista uuttamista vaikka liuos kiehuu.

Usko tätä kemian prosessinhoitajaa. Koboltin uuttamisessa käytetään sitten vähän ärhäköimpiä aineita.

Asiasta kolmanteen. Samarinin vaikuttava aine on natriumbikarbonaatti. Tuttavallisemmin se tunnetaan nimellä ruokasooda.

>simiti<

Ai, tuosta samariinistä, mä oon aina luullu että se on samariumia eli alkuainetta 62 Sm. Löytyy lantanoideista.

• Kuulostaa erittäin jännittävälle lauantai.

• Anonyymi

Jätkähän alkaa pehmetä eli romantisoida.
      Prkl, valittu linja pitää pitää. Nyt terästä selkärankaan ja ikisinkkuusasetukset kuntoon!

-keinovaginamies-

• Minulle tuli mieleen aloituksesta kuin nuoruuteni miehen kanssa kun sheivasin silloin enpä sitten enää sheivannut eikä tässä kuitenkaan niin pahasti karvasia ole että tarvitsisi sheivata enää koin kovin. Miehen kanssa me enemmänkin oltiin vaan sängyssä ja pelatiin areena 4. Tuollain sitten ruuanlaitto tuli vasta myöhemmin lasten myötä. Minusta se on ihana pehmiääkin harmaaritari ja lyön vetoa kun näkee suloisen naisensa voin luulla että hän vielä sille neitokaiselle ihan itse ruuat tekee kun tahtoo pitää huolta kovin.

• Anonyymi

Kuulostaa reilulta työnjaolta. Toinen laittaa ruoan ja ap tekee pullat.

• Anonyymi

Mitä helkkaria…😂😂

• Anonyymi

tuollainen että jos jotain haaveilijaa masentaa, niin yritin auttaa, ja monikin näkee netistä katsomalla mikä on Ku Klux Klan - Controller..

• Anonyymi

Se on ollut aina täys arvoitus, miten ihmissuhde aloitetaan.

Se, että puhutaan sheivaamisesta…

Tuo on fantasiaa,
      tuskin pääset siihen pisteeseen, kun et voi tietää
      miten pettynyt olet jo ruokailun tapahtumista.

Ja jos on pillu mielessä, et malta

• Anonyymi

Et ole tainnut koskaan päästä tuohon viimeiseen vaiheeseen🤭💩

• Anonyymi

Toki mukavan kiireetön se sinulle olisikin kun siinä pyörittelisit peukaloita naisen kokatessa ja leipoessa. Aika epeli olet!💩

• Anonyymi

viet haaveilijan johonkin ravintolaan syömään hän sitten tilaa "hampurilainen ja ranskalaiset", tarjoilija häkeltyy, itse pitää se3littää että joo hän vitsailee tuo nainen välillä ja tarjoilija naurahtaa, neiti ottaa chateaubriand kyhpsänä, potatoes fried.

• Anonyymi

tosi huvittavaakin olisi mene ravintolan pöytään ja sitten tilaat; 1 voileipä kiitos.

• Anonyymi

voisi olla jännittävä paikka jollekin haaveilijalle mennä ravintolaan syömään ja juttelemaan aivan rauhassa iltaa jonkin ex-ku-klux-dragonin kanssakin, vaihtelemassa mielipiteitä, hyvää ruokaa jne...

• Anonyymi

ja vielä joku klanin negotiator-tyyppinen jolla oli joskus jotain myöskin odin-ryhmään hän ehdotti kkk ei hyväksynyt odinia: liian pieni järjestö, kuulin.

• Anonyymi

sitten tapaamiseen tuleekin joku pukumies, ei ehkä solmiota, ei ainakaan räkänokka-ukko...l joku kkk-ex-dradon, pukeutuu sovinnaisesti kuten ravintolan tyyliin sopii..

haaveilija pyörittää silmiään siis: sinä olet siis... yes I am, meillä oli treffit...nooh otetaanko alkujuomst, minä ottaisin Gin-snapsin entä neiti? Cokis=?

• Anonyymi

Taitaa olla naisista laiha valikoima noilla spekseillä.
      Ja erittäin hyvä niin, näin kollegiaalisena toteamuksena.
      Pidetään tuo yksi reppana sinkkumies edelleen sinkkuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      109
      6963
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4461
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      4005
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3548
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3515
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2989
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2714
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2542
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13