Huomio Viinamies! Näin pariskunnat syntyvät

33

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Kun juo tarpeeksi viinaa, niin ei pysty tanssimaan. Tuskin kävelemäänkään.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Kun juo tarpeeksi viinaa, niin ei pysty tanssimaan. Tuskin kävelemäänkään.

        Ihmiset on luokiteltu ihmisapinoihin kuuluviksi sen takia kun neljällä raajalla käveleminen on viinamiehille helppoa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­y­m­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18043832b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Kyllä lavatanssit pitäisi elvyyttää.

      • Joo, koska ne kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin ja teeveessä pitäisi olla joku uusi lavatanssiohjelma niin kuin ennen oli "Kesäillan valssi".


      • Anonyymi

        Lavatansseissa voi tauon aikana piipahtaa halkokasan takana ottamassa pienet pullonsuusta kaikkien muiden viinamiesten luona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lavatansseissa voi tauon aikana piipahtaa halkokasan takana ottamassa pienet pullonsuusta kaikkien muiden viinamiesten luona.

        Ei kai viinamiehen mallin mukaan. Sellainen juotavat esim kokis tai energiajuoma, peräti kahvi/tee joku piilopullo tekee terää varmasti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, koska ne kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin ja teeveessä pitäisi olla joku uusi lavatanssiohjelma niin kuin ennen oli "Kesäillan valssi".

        Olisi kiva jos lisä kursseja yleltä tulisi


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, koska ne kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin ja teeveessä pitäisi olla joku uusi lavatanssiohjelma niin kuin ennen oli "Kesäillan valssi".

        Tässä onkin hyvä askel, askel alkeet. https://youtu.be/JdVz0zgZ0UA?si=b-HFo0GbWhgMnLG1


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, koska ne kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin ja teeveessä pitäisi olla joku uusi lavatanssiohjelma niin kuin ennen oli "Kesäillan valssi".

        Mä tahtoisin oppia tanssimaan kunnolla ja käydä tansseissa😊...joku perus valssi just menee mutta melkein siihen se taitaa jäädä. Xena on kyllä joskus lupautunut opettamaan mutta ei oo sopivaa väliä vielä löytynyt koska oisin oppiin päässyt.😄. Ai niin hyvää huomenta sulle ystäväni. Ei taas saanut tän pidempään nukuttua kun ei enää herättyä millään saanu unen päästä uudelleen kiinni. Kai tuo vaikuttaa kun työpäivinä pitää jo 5 herätä niin muinakin päivinä heräilee sitten viimeistään 6-7 aikaan eikä enää uni tuu vaikka pystyis uinuunkin pidempään.🙂.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olisi kiva jos lisä kursseja yleltä tulisi

        Niin kuin Norpalle jo laitoin kommentissani niin mä oppisin kyllä mielellään tanssimaan kunnolla ja haluisin ruveta käymään tansseissa.😀. Niin ja sullekin myös hyvää huomenta ystäväni.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin kuin Norpalle jo laitoin kommentissani niin mä oppisin kyllä mielellään tanssimaan kunnolla ja haluisin ruveta käymään tansseissa.😀. Niin ja sullekin myös hyvää huomenta ystäväni.🙂.

        Huomenta, huomenta kuulostaa hyvälle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Huomenta, huomenta kuulostaa hyvälle.

        Kiitos...se olis kyllä todella mukavaa ja hauskaa.😀.


    • Anonyymi

      Lavatanssit ovat jo historiaa. Ei niissä käy enää kuin jotain tanssiharrastajia, ei sieltä mitään kumppaneita etsitä.

      Entisaikaan tosiaan kumppaneita sieltä löydettiin, mutta kyllä sielläkin silloin viinaa juotiin. Nykyään tanssilavat on korvattu yökerhoilla ja baareilla joissa pitää juoda viinaa jos kumppanin haluaa löytää.

      t. viinamies

      • Tämä kyllä voi olla totta. Enemmän lavatansseissa taitaa nykyään käydä tanssin harrastajia. Siinä kyllä oot oikeessa Viinamies, että monet suomalaiset ja varsinkin miehet avautuvat enemmän (siis juttelevat), kun ovat ottaneet vähän alkoholia.


    • Anonyymi

      Tansseissa juodaan myös viinaa. Miehet tarvii rohkaisu paukut että ujouttaan uskaltavat hakea naisia tanssimaan. Yökerhossakin miehet juo viinaa ja sitten vasta hakevat naisia tanssimaan. Viinan juonti on aina pääosassa kun mies tai nainen etsii kumppania.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Lakkaa jo!


      • Ennen lavatansseissa juotiin viinaa 1950-60 -luvuille sijoittuvia suomalaisia elokuvia tai vanhoja suomifilmejä.


      • Anonyymi

        Helsingin Pavi ei juoda viinaa.Ja siellä ennen tanseja on tanssi tunti. Menette vaannetti Helsinki Pavi sivustoa lukemaan,tutsstumaan toimintaan..Paljon käy eripuolelta Uutamaata ihmisiä omilla autoilla siellä ja ottavat Mukaan kaverinsa autottoman eli kimppa kyydillä..


    • Anonyymi

      Tämä on tietty vanhanaikainen malli, mutta käytössä edelleen.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Sama vika sielläkin eli miesten pitää hakea ja viedä ja ties mitä muutakin. Ei ole paljon tasa-arvolla sijaa.

    • Varmaan onkin näin että ennemmin tansseista tanssien kuin kaksin käsin dokaamalla ja yökerhossa nuokkumalla ne onkin löytyneet kumppanit.🙂.

      • Ennen vanhaan ainakin näin. Nykyään lavatansseihin menee vain tanssin harrastajat, jotka osaa jo tanssia vähän paremmin ja eläkeläispariskunnat, jotka ehkä ovat löytäneet toisensa nuorina tai myöhemmin tanssin pyörteistä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ennen vanhaan ainakin näin. Nykyään lavatansseihin menee vain tanssin harrastajat, jotka osaa jo tanssia vähän paremmin ja eläkeläispariskunnat, jotka ehkä ovat löytäneet toisensa nuorina tai myöhemmin tanssin pyörteistä.

        Joo muutosta on kyllä tapahtunut se on totta. Ehkä se tanssiminen on siirtyny tanssiravintoloihin lavoilta ja niihin yökerhoihinkin kyllä mutta sielläkin tanssiminen on parempi ja menestyksekkäämpi vaihtoehto kuin se viinan kiskominen uskon näin ainakin ite.😃.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo muutosta on kyllä tapahtunut se on totta. Ehkä se tanssiminen on siirtyny tanssiravintoloihin lavoilta ja niihin yökerhoihinkin kyllä mutta sielläkin tanssiminen on parempi ja menestyksekkäämpi vaihtoehto kuin se viinan kiskominen uskon näin ainakin ite.😃.

        Haha. Missä muka mitään tanssiravintoloita enää on? Tampereeltakin viimeiset tanssiravintolat suljettiin jo vuosikymmen sitten, eikä niissäkään nuorisoa käynyt. Jossain yökerhoissa ei mitään paritansseja tansseja vaan hytkytään viinan voimalla tanssilattialla.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Missä muka mitään tanssiravintoloita enää on? Tampereeltakin viimeiset tanssiravintolat suljettiin jo vuosikymmen sitten, eikä niissäkään nuorisoa käynyt. Jossain yökerhoissa ei mitään paritansseja tansseja vaan hytkytään viinan voimalla tanssilattialla.

        t. viinamies

        No Hämernlinnassa on esimerkiksi Iskelmäravintola ja Tuuloksessa on kapakanmäki vaikka se tanssilava alunperin on olkutkin niin se toimii myös tanssiravintolana ympäri vuoddn joten kyllä niitä nyt vaan löytyy. Yökerhoissakin käydään muuten paljon juomatta viinaa tanssimassa ja Rsveissakin vähemmistö juo viinaa ja siellä tanssipiireissä yleisesti halveksitaan jopa viinanjuontia. Sulla ei selvästikään oo mitään käsitystä nykyajan elektronisen tanssimusiikin kulttuurista.😄.


    • Anonyymi

      Poistoon meni kommentti missä todettiin sama mitä Uotinen itse televisiossa aamulla kertoi. Käsiteltiin sitä miksi hän ei etsi parisuhdetta ja hän kertoi hänellä olevan jo elämän pituinen ystävä.

      Hauska poisto, jos poistetaan hänen itsensä toteama.

      AV

    • Anonyymi

      Kuuluuko nuo lavatanssit suomalaiseen luterilaisuuteen ja taivaspääsykokeisiin, eli mitä viinasempi sitä luterilaisempi vai miten tämä yhtälö toimii !=?

      aika mielenkiintoista eli viinan voimalla hankittu tanssikumppani seisoo sitten kirkon etosassa ja pappi hurskailee loput !

      on tämä kyllä ihmeellinen maa tapoineen ja uskomuksineen.

    • Minun molemmat pitkäaikaiset kumppanini ovat tulleet vastaan ihan perinteisissä lavatansseissa. 🙂 Lasteni isä haki ensimmäisen kerran minua tanssimaan joskus joulu-tammikuussa ja heti toukokuussa hän pyysi minua limsalle kahvion puolelle. 😄
      Toisen mieheni tapasin viisi vuotta avioeron jälkeen tansseissa kesä-heinäkuun vaihteessa. - Tarkoitan vaan, ettei tanssiminen ole vuodenajastakaan kiinni.

      Toki minun nuoruusaikoinani nimenomaan Topi Sorsakoski ja Agents yhdistivät rautalankaa ja tanssimusiikkia tavalla, joka houkutti nuorisoa takaisin tanssilavoille. - Nyt tarvittaisiin taas joku ilmiö, että tanssilavakulttuuri pelastuisi. 👍

      • Anonyymi

        Joskus entisaikaan näin saattoi ollakin, mutta Topi Sorsakoskikin on ollut kuolleena jo yli vuosikymmenen.
        Lavatanssit eivät ole nykyaikaan eikä sieltä mitään kumppania löydä vaikka raittiit miehet mielellään näin itselleen uskottelisivatkin.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Voi saada myös jormaa ku lähtee joraamaan isolle kirkolle ei paha homma.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe