Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009864833.html
Taas oli enempi senioriosaston juttuja, mutta se vain kertonee siitä, että nuorempia visailut ainakaan tässä muodossa nappaa ja että heillä on vielä elämääkin 😂
Tunnet hyvin sarjakuvalehtien sivuilla seikkailevat eläimet kenguruista heinäsirkkoihin!
Vastasit oikein 10/12 kysymykseen
Lauvanthain ElukkaVisa - Pienellä twistillä
35
301
Vastaukset
- Anonyymi
EI tullut oikein hyvää tulosta tiesin 7/12.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180442191
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
10/12.. eli aika hyvä ja todellakin kertoo että olen jo senioripopulaa..
10/12
Kaustinen varmaankin alkaa olla nuorisolaisille aika käsittämätön nimi.Loistava tulos!
Kyllä, jos Kaustisen tietää, on syytä alkaa katselemaan hautapaikkaa... 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kyllä, jos Kaustisen tietää, on syytä alkaa katselemaan hautapaikkaa... 😂Minulla on tiedossa useitakin soveliaita hautapaikkoja ja saatan keksiä niitä vielä lisää.
Mutta palaan Kaustiseen. Kaustinen paikkakuntana ei puhuttele minua paljoakaan: se on minulle osa Keski-Suomesta Keski-Pohjanmaalle johtavaa valtatietä, jota tylsempää en oikeastaan Suomesta tiedä. Ei laaksoa ei kukkulaa, ei järveä tai virtaa, vain tasaista metsää ja suota, joita halkoo korkeintaan jokin surkea puro. Jostain syystä tämä paikka kuitenkin houkuttelee yhä vuodesta toiseen kerran kesässä kaikki Suomen hipit soittamaan ja kuuntelemaan hippimusiikkia. Toisaalta jos hippinuoriso on AD2023 yhä sama kuin hippinuoriso herran vuonna 1970, niin nuorisolaisten askel on jo saattanut lyhentyä, ryhti kumaroitua ja ajatus samentua. Mutta yhtä kaikki taustalla vaikuttaa kuitenkin saman hippilinnun hippimieli, peace&love(&drugs?).
Harmittaa, ettei Asterixista ja Kiroilevasta siilistä ollut yhtään kysymystä. Olin varautunut niihin. 😂
"Tunnet hyvin sarjakuvalehtien sivuilla seikkailevat eläimet kenguruista heinäsirkkoihin!
Vastasit oikein 10 kysymykseen"buddy-love kirjoitti:
Minun sarjassani kysyttiin Idefixiä.
Sinulla oli paremmat kysymykset. Epistä! 😊
Loistava tulos!
Kyllä Äästerixistä oli kysymystä, mutta ne vaihtelee jonkin verran mitä kysytään keneltäkin ja milloin.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kyllä Äästerixistä oli kysymystä, mutta ne vaihtelee jonkin verran mitä kysytään keneltäkin ja milloin.Jos oli, se meni niin nopeasti ohi, etten edes huomannut. Viuh! 😃
tosi.typy kirjoitti:
Jos oli, se meni niin nopeasti ohi, etten edes huomannut. Viuh! 😃
Seniori-iän ADHD? Asiat menee ohi Viuh!? Joo, tuttu tunne 😂
scrg kirjoitti:
Bonuskysymyksenä: mikä oli nimeltään roomalainen kilpa-ajaja?
Muistaakseni sen kilpa-ajajan nimi oli Corona, tai jotain sinne päin?
tosi.typy kirjoitti:
Muistaakseni sen kilpa-ajajan nimi oli Corona, tai jotain sinne päin?
Coronavirus. (kavereiden kesken vaan covid19:) En muuten olisi tiennyt, mutta joku nosti sen tässä jonkun pikku hässäkän yhteydessä esiin pari kolme vuotta sitten.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/03/19/aina-vain-vaki-kailottaa-coronavirusta-alkaa-ottaa-nuppiin-asterixissa
Tulos 9/12
11
Tex Willer ei kuulu kokoelmaani.No pakkohan mun oli tähän osallistua , halusin tai en, nimikkokisa nääs...9/12 vai oliko se 8 🤔. Suoritettu kumminkin
9 pistettä, heti kun tuli vastattua väärin Figarossa, palautuikin hämärästi mieleen että kyllähän mä sellaisen mustan kissan joskus aikanaan Minni Hiirellä olen kyllä nähnyt... Vastasin siis että kultakala. :D Maija Mehiläistä en ole lapsena tuijotellut riittävästi, että olisi ollut harmainta hajuakaan oikeasta vastauksesta.
PS: Miksi kysymykset muuttuvat eri pelikerroilla? Kokeilin ihan vaan sen takia tehdä uusiksi, että olisin nähnyt mitkä olivat ne kyssärit mihin olin vastannut väärin (dementiaa pukkaa!) mutta samalla yksi kysymys oli erilainen kuin ekalla kokeilukerralla. Tästä uudesta yrityksestä olisin saanut pisteen enemmän eli pyöreät 10.
Hieno tulos!
Aaaa, harmillista että missasit Figaron. Itsellä oli vähän samaa dilemmaa, mutta kun kellot soivat, jäin makustelemaan ja muistin. Flipin missasin minäkin, vaikka MM:t on aikanaan tullut kyllä katseltua.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
PS: Miksi kysymykset muuttuvat eri pelikerroilla? Kokeilin ihan vaan sen takia tehdä uusiksi, että olisin nähnyt mitkä olivat ne kyssärit mihin olin vastannut väärin (dementiaa pukkaa!) mutta samalla yksi kysymys oli erilainen kuin ekalla kokeilukerralla. Tästä uudesta yrityksestä olisin saanut pisteen enemmän eli pyöreät 10.
En tiedä miksi, minä vain välitän visoja. Mutta syytä pieneen varianssiin on, koska muuten ekojen yrittäjien jälkeen jokseenkin kaikki poimisivat täydet pisteet, myös uudelleenyrittäjät.
7/12 🙈 En ole oikein koskaan ollut Asterixin saati minkään Tex Willerin ystävä 😬
Heti ensimmäinen meni vikaan vaan huolimattomuudesta. Kyllähän minä nyt Idefixin tiedän 🙂
Tunnet hyvin sarjakuvalehtien sivuilla seikkailevat eläimet kenguruista heinäsirkkoihin!
Vastasit oikein 9 kysymykseenHieno tulos!
Jep, hätäilemällä tulee useimmat visat sählättyä jos millään, kokemusta on 😁
10/12 Tex Willerin hevonen ja Harald hirmuisen perhedn eläimet meni väärin muutenn oli tosi helppo ja hieman oon pettyny etten niitä tienny.😃.
Loistava tulos!
En minäkään sitä hepoa enää muistanut, vaikka Willerit oli junnuna iso osa lukemistoa. Sen sijaa Haraldin elikot tipsahti jostain syystä helposti mieleen, ihmisen pää on omituinen laitos.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
En minäkään sitä hepoa enää muistanut, vaikka Willerit oli junnuna iso osa lukemistoa. Sen sijaa Haraldin elikot tipsahti jostain syystä helposti mieleen, ihmisen pää on omituinen laitos.Kiitos jälleen ja juu kummallinen on tuo ajukoppa inehmolla.😄.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799