Tänään kalsarikännäystä?
Harrastaako kukaan
24
304
Vastaukset
- Anonyymi
Minä. Juon viskiä.
En juo
- Anonyymi
En tänään, enkä muulloinkaan. Siinäpä asia, jota en ole koskaan tehnyt.
- Anonyymi
Tyhmää.
- Anonyymi
Mene lastentarhaan vertaistesi älyköiden tykö.
- Anonyymi
Juon just appelsiinimehua kuohuviinilasista :) Ja itseasiassa mulla on jalassa nyt pitkät "kalsarit" eli oikeasti siis naisten kerrastohousut koska ne on mukavat ja lämpimät 😂 Tyylikkyydestä ei tingitä!
N - Anonyymi
Eli merinovillahousutissuttelua syysmyrskyssä?
- Anonyymi
Oliskin merinovillaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskin merinovillaa :D
Mikä helkkarin merinovilla? Tehdäänkö siitä sukkia?
Oi tietäjä valaise minun ymmärtämänömyyttäni.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
NAhaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.
En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Merinovillaa saadaan merino-rotuisista lampaista. Paljon lämpöisempää, pehmeämpää. Kevyttä, hengittävää. Suojaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.
En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.
>simiti<No itsetehtyjä ei kyllä voita mikään :)
N
Siinä onkin asia, mitä en ole ehtinyt vielä kokea tässä elämässä.
- Anonyymi
paha puute,kannattaa korjata heti
- Anonyymi
Höh tietenkin. Paras kalsari... eikun baarissa käyntipäivä on maanantai ja tiistai. Silloin Vasta-alkajat ovat tipahtaneet ja tarjoukset parhaat.
>simiti< Maistelin tässä välillä erilaisia siidereitä, mutta nyt olen palannut takaisin alkoholittomaan linjaan. Jostain syystä minulle tulee huono olo jo yhdestä sidukasta. Ei sovi minulle moiset juomat.
- Anonyymi
Pulleiden kaveripoikien juttu tuo pahoinvointi.
En harrasta kalsarikännejä.
Ainoat vetämäni varsinaiset kalsarikännit oli, kun opiskeluaikana olin ystäväni luona kylässä ja otimme ensin yhdet drinkit, sitten toiset ja lopulta kikattelimme koko illan huppelissa ja katsoimme jotain hömppäsarjoja melkein aamuun asti. Meillä oli kyllä superhauskaa, mutta eihän tuo nyt fiksu veto keskellä viikkoa ollut, kun ensimmäinen luento alkoi klo 8.- Anonyymi
Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.
>simiti<Itse kannatan kyllä lämpimästi selvinpäin väittelyä, vaikka saahan alkoholi joskus aivonystyrät liikkeeseen. Aina ei niin hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Kalsarikännit ovat amatöörien harrastus. Viinamies pukeutuu kulmahousuihin sekä kauluspaitaan aloittaessaan aromaattisten juomien maistelun.
- Anonyymi
Toorista viistosti tivaanissa xD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341