Harrastaako kukaan

Anonyymi-ap

Tänään kalsarikännäystä?

24

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä. Juon viskiä.

• En juo

• Anonyymi

En tänään, enkä muulloinkaan. Siinäpä asia, jota en ole koskaan tehnyt.

• Anonyymi

Tyhmää.

• Anonyymi

Mene lastentarhaan vertaistesi älyköiden tykö.

• Anonyymi

Juon just appelsiinimehua kuohuviinilasista :) Ja itseasiassa mulla on jalassa nyt pitkät "kalsarit" eli oikeasti siis naisten kerrastohousut koska ne on mukavat ja lämpimät 😂 Tyylikkyydestä ei tingitä!
      N

• Anonyymi

Eli merinovillahousutissuttelua syysmyrskyssä?

• Anonyymi

Oliskin merinovillaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliskin merinovillaa :D

Mikä helkkarin merinovilla? Tehdäänkö siitä sukkia?

Oi tietäjä valaise minun ymmärtämänömyyttäni.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
        N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hienompaa ja pehmeämpää kuin normivilla. Kyllä siitä sukkia saa, se onkin halvempi sijoitus kuin joku isompi vaatekappale.
        N

Ahaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.

En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Merinovillaa saadaan merino-rotuisista lampaista. Paljon lämpöisempää, pehmeämpää. Kevyttä, hengittävää. Suojaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Kiitos tiedosta. Kaikkea sitä oppiikin vaikka eloa jo puolivuosisataa takana.

En tiedä mitä wanha äitini käyttää, mutta hyviä villasukkia kutoo joululahjaksi.

>simiti<

No itsetehtyjä ei kyllä voita mikään :)
        N

• Siinä onkin asia, mitä en ole ehtinyt vielä kokea tässä elämässä.

• Anonyymi

paha puute,kannattaa korjata heti

• Anonyymi

Höh tietenkin. Paras kalsari... eikun baarissa käyntipäivä on maanantai ja tiistai. Silloin Vasta-alkajat ovat tipahtaneet ja tarjoukset parhaat.

>simiti<

• Maistelin tässä välillä erilaisia siidereitä, mutta nyt olen palannut takaisin alkoholittomaan linjaan. Jostain syystä minulle tulee huono olo jo yhdestä sidukasta. Ei sovi minulle moiset juomat.

• Anonyymi

Pulleiden kaveripoikien juttu tuo pahoinvointi.

• En harrasta kalsarikännejä.

Ainoat vetämäni varsinaiset kalsarikännit oli, kun opiskeluaikana olin ystäväni luona kylässä ja otimme ensin yhdet drinkit, sitten toiset ja lopulta kikattelimme koko illan huppelissa ja katsoimme jotain hömppäsarjoja melkein aamuun asti. Meillä oli kyllä superhauskaa, mutta eihän tuo nyt fiksu veto keskellä viikkoa ollut, kun ensimmäinen luento alkoi klo 8.

• Anonyymi

Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan jaksa luennolla selvinpäin väitellä. Kerran professorikin puisti päätään ja tuhisi, että nyt oikeesti. En se minä ollut, olenhan kemian prosessinhoitaja. Mutta se oli herra isoherra. Tai nainenhan hän on.

>simiti<

Itse kannatan kyllä lämpimästi selvinpäin väittelyä, vaikka saahan alkoholi joskus aivonystyrät liikkeeseen. Aina ei niin hyvällä tavalla.

• Anonyymi

Kalsarikännit ovat amatöörien harrastus. Viinamies pukeutuu kulmahousuihin sekä kauluspaitaan aloittaessaan aromaattisten juomien maistelun.

• Anonyymi

Toorista viistosti tivaanissa xD

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2425
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      98
      2156
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe