Oslon rauhansopimuksen jos saa kumottua niin NORJAN KUNINGAS voi KEIKAHTAA!
Norjassa kuningas omistaa kaikki, mutta Rauhan sopimus luodaan uudelleen ja sopimuksessa voi vaatia FINNMARKIN LÄÄNIN itselleen korvauksena!
Mietin, että tarviiko tässä miestä vai olisko parempi vain jos olis AUTONKULJETTAJA joka kuskaa paikasta A paikkaan B!
Mietin vähän laajemmin jo.
16
303
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös teillä ole se uutuuden karhea punainen auto koko perheen yhteiskäytössä?
Ei ole vaan se on hyvä vanha kunnon auto joka on luotettavasti toiminut monta kymmentä vuotta!
Sehän on äitin käytössä ja välillä saan lainata sitä, koska ei omaa!
Saan lainata isänkin autoa ja sillä on sentään Inarin poliisitkin ajaneet. Tais olla muuten ihan Holma joka ajo joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan minä olen POLIISI, kun sillä ajelen!
Ei ole mikään häpeä olla poliisikaan tässä kunnassa ja Utsjoen kunnassa on myös Holma nimisiä poliiseja joten kunnanjohtajaksi luulis kelpaavan myös POLIISIN niin saadaan ROSVOT nopeampaa kiinni.
Mulla ei ole poliisien kanssa riitaa vaikka eivät minun tekemiä rikosilmoituksia tutkikkaan.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18045343W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Jos kuskin kanssa synkkaa niin mennää Nobelin Rauhan palkinto hakemaan ja aiheutetaan pikku SKANDAALI ja äkkiä Suomessa vihille niin Ruotsi antaa Norrbottenin läänin niin Suomi sanoo : Saatte pitää Utsjoen kunnanki, koska ei me kyllä tuota sotkua haluta edes alkaa selvittään!
Mehän jouduttas näyttään mitä tehtiin syntisinä ja alettiin kunniallisiksi sen jälkeen!
Olishan se kyllä hyvä jos sais LAPIN LÄÄNINKI vois sanoa rehellisesti : Kyllähän me töitä tehtiin ja annettiin kaikkemme, mutta seuraavat voi hoitaa tuon Venäjän koska me kyllä näillä pärjätään!
Ukrainan ja Venäjän välinen rauhansopimus on kyllä teoriassa myös helppo ratkaista, mutta mulla on niin huonoja kokemuksia muiden maiden kansalaista.
Ruotsalaisten ja norjalaisten kanssa tulen toimeen, koska olen kasvanut heidän yhteiskunnassa!
Idästä ei kyllä ole viisautta Suomeen tuotu vaan VÄHÄ- ÄLYISYYTTÄ!
Utsjoen kunnanjohtajana kyllä olen VALMIS PANOSTAJANA PANEMAAN PARASTA, koska KAIKEN MITÄ TEEN SAA MONIN KERTAISENA TAKAISIN ja naimalla ne on ennenkin valtaa saaneet!
Ensin järkeä ja sitte täys hässäkkä päälle ja vähän sikailua eli vanha kunnon SIKARI TEMPPU!
Ei ne minua määrää ja Urpilainen sito lainaan, mutta kuka velkaa vastaan maata ottaa jos voi saada paremmillakin perusteilla. Petsamon rauhansopimus liittyy minuun ja minun suvut on asuneet Norjan rajalla. Koltat asu Venäjän rajalla. Norja oli vuokrannut maata Suomelta.
Trifona oli viiminen kylä joka oli lähimpänä merta ja Liinahamari tehtiin sen jälkeen. Norjan vuokras merenrantaa Suomelta ja näin tuollaisia karttoja.Sanila-Aikion Tiinan kolttana räkimisiä en lähe kyllä korjamaan EDES KIESTINGIN KARJALAISENA!
Tuo on SUOMEN VALTION hommia ja edes YHDENVERTAISUUSLAKI ei velvoita, koska sehän on HÄPÄISSYT KAIKKI!
Olen Ruijan suomalaisia ja niin oli sukukin.
Norjassa töissä käymällä olen vielä suojannut itseni ja Ruotsissa asuin lapsuuden, mutta EI MINUA noin KIEROON SENTÄÄN KASVATETTU EDES RUOTSISSA mitä KARJALAISET ON KOLTTA-ALUEELLA KASVATETTU!
Minut kasvatettiin suomalaiseksi joka elää saamelaisten kanssa samassa yhteisössä.
Olin jo -80 luvulla ollut hoitamassa sukulaisen lapsia joiden äiti oli SAAMELAISTEN SEMINAARISSA muistaakseni KAUTOKEINOSSA Norjassa.
Oli saamelainen ja opettaja joka opetti saamenkielellä.
Puhu lapsille saamea niin, kuin kuuluu ja kyllä jouduin sivusta kuuntelemaan, mutta me puhuttiin suomea keskenään.
Samalla tavalla me toimittiin Ruotsissa.
Monista oli outoa, että kävin Ruotsissa suomalasista luokkaa ja kyseinen opettaja on voinut kyllä kysyä minulta koulun käynnistä. Ja olen kertonut miten Ruotsissa käydään suomen kielistä luokkaa.
Ruotsin historiaa ja monarkiaan liittyviä asioita käsiteltiin koulussa, koska nuo kuului Ruotsin yhteiskuntaan.
Mummoni oli Ruotsissa vielä sellainen, että se tyrkki lehtiä joissa oli eri maiden kuninkaallisia, Ruhtinaita sekä muita arvo ihmisiä.
En oikein Kekkosesta tykännyt, koska ei oikein kuvannut minun Prinessa maailmaa!
Olisin varmaan suuttunu jos olis saanu mies barbin joka on KEKKONEN!
En ole ainut meidän suvun naisista pään kaljuksi ajeli.
Olin suvun kolmas sukupolvi ja äitini sano: Oot kyllä samanlainen mitä minun äiti!
Sano vielä: Oot suuttuessa pahempi mitä minun äiti!Holomanämmä kirjoitti:
Sanila-Aikion Tiinan kolttana räkimisiä en lähe kyllä korjamaan EDES KIESTINGIN KARJALAISENA!
Tuo on SUOMEN VALTION hommia ja edes YHDENVERTAISUUSLAKI ei velvoita, koska sehän on HÄPÄISSYT KAIKKI!
Olen Ruijan suomalaisia ja niin oli sukukin.
Norjassa töissä käymällä olen vielä suojannut itseni ja Ruotsissa asuin lapsuuden, mutta EI MINUA noin KIEROON SENTÄÄN KASVATETTU EDES RUOTSISSA mitä KARJALAISET ON KOLTTA-ALUEELLA KASVATETTU!
Minut kasvatettiin suomalaiseksi joka elää saamelaisten kanssa samassa yhteisössä.
Olin jo -80 luvulla ollut hoitamassa sukulaisen lapsia joiden äiti oli SAAMELAISTEN SEMINAARISSA muistaakseni KAUTOKEINOSSA Norjassa.
Oli saamelainen ja opettaja joka opetti saamenkielellä.
Puhu lapsille saamea niin, kuin kuuluu ja kyllä jouduin sivusta kuuntelemaan, mutta me puhuttiin suomea keskenään.
Samalla tavalla me toimittiin Ruotsissa.
Monista oli outoa, että kävin Ruotsissa suomalasista luokkaa ja kyseinen opettaja on voinut kyllä kysyä minulta koulun käynnistä. Ja olen kertonut miten Ruotsissa käydään suomen kielistä luokkaa.
Ruotsin historiaa ja monarkiaan liittyviä asioita käsiteltiin koulussa, koska nuo kuului Ruotsin yhteiskuntaan.
Mummoni oli Ruotsissa vielä sellainen, että se tyrkki lehtiä joissa oli eri maiden kuninkaallisia, Ruhtinaita sekä muita arvo ihmisiä.
En oikein Kekkosesta tykännyt, koska ei oikein kuvannut minun Prinessa maailmaa!
Olisin varmaan suuttunu jos olis saanu mies barbin joka on KEKKONEN!
En ole ainut meidän suvun naisista pään kaljuksi ajeli.
Olin suvun kolmas sukupolvi ja äitini sano: Oot kyllä samanlainen mitä minun äiti!
Sano vielä: Oot suuttuessa pahempi mitä minun äiti!Minusta piti tulla Ruumisauton kuljettaja niin, kuin isän isä oli. Homma kusi, koska minun piti olla kunnolla ja toiset sai olla niin, kuin itse halusivat.
En sanonut mitään, mutta Inarin kunnassa en olis ajanut yhtään ruumista hautaan vaan sanonut : Ajele vittu ihan vaan, koska omaisista löytyy aina joku joka ei ole ollut kunnolla ja vaikuttaa vainajan kunniaan ei minun!
Yrittäkää olla kunnolla, koska aina joku kyttää sekä vaihtii mitä teet!
En ole edes tehny vaan kirjoittanut… toiset on varmaan tehneet, koska nostivat metelin ja vaativat kunnioitusta.Holomanämmä kirjoitti:
Minusta piti tulla Ruumisauton kuljettaja niin, kuin isän isä oli. Homma kusi, koska minun piti olla kunnolla ja toiset sai olla niin, kuin itse halusivat.
En sanonut mitään, mutta Inarin kunnassa en olis ajanut yhtään ruumista hautaan vaan sanonut : Ajele vittu ihan vaan, koska omaisista löytyy aina joku joka ei ole ollut kunnolla ja vaikuttaa vainajan kunniaan ei minun!
Yrittäkää olla kunnolla, koska aina joku kyttää sekä vaihtii mitä teet!
En ole edes tehny vaan kirjoittanut… toiset on varmaan tehneet, koska nostivat metelin ja vaativat kunnioitusta.Olin Kaamasessa mökillä käymässä ja oli puhelimessa joku deitti sovellus joka on varmaan vieläkin, mutta en ole käyttäny ja olen unohtanu salasanat sekä käyttäjätunnukset.
Kaamasessa tuli norjalaisia miehiä joten sinkun elämään tuli piristystä.
Kirjoittelin erään norjalaisen kanssa ja oli tulossa Ivaloon treffeille viikonlopuksi.
Juttu kaatu siihen, kun en suostunu lähtemään hotelleihin yöksi joita ehdotti.
Meni jonku aikaa ja laitto viestiä joulukuussa, että jos tuun asuntoautolla ja jätetään siihen pihalle parkkiin sekä käydään kylpylässä uimassa samalla.
Vastasin, että kyllä sopii.
Mulla alko rakennussiivoukset ja tuli muita töitä joten ei ollu edes aikaa.
Korona tuli ja muistin et mullahan oli tosiaan deitti homma jossain. Kauhean työn tein ja sain sen ensimmäisen deitti profiilin auki. Katoin viestejä ja mietin vähän aikaa, että olen kirjoitellu kyllä näiden kanssa molemmilla profiileilla, mutta minkähän takia he ei ole voineet sanoa niin olisin voisinu kertoa että unohdin salasana sekä käyttäjätunnuksen.
Kyllä ne sinne jäi koska latasin tuon sovelluksen tabletille ja jossain pyörii tuolla laatikon pohjalla.
Siihen pitää asentaa netti uudelleen, mutta se on hyvä perintö lapsille. Avaavat tabletin ja katsovat mitä siellä on niin löytävät 30vuoden päästä ÄITIN DEITTI PROFIILIN!
Jos joku mies kirjoittaa niin voivat vastata : Kuule meidän äiti on Hoivakodissa!Holomanämmä kirjoitti:
Olin Kaamasessa mökillä käymässä ja oli puhelimessa joku deitti sovellus joka on varmaan vieläkin, mutta en ole käyttäny ja olen unohtanu salasanat sekä käyttäjätunnukset.
Kaamasessa tuli norjalaisia miehiä joten sinkun elämään tuli piristystä.
Kirjoittelin erään norjalaisen kanssa ja oli tulossa Ivaloon treffeille viikonlopuksi.
Juttu kaatu siihen, kun en suostunu lähtemään hotelleihin yöksi joita ehdotti.
Meni jonku aikaa ja laitto viestiä joulukuussa, että jos tuun asuntoautolla ja jätetään siihen pihalle parkkiin sekä käydään kylpylässä uimassa samalla.
Vastasin, että kyllä sopii.
Mulla alko rakennussiivoukset ja tuli muita töitä joten ei ollu edes aikaa.
Korona tuli ja muistin et mullahan oli tosiaan deitti homma jossain. Kauhean työn tein ja sain sen ensimmäisen deitti profiilin auki. Katoin viestejä ja mietin vähän aikaa, että olen kirjoitellu kyllä näiden kanssa molemmilla profiileilla, mutta minkähän takia he ei ole voineet sanoa niin olisin voisinu kertoa että unohdin salasana sekä käyttäjätunnuksen.
Kyllä ne sinne jäi koska latasin tuon sovelluksen tabletille ja jossain pyörii tuolla laatikon pohjalla.
Siihen pitää asentaa netti uudelleen, mutta se on hyvä perintö lapsille. Avaavat tabletin ja katsovat mitä siellä on niin löytävät 30vuoden päästä ÄITIN DEITTI PROFIILIN!
Jos joku mies kirjoittaa niin voivat vastata : Kuule meidän äiti on Hoivakodissa!Tyttö on luvannu laittaa minut Attendoon, mutta sanoin sille : Tarvin Rollaatorin jossa vilkkuvat ledi valot, poppi vehkeet joilla voin kuunnella musiikkia ja bassot pitää olla niin voin rytmissä potkuttaa!
Sanoin : Valikoin ite vaatteet mitä sinne otan ja käytän, koska menen katteleen miehiä ja voin pelata vaikka korttia heidän kanssa! Tuot viinaa sinne, koska en selvinpäin kattele niitä touhuja vaan elän täysillä siellä!
Tyttö sano : Mun kaverit hoitaa sua!
Sanoin : Sitä suuremmalla syyllä pidät huolen, ettei äitis missään mummo vaatteissa ole ja juomat on kunnon juomia eikä Libbistä tai Gambiina koska en ole mikään alkoholisti vaan sun äiti! Pidät huolen, ettei EX-MIEHIÄ ei ole siellä eikä muitakaan joiden kanssa en suostu vanhuuttani jakamaan!
Lapsen kuuluu kunnioittaa äitiä ja hoitajien kuuluu kunnioittaa omaisia! Isot rahat on kiinni, kun minut Attendoon tai muuhun hoivakotiin laittaa!
Olen sentään HOITANUT asiani tyttäreni kanssa eli VANHUUTENI OLEN TURVANNUT ja olin Vanhempi panostaja jo tuolloin ja kyllä 2017, kun Suomi täytti 100vuotta!
Arvokas sekä kunnioitettava sopimus sekä parasta mitä äiti ja tytär voi keskenään sopia! Suullinen oli, mutta kyllä me vielä voidaan kirjallinen sopimus tehdä.
Pojan toive on ollut, että menen töihin ja hän ei halua että siivoan vaan haluaa että teen muuta.
Nuorin tytär sano kun kiviä keräiltiin sekä tutkittiin mitä viestejä kivistä löytyy niin hän sano : Äiti etkö voi jatkaa enkeli koulua, koska minusta on kiva kun tutkitaan yhdessä asioita ja löysit enkelin siiven mallisen kiven.
Löydettiin ystävyyden sekä rakkauden kiviä ja meillä on molemmilla minun muistin mukaan enkelin siiven malliset kivet joista tulee sydän.
Ei halunnut ottaa, kuin sen yhden koska sano että joku vie nuo häneltä.Holomanämmä kirjoitti:
Tyttö on luvannu laittaa minut Attendoon, mutta sanoin sille : Tarvin Rollaatorin jossa vilkkuvat ledi valot, poppi vehkeet joilla voin kuunnella musiikkia ja bassot pitää olla niin voin rytmissä potkuttaa!
Sanoin : Valikoin ite vaatteet mitä sinne otan ja käytän, koska menen katteleen miehiä ja voin pelata vaikka korttia heidän kanssa! Tuot viinaa sinne, koska en selvinpäin kattele niitä touhuja vaan elän täysillä siellä!
Tyttö sano : Mun kaverit hoitaa sua!
Sanoin : Sitä suuremmalla syyllä pidät huolen, ettei äitis missään mummo vaatteissa ole ja juomat on kunnon juomia eikä Libbistä tai Gambiina koska en ole mikään alkoholisti vaan sun äiti! Pidät huolen, ettei EX-MIEHIÄ ei ole siellä eikä muitakaan joiden kanssa en suostu vanhuuttani jakamaan!
Lapsen kuuluu kunnioittaa äitiä ja hoitajien kuuluu kunnioittaa omaisia! Isot rahat on kiinni, kun minut Attendoon tai muuhun hoivakotiin laittaa!
Olen sentään HOITANUT asiani tyttäreni kanssa eli VANHUUTENI OLEN TURVANNUT ja olin Vanhempi panostaja jo tuolloin ja kyllä 2017, kun Suomi täytti 100vuotta!
Arvokas sekä kunnioitettava sopimus sekä parasta mitä äiti ja tytär voi keskenään sopia! Suullinen oli, mutta kyllä me vielä voidaan kirjallinen sopimus tehdä.
Pojan toive on ollut, että menen töihin ja hän ei halua että siivoan vaan haluaa että teen muuta.
Nuorin tytär sano kun kiviä keräiltiin sekä tutkittiin mitä viestejä kivistä löytyy niin hän sano : Äiti etkö voi jatkaa enkeli koulua, koska minusta on kiva kun tutkitaan yhdessä asioita ja löysit enkelin siiven mallisen kiven.
Löydettiin ystävyyden sekä rakkauden kiviä ja meillä on molemmilla minun muistin mukaan enkelin siiven malliset kivet joista tulee sydän.
Ei halunnut ottaa, kuin sen yhden koska sano että joku vie nuo häneltä.Henkiseksi ihmiseksi synnytään ei opita niin, kuin monet väittää!
Huomasin vahingossa, että minun tuttuja alkoi sairastumaan ja mietin asiaa ja tajusin, että he on jauhaneet paskaa minusta sekä meillä on joku riita keskenään joka tuon on saanut aikaan.
Sukulainen kokeili ja järjesti niin ison riidan että sairastu itse. Sai jonku reuman joka aiheutti vatsa kramppeja ja veljensä oli saanu saman.
Saivat nuo hoidettua niin serkku sai koronan ja veljensä kaksoset sai myös ja tytöllä murtu jalka. Noiden kaksosten äiti oli se joka jauho paskaa ja heidän isä eli minun serkku oli sanonut lapsilleen, ettei saa olla somen kautta tekemissä minun kanssa. Olivat eronneet ja akka alko seuraamaan minua.
Enon hautajaista alko ja syy oli se, että minä olin omainen ja eno oli minun kummi myös niin tuo serkun ex-vaimo käveli minun yli loukkas kunniaa.
Arkkua oltiin laskemassa maahan niin leski seiso yksin ja paleli. Hän oli myös minun kummi. Mulla oli villanhuivi jonka laitoin harteille ja pidin hänestä kiinni niin ei horju. Yks serkku tuli äitinsä haudalta ja suoraan meitä kohti niin oltas lennetty hautaan suoraan kummitädin kanssa jos en olis sitä varten seissy hänen vieressä ja pitäny kiinni.
En jääny tuohon tappelemaan, mutta huivi jäi ja muistotilaisuudessa kummitäti käveli suoraan minun luo ja sano minun nimen sekä anto huivin mulle.
Meillä ei ollu mitään mutta kummi lopetti puhumasta ja kaikki väitti että hänellä on muisti menny.
Menin käymään niin oli oma itsensä ja muisti minut vaikka olin ehtinyt muuttua.
Hänen poikien olis pitänyt nostaa syyte, koska kyseessä oli häväistys joka kohdistu minuun ja heidän äitiin.
Äitinsä piti minua omana tyttärenä ja hän on myös se joka on sanonut, että minä olen hieno nainen.
Hän on Kekkosen sukua ja minä Sthålbergin, Rytin ja ilmeisesti vielä Mannerheim on ja isän puolelta tulee Tsaarin suku.
Oudointa on se, että minä en ole ainut vaan siskolla ja veljellä on kummeja joilla on yhtä hienot suvut mitä mulla.
Mulla on vain tuo Kekkonen rasitteena joka haukku diplomaatit jotka salakuljetti pakolaisia Suomeen.
Oltiin Ruotsissa, mutta oltiin Inarin kuntalaisia tuolloin kokoajan.
Kerran olen sanonu että ihan sama mitä teen niin en voi kunniaa koska se ei ole mahdollista.Holomanämmä kirjoitti:
Henkiseksi ihmiseksi synnytään ei opita niin, kuin monet väittää!
Huomasin vahingossa, että minun tuttuja alkoi sairastumaan ja mietin asiaa ja tajusin, että he on jauhaneet paskaa minusta sekä meillä on joku riita keskenään joka tuon on saanut aikaan.
Sukulainen kokeili ja järjesti niin ison riidan että sairastu itse. Sai jonku reuman joka aiheutti vatsa kramppeja ja veljensä oli saanu saman.
Saivat nuo hoidettua niin serkku sai koronan ja veljensä kaksoset sai myös ja tytöllä murtu jalka. Noiden kaksosten äiti oli se joka jauho paskaa ja heidän isä eli minun serkku oli sanonut lapsilleen, ettei saa olla somen kautta tekemissä minun kanssa. Olivat eronneet ja akka alko seuraamaan minua.
Enon hautajaista alko ja syy oli se, että minä olin omainen ja eno oli minun kummi myös niin tuo serkun ex-vaimo käveli minun yli loukkas kunniaa.
Arkkua oltiin laskemassa maahan niin leski seiso yksin ja paleli. Hän oli myös minun kummi. Mulla oli villanhuivi jonka laitoin harteille ja pidin hänestä kiinni niin ei horju. Yks serkku tuli äitinsä haudalta ja suoraan meitä kohti niin oltas lennetty hautaan suoraan kummitädin kanssa jos en olis sitä varten seissy hänen vieressä ja pitäny kiinni.
En jääny tuohon tappelemaan, mutta huivi jäi ja muistotilaisuudessa kummitäti käveli suoraan minun luo ja sano minun nimen sekä anto huivin mulle.
Meillä ei ollu mitään mutta kummi lopetti puhumasta ja kaikki väitti että hänellä on muisti menny.
Menin käymään niin oli oma itsensä ja muisti minut vaikka olin ehtinyt muuttua.
Hänen poikien olis pitänyt nostaa syyte, koska kyseessä oli häväistys joka kohdistu minuun ja heidän äitiin.
Äitinsä piti minua omana tyttärenä ja hän on myös se joka on sanonut, että minä olen hieno nainen.
Hän on Kekkosen sukua ja minä Sthålbergin, Rytin ja ilmeisesti vielä Mannerheim on ja isän puolelta tulee Tsaarin suku.
Oudointa on se, että minä en ole ainut vaan siskolla ja veljellä on kummeja joilla on yhtä hienot suvut mitä mulla.
Mulla on vain tuo Kekkonen rasitteena joka haukku diplomaatit jotka salakuljetti pakolaisia Suomeen.
Oltiin Ruotsissa, mutta oltiin Inarin kuntalaisia tuolloin kokoajan.
Kerran olen sanonu että ihan sama mitä teen niin en voi kunniaa koska se ei ole mahdollista.Kummi-täti oli oikea vanhanajan kummi eli hän siunaus.
Sano, kun kuuli että olen Holma niin hän sano: Sinulla on komia pappis sukunimi nyt.
Vastasin : Niin on, mutta ei se kyllä tämä suku ole.
Erosin ja eihän kyllä heidän suku ollut jonka kummini Kekkosen suvun avulla siunas vaan minut!
Eihän minun kunnia oikeesti lähde edes kuluma koska olen onnistunut syntymään sukuun jossa vain on komiat suvut olleet valmiina!Holomanämmä kirjoitti:
Kummi-täti oli oikea vanhanajan kummi eli hän siunaus.
Sano, kun kuuli että olen Holma niin hän sano: Sinulla on komia pappis sukunimi nyt.
Vastasin : Niin on, mutta ei se kyllä tämä suku ole.
Erosin ja eihän kyllä heidän suku ollut jonka kummini Kekkosen suvun avulla siunas vaan minut!
Eihän minun kunnia oikeesti lähde edes kuluma koska olen onnistunut syntymään sukuun jossa vain on komiat suvut olleet valmiina!Ei tuo minusta mitää Isänmaallista ole kuulua Perussuomalaisten puolueeseen joka päästi ulkoministerinä pakolaisia Suomi 100vuotta vuonna Suomeen ja määräs pääministerinä hakeutumaan töihin tai koulutukseen 2kuukauden sisällä tai työttömyyspäivärahat pienenee.
Kaikille jotka kävi koulutuksen luvattiin vielä töitä!
Timo Soini vielä sanonu : Persut ei kyllä persettä myy!
Kyllähän tämä pitää nähdä loppuun, koska koulutuksen kävin ja kunniallisesti Suomea arvostin.
En koulutuksessa ehtiny seuraan mitä puuhasivat!
Sen muistan että moni kirjoitti : Sinun kanssa kyllä oppii kaikki panostamaan, kun koulutuksen käyt.
En muista keiden kaikkien kaveri olin tuolloin.
- Anonyymi
On sulla jutut!
Sama kai se niille jutuille jotka on vain kirjoituksia, mutta mietippä heitä joiden pitäis tehdä suuria tekoja.
He istuu paikoilla joihin kansa heidät on äänestänyt koko Suomen kansan voimin pitämään heidän puolia, Lääneissä kaikki läänin asukkaat pitämään heidän puoliaan, Kunnissa sekä Kaupungeissa pitämään heidän puoliaan.
Seurakunnissa, ammattiliitoissa ja kaikissa vastaavissa mitä Suomesta löytyy ihmisiä on valittu pitämään toisten puolia, mutta ei minusta tuolta näytä.
En minä ole missään tuollaisessa tehtävässä jossa otetaan vastuuta toisista.
Sain vain ITSEMÄÄRÄMISOIKEUDEN, kun istuin kunnianloukkaus sakon kirjoittamisesta joka kuuluu kaikkien PERUSOIKEUKSIIN.
Ei tuo jakaudu muille, koska olen yksittäis tapaus ja minun pitää istua tehtävässä jossa tuosta on hyötyä ja näin saadaan esim kunta luotua joka on samanlainen, kuin Suomi aikoinaan, kun oli Ruhtinaskunta ja Suomen Ruhtinas oli Venäjän Tsaari eli Keisari joka oli myös Puolanmaan Kuningas.Holomanämmä kirjoitti:
Sama kai se niille jutuille jotka on vain kirjoituksia, mutta mietippä heitä joiden pitäis tehdä suuria tekoja.
He istuu paikoilla joihin kansa heidät on äänestänyt koko Suomen kansan voimin pitämään heidän puolia, Lääneissä kaikki läänin asukkaat pitämään heidän puoliaan, Kunnissa sekä Kaupungeissa pitämään heidän puoliaan.
Seurakunnissa, ammattiliitoissa ja kaikissa vastaavissa mitä Suomesta löytyy ihmisiä on valittu pitämään toisten puolia, mutta ei minusta tuolta näytä.
En minä ole missään tuollaisessa tehtävässä jossa otetaan vastuuta toisista.
Sain vain ITSEMÄÄRÄMISOIKEUDEN, kun istuin kunnianloukkaus sakon kirjoittamisesta joka kuuluu kaikkien PERUSOIKEUKSIIN.
Ei tuo jakaudu muille, koska olen yksittäis tapaus ja minun pitää istua tehtävässä jossa tuosta on hyötyä ja näin saadaan esim kunta luotua joka on samanlainen, kuin Suomi aikoinaan, kun oli Ruhtinaskunta ja Suomen Ruhtinas oli Venäjän Tsaari eli Keisari joka oli myös Puolanmaan Kuningas.Ei Suomessa ole korkeakoulua josta valmistutaan Presidentiksi, koska Suomi on tasavalta jossa kansa äänestää HENKILÖÄ joka asettuu puolueestaan ehdolle. Ei hänen takana ole välttämättä edes omapuolue.
He on kuolleet kaikki jotka aikoinaan istui kansan puolesta vankeutta, koska kyseessä oli kunnianloukkaus jossa petettiin koko Suomen kansan.
Ei he päässeet koskaan tuon jälkeen päättämään Suomen asioista vaikka heidät olisi kuulunut laittaa korjaamaan virheensä ja näyttämään, että he osaa kantaa vastuunsa omista teoistaan eivätkä rankaise eikä petä Suomen kansaa uudelleen.
En voi olla Presidentti, koska olen itse määrännyt oman kunnianloukkaus sakon muuntoon ja tuon päätöksen on tehnyt Suomen oikeus joka toimii Suomen Presidentin sekä Oikeusministerin ja eduskunnan alla.
Minä yritin vielä sen jälkeen saada asiaa uudelleen käsittelyyn, mutta en saanut vaan sakko odotteli että lähen istumaan.
Aika outo yhteen sattuma, että kunnianloukkauksista syytettiin minua ja kävin kuulusteluissa niin nostettiin lisää ja lähin istumaan sakkoa ja vielä tuon jälkeen nostettiin lisää.
11 kunnianloukkausta, koska heidän mielestä IHMISEN PERUSOIKEUS on olla MUNA joka kököttää PESÄSSÄ!
Tuo on minun näkemys asiasta.
Kyllä PERSUSSUOMALAISET osaa PERSEILLÄ, mutta nyt nukkumaan!
Onneksi hain Kunnanjohtajan paikkaa, koska kaikki hihnat on mulla kädessä.
Jos Presidentti ei kerta saa määrätä niin Sthålberg tai Keisari otetaan kunnanjohtajana käyttöön.
He jotka minut valikoi saa päättää kumpia ollaan, koska minähän alan TEKEMÄÄN PERSUJEN LUPAAMIA TÖITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768