Äiti oli pakannu jo laukun niin pääsee viemään minut töihin.

Pakkohan se oli purkaa ja pitää sanoa, kun herää : On niin kova tappelu Utsjoen kunnanjohtajan paikasta, että pitää ensin käydä SELEKÄ SAUNA KIERROSKIN varmaan ennen, kuin MINÄ ISTUN KUNNANJOHTAJANA. Etelästä alkavat kuitenki vinkumaan ja muualta, mutta kyllä voitan jos minut valikoivat!

Voihan he päättää suoraan, ettei heidän valinnasta saa valittaa!
Erotukset pukkaa päälle ja heillä on oikeus osallistua erotukseen ja silloin ei kokouksia pidetä vaan nuo pidetään silloin, kun ehtivät!

Kyllähän siellä aina joku on jolta voi kysyä : Mitäs mieltä tästä asiasta ole jos joutessani hoidan?
Kansallinen demokratia toimii nimittäin noin ja kunnanjohtajana voin hoitaa kaikkien puolesta asioita, koska heidän KUNNANVALTUUSTO/ HALLITUS on valinneet eli ÄÄNESTÄNEET MINUA!

Inarin kunnassa Rekkamies ajelee kunnan kuormaa, mutta toivottavasti EI OLE LIETTUAN MALLIA jossa vain JOHTAJA PÄRJÄÄ, koska MINUSTA on hyvin ikävä ANTAA UTSJOEN KUNNAN PUOLELTA ÄITINÄ VIELÄ HEINÄLLÄ SELEKÄÄN JA SANOA : SAATANAN TEIDEN ELEVIS ET MUUTEN OLE LÄHÖSSÄ MIHINKÄÄN ENNEN, KUIN OLET TÄMÄN KUNNAN PASKAT HOITANU IHANIEN JA KAUNIIDEN NAISTEN KANSSA!

24

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks päivä ajelin Utsjoelta tulevan ambulanssin perässä ja katsoin sillalta, että meneekö Ivalon terveyskeskukseen.
      Kyllä ajeli suoraan Rovaniemelle ja minä toivoin perässä, että toimivat noin!
      Turvallisempaa potilasta kohtaa, kun ajaa suoraan Rovaniemelle Utsjoen kunnan puolelta, kun tukkia Inarin kunnan AINOAN TERVEYSKESKUSEN joka on Ivalossa jonka varassa on 7000 Inarin kuntalaista ja matkailijat päälle YHDELLÄ UTSJOEN KUNNAN POTILAALLA!

• Huolestuttavia PIIRTEITÄ Inarin ja Utsjoen kunnan nykyisissä sekä entissä KUNNANJOHTAJISSA, kun EI TUON VERTAA YMMÄRRETÄ!
        Ei ole UTSJOEN KUNNANJOHTAJAA vielä valittu, mutta HE ON ENSIN koska joku ANONYYMI vinkkas mulle paikkaa täällä joten en voinut mainita kuka suositteli vaan suosittelin ja ANNOIN LUPAUKSEN, että lähen vankilaan jos väärin toimin!

Inarin kunnassa olen MIELISAIRAS, mutta Utsjoen kunnassa TOIVON MUKAAN TERVE!

• Holomanämmä kirjoitti:

Huolestuttavia PIIRTEITÄ Inarin ja Utsjoen kunnan nykyisissä sekä entissä KUNNANJOHTAJISSA, kun EI TUON VERTAA YMMÄRRETÄ!
        Ei ole UTSJOEN KUNNANJOHTAJAA vielä valittu, mutta HE ON ENSIN koska joku ANONYYMI vinkkas mulle paikkaa täällä joten en voinut mainita kuka suositteli vaan suosittelin ja ANNOIN LUPAUKSEN, että lähen vankilaan jos väärin toimin!

Inarin kunnassa olen MIELISAIRAS, mutta Utsjoen kunnassa TOIVON MUKAAN TERVE!

Kello on 9.37 ja tarkistin sähköpostin ja EI OLLUT vieläkään valintaa TEHTY!

• Holomanämmä kirjoitti:

Kello on 9.37 ja tarkistin sähköpostin ja EI OLLUT vieläkään valintaa TEHTY!

Perussuomalaisia istuu Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa ja RAJAVARTIOSTON MIEHIÄ ON ISTUNUT VUOSIA, mutta EI OLE NÄKÖJÄÄN EDES ARMEIJAN KOULUTUKSET MENNEET KOVAAN KALLOON!
        Kyllä siellä on istunut sekä istuu paljon muitakin joilla on ne KORKEAT KOULUTUKSET sekä TYÖKOKEMUSTA joka alalta missä IHMISTEN KANSSA TEHDÄÄN TÖITÄ ja ollaan TURVALLISESTA sekä TERVEESTÄ KUNNAN YMPÄRISTÖSTÄ VASTUUSSA!

OLEN VAIN ITSESTÄNI, kunnes TOISIN PÄÄTETÄÄN!
        Inarin kunta EI PÄÄTÄ MINUN ASIOISTA VAAN UTSJOELLE LÄHEN PANOSTAMAAN JA AMMUTAAN KULTAA!

Inarin kunnalle EI KELPAA MUU, KUIN VELEKA!
        Inarin kunta on ilmoittanut ME MÄÄRÄTÄÄN!

Utsjoen kunnassa ovat ilmoittaneet ME ÄÄNESTETÄÄN!
        Joku vielä ILMOITTI, että ME ÄÄNESTÄÄN SINUA!

• Holomanämmä kirjoitti:

Perussuomalaisia istuu Inarin kunnanhallituksessa/valtuustossa ja RAJAVARTIOSTON MIEHIÄ ON ISTUNUT VUOSIA, mutta EI OLE NÄKÖJÄÄN EDES ARMEIJAN KOULUTUKSET MENNEET KOVAAN KALLOON!
        Kyllä siellä on istunut sekä istuu paljon muitakin joilla on ne KORKEAT KOULUTUKSET sekä TYÖKOKEMUSTA joka alalta missä IHMISTEN KANSSA TEHDÄÄN TÖITÄ ja ollaan TURVALLISESTA sekä TERVEESTÄ KUNNAN YMPÄRISTÖSTÄ VASTUUSSA!

OLEN VAIN ITSESTÄNI, kunnes TOISIN PÄÄTETÄÄN!
        Inarin kunta EI PÄÄTÄ MINUN ASIOISTA VAAN UTSJOELLE LÄHEN PANOSTAMAAN JA AMMUTAAN KULTAA!

Inarin kunnalle EI KELPAA MUU, KUIN VELEKA!
        Inarin kunta on ilmoittanut ME MÄÄRÄTÄÄN!

Utsjoen kunnassa ovat ilmoittaneet ME ÄÄNESTETÄÄN!
        Joku vielä ILMOITTI, että ME ÄÄNESTÄÄN SINUA!

Utsjoen kuntalainen joka asuu muualla, mutta käy välillä kotonaan on hän joka sano mulle : Olet panostaja joten hae Presidentiksi!
        Hain Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa ja isäni sano: Tuo on Presidentin hommia mitä olet hakenut Utsjoen kunnasta!

Molemmat on sanoneet : Sinä kyllä pärjäät, koska sulla on päätä ja osaat KÄRJISTÄÄ ASIAT niin, että ISOILLA MIEHILLÄ TULEE ITKU!

HÄN ANSAITSEE UTSJOEN KUNNIAKIRJAN, mutta LAPSENSA SAAVAT KYLLÄ HÄVETÄ!
        He ei ole oppineet mitään vaikka kotona ovat asuneet ja eläneet arkea jossa ihmishengistä otetaan vastuuta!
        Minä olin VAIN KYLÄSSÄ tai KATSOMASSA LASTEN JA VANHUSTEN PERÄÄN niin EIVÄT TELO ITSEÄÄN, JUOKSE JOKEEN TAI PIHALLA AUTOJEN ALLE!

Kyllä he kaikki henkiin jäi minun perään katsomisen jäljiltä!

• Holomanämmä kirjoitti:

Utsjoen kuntalainen joka asuu muualla, mutta käy välillä kotonaan on hän joka sano mulle : Olet panostaja joten hae Presidentiksi!
        Hain Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa ja isäni sano: Tuo on Presidentin hommia mitä olet hakenut Utsjoen kunnasta!

Molemmat on sanoneet : Sinä kyllä pärjäät, koska sulla on päätä ja osaat KÄRJISTÄÄ ASIAT niin, että ISOILLA MIEHILLÄ TULEE ITKU!

HÄN ANSAITSEE UTSJOEN KUNNIAKIRJAN, mutta LAPSENSA SAAVAT KYLLÄ HÄVETÄ!
        He ei ole oppineet mitään vaikka kotona ovat asuneet ja eläneet arkea jossa ihmishengistä otetaan vastuuta!
        Minä olin VAIN KYLÄSSÄ tai KATSOMASSA LASTEN JA VANHUSTEN PERÄÄN niin EIVÄT TELO ITSEÄÄN, JUOKSE JOKEEN TAI PIHALLA AUTOJEN ALLE!

Kyllä he kaikki henkiin jäi minun perään katsomisen jäljiltä!

Minun suku on PALJON KORKEAMMIN KOULUTTAUTUNEITA mitä minä ja kyseinen sukulainen joka suositteli!
        Hänen sukua kyllä on töissä kunnassa vastuu tehtävissä, mutta meidän suvun KORKEASTI KOULUTTAUNEET EI OLE!
        He on lähteneet varmaan evakkoon ja voi olla, etteivät ole tulossa edes takasin.
        Mulla oli se asunto sekä auto heiltä, mutta haki auton pois ja ilmotti ettei ole töitä koska kunta järjesti heille apua. Olisin saanut muuttaa heidän kanssa asumaan, mutta EN PÄÄSEE edes sisälle koska avaimet oli autossa ja en minä sentään mikään ROSVO ole joka vääntyy toisen taloon asumaan kun eivät ole itse kotona!
        Enkä ole niinkään törkeä, että pukkaan vanhemmat ja heidän omaisuudet kunnan vastuulle ja sanon : Kyllä se voi tulla töihin!
        Ilmaseksi vielä piti töitä tehdä niin saavat firmansa myydä!
        Kunnanjohtajana on omia sekä kunnan saatavia joten ASUNTOJA kyllä löytyy niin saadaan AMBULANSSI takaisin kylään ja paljon muutakin mitä Utsjoen kuntaan tarvitaan.

• Holomanämmä kirjoitti:

Minun suku on PALJON KORKEAMMIN KOULUTTAUTUNEITA mitä minä ja kyseinen sukulainen joka suositteli!
        Hänen sukua kyllä on töissä kunnassa vastuu tehtävissä, mutta meidän suvun KORKEASTI KOULUTTAUNEET EI OLE!
        He on lähteneet varmaan evakkoon ja voi olla, etteivät ole tulossa edes takasin.
        Mulla oli se asunto sekä auto heiltä, mutta haki auton pois ja ilmotti ettei ole töitä koska kunta järjesti heille apua. Olisin saanut muuttaa heidän kanssa asumaan, mutta EN PÄÄSEE edes sisälle koska avaimet oli autossa ja en minä sentään mikään ROSVO ole joka vääntyy toisen taloon asumaan kun eivät ole itse kotona!
        Enkä ole niinkään törkeä, että pukkaan vanhemmat ja heidän omaisuudet kunnan vastuulle ja sanon : Kyllä se voi tulla töihin!
        Ilmaseksi vielä piti töitä tehdä niin saavat firmansa myydä!
        Kunnanjohtajana on omia sekä kunnan saatavia joten ASUNTOJA kyllä löytyy niin saadaan AMBULANSSI takaisin kylään ja paljon muutakin mitä Utsjoen kuntaan tarvitaan.

Siellä on mulle huone jossa asuin kesän ja kunnanjohtajan toimistoon voi laittaa sängyn niin voin nukkua siellä ja kyllä työntekijöiden pukuhuoneessa voi suihkussa käydä.
        Ohan mulla äiti joka ajelee edes takas niin voi pyykit hoitaa jos en Karigasniemelle pääsee KOTIA, koska EI OLE AUTOA!
        Ei minusta haittaa ainakaan Utsjoen kunnalle pitäis olla vaan ENEMMÄNKIN HYÖTYÄ, koska OSAAN AMPUA VAIKKA OMAA SUKUA PERSEELLE JOS SAATANA OSATA TOIMIA NIIN, KUIN ON SOVITTU!!!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18045887C

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Olin ÄLYKÄS kesällä Karigasniemellä, että sanoin : Laitetaan iso lappu roskapönttöön ja laitetaan teipillä kiinni niin eivät tyhjennä vajavaa astiaa koska KUUKAUDEN ROSKAT mahtuu siihen reilusti!

Sanoin : Ei täällä ole mitään rottia ja pöntössä on kansi joka ESTÄÄ HAJUJEN LEVIÄMISEN!

Vien joka kerta vielä säkillisen roskaa KAAMASEN molkkiin ja sanoin : Kyllä saan viedä, koska meillä on mökki siellä ja MAKSAN INARIN KUNTAAN VEROJA!
      Mökkiläiset oli ihmetelleet kylttiä ja kävivät kysymässä.
      Sanoin : Mulla on muutaki tekemistä, kuin KYTÄTÄ TUOTA ROSKA-ASTIAA johon kaikki jotka HEITTÄÄ ROSKAT, koska EIVÄT RASKI MAKSAA JÄTEMAKSUJA EDES VEROINA!

Valittivat tuosta niin minä ratkasin asian, mutta EN SIITÄKÄÄN MITÄ BONUS PALKAN KOROTUSTA SAANU VAAN ILMOTTI MENEVÄNSÄ KONKURSSIIN MINUN KANSSA JOS KÄYN HEILLÄ TÖISSÄ!

En ole kertonu, että olen kunnanjohtajan paikkaa hakenu enkä sitäkään, että tein AVI:lle ilmoituksen maksamattomista palkoilla!
      Syyttäkööt itseään vaan, koska heidän lapset niitä VIISAITA on enkä minä!

• Kyllä mulla on Utsjoen kunnassa 2 työkaveria joiden kanssa KUNNANJOHTAJANA pärjään ja UTSJOEN KUNTA ITSENÄINEN NOPEAA!

Minun vanhemmat ja lapset saa itse päättää haluaako he ELÄÄ TURVALLISESTI minun kanssa vai EPÄVARMASSA HELVETISSÄ!

Ei minun tarvi, kuin kävästä kaverina ja sehän on kunnan etu.
        Kunta huolehtii kuntalaista, koska omaiset ei huolehdi.
        Minä kyllä nämä pykälät osaan ja mullahan on AVI:lla TYÖSYRJINTÄ vetämässä!

Olen etulinjassa ja Inarin kunnan maat saan samoilla perusteilla, koska EIVÄT HUOLEHDI MISTÄÄN!

Siirtyy kunnan raja ja Inarin kuntalaiset voi siirtää mökkinsä muualle, koska Utsjoen kunta tarvii omat maansa omaan KÄYTTÖÖN!

Vaatii sen KUNNANJOHTAJAN paikan ja METSÄHALLITUS EI MÄÄRÄÄ MITÄÄN VAAN LÄHTEE SUOSIOLLA POIS ja vievät VALTION METSÄ MERKIT viimisenä työnä pois!

• Holomanämmä kirjoitti:

Kyllä mulla on Utsjoen kunnassa 2 työkaveria joiden kanssa KUNNANJOHTAJANA pärjään ja UTSJOEN KUNTA ITSENÄINEN NOPEAA!

Minun vanhemmat ja lapset saa itse päättää haluaako he ELÄÄ TURVALLISESTI minun kanssa vai EPÄVARMASSA HELVETISSÄ!

Ei minun tarvi, kuin kävästä kaverina ja sehän on kunnan etu.
        Kunta huolehtii kuntalaista, koska omaiset ei huolehdi.
        Minä kyllä nämä pykälät osaan ja mullahan on AVI:lla TYÖSYRJINTÄ vetämässä!

Olen etulinjassa ja Inarin kunnan maat saan samoilla perusteilla, koska EIVÄT HUOLEHDI MISTÄÄN!

Siirtyy kunnan raja ja Inarin kuntalaiset voi siirtää mökkinsä muualle, koska Utsjoen kunta tarvii omat maansa omaan KÄYTTÖÖN!

Vaatii sen KUNNANJOHTAJAN paikan ja METSÄHALLITUS EI MÄÄRÄÄ MITÄÄN VAAN LÄHTEE SUOSIOLLA POIS ja vievät VALTION METSÄ MERKIT viimisenä työnä pois!

Sehän on totta, että voin ottaa jo muutenkin tuosta vaan suvun maita ja tekasta Keisarikunnan!
        Tiedän heidän heikon kohdan ja hän joka on riidoissa kaikkien kanssa on minun KAVERI ollut aina!

Hän elää kuolemaansa asti kotona ja ei hänenkään lapsi välitä muustakaan, kuin rahasta!
        Oli hyvin iloisen näköinen, kun ajelin vastaan ja minä sain kyllä olla rauhassa.
        Sukulaiset oli käyneet hänen luona ja kertoneet, että minä olen Karigasniemellä.

Istuin tupakalla ja käveli pihan poikki hymyillen navetan taakse jossa kolisteli tyhjiä tynnyreitä!
        Sehän oli viesti mulle : Tyhjät tynnyrit kolisee aina ja oot kyllä omalla paikallas töissä!
        Tuo mies kyllä minun puolia pitää, koska hän ei pahemmin välitä jääkö perintöjä vai ei koska ei hänestä välitä edes oma lapsi!

Sama sukulainen on joka kerto mulle, että ollaan Sthålbergin sukua. Hänen veli taas se joka sano: Hae Presidentin paikkaa.
        Minä mietin muita asioita ja nousi mieleen, että ohan tässä parempaakin tiedossa.
        Sehän on hyvä asia jos Utsjoen kunta palkkaa kunnanjohtajaksi, koska rantaa on varmaan 20kilometriä ja mulle riittää vähempikin.

• Holomanämmä kirjoitti:

Sehän on totta, että voin ottaa jo muutenkin tuosta vaan suvun maita ja tekasta Keisarikunnan!
        Tiedän heidän heikon kohdan ja hän joka on riidoissa kaikkien kanssa on minun KAVERI ollut aina!

Hän elää kuolemaansa asti kotona ja ei hänenkään lapsi välitä muustakaan, kuin rahasta!
        Oli hyvin iloisen näköinen, kun ajelin vastaan ja minä sain kyllä olla rauhassa.
        Sukulaiset oli käyneet hänen luona ja kertoneet, että minä olen Karigasniemellä.

Istuin tupakalla ja käveli pihan poikki hymyillen navetan taakse jossa kolisteli tyhjiä tynnyreitä!
        Sehän oli viesti mulle : Tyhjät tynnyrit kolisee aina ja oot kyllä omalla paikallas töissä!
        Tuo mies kyllä minun puolia pitää, koska hän ei pahemmin välitä jääkö perintöjä vai ei koska ei hänestä välitä edes oma lapsi!

Sama sukulainen on joka kerto mulle, että ollaan Sthålbergin sukua. Hänen veli taas se joka sano: Hae Presidentin paikkaa.
        Minä mietin muita asioita ja nousi mieleen, että ohan tässä parempaakin tiedossa.
        Sehän on hyvä asia jos Utsjoen kunta palkkaa kunnanjohtajaksi, koska rantaa on varmaan 20kilometriä ja mulle riittää vähempikin.

Kunnia tehtävä kunnanjohtajana toimia niin, kuin eräs sukulainen olis itse toiminut myös.
        Naapuri olis toiminut samalla tavalla.
        Ei heistä kumpikaan ole maitaan myyny mökkiläisille, mutta lapset olis kyllä saaneet rakentaa itselleen talot sekä mökit joissa asuvat sekä käyvät lomalla.

Lapin sota sankarit ei kyllä arvosta lapsiaan jotka myy kaiken ja vievät leivänki paikallisten suusta.

Minun vaari joksi itseään halus minut kutsuvan kyllä teki mitä itse halus!
        Sillähän oli kuulemma kaivinkone jolla jämähti kiinni, kun naapurin kanssa tappelivat patojen tekemistä!

Kyllä tuossa pato tappelussa on olleet molemmat naapurit!
        Minä olen sanonut aina, että : Minäki haluaisin olla niin, kuin Karigasniemen vaari koska olis ollut miljonääri jos olis joka tappelusta kyniny rahat!

Toimi samalla tavalla, kuin minä ja jos hän ei kerta saanut niin ei sitte tehneet toisetkaan!
        Tuo piirre tulee äidin puolelta ja nuo oli molemmat sisarukset samanlaisia ja jos eivät muuta pystyneet vetivät kapuloita rattaisiin ja päättivät että katoon miten käy.

• Holomanämmä kirjoitti:

Kunnia tehtävä kunnanjohtajana toimia niin, kuin eräs sukulainen olis itse toiminut myös.
        Naapuri olis toiminut samalla tavalla.
        Ei heistä kumpikaan ole maitaan myyny mökkiläisille, mutta lapset olis kyllä saaneet rakentaa itselleen talot sekä mökit joissa asuvat sekä käyvät lomalla.

Lapin sota sankarit ei kyllä arvosta lapsiaan jotka myy kaiken ja vievät leivänki paikallisten suusta.

Minun vaari joksi itseään halus minut kutsuvan kyllä teki mitä itse halus!
        Sillähän oli kuulemma kaivinkone jolla jämähti kiinni, kun naapurin kanssa tappelivat patojen tekemistä!

Kyllä tuossa pato tappelussa on olleet molemmat naapurit!
        Minä olen sanonut aina, että : Minäki haluaisin olla niin, kuin Karigasniemen vaari koska olis ollut miljonääri jos olis joka tappelusta kyniny rahat!

Toimi samalla tavalla, kuin minä ja jos hän ei kerta saanut niin ei sitte tehneet toisetkaan!
        Tuo piirre tulee äidin puolelta ja nuo oli molemmat sisarukset samanlaisia ja jos eivät muuta pystyneet vetivät kapuloita rattaisiin ja päättivät että katoon miten käy.

Mitä he tekee mailla jotka etelässä asuu?
        Minä siellä kävin toisten sotkuja siivoamassa ja poltin heidän jättämiä roskia.
        Jäiki vielä roskaa vaikka kuinka helevetesti!
        Pelto täynnä auton romuja jotka olis pitäny viedä aikoja sitten pois!

Sehän teki lomakylän ja siivos pellon entistä romuista niin nyt ovat raahanneet vielä enemmän!

Kutsuin pellolla olevia autoja Hiljaisten kuskien parkiksi!

Siellä kyllä Kunnianloukkusta tapahtuu kokoajan!
        Minun mummon vanha kioski jonka veljensä oli sinne traktorilla kylältä tuonu on VARASTO.
        Lapsena tuo oli tyhjä ja siellä kävin leikkimässä, mutta en tienny että oli mun mummon kassakone jota siellä veivattiin ja tehtiin saatanasti kauppaa!
        Olin toisten mummolassa ja mun omat mummolat oli Ivalossa sekä Ruotsissa.

• Holomanämmä kirjoitti:

Mitä he tekee mailla jotka etelässä asuu?
        Minä siellä kävin toisten sotkuja siivoamassa ja poltin heidän jättämiä roskia.
        Jäiki vielä roskaa vaikka kuinka helevetesti!
        Pelto täynnä auton romuja jotka olis pitäny viedä aikoja sitten pois!

Sehän teki lomakylän ja siivos pellon entistä romuista niin nyt ovat raahanneet vielä enemmän!

Kutsuin pellolla olevia autoja Hiljaisten kuskien parkiksi!

Siellä kyllä Kunnianloukkusta tapahtuu kokoajan!
        Minun mummon vanha kioski jonka veljensä oli sinne traktorilla kylältä tuonu on VARASTO.
        Lapsena tuo oli tyhjä ja siellä kävin leikkimässä, mutta en tienny että oli mun mummon kassakone jota siellä veivattiin ja tehtiin saatanasti kauppaa!
        Olin toisten mummolassa ja mun omat mummolat oli Ivalossa sekä Ruotsissa.

Sukuja kyllä ovat kovia tutkimaan, mutta HAUDAT jää kyllä hoitamatta!
        En mene Inarin kunnassa haudoille, koska OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA joten hoitaa kuka hoitaa!

Karigasniemellä kävin haudalla kaverina hoitamassa kukkia JALKA LEIKKAUKSESTA toipuvan sukulaisen kanssa joka oli kukat käyny istuttamassa kukat ENNEN LEIKKAUSTA.
        En tienny missä hauta oli joten en käyny vaan AJATTELIN, että hänen veljen tyttö käy kun ohi ajelee tai hänen lapset kun käyvät!
        Ei ollu kukaan käynyt.

Tehtiin sopimus, että minä olen hänen hautajaisissa ja haen hänen lapsuuden kodin keittiönkaapista jotain ja heitän ARKUN PÄÄLLE sanon mitä minä heitin!

Jos kutsua hautajaisiin tule ja en pääse hakemaan tuota mikä sovittiin ja heittämään hautaan sanoilla jotka sovittiin niin kyseessä on monin kertainen kunnianloukkaus ja kyllä sekä sovittiin miten hänet hautaan viedään!

• Holomanämmä kirjoitti:

Sukuja kyllä ovat kovia tutkimaan, mutta HAUDAT jää kyllä hoitamatta!
        En mene Inarin kunnassa haudoille, koska OLEN LOUKANNUT KUNNIOITA joten hoitaa kuka hoitaa!

Karigasniemellä kävin haudalla kaverina hoitamassa kukkia JALKA LEIKKAUKSESTA toipuvan sukulaisen kanssa joka oli kukat käyny istuttamassa kukat ENNEN LEIKKAUSTA.
        En tienny missä hauta oli joten en käyny vaan AJATTELIN, että hänen veljen tyttö käy kun ohi ajelee tai hänen lapset kun käyvät!
        Ei ollu kukaan käynyt.

Tehtiin sopimus, että minä olen hänen hautajaisissa ja haen hänen lapsuuden kodin keittiönkaapista jotain ja heitän ARKUN PÄÄLLE sanon mitä minä heitin!

Jos kutsua hautajaisiin tule ja en pääse hakemaan tuota mikä sovittiin ja heittämään hautaan sanoilla jotka sovittiin niin kyseessä on monin kertainen kunnianloukkaus ja kyllä sekä sovittiin miten hänet hautaan viedään!

Koko UTSJOEN KUNNAN SILMIEN EDES OLEN MIELISAIRAS IVALOSTA MENNY AUTTAMAAN 2 VANHUSTA JOISTA TOINEN KÄVELEE KYTTYRÄSSÄ ja TOINEN OLI JALKALEIKKAUKSEN TAKIA PUOLI RAMPA!
        Olin töissä ILMAN PALKKAA ja sanoin : Teen AVI:lle ilmoituksen!
        2 kunnan työntekijää kyllä teki, mutta HOITAJAT PYÖRITTI KOMIASTI PASKASSA ja omaiset kävi vain LOMALLA!

Olin 2 kuukautta ja asiakasta käyttivät 2 kertaa saunassa jolloin pääsi SUIHKUUN myös!
        Siivous oli pyöräytti äkkiä mallin vuoksi moppia lattialla!

Sanoin : Olen minäki tehnyt näitä hoiva töitä YRITTÄJÄNÄ joten kyllä tiedän mitä näitä tehdään ja olen panostaja koulutukselta eli TARKASTAJA on virallinen nimi, mutta EN OLE TARKASTAJANA TÖISSÄ!
        Hoitaja sano : OLEN YKSIN TÖISSÄ!
        Vastasin : Yksin olen minäki ja kyllä sen tiedän, että täällä maksetaan kuntalisää joten työn jäljen kuuluu olla vielä parempaa!
        Kävi vielä pomonsa kanssa ja meillä jäi sopimus hänen kanssa kesken, mutta en olis ikinä uskonu näkeväni ELÄVÄÄ MÄTÖÄ LUOSSAA, mutta näin tuonkin.
        Sanoin : Olis kyllä AIHETTA parantaa työ asennetta ja tapoja!

Minähän ehin tekemään vaikka mitä muutamassa tunnissa ja olin 24/7 kokoajan töissä!

Jos olisin poliisi ollu niin olis pidättänyt nuo hoitajat ja käskeny viemään Turkuun vankimielisairaalaan tutkimuksiin!

• Holomanämmä kirjoitti:

Koko UTSJOEN KUNNAN SILMIEN EDES OLEN MIELISAIRAS IVALOSTA MENNY AUTTAMAAN 2 VANHUSTA JOISTA TOINEN KÄVELEE KYTTYRÄSSÄ ja TOINEN OLI JALKALEIKKAUKSEN TAKIA PUOLI RAMPA!
        Olin töissä ILMAN PALKKAA ja sanoin : Teen AVI:lle ilmoituksen!
        2 kunnan työntekijää kyllä teki, mutta HOITAJAT PYÖRITTI KOMIASTI PASKASSA ja omaiset kävi vain LOMALLA!

Olin 2 kuukautta ja asiakasta käyttivät 2 kertaa saunassa jolloin pääsi SUIHKUUN myös!
        Siivous oli pyöräytti äkkiä mallin vuoksi moppia lattialla!

Sanoin : Olen minäki tehnyt näitä hoiva töitä YRITTÄJÄNÄ joten kyllä tiedän mitä näitä tehdään ja olen panostaja koulutukselta eli TARKASTAJA on virallinen nimi, mutta EN OLE TARKASTAJANA TÖISSÄ!
        Hoitaja sano : OLEN YKSIN TÖISSÄ!
        Vastasin : Yksin olen minäki ja kyllä sen tiedän, että täällä maksetaan kuntalisää joten työn jäljen kuuluu olla vielä parempaa!
        Kävi vielä pomonsa kanssa ja meillä jäi sopimus hänen kanssa kesken, mutta en olis ikinä uskonu näkeväni ELÄVÄÄ MÄTÖÄ LUOSSAA, mutta näin tuonkin.
        Sanoin : Olis kyllä AIHETTA parantaa työ asennetta ja tapoja!

Minähän ehin tekemään vaikka mitä muutamassa tunnissa ja olin 24/7 kokoajan töissä!

Jos olisin poliisi ollu niin olis pidättänyt nuo hoitajat ja käskeny viemään Turkuun vankimielisairaalaan tutkimuksiin!

Koulutuksessa, kun olin TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA niin palkka olis ollut 26,60€ tunti!
        Kesätöissä olin OIKEISSA töissä joten kyllähän tuohon tulee puolet lisää eli 53.20€/ tunti ja siihen kaikki ilta-, yö-, sunnuntailisät sekä YLITYÖT niin saan EDES PALKKAA, kun koko suvun työt piti tekasta.

Kunnanjohtajana voi olla pienemmällä palkalla ja PANOSTAJANA tekasta toisen tilin vaikka kunnalle, koska en minä ehi mahottomia tuhlaamaan.

En kyllä perintöjä viitti alkaa keräämään edes omille lapsille, koska Inarin kunnan mallilla kaikki makaa tyyliin REKAN ALLA!

• Holomanämmä kirjoitti:

Koulutuksessa, kun olin TYÖSSÄ OPPIJAKSOLLA niin palkka olis ollut 26,60€ tunti!
        Kesätöissä olin OIKEISSA töissä joten kyllähän tuohon tulee puolet lisää eli 53.20€/ tunti ja siihen kaikki ilta-, yö-, sunnuntailisät sekä YLITYÖT niin saan EDES PALKKAA, kun koko suvun työt piti tekasta.

Kunnanjohtajana voi olla pienemmällä palkalla ja PANOSTAJANA tekasta toisen tilin vaikka kunnalle, koska en minä ehi mahottomia tuhlaamaan.

En kyllä perintöjä viitti alkaa keräämään edes omille lapsille, koska Inarin kunnan mallilla kaikki makaa tyyliin REKAN ALLA!

Koko Karigasniemen kylä nauro ja laitoin miehen vielä bussilla menemään Rovaniemelle ja meni hakemaan bussilta.
        Menin kauppaan hakemaan tupakkaa ja jonotin, ku oli niin paljo väkeä kaupassa!
        Yks kävi huutamassa: Nyt se xxxxx tuli!
        Sain ostokset maksettua ja kysyin : Missä on, kun ei näy!
        Oli bussin takana!

Inarin kunnassa väittävät, että loukkaan kunnioita joten Karigasniemellä ja koko Utsjoen kunnassa TEIN KUNNIAA, koska menin auttamaan niin kuin suvun hyviin tapoihin kuuluu!
        Meidän kunnioita loukattiin ja vielä OMAT SUKULAISET ONNISTU tekemään tuon, mutta ei ollut ensimmäinen kerta.

Tehdään Suomen jos ei peräti MAAILMAN ENNÄTYS!
        Hyvät ihmiset kunnioittaa sekä arvostaa vanhempiaan sekä vanhempia ihmisiä.
        Kunnanjohtaja pystyy hoitamaan kaikkien puolesta kunnianloukkauksen eli saadaan KUNNIAA koko KUNTAAN.
        Inarin kunnanjohtajan kuuluu hoitaa Inarin kuntalaisten kunniat, koska minä en voi hoitaa ja syy on se, että he TYÖSYRJII minua.

Asia korjaantuu kun siirryn Utsjoen kuntaan ja saadaan lisää kunnioita koska minä olen kunnolla töissä.

• Holomanämmä kirjoitti:

Koko Karigasniemen kylä nauro ja laitoin miehen vielä bussilla menemään Rovaniemelle ja meni hakemaan bussilta.
        Menin kauppaan hakemaan tupakkaa ja jonotin, ku oli niin paljo väkeä kaupassa!
        Yks kävi huutamassa: Nyt se xxxxx tuli!
        Sain ostokset maksettua ja kysyin : Missä on, kun ei näy!
        Oli bussin takana!

Inarin kunnassa väittävät, että loukkaan kunnioita joten Karigasniemellä ja koko Utsjoen kunnassa TEIN KUNNIAA, koska menin auttamaan niin kuin suvun hyviin tapoihin kuuluu!
        Meidän kunnioita loukattiin ja vielä OMAT SUKULAISET ONNISTU tekemään tuon, mutta ei ollut ensimmäinen kerta.

Tehdään Suomen jos ei peräti MAAILMAN ENNÄTYS!
        Hyvät ihmiset kunnioittaa sekä arvostaa vanhempiaan sekä vanhempia ihmisiä.
        Kunnanjohtaja pystyy hoitamaan kaikkien puolesta kunnianloukkauksen eli saadaan KUNNIAA koko KUNTAAN.
        Inarin kunnanjohtajan kuuluu hoitaa Inarin kuntalaisten kunniat, koska minä en voi hoitaa ja syy on se, että he TYÖSYRJII minua.

Asia korjaantuu kun siirryn Utsjoen kuntaan ja saadaan lisää kunnioita koska minä olen kunnolla töissä.

Kirjotin : Minut on jo maalitettu joten ei tästä ole mitään hyötyä koska kohdistuu yksin minuun.
        Kävin vankila reissun eli istuin kunniaa.

Niitä kunnianloukkauksia ei ole käräjöity vielä, mutta olen jo tehnyt pohjat joten kunnianloukkaukset voitan väkisin.
        Kunniat tulee kunnista joista he on syntyjään, koska olen Inarin kunnassa syntyny joten en pysty loukkaamaan kunniaa, mutta Utsjoen kunnassa tein kunniallista työtä ja nöyrästi autoin vanhuksi.
        Heidän omaiset ei kunnioita eikä arvostaa mitään vaan heidän mielestä KAIKKIEN PITÄÄ TEHDÄ HEILLE ILMASEKSI TÖITÄ ja INVALIIDIT on työkuntoisia!

Minusta tuossa kunnossa olevien vanhusten ei pitäis enää töitä tehdä!

• Holomanämmä kirjoitti:

Kirjotin : Minut on jo maalitettu joten ei tästä ole mitään hyötyä koska kohdistuu yksin minuun.
        Kävin vankila reissun eli istuin kunniaa.

Niitä kunnianloukkauksia ei ole käräjöity vielä, mutta olen jo tehnyt pohjat joten kunnianloukkaukset voitan väkisin.
        Kunniat tulee kunnista joista he on syntyjään, koska olen Inarin kunnassa syntyny joten en pysty loukkaamaan kunniaa, mutta Utsjoen kunnassa tein kunniallista työtä ja nöyrästi autoin vanhuksi.
        Heidän omaiset ei kunnioita eikä arvostaa mitään vaan heidän mielestä KAIKKIEN PITÄÄ TEHDÄ HEILLE ILMASEKSI TÖITÄ ja INVALIIDIT on työkuntoisia!

Minusta tuossa kunnossa olevien vanhusten ei pitäis enää töitä tehdä!

Tuo jossa kesän olin on paljon komiampi paikka.
        Asusin itse talossa ja mökit vuokraisin, mutta rantamökin jättäsin omaan käyttöön.
        Kesällä kiva saunoa ja käydä uimassa.

Mökit on ihan hyvät, mutta tekisin niihin pikku muutos remontteja niin sais kaikki neliöt hyöty käyttöön.
        Nuo tehty siihen aikaan, kun NURKAT ja KOLOT oli muotia.

• Anonyymi

Eikö yli 50v nainen osaa vielä pyykkiä pestä kun käskisi melk 80v äidin hakia pyykit monen sadan km päästä pesetettäväksi?eikös se äiti hoitanut lapsenlapsensakin.eikö olisi jo vsnhusten aika päästå helpommalla!muuttaisi aikuiset lapset nurkista pois.itsekästä touhua.

• Kyllä pesen, mutta jos asusin noin kyllä voi minun pyykit ottaa Ivaloon ja tuoda puhtaat takasin.
        Eikä ole vasta, kuin 71vuotias ja käy kerran viikossa siivoamassa Utsjoen poliisi aseman joten sehän voi siivota samalla vaikka sen kunnanjohtajan toimiston niin tuntee itsensä tärkeäksi ja tarpeelliseksi.

Kuluissa kuuluu säästää ja kyllähän minun äitikin kunniaa ansaitsee Utsjoen kuntalaisten komiassa rivissä.
        Voinhan kyllä asua äidin ja hänen serkku tytön kanssa ja voi kai se isäki asua äidin serkun kanssa minun kanssa samassa talossa niin PESEN ITSE PYYKKINI.

Kyllähän kunnanjohtajana hoituu vanhukset siinä sivussa niin ei tarvi omaisten olla huolissaan että onko he heitteellä ja ei tarvi PERINNÖISTÄ tapella.

Enhän minä muuta ollut vailla, kuin TÖITÄ joten TOIVOTAAN, että menen läpi kunnanjohtajana…
        He on hyviä vanhuksia jotka kyllä auttaa mielellään myös, koska kyse on myös heidän kunniasta.

• Holomanämmä kirjoitti:

Kyllä pesen, mutta jos asusin noin kyllä voi minun pyykit ottaa Ivaloon ja tuoda puhtaat takasin.
        Eikä ole vasta, kuin 71vuotias ja käy kerran viikossa siivoamassa Utsjoen poliisi aseman joten sehän voi siivota samalla vaikka sen kunnanjohtajan toimiston niin tuntee itsensä tärkeäksi ja tarpeelliseksi.

Kuluissa kuuluu säästää ja kyllähän minun äitikin kunniaa ansaitsee Utsjoen kuntalaisten komiassa rivissä.
        Voinhan kyllä asua äidin ja hänen serkku tytön kanssa ja voi kai se isäki asua äidin serkun kanssa minun kanssa samassa talossa niin PESEN ITSE PYYKKINI.

Kyllähän kunnanjohtajana hoituu vanhukset siinä sivussa niin ei tarvi omaisten olla huolissaan että onko he heitteellä ja ei tarvi PERINNÖISTÄ tapella.

Enhän minä muuta ollut vailla, kuin TÖITÄ joten TOIVOTAAN, että menen läpi kunnanjohtajana…
        He on hyviä vanhuksia jotka kyllä auttaa mielellään myös, koska kyse on myös heidän kunniasta.

Ivalosta ei löydy ketään muuta joka viitsii ajella kerran viikossa Utsjoelle poliisi asemaa siivoamaan, koska tuo kuuluu Inarin ja Utsjoen asemien sopimukseen.
        Poliisit ei anna mulle lupia mennä poliisiasemalle siivoamaan, koska kunnianloukkaukset estää tuon.
        Kuntaan saan mennä johtotehtäviin jos tehtävä on toisessa kunnassa jossa en loukannut kenenkään kunniaa.
        Tuo josta syytteen sain istuin sakkovankina oli tapahtunut Raaseporissa joka on ruotsin kielistä alueetta.
        Utsjoen kunnassa puhutaan suomea, saamea sekä norjaa vaikka norja ei ole virallinen kieli, mutta se on vastaava kieli jota voi verrata ruotsiin.

Hallitus on maininnut mm sisäisestä syrjinnästä jota kunnat harrastaa. Joten Utsjoen kunta toimii oikein jos kunnanjohtajaksi valikoivat, koska he todistaa samalla että heidän kunnassa on 3 virallista kieltä käytössä.

• Holomanämmä kirjoitti:

Ivalosta ei löydy ketään muuta joka viitsii ajella kerran viikossa Utsjoelle poliisi asemaa siivoamaan, koska tuo kuuluu Inarin ja Utsjoen asemien sopimukseen.
        Poliisit ei anna mulle lupia mennä poliisiasemalle siivoamaan, koska kunnianloukkaukset estää tuon.
        Kuntaan saan mennä johtotehtäviin jos tehtävä on toisessa kunnassa jossa en loukannut kenenkään kunniaa.
        Tuo josta syytteen sain istuin sakkovankina oli tapahtunut Raaseporissa joka on ruotsin kielistä alueetta.
        Utsjoen kunnassa puhutaan suomea, saamea sekä norjaa vaikka norja ei ole virallinen kieli, mutta se on vastaava kieli jota voi verrata ruotsiin.

Hallitus on maininnut mm sisäisestä syrjinnästä jota kunnat harrastaa. Joten Utsjoen kunta toimii oikein jos kunnanjohtajaksi valikoivat, koska he todistaa samalla että heidän kunnassa on 3 virallista kieltä käytössä.

Osaan sen verran, että på norska vi vaskar allt möjligit o vi är jätte flinka!

Men här i Enare dom snackar bara finska, ryska o olika Sami diaklekter!
        Jag kan bara finska, svenska, engleska o lite norska men lär fort norska!

Utsjoen kunnassa ruotsin osaamisesta on hyötyä jos ymmärtää sekä osaa norjaa, koska Norjassa asioita hoidetaan norjaksi jos kyseessä on kuntien välinen yhteistyö. Norjalaiset arvostaa, kun suomalainen puhuu puhdasta ruotsia eikä mitään murretta.
        Pohjois-Norjassa puhutaan yhtä puhdasta norjaa mitä ruotsi jota minä puhun.

Kuka ne SINUN pyykit pesee?
        Oikeesti MEILLÄ PESUKONE PESEE PYYKIT!

• Holomanämmä kirjoitti:

Osaan sen verran, että på norska vi vaskar allt möjligit o vi är jätte flinka!

Men här i Enare dom snackar bara finska, ryska o olika Sami diaklekter!
        Jag kan bara finska, svenska, engleska o lite norska men lär fort norska!

Utsjoen kunnassa ruotsin osaamisesta on hyötyä jos ymmärtää sekä osaa norjaa, koska Norjassa asioita hoidetaan norjaksi jos kyseessä on kuntien välinen yhteistyö. Norjalaiset arvostaa, kun suomalainen puhuu puhdasta ruotsia eikä mitään murretta.
        Pohjois-Norjassa puhutaan yhtä puhdasta norjaa mitä ruotsi jota minä puhun.

Kuka ne SINUN pyykit pesee?
        Oikeesti MEILLÄ PESUKONE PESEE PYYKIT!

Oliko ANONYYMILLÄ vielä jotain?
        Lupaan olla kertomatta SAINKO Utsjoen kunnanjohtajan paikan vai en…
        Voin TOIMIA SALANIMELLÄ ja vaihtaa kaikkien kuntalaisten IDENTTITEETTIT, koska vaikuttaa siltä että minua VAINOTAAN ja haetaan TAAS VIKOJA JOLLA VOIDAAN ESTÄÄ ITSENÄISTYMINEN!

Monet pesettää pesulassa koska eivät osaa edes HOTELLIEN LAKANOITA JA PYYHELIINOJA PESTÄ JA HE ON VIELÄ ARMEIJAN KÄYNEITÄ MIEHIÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe