Eivät pyöräilijätkään aina osaa - pyöräilijät jotka ajavat väistämisvelvollisina auton eteen

Anonyymi-ap

13

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SElkeintä olisikin että autoilija aina väistää. Autoilija on kumminkin suorittanut ajokortin ja tuntee säännöt ja suoja tie on kumminkin suojatie.

• Anonyymi

No ei todella! Siitä vasta ruumiita syntyykin jos idiootit pinkoo 40kmh eteen suojatielle milloin mistäki....

• Anonyymi

Autot eivät näe pyöräilijää. Vielä räpläävät puhelinta siellä tummennettujen ikkunoiden takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todella! Siitä vasta ruumiita syntyykin jos idiootit pinkoo 40kmh eteen suojatielle milloin mistäki....

Suojateiden kohtaan hidasteita, molemmille, autoille, että pyörille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule ruumiita, jos autoilijat oikeasti väistäisivät, jos heidän kuuluisi aina väistää.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­N­y­m­f­­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18046123A

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Näkyi videolla kyseisessä risteyksessä olevan lisäkilpi "Pyöräilijä väistää". Tuo kyltti vaatii toki luetun ymmärtämisen taitoa. Ilmeisesti monelta se puuttuu.

• Anonyymi

Harmillista että suojatie ei ole nimestään huolimatta kaikille suojatie. Selkeintä olisi että suojatielle tulevaa aina väistettäisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillista että suojatie ei ole nimestään huolimatta kaikille suojatie. Selkeintä olisi että suojatielle tulevaa aina väistettäisiin.

Nyt pitää kuitenkin jokaisen osata liikennesäännöt ja toimia niiden mukaan. Esim. lapset eivät vielä osaa ja heitä pitääkin lain mukaan aina ja joka tilanteessa varoa erityisen paljon.

• Anonyymi

Suojatie on "suojatie" vain jalankulkijoille, vaikka ajoradan saakin pyöräilemällä ylittää suojatietä käyttäen. Polkupyörä on ajoneuvo ja väistämissäännöt pitää osata, kun ajoneuvolla liikenteessä ajaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe