Harrastat haureutta vanhojen miesten kanssa
Olen nainen kuullut että
115
2483
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut mies, että laitat kaikkea mikä liikkuu.
- Anonyymi
Olen kuullut äänesi neiti, mikä oli kaikkea muuta, mitä hyvin väsynyt miestelysi.... Julkaise haikuja, kuvittele kaikuja, jäit kuvittelemaan....
https://m.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180461251
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mitä tarkoitat haureudella?
- Anonyymi
Mene mustamaalaaja, valehtelija mäkeen.
- Anonyymi
Jos se tuottaa sinulle mielihyvää ja muutakin. Anna palaa vaan!
- Anonyymi
Tuo haureus aika jännä sana 😉
- Anonyymi
Joo, aika laaja sana. Ei voi typistää vain tiettyihin synteihin. Kaikkea hyvää! (sivusta)
- Anonyymi
Miksi asia kiusaa sinua? 🥱
- Anonyymi
Asia ei kiusaa vaan asia naurattaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija paska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla muuten aika iloton ihminen 🤔
- Anonyymi
Melkein se kyllä käytäyttyy välilläkuin vanha muriseva ukko.
- Anonyymi
Kuule olen ukosta kaukana ,toisin kuin sinä olet pahasti kallellaan juurikin sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule olen ukosta kaukana ,toisin kuin sinä olet pahasti kallellaan juurikin sinne.
Etpä sinä nyt olekaan se henkilö jonka harrastan haureutta. Hän kyllä tietää että käyttäytyy välillä kuin vanha ukko. 😂
- Anonyymi
En monikossa sentään. Ei kai se mikään yllätys ollut.
- Anonyymi
Kyllä se varmaan monelle on yllätys
- Anonyymi
Sex is not a crime
- Anonyymi
Jokainen naikoon kenen kanssa haluaa ja se asia ei muille kuulu.
- Anonyymi
Se on just noin.
- Anonyymi
Oon 44v mies ja se*sisuhteessa 19v naisen kanssa ja en näe siinä minkäänlaasta kummallisuutta. Kumpiki tykkää ja muille se mitä puuhataan ei kuulu mitenkään.
- Anonyymi
Ajattele se vois olla sun tytär
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So what???
Ei oo keltää pois meidän hauskanpito!😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei oo tytärtä....🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta herkkua olisikin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta herkkua olisikin 😅
No melko pimeä oot...
- Anonyymi
Mä kuulin kans joskus että mun luona ravaa jatkuvasti vieraita miehiä.
Itse kun en tuosta ollut tietoinen, mutta eipä se räksytyskään sen jälkeen kuulunut kun sanoin että omapahan on asiani, eikä kuulu sinulle tai muillekaan millään tavalla että eläkööt omaa elämäänsä ja antaa toisten elää omaansa- Anonyymi
Kyllä. Minullakin on tietämättäni mieltymyksiä, joista en itse ole tietoinen ja kaikin puolin villiä elämää, jota en ole huomannut eläväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Minullakin on tietämättäni mieltymyksiä, joista en itse ole tietoinen ja kaikin puolin villiä elämää, jota en ole huomannut eläväni.
Juorukellojen suussa sitä on heti seksisuhde, jos muutaman ystävällisen sanan jonkun kanssa vaihtaa tai muutenvaan viihtyy eri sukupolvea olevien seurassa. Taitaa juorukellojen oma elämä olla yhtä seksiä ja sen miettimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juorukellojen suussa sitä on heti seksisuhde, jos muutaman ystävällisen sanan jonkun kanssa vaihtaa tai muutenvaan viihtyy eri sukupolvea olevien seurassa. Taitaa juorukellojen oma elämä olla yhtä seksiä ja sen miettimistä.
En edes erityisemmin viihdy vanhemman sukupolven parissa. Olisi hyvä pyrkiä olemaan ystävällinen jokaiselle iästä riippumatta.
- Anonyymi
Kyllä kyllä 😂
- Anonyymi
Mieti ihan ite jos on jääkaappi tyhjä🦧😄
- Anonyymi
Jos on mukava mies ketä haittaa. Tee juuri kuin oikealta tuntuu.
- Anonyymi
En ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Sitäpaitsi vanhemmat kokeneet miehet osaa paremmin! 😚
- Anonyymi
Oon 46-v. Oonko liian vanha vai liian nuori?
- Anonyymi
Kokeile nuoria naisia...
- Anonyymi
Kyllä on jollakin ongelmia… 🤣
- Anonyymi
Ei pidä tuomita. Himot ne on hiirelläkin.
- Anonyymi
Nuoremmat, siis täysi ikäiset naiset antaa parhaimmat kyydit. Olen saanut niin
ihanaa seksiä timmeiltä naisilta, että huh huh- Anonyymi
Ja yhtään et heistä ole saanut pidettyä?
- Anonyymi
Unissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yhtään et heistä ole saanut pidettyä?
Yksi riittää, ei niitä kaikkia voi pitää, vaikka kivoja ovatkin! 😚
- Anonyymi
Ihmisten tekoja sopii arvioida ovatko ne hyviä vai ei. Itse uskovaisena olen sitä mieltä että ei kannata liiaksi murehtia muiden tekosia. Loppujenlopuksi jokainen vastaa omasta elämästään Jumalalle. Ja suurin osa joutuu kadotettavaksi koska valitsivat oman himonsa ja halunsa ja syntinsä, eivätkä vastaanottaneet rakkautta totuuteen. Jokainen joka ei ole Jeesuksen puolella on samalla puolella kuin kaikki irstaimmat ja väkivaltaisimmat ihmiset maailmassa. Syy miksi ei kannata liikaa katsoa muiden tekoihin, on se, että muiden syntien jatkuva kaivelu saa itsessä aikaan vihaa. On vihattavaa kaikki paha mitä ihmiset tekevät, mutta vihalle on aika ja paikka, ja se viha tulee ajallaan Jumalasta, oikeudenmukainen viha, joka on tulijärvi.
- Anonyymi
Jotenkin noin, kiitos. Jumalan viha tarkoitta kuitenkin sitä, että mikään epäpuhdas ei kestä Jumalan läsnäolossa. Jeesuksen uhriveri voi puhdistaa epäpuhtaan niin, että hän kestää Jumalan läheisyydessä ja voi mennä aikanaan puhdistettuna kirkkauteen.
Siksi kaikista vaarallisin tilanne on se, että ihminen ei ollenkaan huomaakaan tehneensä väärin ja näin saastuttaneen itsensä, eikä näin ollen koskaa kadu ja huomaa pyytää anteeksi, eikä tee parannusta. Esim. pahat puheet toisista voi olla tällainen synti. Voi hyvin!
- Anonyymi
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen ruumiin jäseniä? Ryhtyisinkö siis tekemään Kristuksen jäsenistä porton jäseniä? En ikinä!
16 Ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, on samaa ruumista hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
17 Mutta joka liittyy Herraan, on samaa henkeä hänen kanssaan.
18 Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen.
19 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne,
20 sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
(1. Kor. 6:15 - 20)- Anonyymi
Pahimpia ovat seksikauppaa tavalla tai toisella käyvät piispat, papit ja muut kirkon työntekijät. He saastuttavat koko yhteisönsä ja vetävät Jeesuksen osalliseksi omiin saastaisiin irstailuihinsa. Se ei ole vain heidän oma asiansa vaan koko seurakunnan asia, koska kaikki ovat saman kirkkoruumiin jäseniä, siihen liitettyjä. Kun yksi jäsen on mätä, se vaikuttaa koko ruumiiseen.
- Anonyymi
Hyvä huomata että Paavali kirjoitti uskoville:
1 Korint. 1:2
"Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetylle, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin."
Ilman uskoa ihminen on kapinassa ja hänen ymmärryksensä on pimentynyt. Hän ei näe Jeesusta valona, vaan pimeytenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomata että Paavali kirjoitti uskoville:
1 Korint. 1:2
"Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle, Kristuksessa Jeesuksessa pyhitetylle, jotka ovat kutsutut ja pyhät, ynnä kaikille, jotka avuksi huutavat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä kaikissa paikkakunnissa, niin omissaan kuin meidänkin."
Ilman uskoa ihminen on kapinassa ja hänen ymmärryksensä on pimentynyt. Hän ei näe Jeesusta valona, vaan pimeytenä.paavali se tuttuun tyyliinsä puhuu paskoa, sinä huutavan pieru
- Anonyymi
Pitää kysyä kai Päivi Räsäseltä?
- Anonyymi
Enpä tiennytkään, että 40 vuotias on jo vanha pappa, mut oonko mä vanha mummu. Oon 38vee?🤣
- Anonyymi
Parhaat kyydit saa nuorilta täysi ikäisiltä timmeiltä naisilta.
- Anonyymi
Tykkään naida 4-kymppisten miesten kanssa.
Terv. nuori ja timmi nainen - Anonyymi
Kirjoitetaan täysi-ikäisiltä.
- Anonyymi
Olet kuullut oikein! Melkoista juoruilua😅 Mutta kyllä, jotakin kiihottavaa ajatuksessa (ja kokemuksessakin), mikälie kontrasti joka siinä hivelee… Toki ei ole ainoa seikka josta innostun, eikä montaa tällaista kokeilua edes ole takana. Kiva jos naurattaa sinua, on ilo ilahduttaa tällä(kin) tavalla😊
- Anonyymi
Nautit vanhempien miesten kanssa?! Ihanaa!!
- Anonyymi
Totuus on kuulijan korvassa. Vuosia on hetkistä kun kuulopuheet ovat hetkauttaneet johonkin suuntaan.
Juurikaan ei yllätä mikään mitä oletetaan. - Anonyymi
En todellakaan harrasta. En minkään ikäisten kanssa.
- Anonyymi
Vanhemmat miehet on ihania! Kunnon pukkeja!
T:nuori tyttö- Anonyymi
Älä jaksa ätmi teeskennellä tyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa ätmi teeskennellä tyttöä.
Annapa tytön nauttia vanhemmista miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annapa tytön nauttia vanhemmista miehistä.
Lopeta ätmipappa tuo länkytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta ätmipappa tuo länkytys.
Nuoren naisen nautinnot EI KUULU sulle! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoren naisen nautinnot EI KUULU sulle! 😁
Eipä ne kuulu sullekaan kun et semmosta saa 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne kuulu sullekaan kun et semmosta saa 😆
Isosti herättää kateutta toi kun mies harrastaa seksiä nuoren naisen kanssa! Huvittavaa.
- Anonyymi
Joulupukille terkut korvatunturille,jouluna tavataan taas jooko?
- Anonyymi
Hemmottelee ja tuo lahjoja ,kuin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isosti herättää kateutta toi kun mies harrastaa seksiä nuoren naisen kanssa! Huvittavaa.
Ja ne papat jaksaa haaveilla, vaikka koskaan ei semmosta saa. 😂
- Anonyymi
Anthony Hopkins ja Jack Nicholson tänne niin kylä lähtee, muussa tapauksessa ei
- Anonyymi
Mähän oon yhdistelmä noista
- Anonyymi
Yöhoitajat pitää vanhoista ukko asukkaista huolta jopa aamu jökötyksestä
- Anonyymi
Vaikka olisi nais pedofiilejä,onhan noitakin ,onko koskaan siihen perehditty?
- Anonyymi
No mikä jottei, voihan sitä nuorempaakin naista vaikka vähäsen vaan.
- Anonyymi
🤣🤣🤣 päivän paras murjasu.
Eiku meen pois 🤣🤣 - Anonyymi
Jokainen valitsee panoseuransa vapaasti ketä hän haluaa. Ei siinä muiden
mielipiteillä ole merkitystä... Vanhat naiset ovat vaan kateellisia, kun eivät
enää miehiä kiinnosta. Kukkahatut teiltä nämä pelit on jo pelattu.- Anonyymi
NYT OSUIT NAULAN KANTAAN!
Mikään ei oo niin kamalaa kun vanha, lihava kateellinen ämmä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT OSUIT NAULAN KANTAAN!
Mikään ei oo niin kamalaa kun vanha, lihava kateellinen ämmä!Ahaa, entä pelkkää vanhempi nainen, jos ei ole lihava eikä kateellinen.
- Anonyymi
Minä ainakin nuorena miehenä tykkään varttuneista tyylikkäitä seksin himoisista naisista.
- Anonyymi
Karita Mattila oisko sopiva?
- Anonyymi
Siveyttäkö heidän kanssaan tulisi harjoittaa.
- Anonyymi
Mikäs provo se tämä on. Höpö höpö.
- Anonyymi
Tykkään ikäisistäni tai Max 5 vuotta yli tai ali oman iän. Siinä sulle sensaatiomainen juttu.
Ne vanhat koulukiusaamispiirit mitä pidät ystävinäs voi puhua ihan mitä vaan. Ei pidä paikkaansa.
Toki joskus on ollut nuorena siinä rajoilla että melkeinpä hyväksikäyttö tapahtui. Sitä ei lasketa. Häpeä lätinääsi - Anonyymi
Ootko katkera kun olit itse huono sängyssä ja perheen perustamiseen kelpasi parempi mies joka sytytti joka solun?
- Anonyymi
Oon ihan hyvä sängyssä tänäänkin nukuin pitkään ja oli maittavat unet kun petivaatteet oli puhtaat
- Anonyymi
No en kyllä oo . Nuorempien.
- Anonyymi
Niin on kyllä huomattu.
- Anonyymi
Ikäerona joku tommonen 30+ on ihan best!
- Anonyymi
Komppaan tätä, vahvasti.
- Anonyymi
Kyllä olis nuorempi nainen ihan jees, jolta sais nuolla pimppaa oikein pitemmän kaavan mukaan,niinku syödä ja panna kunnolla,taitaa jäädä haaveiluksi.
- Anonyymi
Ätmin kohtalo.
- Anonyymi
Eläimet nuolee yleensä itsensä puhtaaksi.
- Anonyymi
Jos on ystävä jollekkin niin jokuhan sen tietysti tulkitsee juuri noin😄
Joltain kuulee tuollaista ja on heti täällä huutamassa kuulemiaan🤣- Anonyymi
Pinnallisten ihmisten juttuja. Koska kukaan ei voi tietenkään esim olla sosiaalinen ja tulla toimeen eri-ikäisten ja eri sukupuolta olevien kanssa.
- Anonyymi
Nyt puuttuu olennainen olen naisesta
- Anonyymi
Onhan se avioliittokin prostituution muoto. Vaan laillinen sellainen.
- Anonyymi
Kohta et kuule enää ollenkaan, jos ei nämä lopu. Leikkaan sulta korvat irti ja moukaroin aukot umpeen.
- Anonyymi
Juorujen levittäjät ja toisten pahantahtoiset mustamaalaajat joutuvat helvettiin ensimmäisenä... "Haureus on varsin yleinen harrastus maapallolla eikä se jumalaa paljoa kiinnosta. On parempaakin tekemistä varmaan...
- Anonyymi
kasikymppiset kurttupallit jöööööö!
- Anonyymi
Oikein olet kuullut. Hän on minua vanhempi, reippaasti.
- Anonyymi
Nykyään vissiin ihan jo normi että 18v tytöt harrastaa seksiä 4-kymppisten miesten kanssa ...
- Anonyymi
Aikuisia molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuisia molemmat.
Tosi. Näinhän se on.
- Anonyymi
Saavat parempaa seksiä vanhempien miesten kanssa. Eikait siinä muuta.
- Anonyymi
Mitä vattua??? Olen vaihtanut nuorempiin😳💩
100 G liha takia hhhhhhhhhhhhhh kaikki on hullu 100 g liha hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Lopeta se mustamaalaaminen Riituli.
- Anonyymi
Eipä sitä tässä iässä enää kovin nuorenkaan kanssa voi.
- Anonyymi
Nuoret naiset antavat kunnon seksiä...
- Anonyymi
Sekö nyt kiihotti?
- Anonyymi
Ei oo totta..ihmiset keksivät mitä miloinkin sattuu vaan.Kun eivöt osaa omaa elämää elää ni keksitään vaikka mitä saibaa vaan. .Eiköhön kannattais olla muutenkin suht omanikäisten kanssa sunkin,niin ei olis niin sitten vaikeaa!
- Anonyymi
Jokainen taaplaa lautansa tavallaan, niin se vaan menneepi elämässä,kukin tavalaan tykkäs, tai ei muut!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464