Mulla on aisuri mies

Anonyymi-ap

Kiltti, mukava, komea , ainakin noita ominaisuuksia. Ja kaiken lisäksi tuollainen Alfa aisankannattaja. Minusta paras mies ikinä. Pidän monenlaisesta seksistä ja tuo on ehdottomasti parasta mnulle. Ei mustasukkaisuutta, ei koskaan ilkeä. Ja minä saan harrastaa seksiä vieraiden kanssa... luvalla.

28

2276

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin mutta tämähän sinusta jo tiedettiinkin. Mikä siinä on uutta?

    • Anonyymi

      Kaikenlaista sitä on. Sekasin porukka 😂

      • Anonyymi

        Mitä uutta tuossa on. Iät ja ajat on ollu tuommoisia.


    • Anonyymi

      Sulla on varmaan mukavaa...Hupaisaa, että tahdoit meille muillekin tämän jakaa...Sivusta vaan...

      • Anonyymi

        Huono itsetunto hakee aina hyväksyntää, tavalla tai toisella, paikasta jos toisesta.
        Koskee myös ihmisiä.
        Sillä varmaan lapsena oli vähän hyljätty olo..


    • Anonyymi

      No kyllä mua inspiroi. Itellä ei ole aisuria, eikä rakastajaa. Kelpais kyllä paksukullisen kanssa paneskella vaikka kun oma aisuri kattoo etäyhteydellä viereisestä huoneesta kuinka tiukkaa tekee. Sit vaan sipsuttaa pillun puhtaaksinuolentaa oman aidotun urpån naamalle. just täydellinen kuvia, hyvä sis, oot mun idoli <3

    • Mulla on sama tilanne. Seurustelen ihanan pojan kanssa. Se tykkäis avoimesta liitosta ja mahdollisuudesta olla aisankannattaja.
      Mä suostuin kun se haluaa. Mutta en sen kavereiden kanssa. Joten se suostui että ne toiset pojat olis mun koulun somaleita.

    • Anonyymi

      Minä olen aisankannattaja, ihan perus, perus jamppa. Olen seurustellut monen naisen kanssa ja noin puolet heistä on sanonut ymmärtävänsä asian ja sen olevan heille ok. Ja myös suostunut harrastamaan tuota juttua kanssani. Muutoin tuo naimaonni ei ole minua suosinut vakituisempaan suhteeseen.

    • Anonyymi

      Hah..haa kateelliset ja puutteessa elävät sisaret ! Mulla on tuollainen mies ja jos nyt edes jostakin voisi moittia, niin hän ei osaa korjata autoamme. Mutta ei hätää, naapurin Topi hoitaa tuon auton korjaukset ilman rahallista korvausta, salaa vaimoltaan, joka on mustasukkainen jo siitä auton korjaamisestakin :) Rva 44v.

    • Anonyymi

      Jos nyt näitä kukaan edes lukee, niin mitenkähän monta prosenttia noista pareista on tuohon avaajan ryhmään kuuluvia ?

      • Anonyymi

        Tarkoitit kai yleensä pareista ? Tilastollisesti n. 15 %.lla pareista on noita luvallisia kolmansia pyöriä jossakin elämän vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai yleensä pareista ? Tilastollisesti n. 15 %.lla pareista on noita luvallisia kolmansia pyöriä jossakin elämän vaiheessa.

        Tuo tilasto on varmasti alakanttiin. Olen täissä naisvaltaisella alalla ja joskus tuosta pikkujouluissa tehtiin suljettu lippuäänestys. Kyllä siellä monella parilla oli noita juttuja yhteisestä sopimusesta.


    • Anonyymi

      On siinä miehellä itsetunto kovaa luokkaa jos ei alistettuna, vaan omasta halustaan katselee, kun vaimo harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja vielä haluaa katsella. Mutta eipä se nyt niin harvinaista ole, kun mullakin on tuollainen puoliso. Onhan tuo kaikille osapuolille ilmaista kivaa. Mulla meni jonkin aikaa, että tuosta asiasta ei tullut morkkista. Nykyisin osaan suhtautua siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja vielä haluaa katsella. Mutta eipä se nyt niin harvinaista ole, kun mullakin on tuollainen puoliso. Onhan tuo kaikille osapuolille ilmaista kivaa. Mulla meni jonkin aikaa, että tuosta asiasta ei tullut morkkista. Nykyisin osaan suhtautua siihen.

        Vaikka salaa tuollaisesta fantasioin, en uskonnollisen vakaumukseni vuoksi käytännössä ryhdy sitä toteuttamaan, eikä se varmaan miehellenikään kävisi. Kuka siitä tykkää, niin tehköön. Minä en tuomitse ketään.


      • Anonyymi

        Kyllä haluaisin olla aisuri.Haluaisin nädä kun vaimo saisi kunnon sexiä isolla munalla,joka olisi runsassyösyinen.Voisin vaimon sitten nuolla piirakan puhtaaksi. En ole pystynyt hänelle kertomaan,vaikka hän tietää minä olen antanut luvan jos siltä tuntuu voi rakastella muun kanssa.Minulla pieni muna joka ei kestä kun muutaman työnnön. Tälläsiä miettii itsekseen Vanha mies.


    • Anonyymi

      Rakastuin kans ekalla näkemällä mieheeni, urheilullinen tumma ja komea ilmestys. Seksi alusta alkaen yhtä tulitusta, heti alusta lähtien miheni kiihottui muiden miesten katseista ja isku yrityksistä. Kertoikin suoraan nauttisi jos harrastaisin seksiä muidenkin miesten kanssa. Ensimmäinen mies etsittiin seksi trehvit lehdestä joka haettiin alan liikkeestä. Vähän jännitti kun valittiin vanhempi herra 55v itse olin 27v. Mies tuli kotiamme olin pukeutunut seksi asuun jonka yhdessä valitsimme, makuu huoneen mieheni halusi hämyisäksi laittamalla punaiset valot. Tää herras mies aivan sanoisin kiimassa, itsekkin kiihotuin hänestä jo kahvi pöydässä. Mieheni jäi olo huoneeseen kun menimme makkariin, sain kokea aikuisen miehen jalkojeni välissä, miten upee miehisyys sumensi tajuntani, orgasmi orgasmin perään huutoni meinannut loppua. Olemme pitäneet kirjaa miehistä, olen nauttinut yhdessä olon aikana 65 eri ihanasta rakastajasta. Kiitos rakkaalle miehelleni.

    • Anonyymi

      Mieheni ehdotti tuollaista aisurijuttua. Aina tasaisin välein tuo otettiin agendalle vuosien aikana. Olemme olleet avioliitossa 15 vuotta. Vastaukseni oli ei käy. Kaksi vuotta sitten tuosta oli taas puhetta, aivan asiallisesti mieheni kanssa. Mieheni olisi halunnut, mutta minä en. Lopulta lupasin harkita asiaa vakavasti. Se oli jo puoliksi myöntyminen. Sanoin miehelleni, että suostun kokeilemaan kerran hänen mielikseen, mutta se sitten jää siihen. Ja, että en lähde ravintolaan tai muualle etsiskelemään partneria, hän saisi tehdä sen puolen asiastani. Sovimme sopivan päivän ja vuokrasimme mökin, koska en halunnut tehdä sitä kotonani. Nuori kaveri tuli ajallaan ja minä odotin mieheni tilaamissa seksivaatteissa, kuin ilotyttö. Kaikki meni suunnitelman mukaisesti, eikä tuo minullekkaan morkkista aiheuttanut. Jälkeen päin fantasioin tuolla ja nyt olen tehnyt tuota muutaman kerran, enkä vain mieheni iloksi.

    • Anonyymi

      Mieheni fetissi on olla aisuri ja minun fetissini on olla orja. Mieheni määrää, seksistä. Kenen kanssa ja miten ? Tämä on tosi kiihottavaa. Meillä on etukäteen merkityt "fetissien toteuttamispäivät". Mies suunnittelee ja järjestää kaiken. Hän tietää, mistä pidän tai mikä kiihottaa minua.

    • Anonyymi

      Jättäisin miehen jos haluaisi että harrastan seksiä toisen miehen kanssa.

    • Olen naimisissa oleva mies ja meillä on pitkä avioliitto takana. Lapset ovat jo lähteneet pesästä. Koen olevani "aisankannattaja" ja kiihotun siitä, että vaimoni olisi, niin aika säännöllisesti, myös vieraiden miesten kanssa. Näitä miehiä voisi olla useampikin, kuitenkin niin, että nämä olisivat vakkari suhteita. Toivoisin, että nämä miehet voisivat käydä säännöllisesti meillä kotona vaikkapa saunomassa ja saisin myös itse nauttia vaikkapa katsomisesta. Tai sitten voisin poistuakin kotoa, jos minun läsnäolo häiritsee.
      Yhdynnän aikana fantasioin aina, että saan naida vaimoani heti toisen miehen jälkeen, eli pääsen ns "liukkaille". Olen ehdottanut tällaista järjestelyä vaimolleni useampia kertoja. Tämä olisi seksuaaliterveydenkin kannalta positiivinen asia. Minun ongelma taas on se, että vaimoni ei halua tällaista järjestelyä. Ehkä tämä ominaisuus on minussa sen takia, että olen biseksuaali ja minulla on miesystävä. Tätä en uskalla kertoa vaimolleni.

    • Anonyymi

      Olen aisurimies 53v. Vaimoni 55v harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Yleensä minä katselen naimista ja joskus osallistun. Aina päätteeksi nuolen vaimon pillun puhtaaksi vieraan spermoista.

      • Anonyymi

        Yäk!
        Oletko harkinnut psykiatrilla käyntiä...?
        Kamalaa!
        Hirveää!
        Yököttävää!


    • Anonyymi

      Onko miehesi mukana naimassa sinua vai tyytyykö katselijan rooliin ?

    • Anonyymi

      Toistaiseksi tirkistelee kaapista.

    • Anonyymi

      Ole onnellinen kun saat vierasta ja luvan kanssa.

    • Anonyymi

      Parempi aisuri kuin ei mitään.

    • Anonyymi

      Cuckold touhut on oikeasti ihan hiton hyvä juttu jos molemmmat parin osapuolet siitä nauttii. Kerran täällä eletään ja toisen nautinto ei ole toiselta pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe