Rintakarvoilla lisään suosiotani

Anonyymi-ap

Viimeaikojen tapahtumien johdosta olen todennut, että minun pitää parantaa atraktiivisuuttani ja olen siksi päättänyt alkaa käyttää tuuheuttavaa hoitoainetta rintakarvoissani. Ostin myös kirpparilta sellaisen etelämaalaistyyppisen paksun ketjun, josta myyjä epäili että se saattaa olla arvokaskin. Myi sen kuitenkin melko halvalla ja vain parin viikonlopun baarireissujen hinnalla. Ketju kuitenkin haisee edelleen valkosipulilta, vaikka olen pessyt sitä tiskiaineella jo montakertaa, mutta se taitaa olla jonkun pitsakokin entinen ja haju johtuu siitä. Nyt olen lähdössä paitaostoksille ja aion kysyä myyjättäreltä minkä vajaasti napitetun paidan kautta rintakarvani ovat puoleensavetävimmät.

t. viinamies

51

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä veikkaat, onko suosio taattu minun vasemman rinnan kahdella mustalla rintakarvalla?

      • Anonyymi

        Olen laittanut omani jakaukselle ja se on selvästi muodikasta, joten sinun kannattaa kokeilla samaa.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut omani jakaukselle ja se on selvästi muodikasta, joten sinun kannattaa kokeilla samaa.

        t. viinamies

        Miten saan ne jakaukselle, kun ovat niin etäällä toisistaan?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Miten saan ne jakaukselle, kun ovat niin etäällä toisistaan?

        Geelillä vedät ne vaakasuoraan kohti kainaloita ja suosio on taattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geelillä vedät ne vaakasuoraan kohti kainaloita ja suosio on taattu.

        Ristus. Ovat aika lyhyet, ehkäpä annan niitten törröttää sellaiisenaan. Ihmettelen miten minulle ylipäänsä rintakarvoja kasvaa. 😆


      • Huitale kirjoitti:

        Ristus. Ovat aika lyhyet, ehkäpä annan niitten törröttää sellaiisenaan. Ihmettelen miten minulle ylipäänsä rintakarvoja kasvaa. 😆

        Johtuisko siitä että sun maskuliininen puoli puskee esiin myös sillä tavoin.🤔😀. Tosin toisaalta mä olen maskuliininen mutta on sulla silti kaks rintakarvaa enemmän kuin mulla.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Johtuisko siitä että sun maskuliininen puoli puskee esiin myös sillä tavoin.🤔😀. Tosin toisaalta mä olen maskuliininen mutta on sulla silti kaks rintakarvaa enemmän kuin mulla.😂.

        Hahaa, se voi olla. Kuulemma ihan normaalia naisillakin nuo muutamat nännipihan seudussa elävät rintakarvat. Runsaampi rintakarvoitus kielisi jo isomminkin hormoonihäiriöistä. 😄

        Nyt vähän pelottaa, että lähteeköhän mun Tatti ja Töppö rintaleikkauksessa irti?!?

        Nänni kun irroitetaan ja parsitaan uuteen kohtaan, siinä on riskinsä, että veljekset katkeaa. 🙁


      • Huitale kirjoitti:

        Hahaa, se voi olla. Kuulemma ihan normaalia naisillakin nuo muutamat nännipihan seudussa elävät rintakarvat. Runsaampi rintakarvoitus kielisi jo isomminkin hormoonihäiriöistä. 😄

        Nyt vähän pelottaa, että lähteeköhän mun Tatti ja Töppö rintaleikkauksessa irti?!?

        Nänni kun irroitetaan ja parsitaan uuteen kohtaan, siinä on riskinsä, että veljekset katkeaa. 🙁

        Sun pitää kirurgille painottaa että Tatti ja Töppö täytyy ehdottomasti säästää ja heidän hyvinvoinnistaan on tarkadti huolehdittava ihan koko leikkausen ajan ja myös heidän optimaalisesta toipumisesta on pidettävä huolta. Olisi kyllä hyvin julmaa leikata pois ja uhrata niin hyvät ja lojaalit ystävät jotka täysin syytömiä leikkaukseen itse kuitenkinnovat. Eiväthän he ole voineet päättää minne syntyvät tässä masilmassa sen enempää kuin kukaan muukaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun pitää kirurgille painottaa että Tatti ja Töppö täytyy ehdottomasti säästää ja heidän hyvinvoinnistaan on tarkadti huolehdittava ihan koko leikkausen ajan ja myös heidän optimaalisesta toipumisesta on pidettävä huolta. Olisi kyllä hyvin julmaa leikata pois ja uhrata niin hyvät ja lojaalit ystävät jotka täysin syytömiä leikkaukseen itse kuitenkinnovat. Eiväthän he ole voineet päättää minne syntyvät tässä masilmassa sen enempää kuin kukaan muukaan.😄.

        Aargh...kyllä on sitten taas ärsyttäviä kirjotusvirheitä kun en oikolukee viestiä muistanut.😡🤬😄😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sun pitää kirurgille painottaa että Tatti ja Töppö täytyy ehdottomasti säästää ja heidän hyvinvoinnistaan on tarkadti huolehdittava ihan koko leikkausen ajan ja myös heidän optimaalisesta toipumisesta on pidettävä huolta. Olisi kyllä hyvin julmaa leikata pois ja uhrata niin hyvät ja lojaalit ystävät jotka täysin syytömiä leikkaukseen itse kuitenkinnovat. Eiväthän he ole voineet päättää minne syntyvät tässä masilmassa sen enempää kuin kukaan muukaan.😄.

        Vpin yrittää, sen verran totisen oloinen kirurgi kuitenkin on ollut, että pahaa pelkään hänen ottavan ne ensimmäisenä irti. Etenkin jos asiasta mainitsen. 😄

        Enempi hän mietti palaako tuntu koskasn takas nänneihin. Mulle ihan se ja sama. Ei ne muutenkaan mulla erogeeniset ole ollenkaan. 😆


      • Huitale kirjoitti:

        Hahaa, se voi olla. Kuulemma ihan normaalia naisillakin nuo muutamat nännipihan seudussa elävät rintakarvat. Runsaampi rintakarvoitus kielisi jo isomminkin hormoonihäiriöistä. 😄

        Nyt vähän pelottaa, että lähteeköhän mun Tatti ja Töppö rintaleikkauksessa irti?!?

        Nänni kun irroitetaan ja parsitaan uuteen kohtaan, siinä on riskinsä, että veljekset katkeaa. 🙁

        Mitä - meinaatko käydä leikkauttamassa rintojasi pienemmäksi?

        Itse tein teinipikkusiskon kannalta pahan mokan rintakarvojen suhteen. Pikkusiskolta meni hermot, kun sen kaveri jauhoi toistamiseen sitä, että kuinka hyvännäköinen isoveli hänellä on. Erityisesti oli ärsyttävää ystävättären jutut isoveljen rintakarvoista. Olin suihkussa vanhempien luona, kun kuulin suihkuun keskustelun pikkusiskon ja tämän kaverin välillä siitä, että mitä poikien (miesten) kuvia he laittaisivat seinälle. Olin hyvin treenattu silloin, joten menin pyyhe lanteilla kysymään pikkusiskon kaverilta, että laittaisitko minut seinälle. Silmät suurina pikkusiskon kaveri sanoi, että laittaisi. Minulla oli vähän rintakarvoja, joista pikkusiskollani meni hermot, kun kaveri puhui niistä ja hyvännäköisestä veljestä toistamiseen. Jälkikäteen ajatellen ei olisi pitänyt näyttää paljasta pintaa. Olin silloin 21-vuotias ja itserakas ulkonäöstäni, joten vilautin niitä rintakarvoja.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aargh...kyllä on sitten taas ärsyttäviä kirjotusvirheitä kun en oikolukee viestiä muistanut.😡🤬😄😅.

        Mulla niitä lyöntivirheitä vasta tuleekin, Disselöä vielä enempi. Joten don't worry, oomme jo kokeneita korjaamaan tekstin lukiessamme sitä ketjusta. On niin kiire lähettää, ettei ehdi oikolukea. 😂


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Mitä - meinaatko käydä leikkauttamassa rintojasi pienemmäksi?

        Itse tein teinipikkusiskon kannalta pahan mokan rintakarvojen suhteen. Pikkusiskolta meni hermot, kun sen kaveri jauhoi toistamiseen sitä, että kuinka hyvännäköinen isoveli hänellä on. Erityisesti oli ärsyttävää ystävättären jutut isoveljen rintakarvoista. Olin suihkussa vanhempien luona, kun kuulin suihkuun keskustelun pikkusiskon ja tämän kaverin välillä siitä, että mitä poikien (miesten) kuvia he laittaisivat seinälle. Olin hyvin treenattu silloin, joten menin pyyhe lanteilla kysymään pikkusiskon kaverilta, että laittaisitko minut seinälle. Silmät suurina pikkusiskon kaveri sanoi, että laittaisi. Minulla oli vähän rintakarvoja, joista pikkusiskollani meni hermot, kun kaveri puhui niistä ja hyvännäköisestä veljestä toistamiseen. Jälkikäteen ajatellen ei olisi pitänyt näyttää paljasta pintaa. Olin silloin 21-vuotias ja itserakas ulkonäöstäni, joten vilautin niitä rintakarvoja.

        Meinaan joo. 😄

        No karvat kasvaa takas, jollei karvatuppi tuhoudu. Tai sitten liimaa irtovillaa. 😜👍


      • Huitale kirjoitti:

        Vpin yrittää, sen verran totisen oloinen kirurgi kuitenkin on ollut, että pahaa pelkään hänen ottavan ne ensimmäisenä irti. Etenkin jos asiasta mainitsen. 😄

        Enempi hän mietti palaako tuntu koskasn takas nänneihin. Mulle ihan se ja sama. Ei ne muutenkaan mulla erogeeniset ole ollenkaan. 😆

        No täytyy toivoo että hän ymmärtäis kuitenkin läheisten ja rakkaiden ystävien tärkeyden ja pyrkisi heidät säästämään.😊.

        Onhan se varmaan kuitenkin mukavampi jos niihin tunto palaisi yhtä hyväksi kuin olikin vaikka ne ei niin erogeeniset ookkaan olleet. Voihan se olla että joskus vielä olisi vaikka epötodennäköistähän se on ja voi niistä siltikin jotain nautintoakin joskus mahdollisesti saada ehkä. Olis kiva varmaan kuitenkin jos se mahdollisuus olis olemassa vaikka sitä ei sitten tarviskaan tai kiinnittäiskään siihen mitään huomiota.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Mulla niitä lyöntivirheitä vasta tuleekin, Disselöä vielä enempi. Joten don't worry, oomme jo kokeneita korjaamaan tekstin lukiessamme sitä ketjusta. On niin kiire lähettää, ettei ehdi oikolukea. 😂

        Näinhän se on ettei aina ehdi kun on kiire eikä joskus jaksakaan kun laiskottaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No täytyy toivoo että hän ymmärtäis kuitenkin läheisten ja rakkaiden ystävien tärkeyden ja pyrkisi heidät säästämään.😊.

        Onhan se varmaan kuitenkin mukavampi jos niihin tunto palaisi yhtä hyväksi kuin olikin vaikka ne ei niin erogeeniset ookkaan olleet. Voihan se olla että joskus vielä olisi vaikka epötodennäköistähän se on ja voi niistä siltikin jotain nautintoakin joskus mahdollisesti saada ehkä. Olis kiva varmaan kuitenkin jos se mahdollisuus olis olemassa vaikka sitä ei sitten tarviskaan tai kiinnittäiskään siihen mitään huomiota.🙂.

        Minäpä tuumailen asiaa ja kannattavuutta, jahka olen siinä piirreltävänä. Uskallanko hiiskua mitään ystävistäni vai pidänkö jäähyväispuheen kaiken varalta heille. 😬

        Ei mulla ole juuri mitään intressiä nännien tuntoaistille, enemmänkin inhoan niihin kajoamista. Ei oo mun juttu mun nännit. Ei ne ole silleen tärkeet itselleni, jollekin voi olla.

        Minun erogeeniset kohdat on ihan muualla, kun rinnoissa. 😄


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinhän se on ettei aina ehdi kun on kiire eikä joskus jaksakaan kun laiskottaa.😄.

        Ei jaksakkaan, oikolukekaa. 😜👍


      • Huitale kirjoitti:

        Minäpä tuumailen asiaa ja kannattavuutta, jahka olen siinä piirreltävänä. Uskallanko hiiskua mitään ystävistäni vai pidänkö jäähyväispuheen kaiken varalta heille. 😬

        Ei mulla ole juuri mitään intressiä nännien tuntoaistille, enemmänkin inhoan niihin kajoamista. Ei oo mun juttu mun nännit. Ei ne ole silleen tärkeet itselleni, jollekin voi olla.

        Minun erogeeniset kohdat on ihan muualla, kun rinnoissa. 😄

        Muutenkin mikäli niistä rinnoista sattuisi löytymään syöpää millään asteella, mitä sattumalöydöksenä kuulemma melko usein löytyy vasta patologin tutkittua ne näytteet. Niin pyytäisin leikkaamaan rinnat pois kokonaan.

        Rintasyöpää on ollut isänpuolella naisilla ja miehissä vatsasyöpää, joten mikäli geeniperimää löytyy syöpään. On psrempi leikata pois vaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Minäpä tuumailen asiaa ja kannattavuutta, jahka olen siinä piirreltävänä. Uskallanko hiiskua mitään ystävistäni vai pidänkö jäähyväispuheen kaiken varalta heille. 😬

        Ei mulla ole juuri mitään intressiä nännien tuntoaistille, enemmänkin inhoan niihin kajoamista. Ei oo mun juttu mun nännit. Ei ne ole silleen tärkeet itselleni, jollekin voi olla.

        Minun erogeeniset kohdat on ihan muualla, kun rinnoissa. 😄

        Jees...onhan se hyvä valmistua kohtaamaan sekin vaihtoehtovettä heidät menettää.😕.

        Jep. Ei tosiaan kaikki tykkää tulla samalla tavalla kosketetuiksi eikä samoista paikoista ja kaikilla on ne omat tapansa ja paikkansa mistä eniten nautintoa saa.☺️. Omista nänneistä en oikeen osaa kyllä sanoo en suuremmin oo niistä nautintoa saanut mùtta eipä niihin kukaan koskaan niin erityisesti ookkaan myös huomiota kiinittänyt en edes ite oikeestaan muuten kuin sen verran että oon huomannut että se ehkä vois jollaintapaa olla mahdollista. Joten on hankala sanoo. Täytyy joskus tilaisuuden tullen pyytää jotain auttamaan asian testaamisessa.😂.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei jaksakkaan, oikolukekaa. 😜👍

        Juu lukijan vastuulle oikoluku vaan kyllä se ymmärtää kuitenkin pääasian.😋.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...onhan se hyvä valmistua kohtaamaan sekin vaihtoehtovettä heidät menettää.😕.

        Jep. Ei tosiaan kaikki tykkää tulla samalla tavalla kosketetuiksi eikä samoista paikoista ja kaikilla on ne omat tapansa ja paikkansa mistä eniten nautintoa saa.☺️. Omista nänneistä en oikeen osaa kyllä sanoo en suuremmin oo niistä nautintoa saanut mùtta eipä niihin kukaan koskaan niin erityisesti ookkaan myös huomiota kiinittänyt en edes ite oikeestaan muuten kuin sen verran että oon huomannut että se ehkä vois jollaintapaa olla mahdollista. Joten on hankala sanoo. Täytyy joskus tilaisuuden tullen pyytää jotain auttamaan asian testaamisessa.😂.

        Heh, itse koin ärsyttäväksi imetyksenkin, kosketus tuntui enempikin kivuliaalta kuin tikkuja olis pistelty nänniin. Mutta siedin sen aikaa, kun yritin saada maitoa nousemaan, 4 kk. Tippa tuli, loput pullosta.

        Pyydäppä. Sitten sen tietää. 😊👍


      • Huitale kirjoitti:

        Muutenkin mikäli niistä rinnoista sattuisi löytymään syöpää millään asteella, mitä sattumalöydöksenä kuulemma melko usein löytyy vasta patologin tutkittua ne näytteet. Niin pyytäisin leikkaamaan rinnat pois kokonaan.

        Rintasyöpää on ollut isänpuolella naisilla ja miehissä vatsasyöpää, joten mikäli geeniperimää löytyy syöpään. On psrempi leikata pois vaan.

        Juu siinä tapauksessa on turhs terveyttä riskeerata liikaa. Vaikka hyvin ymmärrän kyllä myös että joillekin se voi olla todella äärimmäisen kova ja traumaattinen paikka ja kokemus joka voi pahatkin jäljet jättää henkisestikin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu siinä tapauksessa on turhs terveyttä riskeerata liikaa. Vaikka hyvin ymmärrän kyllä myös että joillekin se voi olla todella äärimmäisen kova ja traumaattinen paikka ja kokemus joka voi pahatkin jäljet jättää henkisestikin.🙂.

        Jollekin joo. Minulle ei, kun en muutenkaan ole rinnoistani koskaan perustanut. Minulle turhakkeet.

        Voisin luopua vaikka heti niistä silmääni räpäyttämättä.


      • Huitale kirjoitti:

        Jollekin joo. Minulle ei, kun en muutenkaan ole rinnoistani koskaan perustanut. Minulle turhakkeet.

        Voisin luopua vaikka heti niistä silmääni räpäyttämättä.

        Ovat olleet aina kuin kaksi muukalaista minussa. Vaikea selittää.


      • Huitale kirjoitti:

        Ovat olleet aina kuin kaksi muukalaista minussa. Vaikea selittää.

        Turhin juttu koko kehossani.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, itse koin ärsyttäväksi imetyksenkin, kosketus tuntui enempikin kivuliaalta kuin tikkuja olis pistelty nänniin. Mutta siedin sen aikaa, kun yritin saada maitoa nousemaan, 4 kk. Tippa tuli, loput pullosta.

        Pyydäppä. Sitten sen tietää. 😊👍

        Jepulis...ei se silloin kivaa juu oo jos se kosketus tuntuu epämielyttävältä tai jopa just kivuliaalta.

        Täytyy pitää mielessä että muistais ja osais pyytää kun on mahdollisuus. No riippuu tietenkin siitä toisestakin että miten hän sen asian sitten kokee ja gsluasko pyyntöä toteuttaa.😊.


      • Huitale kirjoitti:

        Ovat olleet aina kuin kaksi muukalaista minussa. Vaikea selittää.

        Ei sitä juuri tuon enempää selittää tarvi voin kyllä jollakin tasolla kuvitella ainakin ymmärtäväni asian.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jepulis...ei se silloin kivaa juu oo jos se kosketus tuntuu epämielyttävältä tai jopa just kivuliaalta.

        Täytyy pitää mielessä että muistais ja osais pyytää kun on mahdollisuus. No riippuu tietenkin siitä toisestakin että miten hän sen asian sitten kokee ja gsluasko pyyntöä toteuttaa.😊.

        Laitat itselles lunttilapun, mitä pitää muistaa pyytää. 😅


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei sitä juuri tuon enempää selittää tarvi voin kyllä jollakin tasolla kuvitella ainakin ymmärtäväni asian.😊.

        Juu, jotkut järkyttyy näistä jutuistani. Mutta kun se on totuus. Kauniit rinnat on olleet, omasta mielestänikin, muttei mitenkään tuntuneet itselleni tärkeiltä. Ärsyttäviltä pikemminkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, jotkut järkyttyy näistä jutuistani. Mutta kun se on totuus. Kauniit rinnat on olleet, omasta mielestänikin, muttei mitenkään tuntuneet itselleni tärkeiltä. Ärsyttäviltä pikemminkin.

        Oon tottunut niihin kuin syylään ukkovarpaassa, muttei muuta.


      • Huitale kirjoitti:

        Laitat itselles lunttilapun, mitä pitää muistaa pyytää. 😅

        Niin no asioita vois kai muistiin pistää mutta saattais se hieman oudolta toisesta tuntua jos mä kesken kaiken siinä sitten tempasisin jonkun listan esiin ja rupeisin luettelemaan että tuota niin tätähän mä oon ajatellut että mun pitää muistaa sua pyytää tekemään mulle ja sitten luetella listaan laitettuja asioita.😁.


      • Huitale kirjoitti:

        Oon tottunut niihin kuin syylään ukkovarpaassa, muttei muuta.

        Niin se on se sun oma kokemukses asiasta eikä kukaan voi sanoa että se on väärä ja että sä et voi tai saa noin kokea vaikka eivät sitä ite pystyiskään välttämättä ymmärtämään heidän pitää pystyä se hyväksymään.😊.

        Niin ja varmasti ovat olleet ja ovat hyvinkin kauniit.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no asioita vois kai muistiin pistää mutta saattais se hieman oudolta toisesta tuntua jos mä kesken kaiken siinä sitten tempasisin jonkun listan esiin ja rupeisin luettelemaan että tuota niin tätähän mä oon ajatellut että mun pitää muistaa sua pyytää tekemään mulle ja sitten luetella listaan laitettuja asioita.😁.

        Ääh, kurkkaat salaa. 🤣

        Ootas, käväsen vessassa vartin välein. Lunttaamassa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin se on se sun oma kokemukses asiasta eikä kukaan voi sanoa että se on väärä ja että sä et voi tai saa noin kokea vaikka eivät sitä ite pystyiskään välttämättä ymmärtämään heidän pitää pystyä se hyväksymään.😊.

        Niin ja varmasti ovat olleet ja ovat hyvinkin kauniit.😀.

        Kyllä moni sanoo. On sanonut. Vaan aivan sama, oman ymmärtämättömyydenhän siinä esiin tuovat.

        Kaikki ei koe, kuten he tai mä.


      • Huitale kirjoitti:

        Ääh, kurkkaat salaa. 🤣

        Ootas, käväsen vessassa vartin välein. Lunttaamassa.

        Niin sehän ei epäilyttävää olekaan yhtään.😄. Luulee pian raukka että mulla on jotain rakko tai potenssi ongelmia tai sitten pitää mua vaan ihan hulluna eikä enää tarvii pyytää yhtään mitään.😂.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyllä moni sanoo. On sanonut. Vaan aivan sama, oman ymmärtämättömyydenhän siinä esiin tuovat.

        Kaikki ei koe, kuten he tai mä.

        No joo huono sanamuoto...kenenkään ei pitäis sanoo olis ehkä parempi.😀.

        Juu ei jokaisella on se oma kokemuksensa ja sitä kyllä pitäis pystyä kunniottamaan oli se nyt sitten minkälainen tahansa. Tai näin ainakin siis teoriassa.🙂.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Stay strong, aloittaja. Vaikka joku väittäisi etteivät miehen rintakarvat olisi viehättävät naisten mielestä, niin ne silti ovat. Vastakkaisen sukupuolen erilaisuus kiinnostaa aina vaikka nykyisin miehistä yritetään tehdä naisia ja naisista miehiä. Sukupuolten sekoittaminen on pelkkää harhaa ja eksyttämistä jota ei pidä kuunnella.

      • Anonyymi

        Olen ostanut sellaisia kaljuuntumisenestoaineita jo monta pulloa ja sekoitin niistä taatusti toimivan karvankasvattajan. Haisee epäilyttävät kissanpissalta, mutta se lienee tae tehosta.

        t. viinamies


    • Frederik on kertonut liimailevansa rintakarvoja ja käyttävänsä papiljotteja. Kokeile niitä.

    • Anonyymi

      Talvi tulossa niin ei voi noita rintakarvojansa avonaisessa kauluspaidassa naisille esitellä. Hyvä se on silti olla kunnon puska tuossa rintalihasten päällä niin ei tule niin vilu kun karvat pitävät eristävän ilmakerroksen ihon ja aluspaidan välissä.

    • Anonyymi

      Mitähän sinäkin niillä teet!

      • Anonyymi

        Tietysti hurmaan nuorenpuoleisia baaritirpukoita ja olen siinä tarkoituksessa sopivasti hönössä. Ei ole naisenpuolella mitään vastusteluhaluja, kun rintakarvat tursuavat kauluspaitani suojasta ja saatanpa avata nappeja myös alempaa, jolloin karvainen napani pääsee suorittamaan viettelytoimintoja. Luonnollisesti värjään karvoitukseni pikimustaksi, sillä etelämaalainen ote tepsii baaritirpukoihin ja olen myös opettelemassa sopivaa korostusta puheeseeni, mutta en vielä tiedä yrittäisinkö osuttaa sen kreikkalaisuuteen vaiko italialaisuuteen.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hurmaan nuorenpuoleisia baaritirpukoita ja olen siinä tarkoituksessa sopivasti hönössä. Ei ole naisenpuolella mitään vastusteluhaluja, kun rintakarvat tursuavat kauluspaitani suojasta ja saatanpa avata nappeja myös alempaa, jolloin karvainen napani pääsee suorittamaan viettelytoimintoja. Luonnollisesti värjään karvoitukseni pikimustaksi, sillä etelämaalainen ote tepsii baaritirpukoihin ja olen myös opettelemassa sopivaa korostusta puheeseeni, mutta en vielä tiedä yrittäisinkö osuttaa sen kreikkalaisuuteen vaiko italialaisuuteen.

        t. viinamies

        Hyi s…..na!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi s…..na!!

        Miksi kirota selkeää provoa? Ei hän oikeasti ole kuolaamassa "nuorten tipujen" perään tai tunkemassa näiden seuraan.


    • Ota mallia Frederikiltä tai 1970-80 -lukujen rokkareilta.

    • Meneekö rintakarvat ihan hukkaan jos niitä ei esittele?

      • Tietysti menevät ja siksi netin syvissä sopukoissa järjestetään karvoituksen muhkeuskilpailuita.


    • Anonyymi

      Rintakarvat ja/tai kalapuikko-viikset ovat tehokkaampi ehkäisymenetelmä kuin kondomi. Siinä ei auta edes asperiinin makuinen kondomi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2192
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1294
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      985
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      972
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      850
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe