Suhteessa on naisen ymmärrettävä asemansa miehen vaimona

Anonyymi-ap

Nainen siivoo, tekee ruuan, tiskaa. pesee pyykit jne. ja etenkin on miellyttävää seuraa miehelleen niin avio vuoteessa kuin muutoinkin, eikä intä ja valita joka asiasta, näin se suhde kestää ja voi hyvin, kumpikin tietää paikkansa.

24

473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kantsii sit etsiä rinnalle "lämmittäjä". Ei taida "äitisi" enää jaksaa hoidella isoa vauvaa.

      • Anonyymi

        Äitinsä taisi jo kuolla niin tuo tarvii uuden passaajan.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­­y­m­­­f­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18047301F

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onnea etsintään.

    • Anonyymi

      Mikä se miehen asema ap mielestäsi on? Maksattaa perheen menot vaimollaan, liesuta pitkin kyliä toisten naisten perässä ja kohdella vaimoaan huonosti? Jättää kaikki vastuu perheestä ja kodista vaimolle?

    • Anonyymi

      Kuvailit juuri siivooja/taloudenhoitaja/orjan.

    • Anonyymi

      Voi äiteen pientä mussukkaa. Säälittävää 😂😂

    • Anonyymi

      Näin oli ehkä vielä viisi vuotta sitten, muttei enää. Parempi oppia elämään vain nykyaikaa, eikä sitä mennyttä. Muuten jäät ilman naista ja sen tuomia arjen helpottajia?

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä vaikka provona vähän kirjoititkin.
      Mies on perheen pää, silloin homma toimii.
      Tosin silloin miehen velvollisuus on huolehtia oma-aloitteisesti, että nainenkin on tyytyväinen

      Ei siivoamalla, mutta hoitamalla omat jälkensä ja arvostamalla naisen työpanosta. Ja hemmottelemalla naistaan kuten hän ansaitsee

      Olen siis itse mies ja odotan naiseni tietävän paikkansa

      • Anonyymi

        Eli sullakaan ei ole siis naista.


    • Anonyymi

      Siis oikeesti mitä tää herra kuvittelee että joku nainen ois niin hullu että alkais orjaksi jollekin miehelle ja kuitenkin sitä yhteiselämää eletään niin että tasapuolisesti tehdään kaikki kodin askareet ja muistutuksena tälle herralle että enää ei eletä tyyliin "akselin ja ellun Pohjantähden alla" jossa nainen kotiorja ja mies viilettää reissuillaan miten tykkää joten nykyään mies ja vaimo ovat tasapuolisesti velvollisia hoitaan yhteisesti kodin hoidon ja hmm.. ehkä tää herra on tottunut saamaan kaiken minkä haluu mut tää oli vaan yhen tyypin ajatuksii tästä aiheesta.

      • Anonyymi

        Aloittaja oli muslimi!


    • Anonyymi

      Tuolla menolla olet ikisinkku.

    • Anonyymi

      Ok..

    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa, mutta meillä on asukkaita myös ihmisiä maista (eri kulttuureista), joissa ei ole samanlaisia vapauksia naisille. Tämä synnyttää tilanteita, jotka voivat naiset yllättää myös Suomessa. Tämä Provo aloitus kuvaa sitä näkemystä, jota naiset eivät haluakaan ymmärtää, vaikka olisi hyvä olla paremmin tietoinen siitä.

      Yksikin kerta on liikaa (raiskaus), pelottomat ovat niitä suurimpia kärsijöitä, joille ei helposti löydy edes ymmärrystä miehiltä. Miehet tiedostavat riskit paljon paremmin kuin hyväuskoiset naiset. Logiikkaerot varmaan selittävät sen (vahvemman oikeudet on arkea mm. Afrikan maissa ym). Peli ei ole reilua maailmallakaan, jossa soditaan.

      Itsenäisyys, usko vahvaan omaan identiteettiin ei riitä turvaamaan selustaan niin hyvin kuin monet haluaa olettaa (laki on puolella, mut tehoton kitkemään epäkohtaa). Raiskauksia tapahtuu paljon arjessa, niistä ei puhuta arjessa ja monet heistä tekijöistä jää tuomitsematta. Ymmärrys tuo tukea, turvaa ja oikeudenmukaista kohtelua.

      Raiskaajat ovat yleensä myös niitä, jotka myös jatkavat sitä toimintaansa, koska kiinnijäämis riski on pieni. Tumma hahmo pimeässä jää helposti tunnistamatta. Omassa lähipiirissä näitä valitettavia tapauksia on tapahtunut paljon, siksi toin tämänkin tänne julki. Naiset eivät ole wonder womaneja, vaikka haluaisivat olla. Kannatan tasa-arvoa.

      • Anonyymi

        Lisään (raiskaus/ alistaminen) alkuun.


    • Anonyymi

      Ja yhä vaan, naisen alistaminen, vaimon huono kohtelu on arkipäivää Suomessa. Suomalaiset aviomiehet ei kunnioita vaimojaan. Ja mistähän sekin asenne on opittu? todennäköisesti anopeilta joka tämäkin ap taitaa olla?

    • Kyllä mies,
      kumpikin tietää paikkansa.
      Kumpikin hoitaa osansa kunnolla
      niin saa kaiken toimimaan ja kestämään.

      • Anonyymi

        Teillä muslimeilla on outoja fetissejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä muslimeilla on outoja fetissejä.

        Mistä sä ton repäsit? Koitas lukea mitä mun kommentista puuttuu verrattuna alotukseen?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mistä sä ton repäsit? Koitas lukea mitä mun kommentista puuttuu verrattuna alotukseen?

        Samaan nippuun meet.


    • Anonyymi

      Meillä kyllä mennytkin näin. En tiedä miellyttävästä seurasta mutta muutoin.

    • Anonyymi

      Sovinisti on sovinisti.. Ihan tiedoksi vaan, ettet tule löytämään naista IKINÄ. Ja jos löydät, niin ei tasan jä sinun huusholliin. Unohdit tekstissäsi mainita nyrkkisi ja naisen musta silmän. Muuta ei siitä puuttunutkaan.

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä aviomiehiäkin jotka ovat aloittajan kuvailemassa naisen asemassa. Kutsun niitä kynnysmatoiksi. Vaimoni laittaa pyykit koneeseen ja laittaa kuivuun, haluaa myös siivota kun on mielestään siinä mua parempi, minä laitan ruokaa, vien roskat, siivoan jälkeni, keittiö on mun valtakuntaa, kun kumpikin sit halunsa mukaan lämmittää sängyssä toista ei tule kahnauksia, yhdessä 32 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      62
      1160
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      45
      798
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      749
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      730
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      91
      720
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      70
      664
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      651
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      605
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      591
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      584
    Aihe