En lähde valitus kierrokselle Utsjoen kunnanjohtajan virasta.

Luki näin ” Utsjoen kun­nan­hal­li­tus ei halua haas­ta­tel­la ha­ki­joi­ta vaan esittää uudeksi kun­nan­joh­ta­jak­si Päivi Kon­tio­ta ”

Tuo on heidän kunnanhallituksen päätös ja kuntalaiset on äänestäneet oman kunnanhallituksen joka päättää heidän asioista.

Oli hyvinvointijohtajana ollut joten kyllä kai hän osaa hoitaa kunnanjohtajana työnsä.
Minä kyllä turvallisuus puutteita löysin vaikka kuinka paljon tuostakin kunnasta…

18

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai voin valittaa päätöksestä jos Utsjoen kunta antaa tuollaisen mahdollisuuden, mutta tuo jonka ovat valinneet lähtee kyllä vankilaan!
      Sehän on istunu kunnassa tehtävissä joista olis voinut hoitaa kaikki turvallisuuteen liittyvät puutteet.
      Tuolla pystyn antamaan näytön, että osaan tehdä itsenäisiä päätöksiä jotka on kaikkien edun mukaisia sekä tiedän kunnan sisällä olevat turvallisuuteen sekä terveyteen liittyvät puutteet.

Tuo oikeus pitää tulla kunnalta, koska kyseessä on kuntalaisiin kohdistuva kunnianloukkaus sekä kaltoinkohtelua joka on TÖRKEÄ IHMISOIKEUSRIKOS.
      Laitoin hakemukseen, että ihmisoikeudet asioita joihin olen keskittynyt!

Se on outua, että aina Päivi niminen nainen on hän jonka kanssa minä ja ihmisoikeudet ollaan nokat vastakkain.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18047506f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No voi harmi ettet päässyt! Olin jo ihan varma että susta se tulee kun oot niin kovasti tehny töitäki tuon asian eteen.., :-(

• Ei minun työsyrjintää ole vielä edes käsitelty ja ammatinvalinnan psykologi sano, että olen utelias vaan ja tukin nokkani asioihin jotka ei edes liity minuun.

Mukavahan se on istua kotona turvassa niin ei loukkaa itseään ja aseta toisia hengenvaaraan.
        Ambulansseja ja lääkäreitä voi tarvi paljon tärkeämpääkin tehtävään, kuin minun hoitamiseen.

Utsjoen uus kunnanjohtaja on sentään TEHNYT TÖITÄ JA SAANUT PALKKAAKIN TYÖSTÄÄN.
        Hän korkeasti koulutettu ja minä olen ruohonjuuri tasolla mateleva maan matonen.

Onneksi olen sentään kirjoittanut ja ihmiset vielä tuntee minut joten eihän minun kirjoituksia saa KORKEASTI KOULUTETUT ja muutkaan käyttää, koska heidän pitää mainita minut ja maksaa mulle siitä palkkaa.
        Jos eivät toimi noin ja kaikki tietää kuka tuon on alunperin kirjoittanut niin kyseessä rikos, koska tunnustaa suoraan olevansa epäpätevä.

Tuohan on itse istunut viroissa ja siellä on turvallisuus puutteita jotka liittyy ihmisten henkeen sekä terveyteen ja Inarin kunnassa on samat puutteet.

• Holomanämmä kirjoitti:

Ei minun työsyrjintää ole vielä edes käsitelty ja ammatinvalinnan psykologi sano, että olen utelias vaan ja tukin nokkani asioihin jotka ei edes liity minuun.

Mukavahan se on istua kotona turvassa niin ei loukkaa itseään ja aseta toisia hengenvaaraan.
        Ambulansseja ja lääkäreitä voi tarvi paljon tärkeämpääkin tehtävään, kuin minun hoitamiseen.

Utsjoen uus kunnanjohtaja on sentään TEHNYT TÖITÄ JA SAANUT PALKKAAKIN TYÖSTÄÄN.
        Hän korkeasti koulutettu ja minä olen ruohonjuuri tasolla mateleva maan matonen.

Onneksi olen sentään kirjoittanut ja ihmiset vielä tuntee minut joten eihän minun kirjoituksia saa KORKEASTI KOULUTETUT ja muutkaan käyttää, koska heidän pitää mainita minut ja maksaa mulle siitä palkkaa.
        Jos eivät toimi noin ja kaikki tietää kuka tuon on alunperin kirjoittanut niin kyseessä rikos, koska tunnustaa suoraan olevansa epäpätevä.

Tuohan on itse istunut viroissa ja siellä on turvallisuus puutteita jotka liittyy ihmisten henkeen sekä terveyteen ja Inarin kunnassa on samat puutteet.

Utsjoen kunnassa on ollut 2 ambulanssi yksikköä aikoinaan jotka on vuorotellen päivystäneet, mutta se yksikkö lähteny joka on ollut lähimpänä.

Inarin kunnassa on aina ollut yks jossa on useampi ambulanssi, mutta tässä kunnassa kuuluu olla enemmän. Kyseessä on kunta jota voi verrata Helsinkiin joka ei toimis jos siellä päivystää 3 ambulanssia.

Edunvalvontaa ei voi välttää, koska täällä määrää ihmiset joilla ei kiinnosta kuin RAHA ja oma hyvin vointi.

Minähän se Inarin kunnan mielisairas olen ja loukkaan kunnioita eli en arvosta ihmisiä enkä kunnioita ketään.

Kyllä voin lähteä heidän puolesta vankilaan istumaan niin saavat jatkaa PORSIMISTA ja kyllähän heille voi vähän ISOMPAA PALKKAA MAKSAA, niin TUNTEVAT ITSENSÄ TÄRKEIKSI SEKÄ ARVOKKAIKSI IHMISIKSI.

• Holomanämmä kirjoitti:

Utsjoen kunnassa on ollut 2 ambulanssi yksikköä aikoinaan jotka on vuorotellen päivystäneet, mutta se yksikkö lähteny joka on ollut lähimpänä.

Inarin kunnassa on aina ollut yks jossa on useampi ambulanssi, mutta tässä kunnassa kuuluu olla enemmän. Kyseessä on kunta jota voi verrata Helsinkiin joka ei toimis jos siellä päivystää 3 ambulanssia.

Edunvalvontaa ei voi välttää, koska täällä määrää ihmiset joilla ei kiinnosta kuin RAHA ja oma hyvin vointi.

Minähän se Inarin kunnan mielisairas olen ja loukkaan kunnioita eli en arvosta ihmisiä enkä kunnioita ketään.

Kyllä voin lähteä heidän puolesta vankilaan istumaan niin saavat jatkaa PORSIMISTA ja kyllähän heille voi vähän ISOMPAA PALKKAA MAKSAA, niin TUNTEVAT ITSENSÄ TÄRKEIKSI SEKÄ ARVOKKAIKSI IHMISIKSI.

Odotan valitus oikeutta ja laitan, että en valita teidän päätöksestä…

Voin laittaa perään terveisin Seilosen ämmä

• Holomanämmä kirjoitti:

Odotan valitus oikeutta ja laitan, että en valita teidän päätöksestä…

Voin laittaa perään terveisin Seilosen ämmä

Me Seilosen ämmät ollaan semmosia, että joutessamme ohi mennessä tekasemassa hommat ja katomma sen jälkeen!
        Yli 1200 tuntia joutessani ohi mennessä tekasin myös hoitajien töitä ja tuon kunnanjohtajanki edellisen viran hommat…

Ei edes OMAISHOITAJAN paikkaa antanut vaan syrji.
        Olisin saanu reilun 800€ kuussa koska hoidettavia olis ollut 2!

• Onneksi olen istunut kunnianloukkaus sakon ja saanut omasta vaatimuksesta muuntoon, koska yleensä sakot määrätään muuntoon!
      Ainaki mulla säilyy ITSEMÄÄRÄMISOIKEUS jos valtio ottaa edunvalvontaan Inarin ja Utsjoen kunnat näistä turvallisuuksiin liittyvistä laiminlyönneistä jotka kohdistuu ihmisten henkeen sekä terveyteen!

En rahasta mene naimisiin, koska jos menisin niin olisin aikoja sitten ja olisin naimissa edelleen.
      Mies maksas mulle siitä, että olen vaimo.

• Inarin kunta vaati autoa kunnanjohtajalta jota mulla ei ollut ja Utsjoen kunnanjohtajaksi ONNEKSI sentään yritin joten kukaan EI VOI AINAKAAN VÄITTÄÄ, ettenkö yrittänyt pelastaa tilannetta!

Onneksi olen AVI:lle tehnyt työsyrjintä ilmoitukset jotka liittyy tavallaan molempiin kuntiin joten ehkä vielä jotain voin vaikuttaa!

Ansaitseeko ihmiset oikeesti minun apua, koska Inarin kunnassa on osattu niin HIENOSTI NÖYRYYTTÄÄ ja vaatia vielä KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
        Minun pitäis maksaa vielä ja vankilaan mennä, koska ihmisten mielestä on hienoa esitellä ASEITA facebookissa!
        Jos ase on ja luvat niin pitäis kyllä tietää, ettei aseita esitellä edes kuvissa vaan nuo otetaan vain käyttöön, kun ollaan metsästämässä tai koetta suorittamassa niin saadaan lupa metsästää.

Minun ei tarvi edes tuntea aselaki, koska EN HARRASTA METSÄSTYSTÄ enkä omista kuin sen VITUN jolla ampumiseen tuskin tarvii lupaa hakea POLIISILTA.

Kannatti kieltää kaikki ja ihan MIEHETKIN, mutta ei onneksi LESBOA tullu vaan keskityin ÄLYKKYYTEEN ja siihen mihin sitä tarvin.

• Anonyymi

Tee vain valitus. Olet selvästi pätevin hakija. Joutuvat päättäjät linnaan.

• Jos tulee valitus oikeus niin teen, mutta jos ei tule niin työsyrjintä asia on vireillä ja se liittyy molempiin kuntiin sekä toisessa oli palkka saatavia myös.

Vaadin kaikki palkat maksettavaksi takaisin, koska näin törkeitä laiminlyöntejä ei saa enää 2023 vuonna olla jossa alkuperäisten kuntalaisten henget ja terveydet on kokoajan vaarassa.

Sama se noille matkailuyrittäjille jotka ovat vastuussa itsestään, omista perheistään, työntekijöistään sekä asiakkaistaan, koska heillä on omat velvotteet ja nuo ei saa olla rasitteena meidän muiden kuntalaisten henkeen sekä terveyteen kohdistuvissa turvallisuus asioissa.
        Kunnat ei ole koskaan velvoittaneet matkailuyrittäjiä ottamaan vastuuta vaikka myöntävät rakennuslupia ja tekevät lopullisen rakennustarkastuksen hotelleihin sekä muihin Iglu kyliin!

• En päästä vankilaan koska vangin hoito maksaa 6000€/ kuussa.
        Työllä korvaavat, koska he nostaneet palkkaa ja kaikki työt on jätetty tekemättä.
        Ei kuulu veromaksajien maksaa, koska ollaan veroilla maksettu jo heidän palkat ja kiitoksena kaltoinkohtelevat sekä asettavat kaikkien henget sekä terveydet vaaraan.

• Holomanämmä kirjoitti:

En päästä vankilaan koska vangin hoito maksaa 6000€/ kuussa.
        Työllä korvaavat, koska he nostaneet palkkaa ja kaikki työt on jätetty tekemättä.
        Ei kuulu veromaksajien maksaa, koska ollaan veroilla maksettu jo heidän palkat ja kiitoksena kaltoinkohtelevat sekä asettavat kaikkien henget sekä terveydet vaaraan.

Utsjoen kuntalaisille jotka on istuneet kunnanhallituksessa päättämässä asioista on voitu manipuloida, mutta tuo ei ole heidän syy.
        Inarin kuntaan on tullut etelästä päättäjiä joilla kyllä pitäis olla jo omasta elämästä kokemusta kaikesta.

Olen syntynyt Inarin kunnassa, mutta asunu muualla jossa olen elämällä oppinut mitä palveluja kuuluu olla.

SuPerin ammattiliiton asioita hoitaa ihminen jonka kuuluu tietää jo työnsä puolesta mitä henkeen sekä terveyteen liittyviä palveluja kuuluu olla.
        Turha hakea Norjasta mallia jos ei ymmärretä, että ei ole edes omassa kunnassa terveydenhoito kunnossa.

• Maailman paskin tehtävä, mutta jonku tämä vastuun vaatiminen on aloitettava.
      Eihän nuokaan ota vastuita jotka minua kunnianloukkauksesta syyttää.

• Unessa sukelsin kauniiseen kaivoon josta pääsin uuteen maahan.
      Joku huus ” Sukella nyt vaan.”
      Sukelsin ja mulle sanottiin ” Teit hienon työn ja sukelsitkin vielä!”

Kyllä kävin katsoon ja kaunis kaivo oli kadonnut ja tilalla oli tavallinen kaivo.

Ei ollut Saamen eikä Suomen lippu vaan se oli minun OMA LIPPU ilmeisesti jota ei vielä edes ole olemassa.

Kotka jos liitää ja istuu lähelle viereen voi kyllä olla luonnon viesti, että Keisarikunta ei ole tarua vaan kyllä tuo kuuluu sinulle ja kansa on valmiina töihin kun vain hoidat työt niin kuin kuuluu.

Keisarinnalla saa pää olla sekaisin ja ei tuo kansaa haittaa vaan heitä jotka kadehtii.
      Suomi Neito on Nainen ja ansaitsee Kruununsa niin voin hoitaa arvo sekä kunnia tehtävän loppuu jonka aloitin.

• Tsaaritar ei ole mustasukkainen, mutta keisarinnat ja keisarit on kunnon väkeä joka hoitaa työnsä myös kunnolla.
      Keisarikunnassa tsaariki asu, mutta tuulimylly projekti Tenojokeen ja Inarinjokeen olis hyviä koska Norja lahjottaa sähköt suosiolla.
      Olen nähny minkä kokosia nuo on ja ne saa kunnon padon aikaan.
      Eihän tuota tarvi kuin muka alkaa tekemään…

• Anonyymi

Jos ämmällä on paha olo kannattaa mennä pitkäkseen

• Olin ehtiny laittamaan, mutta ei mulla paha olo ollu vaan väsytti.
        15tunnin nokka unet tempasin, koska uni maistu jostain syystä kun tekasin ne toisten työt joita eivät olleet viittineet yli 5000€ palkallakaan tehdä!
        Ehkäpä 707€ palkalla saadaan heidän työtehot kohilleen…
        Mukava ajella talvella Ivalosta Utsjoelle Petsikon yli siivoamaan vaikka Nuvvuksen mummon mökkiä, koska KUNTIEN välinen yhteistyö on tärkeää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe