Ojat ja metsät ovat juoksijoiden ja kävelijöiden oikeita paikkoja harrastaa.
Mikään asfaltilla päällystetty kaista EI ole.
Juoksijoiden paikka ei ole kevyen liikenteen väylillä.
10
275
Vastaukset
- Anonyymi
Jasso
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18047943X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuule kilpailut käyvään asfaltilla. mene aleksis kiven päivänä takasin koulun penkille.
- Anonyymi
Suomalaiset hurahtivat juoksuun jo 60-luvulla – huolestuneet lääkärit pohtivat ”lönkyttelyn” kieltämistä yli 50-vuotiailta
Kadulla juoksemista pidettiin täällä rumana ja sopimattomana, kunnes juoksuguru saapui Uudesta-Seelannista yllyttämään kansaa hölkkäämään. - Anonyymi
Maantiellä juoksijan on hyvä olla. Kuraiset polut ovat syvältä.
- Anonyymi
Kuule mäne mettään patikoimaan poluille. Urban premium runnerit hölkkää sileillä pikiteillä.
- Anonyymi
Suo kuokka ja Jussi.🤹
- Anonyymi
Läpsyttelijät menee umpimetsään, kun kadulla ei kehtaa, Urbaanit vetää lennokkaalla askeleella Vaporflyt jalassa neonhohtoisissa trikoissa kaupungin katuja, hitaat löntystelijät väistäkööt.
- Anonyymi
Kannata lakialoitetta kahden sähkömittarin sallimiseksi samassa taloudessa. Yksi mittaisi pörssisähköä sen ollessa halpaa ja toinen sopimussähköä sen ollessa halvempaa.
Nykyinen laki kieltää kahden mittarin käytön!!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663 - Anonyymi
Juoksijoitten paikka on kotisohvalla. Rentoa seurata pallukoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025