Saatiin mitä tilattiin, kohta päästään sotimaan

Anonyymi-ap

Tuleeko nato auttamaan? Onko Sauli etulinjassa? Entä Halla-aho? Slava Finlandia!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a6f90257-681c-404c-9570-911c987e94b2

Näin sinkkumiehen näkökulmastahan tämä on ihan jännää, vaikka sodan yritin estää hölmöt sen väkisin tilasivat niin nyt vain odotellaan rintamalle pääsyä, laitetaan siellä natop..kamahat juoksemaan :D

-harmiseikirj-

98

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en henkkohtaisesti usko, että Suomi joutuu sotaan ainakaan pariin vuosikymmeneen. Tai ehkä aikaisemminkin, mutta vain siinä tapauksessa jos muslimiväestön osuus populaatiosta ylittää tietyn rajan. Venäjää vastaan Suomi tuskin kuitenkaan tulee sotimaan jatkossakaan.

      • Anonyymi

        Eihän ne taida uskaltaa mutta jenkit kiristää ruuvia niin että lopulta saattaa olla pakko.

        -harmiseikirj-


    • Kaveri kuvittelee, että hän on yrittänyt estää jonkin kuvitteellisen sodan kirjoittelemalla suomi24:ssä. Missä kunnossa on Harmiksen psyyke?

      • Anonyymi

        🤣 samaa ehdin kirjoittaa. Ihan sekaisin päästään. Jos ei olisi pyhdas trolli, niin vaikkaisin jotakin avohoitolaitosta.


      • Anonyymi

        Minä sentään olin vastaan kun sinä lietsoit sotaa :D sinusta tehdään kk-mies, tuhti poika jaksaa kantaa vähän isompaakin asetta :D mikkoj voisi olla sun parina syöttämässä panosvöitä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sentään olin vastaan kun sinä lietsoit sotaa :D sinusta tehdään kk-mies, tuhti poika jaksaa kantaa vähän isompaakin asetta :D mikkoj voisi olla sun parina syöttämässä panosvöitä.

        -harmiseikirj-

        Lääkkeet, Harmis. Lääkkeet.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Lääkkeet, Harmis. Lääkkeet.

        Muista ottaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sentään olin vastaan kun sinä lietsoit sotaa :D sinusta tehdään kk-mies, tuhti poika jaksaa kantaa vähän isompaakin asetta :D mikkoj voisi olla sun parina syöttämässä panosvöitä.

        -harmiseikirj-

        Olet ansainnut rauhanpalkinnon. Terijoella on sinulle myös varattuna Viipurin oblastin (entinen Suomi) tiedotusapulaiskomissaarin virka.


    • Anonyymi

      Vai estää? Sinulla on tosi pahasti vääristynyt näkemys itsestäsi, mutta senhän jo tiedämme.

    • Anonyymi

      No, tähän aiheeseen olen kirjoittanut monesti oman mielipiteeni.
      Ei kiinnosta sotia tekaistuja sotia.

      AV

    • Anonyymi

      🥱 Eiköhän nämä psyopit ole jo nähty, joiden uskottavuustaso alkaa olemaan lastentarhatasoa. Luulisi ihmisten tietoisuuden avartuneen 2020-luvun myötä. Jos syyllisiä haetaan niin ensimmäinen vaihtoehto sabotaasille on itse Amerikka.

      • Anonyymi

        Ihan tämä oli odotettavissa, jenkkien on helppo ohjailla tyhmiä eurooppalaisia haluamaansa suuntaan. En pitäisi mahdottomana ukrainankaan iskua, niille olisi valtava etu saada venäjä kahden rintaman sotaan, sitä on varmaan pentagonissakin jo mietitty varsinkin kun vastahyökkäys ei ole tuottanut mitään tuloksia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Propsit ollaan nähty siltä saralta, miten vuosikymmenten aivopesu ja sananvapauden riisto tehnyt teille tehtävänsä. Jos ihminen ei saa miettiä omilla aivoillaan, on lopputulos tuo. Ei Suomalaisilla ole mitään ihannekuvaa Amerikkalaisista. Ihan realismiin perustuu ja itänaapurin tekemiin tekoihin.


    • Anonyymi

      Harmi että eräs naapurimaa uhkailee naapureitaan ja myös sotii niitä vastaan ilmeisen heppoisin perustein. Jos kyseinen maa osaisi käyttäytyä, niin puolustusliittoon liittymiselle ei olisi ollut tarvetta. Jokin maa ikävä kyllä suuttui tästä, koska ei pidä siitä, että naapurimaat ovat puolustusliitossa. Nehän pystyvät silloin puolustautumaan sodalta ja kansanmurhalta, mikä ymmärrettävästi loukkaa valtioita, jotka haluaisivat vallata naapurimaitaan.

    • Anonyymi

      Ainoa hyvä puoli on, että samalla päästään laittamaan sekä r.ssä että vihervasurit samaan nippuun.

      • Anonyymi

        Pellepersut menee suuren mestarinsa kanssa käpykaartiin tärisemään.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Joko on palvelukseen astumis määräykset matkalla ?
      Tätä olen odottanut suurella innolla.

    • Anonyymi

      Viro ottaa lunkisti, ei ota haloota koko asiasta. Kaasua riittää yli vuodeksi ilman tuota putkeakin. Mitätön asia Virolle, ihme että Suomessa on tässäkin asiassa kiihkomieltä, mitä Suomi sitten sillä hakenee???

      AV

      • Anonyymi

        Kyllä kohta alkaa Kaja kallas rääkymään ja lietsomaan sotaa Suomen ja Venäjän välille.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi
    • Minulla olisi muutamia ajatuksia uusiksi aseiksi ja joskus monta vuotta sitten kävimme Patriallakin esittelemässä yhtä, mutta silloin se ei soveltunut heidän tuotantoonsa. Pitivät sitä kyllä mielenkiintoisena ja kehittämisen arvoisena. Olen ollut melkolailla sillä kannalla, että aseiden kehittäminen on moraalitonta, mutta maailmassa on tapahtunut sellaisia muutoksia, että olen joutunut vaihtamaan kantaani.

      Pitäisi ehkä käydä uudelleen siellä Patrialla.

      • Anonyymi

        Nyt n sellainen kiima ja hätä päällä että mikä vaan varmaan menisi kaupaksi.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Volvo pysähtyi tielle uudehko ja joutui hinaukseen, näin ikkunasta, tästä opimme;: älä ikinä vuokraa autoa parrakkaalle henkiöllekään:

      Katsoin että ihmeellinen meteli alapuolella on: parrakas-mies avaa uudehkon Volvon katumaasturin konepeltiä ja näpyttää puhelintaan... hetken päästä tulee hinausauto, ja Volvo-katumaasturi hinataan kyytiin siihen lavalle, nopeasti ja kirkkaat punaiset valot hälytysvalot päällä hinausautossa, koska tietä tukkimassa leveä...

      Vinssillä hinattava toimimaton Volvo-katomaastri hinausauton lavalle ja parrakas kuljettaja reppuinen jalkamieheksi.

    • Nääh, osoitan sormellani sukuvaakunaa ja totean, sukuni miehet on sotineet sotansa ja ansioituneet tuolleen. Minua ei sotia kiinnosta.

    • Anonyymi

      Porua tyhjästä.

      "Aftonbladetin mukaan Suomen hallitus on kutsunut lehdistötilaisuuden koolle pikavauhtia. Lehden mukaan Suomi varoittaa turvallisuustilanteen vaarantuneen maassa kaasuputkivuodon vuoksi."

      Onko huomenna maanteillä liukkaampi keli, vai tuleeko varoa kaasupilviä?
      Laittakoot hanat kiinni ja korjatkoot putken. Aikataulutus ja homma hoitoon.

      • Anonyymi

        Vilkaisin uutispalvelu niin eipä näyttänyt maailmalla paljon kiinnostavan :D täällä tietysti pitää koettaa pitää kohua niin kansan huomio pois leikkauksista ja ministeri palkkioiden nostosta. Ehkäpä se olikin kökkäreiden ja persujen kimppahomma.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaisin uutispalvelu niin eipä näyttänyt maailmalla paljon kiinnostavan :D täällä tietysti pitää koettaa pitää kohua niin kansan huomio pois leikkauksista ja ministeri palkkioiden nostosta. Ehkäpä se olikin kökkäreiden ja persujen kimppahomma.

        -harmiseikirj-

        Mä kyllä veikkaan ett itänaapuri on käynyt vähän tonkimassa kaasuputkea, ehkä siinä kimppahommassa on sunkin näppylät mukana, noin tiedonannollisesti!
        Putinin käskyläinen sinäkin nykyään olet, -harmiseikirj- allekirjoituksella!

        Ikisinkku/harmaa ritari ei ole kirjoittanut enää muutamaan vuoteen -> kuten ei Rosekaan. Valtakunta nykyään yrittää esittää Rosea, helvatin heikosti! Mä nimittäin tunsin ja juttelin hänen kanssaan viosia sitten lähes päivittäin. Rosen mies silloin oli työtön ja alkoi opiskelemaan itselleen parempaa ammattia, Rosen kertoman mukaan,
        Rose oli kotona sylilapsen kanssa ja yritti itsekin aloittaa opiskelua. Mä yllytin, koska opiskelu kannattaa aina. Rose ei jaksanut opiskella, vaikka oli päivät kotona, kertoi luetun ymmärtämisen olevan hänelle kovin työlästä!

        Mä kyllä tiedän miltä se aluksi tuntuu, kun mitään lukemastaan ei osaa sisäistää... Jossain vaiheessa minäkin sain langanpäästä kiinni ja luvut alkoivat sujumaan. Ymmärsin osittain lukemani ja toiset vielä selittivät asioita; joita en omin avuin hoksannut lukemalla.

        Kirjoittaminen mulle on tuottanut tuskaa vielä tänä päivänäkin mutt siihenkin löytyi apu! Virallisia papereita tehdessäni, käytän oikolukijaa apuna. Mulla on hyvä muisti; joten asiat jäävät päähäni jos asia jotenkin mua kiinnostaa! Sieltä niitä voin penkoa kuin tilasto tietoa! Koulukuraattori määritteli munt vammaiseksi, koska mulla oli oppimisvaikeuksien lisäksi; taipumus pitää puoliani myös mua vanhempien ja vahvempiakin vastaan! Typeryyttäni, kuten hän asian ilmaisi. Tyhmän olisi pitänyt olla nöyrempi!

        Tänne kirjoittaminen ilman avustajaa, on pelkkää harjoitusta! Virheitä tulee tehtyä!
        trollikka =))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä veikkaan ett itänaapuri on käynyt vähän tonkimassa kaasuputkea, ehkä siinä kimppahommassa on sunkin näppylät mukana, noin tiedonannollisesti!
        Putinin käskyläinen sinäkin nykyään olet, -harmiseikirj- allekirjoituksella!

        Ikisinkku/harmaa ritari ei ole kirjoittanut enää muutamaan vuoteen -> kuten ei Rosekaan. Valtakunta nykyään yrittää esittää Rosea, helvatin heikosti! Mä nimittäin tunsin ja juttelin hänen kanssaan viosia sitten lähes päivittäin. Rosen mies silloin oli työtön ja alkoi opiskelemaan itselleen parempaa ammattia, Rosen kertoman mukaan,
        Rose oli kotona sylilapsen kanssa ja yritti itsekin aloittaa opiskelua. Mä yllytin, koska opiskelu kannattaa aina. Rose ei jaksanut opiskella, vaikka oli päivät kotona, kertoi luetun ymmärtämisen olevan hänelle kovin työlästä!

        Mä kyllä tiedän miltä se aluksi tuntuu, kun mitään lukemastaan ei osaa sisäistää... Jossain vaiheessa minäkin sain langanpäästä kiinni ja luvut alkoivat sujumaan. Ymmärsin osittain lukemani ja toiset vielä selittivät asioita; joita en omin avuin hoksannut lukemalla.

        Kirjoittaminen mulle on tuottanut tuskaa vielä tänä päivänäkin mutt siihenkin löytyi apu! Virallisia papereita tehdessäni, käytän oikolukijaa apuna. Mulla on hyvä muisti; joten asiat jäävät päähäni jos asia jotenkin mua kiinnostaa! Sieltä niitä voin penkoa kuin tilasto tietoa! Koulukuraattori määritteli munt vammaiseksi, koska mulla oli oppimisvaikeuksien lisäksi; taipumus pitää puoliani myös mua vanhempien ja vahvempiakin vastaan! Typeryyttäni, kuten hän asian ilmaisi. Tyhmän olisi pitänyt olla nöyrempi!

        Tänne kirjoittaminen ilman avustajaa, on pelkkää harjoitusta! Virheitä tulee tehtyä!
        trollikka =))

        Minä olen itsenäinen enkä mikään Amerikan aisuri niin kuin eräät. Kun sinä kerran viljelet tuota Putinin kätyriä olet sitten vuorostasi na.tsihu..ra, onko kiva nyt? Ihan Saksan tutkijoiden toteamana ukrainalaislössi räjäytti nord streamit, saattoi olla sama jengi taas asialla mutta n..sih..ra vaan tukee ja pöljänä lähettää rahaa Ukrainaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen itsenäinen enkä mikään Amerikan aisuri niin kuin eräät. Kun sinä kerran viljelet tuota Putinin kätyriä olet sitten vuorostasi na.tsihu..ra, onko kiva nyt? Ihan Saksan tutkijoiden toteamana ukrainalaislössi räjäytti nord streamit, saattoi olla sama jengi taas asialla mutta n..sih..ra vaan tukee ja pöljänä lähettää rahaa Ukrainaan.

        -harmiseikirj-

        No mä olen mitä olen,! ja itse tiedän paremmin mitä olen! Joten ei uppoa enää minuun nimittelyt! Vanha sanonta; ei haukku haavaa tee... Mä en ole enää haavoittuva kakara!

        Oot tainnut unohtaa, ett mullakin saattaa olla Ukrainassa kaukaisia sukulaisia!
        Kohtalon oikusta; mä olen suomalainen, enkä ukrainalainen tai ruotsalainen, vaikka esivanhempieni vanhemmat -> kauan sitten olivatkin muualta tulleita pakolaisia.
        Sukupolvien aikana ovat naineet myös suomenruotsalaisia sekä suomalaisia.
        Reilusti yli sata vuotta nykyinen sukuni on asunut Suomessa, mä ja mun äitinikin on syntynyt täällä ja meidän äidinkieli on suomenkieli!

        Niin tai näin, mä tiedän sukujuureni... ja tunnetasolla kannan huolta ukrainalaisista!
        Sä olet paasannut miten Putin meni pelastamaan venäjänkielistä väestöä!
        Funtsi sitten sitä, ett mun isoäidin isoäidin äiti oli venäjänkielinen joka syntyi ja eli Ukrainassa. Ainoastaan vallankumouksen aaltoileva levottomuus sai ruotsalaismiehen ottamaan perheensä mukaansa ja pakenevan kotimaahansa Ruotsiin.

        Pääsivät rajan yli vielä lahjomalla Suomeen, mutt rahat loppuivat ja oli pakko hankkia elanto perheelle! Jäivät muuten Suomeen lopullisesti, monien hankaluuksien jälkeen. Saaden suomenkansalaisuudenkin kopulta, paperittomina vanhemmat kun tänne olivat tulleet ->turvallisuussyistä! Jos olisivat Venäjän puolella jääneet kiinni paetessaan; luultavasti heidät kaikki olisi teloitettu, suurinmitta puheitta!

        Turha meidän on tapella; kuka räjäytti mitä ja milloin? Jollei ydinsotaa synny; asia tulee joskus varmaan ilmi. Kyllä joku kynämiekka joskus siitäkin kirjan kirjoitaa, kansalaisille selontekona näistä ajoista, joita nyt eletään jännityksellä!
        Se taitaa olla moro, tältä illalta!

        jk. Yhtään sanaa en takaisin ota; sen verran putinismia sä täällä levität ympäriinsä!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä olen mitä olen,! ja itse tiedän paremmin mitä olen! Joten ei uppoa enää minuun nimittelyt! Vanha sanonta; ei haukku haavaa tee... Mä en ole enää haavoittuva kakara!

        Oot tainnut unohtaa, ett mullakin saattaa olla Ukrainassa kaukaisia sukulaisia!
        Kohtalon oikusta; mä olen suomalainen, enkä ukrainalainen tai ruotsalainen, vaikka esivanhempieni vanhemmat -> kauan sitten olivatkin muualta tulleita pakolaisia.
        Sukupolvien aikana ovat naineet myös suomenruotsalaisia sekä suomalaisia.
        Reilusti yli sata vuotta nykyinen sukuni on asunut Suomessa, mä ja mun äitinikin on syntynyt täällä ja meidän äidinkieli on suomenkieli!

        Niin tai näin, mä tiedän sukujuureni... ja tunnetasolla kannan huolta ukrainalaisista!
        Sä olet paasannut miten Putin meni pelastamaan venäjänkielistä väestöä!
        Funtsi sitten sitä, ett mun isoäidin isoäidin äiti oli venäjänkielinen joka syntyi ja eli Ukrainassa. Ainoastaan vallankumouksen aaltoileva levottomuus sai ruotsalaismiehen ottamaan perheensä mukaansa ja pakenevan kotimaahansa Ruotsiin.

        Pääsivät rajan yli vielä lahjomalla Suomeen, mutt rahat loppuivat ja oli pakko hankkia elanto perheelle! Jäivät muuten Suomeen lopullisesti, monien hankaluuksien jälkeen. Saaden suomenkansalaisuudenkin kopulta, paperittomina vanhemmat kun tänne olivat tulleet ->turvallisuussyistä! Jos olisivat Venäjän puolella jääneet kiinni paetessaan; luultavasti heidät kaikki olisi teloitettu, suurinmitta puheitta!

        Turha meidän on tapella; kuka räjäytti mitä ja milloin? Jollei ydinsotaa synny; asia tulee joskus varmaan ilmi. Kyllä joku kynämiekka joskus siitäkin kirjan kirjoitaa, kansalaisille selontekona näistä ajoista, joita nyt eletään jännityksellä!
        Se taitaa olla moro, tältä illalta!

        jk. Yhtään sanaa en takaisin ota; sen verran putinismia sä täällä levität ympäriinsä!
        trollikka

        Syntyperä sokaisee :D mutta eipä tarvitse tietenkään ihmetellä miksi Ukraina ehdoin tahdoin alkoi naapurin kanssa sotimaan jos siellä ih,miset yhtä äkkipikaisia geeneiltään kuin sinä :D

        Ulise sinä putinismista sitten mieluummin kuin alkaisit ajattelemaan asioita ihan oikeasti.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyperä sokaisee :D mutta eipä tarvitse tietenkään ihmetellä miksi Ukraina ehdoin tahdoin alkoi naapurin kanssa sotimaan jos siellä ih,miset yhtä äkkipikaisia geeneiltään kuin sinä :D

        Ulise sinä putinismista sitten mieluummin kuin alkaisit ajattelemaan asioita ihan oikeasti.

        -harmiseikirj-

        Älä esitä naivia! Ukrainako sen sodan aloitti? Omalla maaperällään kun puolustautuivat?Hei Harmis, Ukraina on itsenäinen tasavalta, eikä Venäjän kapinallinen maakunta!
        Ukraina itsenäistyi sen jälkeen kun Neuvostoliito lopulta hajosi, erimielisyyksiin valtiondumassa, perustuslaillisen kriisin jälkimainingeissa.

        Itse sä olet antanut niitä ohjeita; lue sieltä ja lue täältä -> no mä hain samoista ossotteista, hieman toisenlaistakin tietoa, kun kerta lukemaan kehoitit!
        Mä kun olen perusluonteeltani utelias ja halusin tietää hiukan enemmänkin ja maaolmallahan kirjoitetaan asiasta kuin asiasta... ja eri näkökohdista, riippuen kirjoittajasta.

        Tiedätkö sä; Onko Venälä aikonut syyttää Ukrainaa 2014 syttyneestä selkkauksesta Krimillä? Kerrotaan ett sielläkin ukrainalaiset olisivat rähisseet pyssyt kourassa; ampuen viattomia venäläissotilaita! Tulivat kuitenkin järkiinsä ja antoivat vieraiden lähes rauhassa pitää satoja ukrainalaisia siellä, panttivankeina.
        Sieltä kun ei päässyt lähtemään pois; jollei ottanut Venäjän kansalaisuutta ja passia.
        Kertovat myös että Venäjän järjestämissä kansanäänestyksissä käytetiin valmiiksi täytettyjä äänestys lippuja; nimikirjoitus vaan plakattiin!
        Tollaisessa systeemissä ei kauan kulu äänten laskennassa, takuu varma tulos tiedossa!

        Hittiako sua liikuttaa mistä mä ulisen, ja siis mähän ulisen kun oon hieman miettinyt niitä asioita; kuten Hamasin aktivoitumista Gazan alueella. Minkähän takia; kuka on takapiruna ja minne USA;n huomio nyt suuntautuu Ukrainan sijasta! Mieti itrse!

        Kaasuputkien räjähtelyitä, tässä viime vuosien aikana ja ukrainalaisten aloittamasta sodasta rauhaa rakastavia venäläisiä vastaan. =))) Suomen muuttumista Venäjän vihollisvaltioksi ? Lainaten Medvedevin ja Lavrovin sanomia, sekä Maria Zaharovan; että itsensä suurryhtinas Putinin. Riittääkö, mua väsyttää jo!
        Hyvää yötä!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä naivia! Ukrainako sen sodan aloitti? Omalla maaperällään kun puolustautuivat?Hei Harmis, Ukraina on itsenäinen tasavalta, eikä Venäjän kapinallinen maakunta!
        Ukraina itsenäistyi sen jälkeen kun Neuvostoliito lopulta hajosi, erimielisyyksiin valtiondumassa, perustuslaillisen kriisin jälkimainingeissa.

        Itse sä olet antanut niitä ohjeita; lue sieltä ja lue täältä -> no mä hain samoista ossotteista, hieman toisenlaistakin tietoa, kun kerta lukemaan kehoitit!
        Mä kun olen perusluonteeltani utelias ja halusin tietää hiukan enemmänkin ja maaolmallahan kirjoitetaan asiasta kuin asiasta... ja eri näkökohdista, riippuen kirjoittajasta.

        Tiedätkö sä; Onko Venälä aikonut syyttää Ukrainaa 2014 syttyneestä selkkauksesta Krimillä? Kerrotaan ett sielläkin ukrainalaiset olisivat rähisseet pyssyt kourassa; ampuen viattomia venäläissotilaita! Tulivat kuitenkin järkiinsä ja antoivat vieraiden lähes rauhassa pitää satoja ukrainalaisia siellä, panttivankeina.
        Sieltä kun ei päässyt lähtemään pois; jollei ottanut Venäjän kansalaisuutta ja passia.
        Kertovat myös että Venäjän järjestämissä kansanäänestyksissä käytetiin valmiiksi täytettyjä äänestys lippuja; nimikirjoitus vaan plakattiin!
        Tollaisessa systeemissä ei kauan kulu äänten laskennassa, takuu varma tulos tiedossa!

        Hittiako sua liikuttaa mistä mä ulisen, ja siis mähän ulisen kun oon hieman miettinyt niitä asioita; kuten Hamasin aktivoitumista Gazan alueella. Minkähän takia; kuka on takapiruna ja minne USA;n huomio nyt suuntautuu Ukrainan sijasta! Mieti itrse!

        Kaasuputkien räjähtelyitä, tässä viime vuosien aikana ja ukrainalaisten aloittamasta sodasta rauhaa rakastavia venäläisiä vastaan. =))) Suomen muuttumista Venäjän vihollisvaltioksi ? Lainaten Medvedevin ja Lavrovin sanomia, sekä Maria Zaharovan; että itsensä suurryhtinas Putinin. Riittääkö, mua väsyttää jo!
        Hyvää yötä!
        trollikka

        Aika suurella prosentilla ne maakunnat vaan on halunneet Venäjään liiittyå, varsinkin Krimillä kun Ukraina yritti tappaa nälkään ja janoon.

        Kas kun et maidania maininnut kun cian kouluttamat aeemiehet ampui siviilejä saadakseen jenkkimielisen hallinnon.

        Ukrainalaiset räjäytti nordstreamien, toki saivat länsivalloilta apua. Kun onnistui kerran ehkä onnistuu toisenkin ja ottivat kohteeksicsuomen putken. Sitäpaitsi sillä syyttelyllä mitä täällä Venäjään kohdistettiin jo nord streameistä en ihmettelisi vaikka olisi sitten jo päättäneetkin pikku jäynän tehdä vastineeksi aiheettomasti huutelusta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suurella prosentilla ne maakunnat vaan on halunneet Venäjään liiittyå, varsinkin Krimillä kun Ukraina yritti tappaa nälkään ja janoon.

        Kas kun et maidania maininnut kun cian kouluttamat aeemiehet ampui siviilejä saadakseen jenkkimielisen hallinnon.

        Ukrainalaiset räjäytti nordstreamien, toki saivat länsivalloilta apua. Kun onnistui kerran ehkä onnistuu toisenkin ja ottivat kohteeksicsuomen putken. Sitäpaitsi sillä syyttelyllä mitä täällä Venäjään kohdistettiin jo nord streameistä en ihmettelisi vaikka olisi sitten jo päättäneetkin pikku jäynän tehdä vastineeksi aiheettomasti huutelusta.

        -harmiseikirj-

        Harmis näyttää taas oikeaa nahkaansa, huorittelet Trollikkaa!

        Laitetaan palstamuistiin. 👹

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis näyttää taas oikeaa nahkaansa, huorittelet Trollikkaa!

        Laitetaan palstamuistiin. 👹

        xLiner

        Eipä ole ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinenkään. Kaikkeen tottuu ja kun tuntee hiukan toisen ajattelukannan... Hittoako sillä on väliä; ei me olla parisuhteessa! Nykyään ainoastaan toraillaan keskenämme, koska kuulutaan kahteen eri leiriin!
        Tämä onnistuu Suomessa, meillä on vapaus mielipiteisiimme, Venäjällä se olisi uhkarohkeaa!
        Sillä ainakaan mä en ole mikään lentokykyinen varpunen, ja tykkään toistaiseksi ainakin elämästä!

        Harmikselle ja kaltaisillesi tiedoksi Suomi ei ole maakunta jonka Venäjä pystyisi itseensä liittämään. Jos jostain syystä sen pakolla saisi tehtyä; olisi se aikamoinen arviointivirhe!
        Ei olisi helppo elää kostoa hautovan suomalaisen kanssa.

        Muuten uskotko tosissasi ett ukraunalaiset räjäyttäisivät Suomen ja Viron välisiä kaasuputkea tai kaapeleita? Siinähän menisi tukipaketit; ammukset, aseet, panssariajoneuvot ja humanitäärinen apu, kuten lääke- ja sidetarpeet jäädytettäisiin.
        Ei ruokkivaa kättä ole järkevää mennä puremaan! Sen kyllä ymmärtää jokainen, joka toisen apua tarvitsee! Hyvää yötä, jokaiselle palstaa lukevalle, yhdessä ja erikseen!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole ensimmäinen kerta, ja tuskin viimeinenkään. Kaikkeen tottuu ja kun tuntee hiukan toisen ajattelukannan... Hittoako sillä on väliä; ei me olla parisuhteessa! Nykyään ainoastaan toraillaan keskenämme, koska kuulutaan kahteen eri leiriin!
        Tämä onnistuu Suomessa, meillä on vapaus mielipiteisiimme, Venäjällä se olisi uhkarohkeaa!
        Sillä ainakaan mä en ole mikään lentokykyinen varpunen, ja tykkään toistaiseksi ainakin elämästä!

        Harmikselle ja kaltaisillesi tiedoksi Suomi ei ole maakunta jonka Venäjä pystyisi itseensä liittämään. Jos jostain syystä sen pakolla saisi tehtyä; olisi se aikamoinen arviointivirhe!
        Ei olisi helppo elää kostoa hautovan suomalaisen kanssa.

        Muuten uskotko tosissasi ett ukraunalaiset räjäyttäisivät Suomen ja Viron välisiä kaasuputkea tai kaapeleita? Siinähän menisi tukipaketit; ammukset, aseet, panssariajoneuvot ja humanitäärinen apu, kuten lääke- ja sidetarpeet jäädytettäisiin.
        Ei ruokkivaa kättä ole järkevää mennä puremaan! Sen kyllä ymmärtää jokainen, joka toisen apua tarvitsee! Hyvää yötä, jokaiselle palstaa lukevalle, yhdessä ja erikseen!
        trollikka

        Robotti näytti poistaneen edellisen asiallisen vastaukseni miksi käytin röllikästä rumaa ilmaisua, iha siksi kun röllikkä itse aina aloittaa loukkaavilla putiniin liittyvillä väittämillä mitkä ei pidä paikkaansa, sitä saa mitä tilaa mukaviltakin kavereilta kun aikansä ränkättää.

        Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla? Olen sulle varmaan sata kertaa tai jos ei ihan niin paljoa niin kymmeniä kertoja toistanut että venäjällä ei ole mitään intressiä suomen valtaukseen, ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan, ainoa mikä tekee venäjälle intressin suomen kanssa sotimiseen on sinun ja kaltaistesi hinku päästä natoon ja usan käyttöön niin että voi provosoida sodan naapurimaiden välille. Puolueettoman suomen kanssa venäjällä ei ollut mitään ongelmia, ei olisi ollut jatkossakaan ja hvyistä väleistä olisi hyötyneet molemmat, sinun ja kaltaistesi vuoksi pilattiin hyvät naapuruussuhteet joita sentänä rakennettiin vuosikymmeniä. Siinähän nyt pelkäätte, liilsiin että hulluilla vain pelko lisääntyy mitä edemmäs mennään kun mielikuvitus luo vaikka mitä mielikuvia pahasta venäjstä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Robotti näytti poistaneen edellisen asiallisen vastaukseni miksi käytin röllikästä rumaa ilmaisua, iha siksi kun röllikkä itse aina aloittaa loukkaavilla putiniin liittyvillä väittämillä mitkä ei pidä paikkaansa, sitä saa mitä tilaa mukaviltakin kavereilta kun aikansä ränkättää.

        Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla? Olen sulle varmaan sata kertaa tai jos ei ihan niin paljoa niin kymmeniä kertoja toistanut että venäjällä ei ole mitään intressiä suomen valtaukseen, ei ole ollut, ei ole eikä tule olemaan, ainoa mikä tekee venäjälle intressin suomen kanssa sotimiseen on sinun ja kaltaistesi hinku päästä natoon ja usan käyttöön niin että voi provosoida sodan naapurimaiden välille. Puolueettoman suomen kanssa venäjällä ei ollut mitään ongelmia, ei olisi ollut jatkossakaan ja hvyistä väleistä olisi hyötyneet molemmat, sinun ja kaltaistesi vuoksi pilattiin hyvät naapuruussuhteet joita sentänä rakennettiin vuosikymmeniä. Siinähän nyt pelkäätte, liilsiin että hulluilla vain pelko lisääntyy mitä edemmäs mennään kun mielikuvitus luo vaikka mitä mielikuvia pahasta venäjstä.

        -harmiseikirj-

        Missä säkissä harmis sua pidetty? En usko siihen itse, vaan täys putinkätyri ja trolli. Et ole uskaltanut vastata mihinkään, mistä jäisit trollauksesta kiinni. Se kertoo jo, et systemaattista kakkaa nakkelet.

        Jos olisit millinkään vertaa Suomen puolesta, mutta kun et ole. Sun agenda on luoda epäsopua ja levittää trolliuutisia ja olla ajattelematta omilla aivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä säkissä harmis sua pidetty? En usko siihen itse, vaan täys putinkätyri ja trolli. Et ole uskaltanut vastata mihinkään, mistä jäisit trollauksesta kiinni. Se kertoo jo, et systemaattista kakkaa nakkelet.

        Jos olisit millinkään vertaa Suomen puolesta, mutta kun et ole. Sun agenda on luoda epäsopua ja levittää trolliuutisia ja olla ajattelematta omilla aivoilla.

        Heh, suomen pikkukaasuputki on niin olematon ettei putin ole siitä koskaan kuulluutkaan ja täällä vauhkoillaan täyttä häkää :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä säkissä harmis sua pidetty? En usko siihen itse, vaan täys putinkätyri ja trolli. Et ole uskaltanut vastata mihinkään, mistä jäisit trollauksesta kiinni. Se kertoo jo, et systemaattista kakkaa nakkelet.

        Jos olisit millinkään vertaa Suomen puolesta, mutta kun et ole. Sun agenda on luoda epäsopua ja levittää trolliuutisia ja olla ajattelematta omilla aivoilla.

        Tuossa linkki uutiseen:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009922554.html

        Te ihmiset ette oiken ymmärrä että Suomi viitisen miljoonan asukkaan verran on aika pieni verrattuna Venäjään, ei hirveästi kiinnosta muuten kuin siinä tapauksessa että usa alkaa touhuilemaan 1300km pitkällä rajalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä säkissä harmis sua pidetty? En usko siihen itse, vaan täys putinkätyri ja trolli. Et ole uskaltanut vastata mihinkään, mistä jäisit trollauksesta kiinni. Se kertoo jo, et systemaattista kakkaa nakkelet.

        Jos olisit millinkään vertaa Suomen puolesta, mutta kun et ole. Sun agenda on luoda epäsopua ja levittää trolliuutisia ja olla ajattelematta omilla aivoilla.

        Ja arvaa mitä harmis.. ihan pakko sanoa, mut koen sut jotenkin tosi hauraana ja herkkänä. Enemmän kuin naisena.. tämä ristiriita vaivaa minua. En voi olla edes niin ilkeä, kuin ehkä ansaitsisit. Sen takia saatan perua ilkeitä sanojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvaa mitä harmis.. ihan pakko sanoa, mut koen sut jotenkin tosi hauraana ja herkkänä. Enemmän kuin naisena.. tämä ristiriita vaivaa minua. En voi olla edes niin ilkeä, kuin ehkä ansaitsisit. Sen takia saatan perua ilkeitä sanojani.

        Jossain suhteessa voit olla oikeassakin, mutta vain jossain. Tuokin muuten varmaan sinusta oikein, laitetetaan lapset maksamaan vanhemman väen typeryydestä:

        https://yle.fi/a/74-20055052

        Nuo nyt kieltä opiskelevat lapset olisi niitä joilla olisi mahdollisuus aikanaan parantaa nykysukupolven pilaamia suhteita naapurimaahan mutta heille ei kai anneta siihen mahdollisuutta koska agenda.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain suhteessa voit olla oikeassakin, mutta vain jossain. Tuokin muuten varmaan sinusta oikein, laitetetaan lapset maksamaan vanhemman väen typeryydestä:

        https://yle.fi/a/74-20055052

        Nuo nyt kieltä opiskelevat lapset olisi niitä joilla olisi mahdollisuus aikanaan parantaa nykysukupolven pilaamia suhteita naapurimaahan mutta heille ei kai anneta siihen mahdollisuutta koska agenda.

        -harmiseikirj-

        Mieti sitä harmis ihan itseksesi. Jos putin olisi ymmärtänyt mistä kannattaa ryhtyä sotimaan ja milloin neuvotella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, suomen pikkukaasuputki on niin olematon ettei putin ole siitä koskaan kuulluutkaan ja täällä vauhkoillaan täyttä häkää :D

        -harmiseikirj-

        Kyllä se nyt niin on ettei Venäjän kauppa tule tästä paranemaan. Keksi parempi työpaikka.

        Sä jäät jännästi jumittamaan. Kaikki muutos mikä koskettaa sun pientä sisintäsi saa sut ihan suunniltasi. Joku nainen jättänyt sut 20 vuotta sitten, jumitat siinä yhä. Työt loppui Venäjälle, et pääse yli...

        Sä haet syyllistä kaikista naisista ja kaikista isänmaallisista suomalaisista. Vaikka vika tietysti löytyy vain ja ainoastaan pienestä Harmiksesta itsestään. Mutta kun ei psyyke kestä nähdä totuutta...

        Toisilla on keinot selvitä kolauksista. Näköjään joillain ei ole.

        Mielenkiintoista tuo sun aggressiivisuutesi kun joudut mielestäsi tiukille. Wuulle toivoit raiskausta, Trollikkaa huorittelet..

        Voi voi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nyt niin on ettei Venäjän kauppa tule tästä paranemaan. Keksi parempi työpaikka.

        Sä jäät jännästi jumittamaan. Kaikki muutos mikä koskettaa sun pientä sisintäsi saa sut ihan suunniltasi. Joku nainen jättänyt sut 20 vuotta sitten, jumitat siinä yhä. Työt loppui Venäjälle, et pääse yli...

        Sä haet syyllistä kaikista naisista ja kaikista isänmaallisista suomalaisista. Vaikka vika tietysti löytyy vain ja ainoastaan pienestä Harmiksesta itsestään. Mutta kun ei psyyke kestä nähdä totuutta...

        Toisilla on keinot selvitä kolauksista. Näköjään joillain ei ole.

        Mielenkiintoista tuo sun aggressiivisuutesi kun joudut mielestäsi tiukille. Wuulle toivoit raiskausta, Trollikkaa huorittelet..

        Voi voi.

        xLiner

        Isänmaallisista? tuhotaan maa taloudellisesti ja laitetaan infra p..ksi, ollaan isänmaaallisia, älä nyt viitsi naurattaa, sinäkään noin tyhmä voi olla :D

        Jaa vai jumittamaan :D minä en ole suunniltani, sinä voit jossain vaiheessa ollakin kun kylvämäsi sodan hedelmät puhkeaa kukkaan. Minä kun en juurikaan enää välitä miten käy maansa myyneille suomalaisille, petturiosalle kansasta niin tuskin kovin suunniltani olisin edes sotatilanteessa, ihan sama.

        ps. Me kansainväliset toimijat ei olla kovinkaan riippuvaisia Venäjästä tai sen tuottamista markkinoista, mutta toki ymmärrämme miten ison loven menetykset tekee näin vähäväkisen valtion kassaan kuin Suomi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, suomen pikkukaasuputki on niin olematon ettei putin ole siitä koskaan kuulluutkaan ja täällä vauhkoillaan täyttä häkää :D

        -harmiseikirj-

        Tottakai putin sanoo noin. Ihan perus syyllisen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika suurella prosentilla ne maakunnat vaan on halunneet Venäjään liiittyå, varsinkin Krimillä kun Ukraina yritti tappaa nälkään ja janoon.

        Kas kun et maidania maininnut kun cian kouluttamat aeemiehet ampui siviilejä saadakseen jenkkimielisen hallinnon.

        Ukrainalaiset räjäytti nordstreamien, toki saivat länsivalloilta apua. Kun onnistui kerran ehkä onnistuu toisenkin ja ottivat kohteeksicsuomen putken. Sitäpaitsi sillä syyttelyllä mitä täällä Venäjään kohdistettiin jo nord streameistä en ihmettelisi vaikka olisi sitten jo päättäneetkin pikku jäynän tehdä vastineeksi aiheettomasti huutelusta.

        -harmiseikirj-

        Eivät todellakaan ole halunneet liittyä, paitsi putlerin joukkojen soluttautujat, jotka väkivallalla uhmaten ihmisiä omiin tarkoituksiin pakottavat. Väkivaltaista ja täysin saastaa porukkaa.

        Joku pieni osa kansasta voi olla josta käsittämättömästä syystä Venäjän puolella. Niitä oli täälläkin ja kun Venäjälle loikkasivat Suomesta niin heti lähti nirri pois, eikä mahdollisuutta kurjistakaan oloista takaisin paluuseen.

        Olet lapsuudenikäsi aivopestyjen joukossa kadottanut totuuden asioista. Teillä ei ole edes mahdollista varmistaa mistään historiaanne, joka kaikki on valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa linkki uutiseen:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009922554.html

        Te ihmiset ette oiken ymmärrä että Suomi viitisen miljoonan asukkaan verran on aika pieni verrattuna Venäjään, ei hirveästi kiinnosta muuten kuin siinä tapauksessa että usa alkaa touhuilemaan 1300km pitkällä rajalla.

        -harmiseikirj-

        Voi tsiisus, noita sun selitvksiäsi; Viitaten Putinin lausuntoon tuosta nyt vaurioituneesta putkesta! Naurettavaa, moniko suomalainen tai euroopalaisen uskoo tuota!
        Kyllä Venäjä on takapajula, jos siellä maanjohtajakaan ei tiedä lähinaapureidensa infrastrukturisia kohteita; heikolta näyttää!

        Olisiko syytä vaihtaa johtajaa; eteenkin kun maa käy hyökkäyssotaa toita naapiriaan kohtaan! Noilla tiedoilla ja taidoilla ei pitkässä juoksussa tule pärjäämään; sillä maailma kehittyy myös muualla teknologian myötä!Muistaakseni, sielläkin jokin armeijan osasto jo nousi kapinoimaan; ylintä johtoaan vastaan. Ei mikään ihme, tuollaisessa tilanteessa; jos rivisotilaatkin ymmärtävät haasteet paremmin mitä johtajansa.

        Täysin naurettava selitys Putinilta; ettei tiennyt edes kyseisestä asiasta!
        Räjähdys satuu Itämerellä, aivan Venäjän silmien alla, lähellä Pietarin suurta satamaa.
        Eikä venäläiset ole siitä edes tienneet??? Miten se on mahdollista??? Norja sekä Suomi rekisteröivät tapauksen, jonkinlaisena räjähdyksenä sunnuntai yönä, yhden jälkeen!

        Jos tällain yritetään puuttua Suomen energiapoliittiseen tilanteeseen, niin ei se onnistunut; kuin tekemään mittavan hintaista korjaustyötä-> siis jos siihen edes ryhdytään. Teknologia kun kehittyy ja maakaasusta emme ole onneksi riippuvaisia!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain suhteessa voit olla oikeassakin, mutta vain jossain. Tuokin muuten varmaan sinusta oikein, laitetetaan lapset maksamaan vanhemman väen typeryydestä:

        https://yle.fi/a/74-20055052

        Nuo nyt kieltä opiskelevat lapset olisi niitä joilla olisi mahdollisuus aikanaan parantaa nykysukupolven pilaamia suhteita naapurimaahan mutta heille ei kai anneta siihen mahdollisuutta koska agenda.

        -harmiseikirj-

        Tuo pitää paikkaansa, tunteet tosiaan kuumenivat! Tuo on täysin poliittinen teko; ja tulee kostautumaan tulevaisuudessa. Tuskin venäjänkieli maailmasta häviää, sitä tullaan tarvotsemaan tulevaisuudessakin. Silloin olisi hyvä suomalaisilla olla myös täysin suomalaiset tulkit, ihan meidän omien etujemme vuoksikin.

        Onhan meitä suomalaisia jotka auttavasti osaamme kieltä, mutt ihan suoranaiseen bisnes puolen tulkkaukseen; en ainaakaan mä lähtisi! Siinä kun pitää tietää pirusti nippelitietoa ja sanojen erimerkityksiä. Muuten saattaa tulla isot taloudelliset tappiot, jos ei tiedä tarkkaalleen mistä on sovittu ja mitä tuli allekirjoitettua!

        Ei muuten ole kyse ihan lapsistakaan, vaan myös nuorista jotka ovat pitkällä jo venäjänkielen opiskelussaan. Ainakin heidän opintonsa olisi saatava kunnialla loppuun asti. Jos uusien oppilaiden opettaminen lopetetaan muutamaksi vuodeksi, ei vahinko olisi niin suuri kuin nyt jotkut kaavailevat.

        Venäljänkieltä ja venäläisten polituukkaa ei pidä sotkea toisiinsa. Tekihän Saksakin toisessa maailmansodassa hirmutekoja, jotka tuomitaan yleismaailmallisesti!
        Saksankieli ei kuitenkaan koskaan joutunut pannaan; sitä puhutaan muuallakin kuin Saksassa, ainakin Itävallassa ja Sveitsissä on monen äidinkieli saksnkieli.
        trollikka


    • Anonyymi

      Minä en lähde rintamalle. Nato sotikoot puolestani. Minulla on parempaa tekemistä nimittäin pelaan pleikkaria.

    • Anonyymi

      Baltia on saarrettu ja kylymää luvassa talveksi.🙄

    • Tässä mihinkään sotaan jouduta vaikka venäjä tänkin perseilyn takaa tulee paljastuun niin kuin muidenkin mutta se on vaan enemmänkin omalle kansalle uskottelua omasta mahtavuudesta ja kaikkivoipaisuudesta kuin mitään muuta. Ja syy tehdä tuollaista on vain se että pystyvät asiaa hyödyntämään omassa propaganda sonnassaan. Reagoitiin asiaan sitten miten tahansa voi sitä omassa propagandassa jotenkin hyödyntää vääristelemällä asioita normaaliin tapaan ja valehtelemalla niin kuin ovat tehneet joka ikisessä asiassa tähänkin asti.😄.

    • Anonyymi

      Uutisia,

      Norjalaiset tutkijat ovat havainneet "todennäköisen räjähdyksen" Itämerellä vuotoyönä, kertoo norjalainen VG ja tutkimuslaitos Norsar.

      Tutkimuslaitos Norsar vahvistaa VG:lle, että se on rekisteröinyt tapauksen. Todennäköinen räjähdys Suomen Itämeren rannikolla havaittiin kello 1.20 Suomen aikaa 8. lokakuuta 2023.

      Olemme rekisteröineet, että siellä on ollut pientä järistystä maassa, sanoo varatoimitusjohtaja Arve Mjelva VG:lle.

      Järistyksen havaitsi Suomessa sijaitseva seisminen asema kertovat VG ja Norsar.

      Norsarin mukaan "laskelmat osoittavat, että signaali on peräisin lounaasta ja sijaitsee noin 20 kilometriä Viron Paldiskista pohjoiseen."

      Toinen teoria tulee Virosta jossa virolaiskomentaja paljastaa putkea olevan ikään kuin vedetyn ja se olisi tehnyt putken betoniin halkeaman toiselle kyljelle. Tuossa tapauksessa putkeen olisi tarttunut iso ankkuri.

      Kaksi teoriaan samaan aikaan liikkeellä, Norjasta ja Virosta.
      Molemmat tuskin ovat mahdollisia samaan aikaan, jompikumpi uutisointi olisi väärä.

      Yhdistettynä, jonkin suuren laivan suuri ankkuri on vetänyt putkea ja siihen on tullut halkeama. Halkeama on aiheuttanut äänen joka olisi tuo "räjähdys".

      Ulkopoliittisen instituutin tutkija kertoi tuon takana olevan varmuudella Venäjän, syytteli kymmenen kertaa. Ikävä olisi hänen kannaltaan jos syyllinen ei olisi Venäjä. Saisi potkut työstään?

      AV

      • Anonyymi

        Helppoa on tarkastaa mikä laiva on ollut vuotokohdassa 8. lokakuuta 2023 kello 1.20 Suomen aikaa? Tuohon ei varmasti kauaa mene?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa on tarkastaa mikä laiva on ollut vuotokohdassa 8. lokakuuta 2023 kello 1.20 Suomen aikaa? Tuohon ei varmasti kauaa mene?

        AV

        Ja sinä olet palstan ainut, joka ei ole sitä tarkastellut? Tosi noloa AV, tosi noloa.


    • Anonyymi

      Soitin pääesikuntaan ja ilmoitin etten ehdi rintamalle kun on niin paljon kaikenlaista muuta rojektia. Laituri pitää nostaa maalle ja fillariin vaihtaa takakumi jne... Sain vapautuksen :)

    • Jaha. Sisäpiiriläinen ei enää yritäkään vierittää syytä putken rikkoutumisesta muiden niskoille kuin venäjän.

      Hän kuitenkin yrittää jotenkin kertoa, että Suomi ja Viro ansaitsi ilkivallan, kun eivät halunneet suostua uuteen Molotov-Ribbentrop sopimukseen.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Ihan mielenkiintoiben juttu, mutta tuskin sotaa sentään aloittaa.
      Kahdestakaan syystä:

      1. Venäjän joukot on sidottu Ukrainaan, ilmsn täyttä liikekannallepanoa, mikä saattaisi olla farssi...

      2. Vaikka Venäjä olisi terrorisoinut putkea, siitä laitettaisiin vain ukaasi.

      Itse uskon, että kyse on normaalista Venäläisestä hämmentämisestä.. Heillä ei ole resursseja kummasempaan. Huutelua ja tihutöitä. Normaalia terroristiselle maanjohdolle.

      • Anonyymi

        Pieni joukko on helppo irrottaa omaan terroristiseen operaatioon. Ei se silti ole riskitöntä. Kiinnijääminen saattaa olla kohtalokasta monelle muulle asialle.


    • Anonyymi

      Viisi laivaa seilannut välillä ollen pysähdyksissä ankkuroituna putken luon. Yksi niistä on venäläinen alus. Todennäköisesti yhden laivan ankkuri on repäissyt putkea myrskyisellä merellä.
      Mihin NATO :a tarvitaan?

    • Anonyymi

      Olisi terveellistä. Ihmiset saataaisiin jälleen tehdasasetuksille. Nykymeno täysin onnetonta, trollien ja muiden pintaliitäjien hallitsemaa typerää menoa. Ei enää mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Draiverit on kuin kujanjuoksu seuraavaan versioon. Loputonta kilpajuoksua ajassa ja alustalla.


    • Anonyymi

      Suomen media syyttää koko ajan ja kaikesta venäjää ja itse kuitenkin itse haastaa riitaa, näykkii ja pistelee. Toistetaanko vanhat hölmöydet hitlerin saksan kanssa ja annetaan nyt usalle/natolle lappi? - Sota olisi kauhea asia. Halutaanko pää lyödä taas karjalan mäntyy?

      • Anonyymi

        Sekopäiseksi ihmiset ovat tulleet. Unohdetaan oikeusvaltion pääperiaatteet ja pilarit.
        Syytön kunnes toisin todistetaan on oikeuskäytäntönä siviilielämässä kansalaisten keskuudessa ja etenkin sen tulisi olla sitä kansainvälisissä suhteissa.

        Kiima Suomessa on yltynyt oli Trumpin lausuntojen, niitä järkevät häpeävät.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäiseksi ihmiset ovat tulleet. Unohdetaan oikeusvaltion pääperiaatteet ja pilarit.
        Syytön kunnes toisin todistetaan on oikeuskäytäntönä siviilielämässä kansalaisten keskuudessa ja etenkin sen tulisi olla sitä kansainvälisissä suhteissa.

        Kiima Suomessa on yltynyt oli Trumpin lausuntojen, niitä järkevät häpeävät.

        AV

        Niin et Harmiksella on taas vapaa päivä, ettei joudu tullanuottasille mun kannssani!
        AV taas ystävällisesti tuuraa, hiukan korrektimmin lausunnoin.
        Tarkoittaen tismalleen samaa; mitä Harmis jo möläytti!
        Illanjatkoja tapelkaa sovinnossa, mä en tänään enää jaksa!

        Suurin kiukku tuli jo purettua kaupungilla asioidessani, kun puhelimesta kuului vain pahoittelua; "Kaikki asiakasneuvojamme ovat nyt kiireisiä. Linjoilla on nyt ruuhkaa," ja musiikki soi ja soi!
        Illan jatkoja sinne, mulla on kotityöt pahasti kesken!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin et Harmiksella on taas vapaa päivä, ettei joudu tullanuottasille mun kannssani!
        AV taas ystävällisesti tuuraa, hiukan korrektimmin lausunnoin.
        Tarkoittaen tismalleen samaa; mitä Harmis jo möläytti!
        Illanjatkoja tapelkaa sovinnossa, mä en tänään enää jaksa!

        Suurin kiukku tuli jo purettua kaupungilla asioidessani, kun puhelimesta kuului vain pahoittelua; "Kaikki asiakasneuvojamme ovat nyt kiireisiä. Linjoilla on nyt ruuhkaa," ja musiikki soi ja soi!
        Illan jatkoja sinne, mulla on kotityöt pahasti kesken!
        trollikka

        Mikäs tuossa kirjoituksessani on nyt väärin?
        Oikeusvaltion periaate kun on, syytön kunnes toisin todistetaan?
        Olisihan se älytöntä, jos sellaisen takia mikä ei olisi totta, alkaisi esimerkiksi sota.
        Silloinhan syyttelijä aloittaisi sodan, jopa syyttä?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa kirjoituksessani on nyt väärin?
        Oikeusvaltion periaate kun on, syytön kunnes toisin todistetaan?
        Olisihan se älytöntä, jos sellaisen takia mikä ei olisi totta, alkaisi esimerkiksi sota.
        Silloinhan syyttelijä aloittaisi sodan, jopa syyttä?

        AV

        Mielenkiintoista AV, mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista AV, mielenkiintoista.

        Kohtuullista kai olisi esittää nyt todisteet, kun on viikko syytelty ulkoministeriön johtavan virkamiehenkin toimesta?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuullista kai olisi esittää nyt todisteet, kun on viikko syytelty ulkoministeriön johtavan virkamiehenkin toimesta?

        AV

        Nyt sinä erehdyit focuksesta AV, kuinka saadaan, jätetään se arvailujesi varaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sinä erehdyit focuksesta AV, kuinka saadaan, jätetään se arvailujesi varaan

        Varmasti pitävät todisteet jo löytyvät, jos ulkoministeriö syyttelee?
        En usko että kysymys olisi todisteiden saamisesta, koska niitä ei silloin vielä olisi.
        Pihtaavat todisteiden julkistamista, mistä syystä?


    • Anonyymi

      Tämä on nimenomaan meidän sinkkujen ongelma. :D

      • Anonyymi

        Kuka edes välittää, mutta kun ei ole muutakaan kiinnostavaa.


    • Anonyymi

      Pientä ovat tuollaiset putkiongelmat maailmalla olevien ongelmien rinnalla.
      Putki poikki vs 2 miljoonan ihmiset kohtalo.

      Hamas saa kohta sitä mitä on pyytänytkin.

      Israelin armeijalla on 1500 kappaletta 120 mm tykillä varustettua panssarivaunua. Lisäksi 250 kappaletta 155 millimetrin telatykkejä.
      250 hävittäjäkonetta täsmäpommeineen.
      Ne tukevat lähes 400 000 sotilaan vahvuista armeijaa.

      Siivouskohde Gaza on kahden Helsingin kokoinen. Tuolla Israelin kalustolla ei alueesta taida jäädä muuta jäljelle kuin hiekan ja betonin siruja.

      Tänään kai alkaa rytistä maajoukkojen toimesta.
      Israelissa on myös naisille pakollinen armeija, onko ainut maa maailmassa jossa tässä asiassa on kristillinen tasa-arvo?

      AV

      • Anonyymi

        Israelhan ei ole kristitinuskoinen valtio.

        Lisätiedoksesi, että kristillinen tasa-arvo kristinuskossa ei koske naissukupuolta. Tosiasiasssa kristinusko on hyvin eriarvoistava uskonto, vaikka sanassa ehkä muuta ohjeistetaan. Tai, sitä voi lukea kuin piru, kaikelle perseilylle löytyy puolustelu Raamatusta.

        Tasa-arvo johtuu pelkästään maallistumisesta.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelhan ei ole kristitinuskoinen valtio.

        Lisätiedoksesi, että kristillinen tasa-arvo kristinuskossa ei koske naissukupuolta. Tosiasiasssa kristinusko on hyvin eriarvoistava uskonto, vaikka sanassa ehkä muuta ohjeistetaan. Tai, sitä voi lukea kuin piru, kaikelle perseilylle löytyy puolustelu Raamatusta.

        Tasa-arvo johtuu pelkästään maallistumisesta.

        xLiner

        Juutalaisuus perustuu käsitykseen Jumalan ja juutalaisten välisestä liitosta.
        Onko tuo Jumala sama mitä meillä, vai joku toinen? Jos se olisi sama, tuo kahden välinen liitto ajattelu olisi kyllä huuhaata.

        AV


      • Anonyymi

        Kun israel suorittaa etnisen puhdistuksen ja kansanmurhan lopuukohan sitten itku liki sadan vuoden takaisista mitä nuo nykypäivän na.it on itse joutuneet kokemaan aikoinaan?

        Tuokin muuten huvittava kun ukrainan puolustelijat hokee sitä että paha venäjä tunkeutui ja sitä ja tätä yää niin kun niiden liittolainen israel pistää päreiksi siviilien asumisia ja jonkun miljoona siviiliä surmaa se ei tunnu missään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisuus perustuu käsitykseen Jumalan ja juutalaisten välisestä liitosta.
        Onko tuo Jumala sama mitä meillä, vai joku toinen? Jos se olisi sama, tuo kahden välinen liitto ajattelu olisi kyllä huuhaata.

        AV

        Sä lähdet nyt siitä oletuksesta että jokainen eri uskontokuntaa edustava uskoo samalla tavalla.

        Se ei ole totuudenmukainen lähtökohta.

        Ja mitä siitä jos olisikin toisin. Miten se edes liittyy tähän aiheeseen? Täytät vain kirjoituskenttää lätinällä?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä lähdet nyt siitä oletuksesta että jokainen eri uskontokuntaa edustava uskoo samalla tavalla.

        Se ei ole totuudenmukainen lähtökohta.

        Ja mitä siitä jos olisikin toisin. Miten se edes liittyy tähän aiheeseen? Täytät vain kirjoituskenttää lätinällä?

        xLiner

        "Sä lähdet nyt siitä oletuksesta että jokainen eri uskontokuntaa edustava uskoo samalla tavalla."

        * ..jokainen omaa uskontokuntaansa edustava uskoo samalla tavalla.

        Virhe kirjoituksessa.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun israel suorittaa etnisen puhdistuksen ja kansanmurhan lopuukohan sitten itku liki sadan vuoden takaisista mitä nuo nykypäivän na.it on itse joutuneet kokemaan aikoinaan?

        Tuokin muuten huvittava kun ukrainan puolustelijat hokee sitä että paha venäjä tunkeutui ja sitä ja tätä yää niin kun niiden liittolainen israel pistää päreiksi siviilien asumisia ja jonkun miljoona siviiliä surmaa se ei tunnu missään.

        -harmiseikirj-

        Kuule Harmis; tämä `horo´ on yhä sitä mieltä, ett YK:n kansainvälisten turvajoukkojen olisi syytä puuttua tähän konfliktiin; ettei enää mitään pahempaa pääse tapahtumaan!
        Onhan Gazassa muitakin ihmisiä kuin Hamasin terroristejä, taatusti lapset ainakin ovat syyttömiä näihin tapahtumiin. Hamas tämän tällä kertaa aloitti; teurastuksellaan!
        Mitä enemmän järjetöntä tappamista; kaunantunne vain kasvaa. henkiin jääneiden kohdalla koston kierteeksi! Oo mitä mitä oot, mun mielipide yksinkertaisesti on tämä!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Harmis; tämä `horo´ on yhä sitä mieltä, ett YK:n kansainvälisten turvajoukkojen olisi syytä puuttua tähän konfliktiin; ettei enää mitään pahempaa pääse tapahtumaan!
        Onhan Gazassa muitakin ihmisiä kuin Hamasin terroristejä, taatusti lapset ainakin ovat syyttömiä näihin tapahtumiin. Hamas tämän tällä kertaa aloitti; teurastuksellaan!
        Mitä enemmän järjetöntä tappamista; kaunantunne vain kasvaa. henkiin jääneiden kohdalla koston kierteeksi! Oo mitä mitä oot, mun mielipide yksinkertaisesti on tämä!
        trollikka

        "Mitä enemmän järjetöntä tappamista; kaunantunne vain kasvaa. henkiin jääneiden kohdalla koston kierteeksi! "

        Tämä luonnehdinta käy kai jokaiseen sotaan?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä enemmän järjetöntä tappamista; kaunantunne vain kasvaa. henkiin jääneiden kohdalla koston kierteeksi! "

        Tämä luonnehdinta käy kai jokaiseen sotaan?

        AV

        Miten reagoisit jos Hamas olisi iskenyt nuorten juhlijoiden keskelle reiveihin, jossa tyttäresi mennyt juhlimaan ystäviensä kanssa?

        Tuntuisiko siltä, että kostonkierre katkaistaan tähän asiaan ja tyttäresi oli riittävä uhraus sille?


    • Anonyymi

      Sauli, Sauli... Paskan puhuja se on. Ennen Suomessa otetiin kansalaisten mielipiteet huomioon. Suomelle ihan oikein jos pommit alkaa paukkuu. Demokratia oli joskus kun oli presidentti Suomessa.

    • Anonyymi

      Elämän tarkoitus on sotia ja miehen elämän tehtävä on kuolla saappaat jalassa ensin tapettuaan vähintään 10 vihollista!
      Eipähän tartte maata letkujen jatkeena missään hoitokodissa.

    • Anonyymi

      4. Mooseksen kirja 24


      1 Kun Bileam näki, että Israelin siunaaminen oli Herralle otollista, ei hän enää mennyt niinkuin aina ennen ennusmerkkejä etsimään, vaan käänsi kasvonsa erämaahan.

      2 Ja kun Bileam nosti silmänsä ja näki Israelin leiriytyneenä heimokunnittain, niin Jumalan Henki tuli häneen.

      3 Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu.

      4 Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan.

      5 Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel!

      6 Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä!

      7 Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta.

      8 Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa.

      9 Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona-kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"

      10 Silloin Baalak vihastui Bileamiin ja löi kätensä yhteen. Ja Baalak sanoi Bileamille: "Minä kutsuin sinut vihollisiani kiroamaan, ja nyt sinä olet siunannut heidät jo kolme kertaa.

      11 Mene tiehesi! Minä aioin sinua runsaasti palkita, mutta katso, Herra on sinulta palkan kieltänyt."

      12 Bileam vastasi Baalakille: "Enkö minä jo sanonut sinun sanansaattajillesi, jotka lähetit luokseni:

      13 'Vaikka Baalak antaisi minulle talonsa täyden hopeata ja kultaa, en sittenkään voisi rikkoa Herran käskyä, en tehdä mitään oman mieleni mukaan, en hyvää, en pahaa'. Minkä Herra puhuu, sen minäkin puhun.

      14 Ja nyt minä lähden kansani tykö, mutta sitä ennen minä ilmoitan sinulle, mitä tämä kansa on tekevä sinun kansallesi aikojen lopulla."

      15 Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Näin puhuu Bileam, Beorin poika, näin puhuu mies, jonka silmä on avattu.

      16 Näin puhuu hän, joka kuulee Jumalan puheen ja saa tietonsa Korkeimmalta, joka näkee Kaikkivaltiaan näkyjä, joka lankeaa loveen ja jonka silmät avataan:

      17 Minä näen hänet, en kuitenkaan nyt, minä katselen häntä, en kuitenkaan läheltä. Tähti nousee Jaakobista, ja valtikka kohoaa Israelista. Se ruhjoo Mooabilta ohimot, päälaen kaikilta Seetin pojilta.

      18 Ja Edomista tulee alusmaa, Seir joutuu vihollistensa omaksi; mutta Israel tekee väkeviä tekoja.

      19 Ja Jaakobista tulee valtias, hän hävittää kaupungeista niihin pelastuneet."

      20 Ja kun hän näki Amalekin, niin hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Kansakunnista ensimmäinen on Amalek, mutta sen loppu on perikato".

      21 Ja kun hän näki keeniläiset, niin hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Järkkymätön on sinun asumuksesi, ja kalliolle on pesäsi pantu.

      22 Mutta sittenkin Kain hävitetään: ei aikaakaan, niin Assur vie sinut vangiksi."

      23 Ja hän puhkesi lausumaan ja sanoi: "Voi! Kuka jää enää elämään, kun Jumala tämän tekee!

      24 Laivoja saapuu kittiläisten suunnalta, ja ne kurittavat Assurin ja kurittavat Eeberin. Hänkin on perikadon oma."

      25 Senjälkeen Bileam nousi, lähti matkaan ja palasi kotiinsa; ja myöskin Baalak lähti tiehensä.

    • Anonyymi

      Lespojen ja homojen Isänmaa Suomi Fintlant go kansa go go

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe