Mukavaa uutta viikkoa

Anonyymi-ap

Kaverille. Kohta onkin jo keskiviikko.

66

658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin myös et juttelisitko mulle enää jos en oiskaa sun mielestä komea ja jotenkin täydellinen? Koska enhän mä mikään täydellinen ihminen ole mitenkään.

      • Anonyymi

        ei kukaan ole täydellinen ihminen. on epäsopivia, sopivia ja oikeita. ei kai kenellekään mikään ulkonäkö tms vaikuta jutteluun?


      • Anonyymi

        Vihjaatko tuolla jotain tai onko kaikki mitä olet kertonut totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjaatko tuolla jotain tai onko kaikki mitä olet kertonut totta?

        Em vihjaa yhtään mitään. Kysyin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Em vihjaa yhtään mitään. Kysyin vaan.

        Onko ne sitten totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne sitten totta?

        On. Mitä ihmettä sä kyselet tollasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Mitä ihmettä sä kyselet tollasta?

        En tiedä. Olen vain sellainen. Ja juttelisin silti. Ei täällä palstalla oikein voi nähdä ketään mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Olen vain sellainen. Ja juttelisin silti. Ei täällä palstalla oikein voi nähdä ketään mutta kuitenkin.

        No ei voikaan, mutta kysyinpähän vaan mielenkiinnosta. Tulipa vähän ikävä olo kun et uskokaan mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voikaan, mutta kysyinpähän vaan mielenkiinnosta. Tulipa vähän ikävä olo kun et uskokaan mua.

        Tuli vain jotkut vanhat asiat pintaan kun en usko oikein ketään. Ei se ole sinun vikasi että minulla on sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vain jotkut vanhat asiat pintaan kun en usko oikein ketään. Ei se ole sinun vikasi että minulla on sellaista.

        Olen vain tämmöinen idiootti. Ei tarvitse välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain tämmöinen idiootti. Ei tarvitse välittää.

        Ja outokin. Ehkä enimmäkseen se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kukaan ole täydellinen ihminen. on epäsopivia, sopivia ja oikeita. ei kai kenellekään mikään ulkonäkö tms vaikuta jutteluun?

        Se on totta ettei täydellistä ihmistä ole olemassa, eikä ulkonäkö tms vaikuta jutteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja outokin. Ehkä enimmäkseen se.

        Ole oma itsesi se on paras tapa olla. Outous ei ole ongelma todellakaan, on hyvä että on erilaisia persoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole oma itsesi se on paras tapa olla. Outous ei ole ongelma todellakaan, on hyvä että on erilaisia persoonia.

        Niin kai. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain tämmöinen idiootti. Ei tarvitse välittää.

        Älä itseäsi idiootiksi sano. Harmitti vain kun ajattelit et valehtelisin. Toi toinen kommentti ei multa. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itseäsi idiootiksi sano. Harmitti vain kun ajattelit et valehtelisin. Toi toinen kommentti ei multa. Öitä.

        Minulla on omat asiani miksi ajattelen. Ei ole henkilökohtaista se kun ajattelen kaikista samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itseäsi idiootiksi sano. Harmitti vain kun ajattelit et valehtelisin. Toi toinen kommentti ei multa. Öitä.

        Kivaa keskiviikkoa muuten sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa keskiviikkoa muuten sinne.

        Torstaita sinne. Miten menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstaita sinne. Miten menee?

        En tiedä miksi mutta pyörähdit tänään ajatuksissa joskus aamupäivän aikana. Mietin ajattelitko silloin minua tai mitä minulle kuuluisi. Muuten ihan hyvää kuuluu. Entä sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi mutta pyörähdit tänään ajatuksissa joskus aamupäivän aikana. Mietin ajattelitko silloin minua tai mitä minulle kuuluisi. Muuten ihan hyvää kuuluu. Entä sinne?

        Muuten kuuluu siis hyvä se et olin mielessä oli huonoa? 🙂 ihan perusmeno ei mitään kummempaa kuulu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kuuluu siis hyvä se et olin mielessä oli huonoa? 🙂 ihan perusmeno ei mitään kummempaa kuulu mulle.

        Ei eii. Ei ollut se huono. Totesin vain tuohon kysymykseen vastauksen. Olinko mielessä joskus silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei eii. Ei ollut se huono. Totesin vain tuohon kysymykseen vastauksen. Olinko mielessä joskus silloin?

        Jossain kohtaa päivää kyllä en muista tarkkaan kun monenlaista ohjelmaa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain kohtaa päivää kyllä en muista tarkkaan kun monenlaista ohjelmaa ollut.

        Kun minulla oli keskellä päivää tuli vain ihan tyhjästä se ajatus kun mietin. Se jostain syystä veti kaiken muun ajatuksen pois ja tuli se tunne että minua ajatellaan. Mitä kaikkea ohjelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain kohtaa päivää kyllä en muista tarkkaan kun monenlaista ohjelmaa ollut.

        Mietin vain onko se mahdollista että se ajatus voi tulla niin kaukaa ja eri elämästä ikään kuin. Ja miten se on edes mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain onko se mahdollista että se ajatus voi tulla niin kaukaa ja eri elämästä ikään kuin. Ja miten se on edes mahdollista.

        Se tunne oli siis enemmän hyväntuulinen ja kannustava antoi energiaa ei se minun päivääni mitenkään pilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minulla oli keskellä päivää tuli vain ihan tyhjästä se ajatus kun mietin. Se jostain syystä veti kaiken muun ajatuksen pois ja tuli se tunne että minua ajatellaan. Mitä kaikkea ohjelmaa?

        Kaikenlaista kaupoissa ravaamista kun etsinyt tientynlaista kattohuopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain onko se mahdollista että se ajatus voi tulla niin kaukaa ja eri elämästä ikään kuin. Ja miten se on edes mahdollista.

        Vähän vaikea kysymys 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista kaupoissa ravaamista kun etsinyt tientynlaista kattohuopaa.

        Jospa löytyisi sopiva sitten siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea kysymys 🙂

        Miten sen itse koet? Tai oliko se vain ohimenevä ajatus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista kaupoissa ravaamista kun etsinyt tientynlaista kattohuopaa.

        Etkö kysy naiselta mitä se haluaa? Jos se kuitenkin asuu siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kysy naiselta mitä se haluaa? Jos se kuitenkin asuu siellä.

        Siis mihin liittyen? Mistä ajattelit etten kysyisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen itse koet? Tai oliko se vain ohimenevä ajatus?

        En ehkä usko että olisi mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mihin liittyen? Mistä ajattelit etten kysyisi?

        Kysyin kun en tiedä oletko kysynyt vai et. Tuosta kattohuovasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ehkä usko että olisi mahdollista

        Aivan ei kai se sitten ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin kun en tiedä oletko kysynyt vai et. Tuosta kattohuovasta.

        No miten se häneen liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ei kai se sitten ole mahdollista.

        Suutuitkl kun en niin ajattele?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten se häneen liittyy?

        Kun te asutte yhdessä ja samassa talossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutuitkl kun en niin ajattele?

        En ole suuttunut. Totesin vain tuossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun te asutte yhdessä ja samassa talossa?

        Niin kyllä, mutta ei mun tarvitse kysyä jos etsin puukatoksen katolle sateen pitävää palahuopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä, mutta ei mun tarvitse kysyä jos etsin puukatoksen katolle sateen pitävää palahuopaa.

        Sitten ei tarvitse. Kysyin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei tarvitse. Kysyin vaan.

        Tietysti kysyn mitä hän haluaa vaikka jos ruokakauppaan menen. Yleensä käydäänkin sellaisissa yhdessä mutta eihän rakenteluihin puutu enkä mä puutu pahemmin vaikka sisustusjuttuihin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kysyn mitä hän haluaa vaikka jos ruokakauppaan menen. Yleensä käydäänkin sellaisissa yhdessä mutta eihän rakenteluihin puutu enkä mä puutu pahemmin vaikka sisustusjuttuihin :D

        Aivan niin. Kun enhän minä tuollaista voikaan tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin. Kun enhän minä tuollaista voikaan tietää.

        Et voikaan, ihmettelin vaan miksi ajattelit etten kysyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voikaan, ihmettelin vaan miksi ajattelit etten kysyisi.

        Minä ajattelin koko ajan että olisit kysynyt. Kun taas itse rupesit sanomaan ettet kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelin koko ajan että olisit kysynyt. Kun taas itse rupesit sanomaan ettet kysy.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        En olisi sanonut koko asiasta jos en ajattelisi että olisitko kysynyt siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olisi sanonut koko asiasta jos en ajattelisi että olisitko kysynyt siltä.

        Joo :D ymmärsin vain väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ymmärsin vain väärin

        Niin näköjään ymmärsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään ymmärsit.

        Aina ei voi ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei voi ymmärtää

        Väkisinkin tulee väärin ymmärryksiä mut anteeksi nyt kun en heti ymmärtänyt. Ja öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkisinkin tulee väärin ymmärryksiä mut anteeksi nyt kun en heti ymmärtänyt. Ja öitä.

        Näyttää olevan jos tulkitsee kaiken sanomani jotenkin kyseenalaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan jos tulkitsee kaiken sanomani jotenkin kyseenalaisesti.

        Sitten onkin parempi varmaan etten juttele enää. Itse ensin epäilit valehtelenko kaiken niin eipä tämä mukavalta tunnu. Mitäs mä saan tälläsestä juttelusta missä saan varoa sanomisiani tai uskalla sanoa mitä ajattelen? Vietäpä kiva viikonloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten onkin parempi varmaan etten juttele enää. Itse ensin epäilit valehtelenko kaiken niin eipä tämä mukavalta tunnu. Mitäs mä saan tälläsestä juttelusta missä saan varoa sanomisiani tai uskalla sanoa mitä ajattelen? Vietäpä kiva viikonloppu.

        Tuota olet varmasti koko ajan oottanutkin tuosta viestittely innokkuudesta päätellen. Syytä päästä pois omaan niin hyvään elämääsi. Kerroin jo oman syyni miksi niin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olet varmasti koko ajan oottanutkin tuosta viestittely innokkuudesta päätellen. Syytä päästä pois omaan niin hyvään elämääsi. Kerroin jo oman syyni miksi niin ajattelen.

        Tiedät ettei se ole noin. Miksi oot tollasella tuulella? En mä mitenkään pahalla eilen kysynyt sitä asiaa. Taas sitä paitsi puhut mun muka täydellisestä elämästä vaikkei se sellasta ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ettei se ole noin. Miksi oot tollasella tuulella? En mä mitenkään pahalla eilen kysynyt sitä asiaa. Taas sitä paitsi puhut mun muka täydellisestä elämästä vaikkei se sellasta ole!

        Miksi sinä sanot yhtäkkiä tuollaista ettet usko minun sanomista kun sanoin että sille on syy miksi en olisi uskonut? Tai miksi kyseenalaistat minun kysymystä kun kysyin vain tuosta aiemmin kysyitkö siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ettei se ole noin. Miksi oot tollasella tuulella? En mä mitenkään pahalla eilen kysynyt sitä asiaa. Taas sitä paitsi puhut mun muka täydellisestä elämästä vaikkei se sellasta ole!

        Tiedän ettei ole. Pahoittelen. On vain olo että sinulla on kiire pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ettei se ole noin. Miksi oot tollasella tuulella? En mä mitenkään pahalla eilen kysynyt sitä asiaa. Taas sitä paitsi puhut mun muka täydellisestä elämästä vaikkei se sellasta ole!

        Ja oletko ajatellut sitä että minun silmään sinun elämä voisi näyttää hyvältä? Ei välttämättä täydelliseltä mutta sellaiselta että ei se mikään huonokaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ettei se ole noin. Miksi oot tollasella tuulella? En mä mitenkään pahalla eilen kysynyt sitä asiaa. Taas sitä paitsi puhut mun muka täydellisestä elämästä vaikkei se sellasta ole!

        Kivaa viikonloppua meille mielenpahoittajille.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180483863

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kaveri zone! Parhautta! Jippii!

      • Anonyymi

        Kaveriseksiä, mikäs vika siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveriseksiä, mikäs vika siinä on?

        Kaveriseksi sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveriseksi sairasta.

        Kaverit eivät todellakaan harrasta seksiä, sellainen ei kuulu kaveruuteen koskaan!


    • Anonyymi

      No niinpäs onkin.

    • Anonyymi

      Kilautatko Kaverille? Niin ne viikot vilahtelee ja kohta on Joulu!

    • Anonyymi

      En halua olla kenenkään kaveri. Haluan ikäiseni kumppanin ja hän on myös ystäväni. Pelkällä kaverilla en tee mitään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe