Mies pani heti eron jälkeen toista

Anonyymi-ap

Kyllästyin avomieheni alkoholinkäyttöön ja laitoin 1,5 vuotisen suhteen poikki, vaikka häntä vielä rakastinkin ja tiesin hänen rakastavan minua. Hän ei meinannut uskoa eroa ja vannoi rakkauttaan. Sitten kun vakuutin, että se oli siinä, hän uskoi - ja uhkasi muutama tunti myöhemmin (ilmeisesti kännissä) menevönsö panemaan ex-hoitoaan.

Palasimme viikon päästä yhteen ja hän vakuutti, että ei ollut toteuttanut uhkaustaan. Nyt hän kertoi, että kyllä, hän oli mennyt tuolloin ex-hoitonsa luokse yöksi ja he olivat harrastaneet seksiä.

Teknisesti olimme eronneet, mutta miten mies pystyi tuohon, jos oli muutama tunti aiemmin vannonut rakkauttaan? Se oli kuulemma seksiä naisen kanssa, jonka kanssa he ovat panneet teinistä lähtien, eivöt ole olleet parisuhteessa eikä pano merkinnyt mitään.

En tiedä, miten pääsen tästä yli vai pääsenkö. En epäile miehen rakkautta, mutta en tajua, miten hän pystyi siihen vain muutama tunti eron jälkeen. Onko tyyppi jotenkin mielenvikainen? Hän ei itsekään osaa selittää, miksi teki niin. Uhkaus oli jo kosto itsessään, miksi tehdä se? Helpottavatko sydänsurut ex-hoitoa panemalla?

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joitakin naisia taitaa ja myös miehiä helpottaa tuskin rakastaa jos toimii kuvailemallasi tavalla

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­y­­­m­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18049010H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No ... hänhän ei tehnyt mitään väärin. Toiset ihmiset (sukupuolesta riippumatta) kykenevät harrastamaan seksiä noin ja kokevat kai saavansa siitä jotain lohtuakin. Se, joka itseäni tuossa vituttaisi, olisi vain tuo valehtelu. Tosin mua vituttaisi ylipäänsä jauhaa vanhoja juttuja ja jo se uhkailu silloin aikanaan olisi viuttanut siinä määrin, että en olisi koskaan uudestaan yhteen palannut. Paneminen sinällään olisi minulle pikkujuttu, mutta nuo muut valtava ongelma.

    • Anonyymi

      Aika yksinkertaista hän ei rakasta sinua. Pistä pellolle ja etsi uus.

    • Anonyymi

      Etsit sitä vikaa nyt aivan väärän ihmisen päästä ja tuo teidän suhteenne tulee hyvin pian päättymään ihan samoihin ongelmiin kuin aiemminkin.

    • Anonyymi

      Mies jäkttää sinulle, "rakastamalleen naiselle", juuri sitä mitä tietää sinun haluavan kuulla.
      Puhe on halpaa - teoistaan ihminen tunnetaan.

      Lask aivan rauhassa tuo "rakastamasi" huorapukki menemään, kohota itsesi korkeammalle henkiselle tasolle ja etsi ystäviä jotka vastaavat asettamiasi ominaisuuksia.
      Mutta ensin sinun on nähtävä vaivaa oppiaksesi mitä - korkeamman tason ihmisellä - tarkoitetaan.

      • Se on juuri noin. Kyllä teot puhuu aina puolestaan. Puhe on vaan puhetta.


    • Ollut näköjään tiedossa jo valmiiksi, mistä saa varmasti. Kovat on panohalut joillakin. Kaikki kelpaa, keltä vaan irtoaa.

    • Anonyymi

      Jos käyttää liikaa alkoholia ja on ns. a-holisti, muista . että kyseiset tyypit rakastavat vain itseään. Ei muita.
      Näin se menee.

    • Anonyymi

      Ai, että mitenkö mies pystyi tuohon kun ensin vannoo rakkauttaan ja sitten menee panemaan toista? No, ihan siten, että hän valehteli niin kuin alkoholisteilla ja muilla reppanoilla on tapana. Ei siinä sen kummempaa, "rakasta" sinä vain tällaista "miestä". MInä en koskisi tikullakaan!!

    • Hommahan menee niin, että kun on suhteessa, ei ole lupaa säheltää maailmalla, mutta jos/kun suhde päättyy, on lupakin sählätä. Toisille se seksi vaan ei ole pultattu kiinni käsitykseen rakkaudesta ja/tai parisuhteesta, vaan seksi VOI olla myös vain satunnaista seksiä sen itsensä vuoksi, vailla mitään sen kummempia tunnesiteitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2222
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1715
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      379
      1682
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1206
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1035
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1003
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      867
    Aihe