Elämä on kallista sinkuille, parisuhteessa elävien elämä on halpaa...

Anonyymi-ap

Mutta toisaalta niin se vapaus, ja vapaa seksi....

30

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... tai jos kulminoisi ajatuksen nyky-todellisuuteen: rikas elämä on helppoa ja halpaa.

    • Anonyymi

      Kukin toimii suhteessa niin kuin suhteeseen kuuluvat sopivat. Onhan sellaisia suhteita missä toinen antaa toiselle vapauden harrastaa seksiä muiden kanssa, kun omat halut ovat loppuneet.

    • Anonyymi

      Vapaus on suhteellinen käsite. Vapauteen kuuluu aina myös vastuu.
      Kaksi ihmistä päättää yhdessä millaisen suhteen haluavat.
      Mikä on tärkeää elämässä, sitä ei kaikki ole kunnolla pohtineet.

    • Kyllä sinkkukin voi elellä halvemmalla.

      Kuuntelin viime yönä jotain yle puhetta joutessani...

      Kimppakämppäsysteemit alkaa olla muodissa taas. Siistiä. 😁

      Pitäisköhän ettii itsekin tähän joku hyvä tyyppi asuamaan völjyyn? 😄

      No en vielä ainakaan...minusta on huikeaa olla yksin välillä...joskus ahdistun jopa liiallisesta lahkeennykimisestä.

      Mutta joskus tulevaisuudessa vois helpottaa hommia ja kuluja 🙂

      • Anonyymi

        Kaipaan vaihtelua, ilmoittaudun 🙋.. 🤓


    • Anonyymi

      Mä en ole oikein ikinä tajunnut tuota väitettä. Mun oma kokemukseni on, että parisuhteessa ollessani rahaa paloi aivan tolkuttomasti ja sinkkuna on paljon halvempaa elää ja olla.

      • Anonyymi

        Jaan kanssasi tuon kokemuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan kanssasi tuon kokemuksen.

        Mullakin on sama kokemus. Sinkkuna jää rahaa säästöönkin. Parisuhteessa ollessa ei jäänyt ikinä.


    • Anonyymi

      oikeasti hauskaa tuollainen kun ohjelmoija, niin lasitoin, kuten tavallistakin... tiekoneen nauhoittamaan videokuvaa asunnon sisältä.... aika hyväkin sinänsä kun itse näkee itsensä jos aikoo vaikka näyttelijäksi, että mille itse näyttää...

      Mutta niin ei kannata aliarvioidas eunukkeja, eli raksamiehiä, eikä rekkamiehiä , eli näitä perus neytsyt-eunukkeja :D

    • Ei yksin sitä rahaa yksinkertaisesti kulu mihinkään. Ei tarvi ostaa vauvojen vaippoja, pesukoneita eikä muutakaan turhaa.

      • Anonyymi

        Jos sinulla ei kulu, niin eihän se tarkoita, ettei kaikilla sinkuilla tai yksinasuvilla kulu.


    • Anonyymi

      Sinkkuna tai erillissuhteessa saa käyttää rahansa miten haluaa.

    • Vapaa seksi, mitä se on🤔

      • Anonyymi

        Varmaan se joka karkaa eli vapautuu parisuhteesta aina muutaman vuoden jälkeen. Jossain tuolla niitä liitä vapaana paljon :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se joka karkaa eli vapautuu parisuhteesta aina muutaman vuoden jälkeen. Jossain tuolla niitä liitä vapaana paljon :)

        -keinovaginamies-

        No ilmankos sitä kuulee monien jahtaavan, ku sillai vapaana liihottaa🤔
        Aikapaljo muitakin metsästystermejä oon kuullu käytettävän,
        Viinamieskin ottaa kaatoryyppyä😃


    • Olisikin edes seksiä.... vapautta on ihan liikaakin. Mieluiten olisi jonkun mukavan ja luotettavan kanssa, niin ei tulisi elämä kalliiksi.

      • Anonyymi

        Ai että mukava ja luotettava nainen? Olen huomannut kirjoituksistasi, että eihän sinulle kelpaa kukaan tavallinen nainen. Sorry, jos olen epäkohtelias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että mukava ja luotettava nainen? Olen huomannut kirjoituksistasi, että eihän sinulle kelpaa kukaan tavallinen nainen. Sorry, jos olen epäkohtelias.

        Minulle kelpaa sellainen, mihin ensin ihastun kovasti. Mikä siihen sitten vaikuttaakin, että ihastun. Kyllä niissä on paljon yhteistä ollut niissä, keihin olen sydämeni menettänyt. Yhtä vaikeita olleet lähestyä myöskin, kun menee pupu pöksyyn siinä kohtaa. Liian kauniita ja ihania tapauksia sellaiset, vaikka tutustuminen on kyllä jäänyt aina kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että mukava ja luotettava nainen? Olen huomannut kirjoituksistasi, että eihän sinulle kelpaa kukaan tavallinen nainen. Sorry, jos olen epäkohtelias.

        Tarkoitan sitä, että pitää minun tuntea ihmistä kohtaan romanttisia tunteita, ennen kuin voin kuvitella seurustelevani. Eiköhän näin ole jokaisella?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että pitää minun tuntea ihmistä kohtaan romanttisia tunteita, ennen kuin voin kuvitella seurustelevani. Eiköhän näin ole jokaisella?

        Noin se on. Itse pidän lyhyistä tummatukkaisista miehistä, se on ensimmäinen asia mikä herättää mielenkiinnon. Seuraavaksi pitäisi tutustua paremmin viettämällä aikaa yhdessä ja jos vielä miehen tuoksu sopii nenään, niin silloin ollaan siinä tilanteessa että voi alkaa tutustua läheisemminkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on. Itse pidän lyhyistä tummatukkaisista miehistä, se on ensimmäinen asia mikä herättää mielenkiinnon. Seuraavaksi pitäisi tutustua paremmin viettämällä aikaa yhdessä ja jos vielä miehen tuoksu sopii nenään, niin silloin ollaan siinä tilanteessa että voi alkaa tutustua läheisemminkin.

        Feromonit on ihmisellekin tärkeitä. Luin niistä hiljattain. Ihmiselläkin on aivoissa kohta, joka tunnistaa feromoneja. Joku tykkää toisen tuoksusta ja joku toinen ei...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vapaus ja vapaa seksi? Jos harrastaisi harrastamalla vapautta ja vapaata seksiä, niin tilanne olisi se, vaan kun ei ole harrastuksena.

    • Anonyymi

      Parisuhteesa elävä ihminen on siis luuseri.

    • Anonyymi

      Kallein elämänmuoto on lapsiperhe.

      Muiden ei tulisi valittaa, koska elämä ja kaikki mahdollisuudet ilman lapsia vain itsestä kiinni. Muuttaminen, ylityöt, kouluttautuminen on vain itsestä kiinni, ei tarvitse välittää siitä miten muutamalle muulle suulle saisi ruokaa, vaatteita ja miten jakaisi omaa aikaansa töiden jälkeen.

      AV

      • Sitähän mä oon yrittäny sanoo, mutta kun nää ei tajuu. Siis mä oon sinkku ja raha väkisin vaan kertyy. Ei mun esim. Tarvi asua helsingin keskustassa vaan voin asua halvalla maakunnassa. Palkka on tietenkin pieni, kun en oo koulutusta vastaavassa työssä, mutta taloudellisessa mielessä pienet menot on tärkeemmät, kun suuret tulot. Ja sinkkuna menot voi laittaa lähes nollaan.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa

    • Anonyymi

      "Sinkku" tarkoittaa näillä palstoilla "vanha yksinäinen". Panee kysymään että jos täällä kirjoittavat ikänaiset löytäisivät kumppanin "parisuhteeseen", niin olisiko se suhde yhtä katkera ja kiukkuinen kuin heidän kirjoituksensa täällä.

      • Nuorilla on omat kanavansa. Nuori sinkku saattaa vaan pelata ps5:lla yöt läpeensä ja olla tyytyväinen siihen. Ei niitä tällainen narinapalsta kiinnosta varmasti tippaakaan. Ja ne nuoret joilla on vilkas sosiaalinen elämä, he tapaavat ja treffailevat. NAUTTIVAT ELÄMÄSTÄ.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe