Hommasin ShelterLogic pressukatoksen, kun piti saada nopeasti talvisuoja autolle. Onko kokemuksia ? Ainakin hikoilee paljon näin syys keleillä. Siksi vedin narulla helmapressut ylös, jotta edes alhaalta vaihtuisi ilma. On muutoin aivan umpitiivis. Luulisi myös katon kuormituksen lisääntyvän, jos helmapressu jäätyy maahan kiinni ja lumi painaa sivuseinää, varsinkin kun tässä kaarikatto mallissa on viistot sivuseinät?
Viistojen sivuseinien vuoksi ei lisävarusteena myytävä ShelterLogic Pull-Eaze avaus systeemi toimi edes teoriassa. Auki rullattava ovipressu kun ottaa puolessa välissä viistoihin sivuseiniin kiinni. Lisäksi pressu on niin jäykkää, että ei kelaudu alaputken ympärille kunnolla. Ei auttanut vaikka täytti putken ohjeen mukaisesti hiekalla. Eli ei toimine suomen oloissa kunnolla suora seinäisissä katoksissakaan. Myyjä otti avaus-systeemin takaisin ja hyvitti hinnan. Työnsin oven alahelmaan tukevan puuriman ja ylös taivutin raudasta kaksi isoa koukkua. Ovipressun kelaa helposti käsin riman ympärille ylös koukkujen varaan.
Kokemuksia ShelterLogic autotalli pressukatos
1
2427
Vastaukset
- Anonyymi
Pressut kestää n.3 vuotta, sen jälkeen alkaa revetä. lumet olen tyhjänny päältä säännöllisesti. ilman lämpötilat kiristää (pingottuu todella kireälle) katto pressut kireälle ja siitä johtuen tulee reikiä putken kaarien kohdille. Mulla on kiinnitetty maahan betonilla valettuun 100mm muoviputki + pieni laatta putkenpäälle kiinnitettynä. Ei vie kovakaan tuuli mennessään. Oliko rahansa väärti? miksikäs ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791