tokmanniin töihin??

Anonyymi-ap

Kannattaako kittilän tokmanniin hakea töihin?? Mietityttää miksi siellä henkilökunnan vaihtuvuus on aika iso??
Kuullut olen että miehiä ei sinne mielellään palkata ,itse olen nainen?

15

2992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene töihin, mutta muistappa antaa sitten alennukset paikallisille kuluttajille. Näet kyllä jalkaterän asennosta paikallisen porukan.

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Sitä en tiedä kannattaako sinne hakeutua töihin, hakemallahan se selviäisi. Käymme mieheni kanssa usein asioimassa tuolla ja olemme huomanneet saman ilmiön työntekijöiden vaihtuvuudessa. Emme ole huomanneet aivan samanlaista muissa Kittilän kaupoissa. Useinhan se on merkki huonosta johtamisesta, tiedä sitten mikä on ko. tapauksessa syynä. Miehiähän kaupoissa on yleensä aika harvakseltaan.

• Anonyymi

Mitä tuo aivan samallaista tarkoittaa, eli kuinka suuresta määrällisestä erosta noin on suunnilleen kysymys?

• Anonyymi

arvasihan tuon. Myymäläpäällikkönä nainen ja sukunimiki kertoo paljon.

• Anonyymi

Olin. Telkkarin Selviytyjät on muuten raskas sarja kahtoa

• Anonyymi

Tingityt hinnat tuotteissa! Miten palkoissa?

• Anonyymi

No ainakin toivottavasti naiset hakkee sinne töihin .on nyttenki niin nättejä ja avuliaita tyttöjä töissä.että mie käyn vakken paljo mittää tarvittekhan .

• Anonyymi

Eipä siellä sitten muuta olekkaan, kun "nättejä" tyttöjä...?? No kauneus on katsojan silmissä ja toisaalta "kauneus ei ole kattilan höyste"!!

• Anonyymi

Arina .rnakin ratkaisi tilaamalla Filippiineiltä kuuden tunnin työpäivillä höystettynä. Myyjien palkka on varmaan hyvä ja asiakkaat eivät koskaan arvostele myyjää:)

• Anonyymi

Kasalla makso enämpiko oli hintalapu

• Anonyymi

Parempi palkka kuin s kaupassa!!!!

• Anonyymi

Kaikkihan sen tietää🤣 Vain poromiehen palkka on parempi

• Anonyymi

Matalapalkka aloilla vaihtuvuus on aina ollut suurta.

• Anonyymi

Kittilän Tokmannissahan näyttäisi olevan parempi työilmapiiri kuin mitä uutisissa on mainittu olevan Tokmannin työntekijöiden keskuudessa valtakunnallisesti🤣.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2160
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      182
      1948
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      855
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe