Kannattaako kittilän tokmanniin hakea töihin?? Mietityttää miksi siellä henkilökunnan vaihtuvuus on aika iso??
Kuullut olen että miehiä ei sinne mielellään palkata ,itse olen nainen?
tokmanniin töihin??
14
2529
Vastaukset
- Anonyymi
Mene töihin, mutta muistappa antaa sitten alennukset paikallisille kuluttajille. Näet kyllä jalkaterän asennosta paikallisen porukan.
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Sitä en tiedä kannattaako sinne hakeutua töihin, hakemallahan se selviäisi. Käymme mieheni kanssa usein asioimassa tuolla ja olemme huomanneet saman ilmiön työntekijöiden vaihtuvuudessa. Emme ole huomanneet aivan samanlaista muissa Kittilän kaupoissa. Useinhan se on merkki huonosta johtamisesta, tiedä sitten mikä on ko. tapauksessa syynä. Miehiähän kaupoissa on yleensä aika harvakseltaan.
- Anonyymi
Mitä tuo aivan samallaista tarkoittaa, eli kuinka suuresta määrällisestä erosta noin on suunnilleen kysymys?
- Anonyymi
arvasihan tuon. Myymäläpäällikkönä nainen ja sukunimiki kertoo paljon.
- Anonyymi
Olin. Telkkarin Selviytyjät on muuten raskas sarja kahtoa
- Anonyymi
Tingityt hinnat tuotteissa! Miten palkoissa?
- Anonyymi
No ainakin toivottavasti naiset hakkee sinne töihin .on nyttenki niin nättejä ja avuliaita tyttöjä töissä.että mie käyn vakken paljo mittää tarvittekhan .
- Anonyymi
Eipä siellä sitten muuta olekkaan, kun "nättejä" tyttöjä...?? No kauneus on katsojan silmissä ja toisaalta "kauneus ei ole kattilan höyste"!!
- Anonyymi
Arina .rnakin ratkaisi tilaamalla Filippiineiltä kuuden tunnin työpäivillä höystettynä. Myyjien palkka on varmaan hyvä ja asiakkaat eivät koskaan arvostele myyjää:)
- Anonyymi
Kasalla makso enämpiko oli hintalapu
- Anonyymi
Parempi palkka kuin s kaupassa!!!!
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää🤣 Vain poromiehen palkka on parempi
- Anonyymi
Matalapalkka aloilla vaihtuvuus on aina ollut suurta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776