Kauiuhiaa mummol pelottaa sitän kissaa onk maailma mennyt nä kauheeksi . et pittää kotonaki pelottaa ko miun ukkoniki lähti sotaveteraani 3 sodan käynen , nyt peloottaaet se sdp pam mikkel tulee ja vien mun kissaniki.
Mummola pelottaa hakkako se mikkel sitä naista ja lapsia .. ioi sairashan se on
19
397
Vastaukset
- Anonyymi
eiö enää oo lakia oi oi mummola pelottaa hulu sielä lapio kädesä jahtaa miun kissaa.
- Anonyymi
onhan to mise mua opettanu kyll löytyy ase sen se opetti mullee .. lipas tännä jos min kiissan käyt lasken läpi ,,niiin se miheni kerio tää ns miä se onkaa onepistoolli suomi ..
- Anonyymi
se on tosa ulottuvilla .. elä tuuu.
- Anonyymi
mumo me tullaan sinne heti ..laita se sinne juu.. kissa s ruokaa ms..
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
sddcf
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Mikä siellä mummolassa pelottaa?
- Anonyymi
Kissat ovat niin suloisia. Viiksi väärää, vaaka vaaraa.
Jalatkin lipsahtelevat, kun näitä polkuja tallaan vain viimeiseen asti.
- Anonyymi
Olen ihmetellyt niitä sdp juttelutilaisuuksia. Kissa jahdissako ne onkin. Onhan kevät tunnettua kissojen seurusteluaikaa. Onko SDP samat tuntemukset.
- Anonyymi
Eipä taida olla. Somessa on omat ongelm at.
Kiristi Kiuru vastaan Rydman, siinä emokatti ja kolli voivat parhaiten selkeyttää asemia. kuuluu sdp.läiseen identtiteettiin,sielä n.50%on jollain tapaa rikollisia mutta Mikael kyllä kuuluis Niuvanniemeen mutta tutusti puolue ratkaisia pakkohoidon antamalla paremman paikan puoluehierarkiassa...
- Anonyymi
aaa
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
wwesf
- Anonyymi
erg
- Anonyymi
esrfdg
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312223
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463