Oma valinta

Anonyymi-ap

Tänään jokainen sinkku joutuu tekemään valinnan. Lähteekö yökerhoon juomaan viinaa ja tapaamaan tulevaa kumppaniaan.
Vai onko yksin kotona. Se on ihan oma valinta haluaako jäädä yksin.

t. viinamies

46

450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitsen yksin kotona olemisen. Ei kiinnosta yökerhot.

      • Anonyymi

        Kumppanin löytämisen eteen joutuu tekemään paljon asioita jotka eivät kiinnostaisi. Ei niistä lukemattomista krapula-aamuista kukaan pidä, mutta ne on vain kärsittävä jos ei halua jäädä yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanin löytämisen eteen joutuu tekemään paljon asioita jotka eivät kiinnostaisi. Ei niistä lukemattomista krapula-aamuista kukaan pidä, mutta ne on vain kärsittävä jos ei halua jäädä yksin.

        t. viinamies

        Voi voi. Seuraa saa, kun näppäilee puhelimesta milloin vain jonkun seuraNaisen numeron enkä tarkoita mitään yhteishyvää vaan tuttuja, jotka ovat jo entuudestaan kiinnistuneita. Ei tarvitse lähteä kapakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanin löytämisen eteen joutuu tekemään paljon asioita jotka eivät kiinnostaisi. Ei niistä lukemattomista krapula-aamuista kukaan pidä, mutta ne on vain kärsittävä jos ei halua jäädä yksin.

        t. viinamies

        Missä sanoin etsiväni kumppania?


    • Kannattaa jäädä kotiin. Kylillä saa vaan tauteja.

    • Lähinnä tuo on miesten ongelma. Naisille riittää, kun vaan laittaa kuvattoman ilmoituksen nettitreffeille ja heti on muutamakymmentä miestä tarjolla ilostuttamaan viikonloppuiltaa.

      • Muistaakseni se ei mee ihan noin, toki mun nettitreffit haku olikin joskus 2003, 20 vuotta sitten. Onko nykyään noin helppoa, kun kerrot?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Muistaakseni se ei mee ihan noin, toki mun nettitreffit haku olikin joskus 2003, 20 vuotta sitten. Onko nykyään noin helppoa, kun kerrot?

        Yogamies on niin hyvin perillä näistä asioista jotta syytä on olettaa hänen etsivän miesseuraa seuranhakualustoilta naisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yogamies on niin hyvin perillä näistä asioista jotta syytä on olettaa hänen etsivän miesseuraa seuranhakualustoilta naisena.

        😂😂🤣


      • Huitale kirjoitti:

        Muistaakseni se ei mee ihan noin, toki mun nettitreffit haku olikin joskus 2003, 20 vuotta sitten. Onko nykyään noin helppoa, kun kerrot?

        Nettitreffit oli vain yleisnimitys netissä tapahtuvalle seuranhaulle, jonka ihan hyvin tiesit, mutta halusit puuttua epäolennaisuuksiin.

        Tuossa toiselle irvileualle sanon, että minun postaukset perustuvat yleensä johonkin tutkimukseen tai lukemaani lehtijuttuun tai pahimmillaankin omaan ja tuttavapiirini kokemuksiin. Jos kyse on mielipiteestäni, kerron sen.

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/11a600bd-42aa-4466-8a64-a0310085dec5

        "Naiset suhtautuvat kuvattomiin profiileihin selkeästi miehiä jyrkemmin. Naisista noin 17 prosenttia vastasi, ettei laittaisi viestiä kuvattomalle profiilille, kun taas miehistä vain noin yhdeksän prosenttia olisi valmis täysin ohittamaan kiinnostavan, mutta kuvattoman profiilin."

        https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008631422.html
        "Testin lopputulos oli hurja: naisen profiili sai kaikkiaan 2 300 tykkäystä, ja miehen profiili 25. Viestejä naiselle tuli 25 ja miehelle 3."

        Olen tosiaan joskus uteliaisuuttani esiintynyt naisena, en seuranhakuilmoituksissa, vaan chatissä ja sekin tukee täysin väitettäni, naisten ylivoimaisesta suosiosta. Sehän ei ole naisten vika.


      • Yogamies kirjoitti:

        Nettitreffit oli vain yleisnimitys netissä tapahtuvalle seuranhaulle, jonka ihan hyvin tiesit, mutta halusit puuttua epäolennaisuuksiin.

        Tuossa toiselle irvileualle sanon, että minun postaukset perustuvat yleensä johonkin tutkimukseen tai lukemaani lehtijuttuun tai pahimmillaankin omaan ja tuttavapiirini kokemuksiin. Jos kyse on mielipiteestäni, kerron sen.

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/11a600bd-42aa-4466-8a64-a0310085dec5

        "Naiset suhtautuvat kuvattomiin profiileihin selkeästi miehiä jyrkemmin. Naisista noin 17 prosenttia vastasi, ettei laittaisi viestiä kuvattomalle profiilille, kun taas miehistä vain noin yhdeksän prosenttia olisi valmis täysin ohittamaan kiinnostavan, mutta kuvattoman profiilin."

        https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008631422.html
        "Testin lopputulos oli hurja: naisen profiili sai kaikkiaan 2 300 tykkäystä, ja miehen profiili 25. Viestejä naiselle tuli 25 ja miehelle 3."

        Olen tosiaan joskus uteliaisuuttani esiintynyt naisena, en seuranhakuilmoituksissa, vaan chatissä ja sekin tukee täysin väitettäni, naisten ylivoimaisesta suosiosta. Sehän ei ole naisten vika.

        No enpä varmaan edes tiedä kaikkia nettitreffien muotoja ja ihan vilpittömästi kysyin, sori nyt jos jotenkin loukkasi sinua. Vilpitön kysymys.

        Minä vaan muistan, ettei kuvattomana niitä kyselyjä tosiaankaan sadellut, jos kymmenen utelua sai niin sekin tuli pitkällä aikavälillä. Voi olla, että tekstini tosi tarkoituksella karsi kaikki munaukot, pahimmat pois. Silti oli joku Harri joka yritti vain perseen takia ja jonka tiputin hännille. Tasan yhden tapasin ja sekin paljastui juopoksi.

        Muut ei osannu edes tervehtiä, saati kertoa itsestään mitään kuin kriittisiä mittoja ja silmien värin, asuinpaikan.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Nettitreffit oli vain yleisnimitys netissä tapahtuvalle seuranhaulle, jonka ihan hyvin tiesit, mutta halusit puuttua epäolennaisuuksiin.

        Tuossa toiselle irvileualle sanon, että minun postaukset perustuvat yleensä johonkin tutkimukseen tai lukemaani lehtijuttuun tai pahimmillaankin omaan ja tuttavapiirini kokemuksiin. Jos kyse on mielipiteestäni, kerron sen.

        https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/11a600bd-42aa-4466-8a64-a0310085dec5

        "Naiset suhtautuvat kuvattomiin profiileihin selkeästi miehiä jyrkemmin. Naisista noin 17 prosenttia vastasi, ettei laittaisi viestiä kuvattomalle profiilille, kun taas miehistä vain noin yhdeksän prosenttia olisi valmis täysin ohittamaan kiinnostavan, mutta kuvattoman profiilin."

        https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008631422.html
        "Testin lopputulos oli hurja: naisen profiili sai kaikkiaan 2 300 tykkäystä, ja miehen profiili 25. Viestejä naiselle tuli 25 ja miehelle 3."

        Olen tosiaan joskus uteliaisuuttani esiintynyt naisena, en seuranhakuilmoituksissa, vaan chatissä ja sekin tukee täysin väitettäni, naisten ylivoimaisesta suosiosta. Sehän ei ole naisten vika.

        Eli se irvileuka oli kuitenkin jotakuinkin oikeassa.

        Nuo miesten naisille antamat tykkäyksethän ovat niitä seksitykkäyksiä ja vielä vanhoilta miehiltä. Jos nainen ei hae pelkkää seksiä, mikä niiden arvo on? Jos sinä saisit 2 300 tykkäystä itseäsi huomattavasti vanhemmilta naisilta, jotka hakisivat sinusta ainoastaan elättäjää lapsilaumalleen, mikä niiden tykkäysten arvo olisi sinulle?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No enpä varmaan edes tiedä kaikkia nettitreffien muotoja ja ihan vilpittömästi kysyin, sori nyt jos jotenkin loukkasi sinua. Vilpitön kysymys.

        Minä vaan muistan, ettei kuvattomana niitä kyselyjä tosiaankaan sadellut, jos kymmenen utelua sai niin sekin tuli pitkällä aikavälillä. Voi olla, että tekstini tosi tarkoituksella karsi kaikki munaukot, pahimmat pois. Silti oli joku Harri joka yritti vain perseen takia ja jonka tiputin hännille. Tasan yhden tapasin ja sekin paljastui juopoksi.

        Muut ei osannu edes tervehtiä, saati kertoa itsestään mitään kuin kriittisiä mittoja ja silmien värin, asuinpaikan.

        Sama kokemus. Kuvaton ja puhtaasti asiallinen profiili ei viestitulvaa aiheuta. Niistäkin muutamasta, jotka vastaavat, melkein kaikki vonkaavat ensimmäisenä kuvaa. Yksillä treffeillä kävin. Ihan ok mies, mutta vähän turhan rakastunut autoonsa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus. Kuvaton ja puhtaasti asiallinen profiili ei viestitulvaa aiheuta. Niistäkin muutamasta, jotka vastaavat, melkein kaikki vonkaavat ensimmäisenä kuvaa. Yksillä treffeillä kävin. Ihan ok mies, mutta vähän turhan rakastunut autoonsa. 😂

        Juu, tuohon aikaan oli surkeet kamerat kännyköissä joihin mulla oli edes varaa. Joten kuvista ei olis saanut edes selvää. Rakeisia epäsotkuja, enpä viittinyt laittaa mitään kuvaa. Ajattelin ettei etanaposti aikaankaan kuvan perusteella nähty vaan tekstin. 😄


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Juu, tuohon aikaan oli surkeet kamerat kännyköissä joihin mulla oli edes varaa. Joten kuvista ei olis saanut edes selvää. Rakeisia epäsotkuja, enpä viittinyt laittaa mitään kuvaa. Ajattelin ettei etanaposti aikaankaan kuvan perusteella nähty vaan tekstin. 😄

        Mä taas en periaatteestakaan anna kuvaani kovin nopeasti. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas en periaatteestakaan anna kuvaani kovin nopeasti. 🙂

        Ei kannatakkaan. Nykyään tuntuu hörhöjä riittävän, parempi olla näkymätön. Sitaateissa näkymätön.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei kannatakkaan. Nykyään tuntuu hörhöjä riittävän, parempi olla näkymätön. Sitaateissa näkymätön.

        Sekin ja lisäksi se, että ei mun kanssani viestittelyyn kuvia tarvita. Ei munkaan ole mikään pakko olla toisen kuvaa nähnyt, jotta voin jutella. Sitten jos jutustelu toimii ja toinen on mukavan oloinen, niin voi ajan kanssa ne kuvatkin vaihtaa. Karsii hyvin pois niitä, joille se kuva (eli ulkonäkö) on äärimmäisen oleellinen juttu. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli se irvileuka oli kuitenkin jotakuinkin oikeassa.

        Nuo miesten naisille antamat tykkäyksethän ovat niitä seksitykkäyksiä ja vielä vanhoilta miehiltä. Jos nainen ei hae pelkkää seksiä, mikä niiden arvo on? Jos sinä saisit 2 300 tykkäystä itseäsi huomattavasti vanhemmilta naisilta, jotka hakisivat sinusta ainoastaan elättäjää lapsilaumalleen, mikä niiden tykkäysten arvo olisi sinulle?

        Tämähän on se yleisin nimen omaan naisten argumentti, kun ihmetellään heidän saamiensa kontaktipyyntöjen määrää erilaisissa kanavissa. On ruokaa, mutta huonoa ruokaa.

        "joo kyllä viestejä/kontaktipyyntöjä tulee, mutta sellaisilta henkilöiltä, joilta en haluaisi saada viestejä"

        Tämä voi tuntua aika epäreilulta miehestä, joka ei saa yhtään viestiä, vaikka on laittanut mielestään parhaan mahdollisen kontakti-ilmoituksen kuvineen nettiin eikä saa yhtään viestiä. Arveletko, että häntä harmittaisi, jos joltain vähän elähtäneemmiltäkin ruusuilta tai seksiä vonkaavilta nuorilta naisilta tulisi viestejä.

        Vastatakseni kysymykseesi: "Jos sinä saisit 2 300 tykkäystä itseäsi huomattavasti vanhemmilta naisilta, jotka hakisivat sinusta ainoastaan elättäjää lapsilaumalleen, mikä niiden tykkäysten arvo olisi sinulle?"

        Se olisi huomattavasti parempi, kuin täydellinen hiljaisuus. Tykkäyksestä ei näe, hakeeko toinen parisuhdetta, seksiä vai elättäjää.


    • Jos olisi seuraa, jonka kanssa mennä, niin voisi mennäkin. Yksin ei huvita lähteä. Joten koti-ilta on tiedossa.

      • Anonyymi

        Missäs ne sun ystävät on joista oot puhunut. Kerran vuodessa näet harrastuskavereita ja puhut heistä ystävinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs ne sun ystävät on joista oot puhunut. Kerran vuodessa näet harrastuskavereita ja puhut heistä ystävinä.

        Kerran vuodessa?? Viimeksi eilen olin harrastamassa. Edelleen, minulla ei juuri ole kavereita, joita pyytää ulos. Osa heistä asuu ihan liian kaukana.


      • Kotonaan on tällä hetkellä. Ei hän ehdi nyt lähteä, kun on omia hommia ja paikat krempassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellainen "tuleva kumppani", joka viihtyy yökerhoissa, saa pysyäkin siellä. Moisesta olisi vain harmia.

    • Anonyymi

      Voi myös lähteä p-kauppaan hankkimaan tarvikkeita keskeneräisiin projekteihin. Voi sitten koko viikonlopun rälläköidä.

      Oman kokemuksen mukaan kumppanista on vain haittaa näissä hommissa.

      -keinovaginamies-

    • Onks pakko ku on jo valmiiksi pää kipiä,

    • Njääh.. olen mieluummin yksin.

    • Yksin kotona oleminen tuntuu nyt mukavammalta. Eikä se mitään yksin jäämistä tarkoita jos viihtyy kotona yksinään. Nyt ei kiinnosta alkoholin juominen tai miehet.

    • Ajattelin lähteä tänään teatteriin.

      • Mitäs ajattelin mennä katsomaan?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mitäs ajattelin mennä katsomaan?

        Pokka Pitää (Keeping Up Appearances) 👍😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pokka Pitää (Keeping Up Appearances) 👍😄

        Jees. Mulla oli aikoinaan nauhotettuna kaikki jaksot VHS-kaseteille. Olin nauhottanu teeveestä. Tuli katottua niitä nauhoja niin paljon, että osassa alkoi kuvakin jo vähän säristä. Hyvä sarja. Naurattaa aina vaan. On näytetty Suomen teeveessä varmaan miljoona kertaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pokka Pitää (Keeping Up Appearances) 👍😄

        Dame Patricia Routledge loistaa Hyacinthin roolissa. Tässä hän laulaa joskus nuorempana. Ihan hyvä lauluääni.
        https://www.youtube.com/watch?v=MQPv-yzvR1U


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jees. Mulla oli aikoinaan nauhotettuna kaikki jaksot VHS-kaseteille. Olin nauhottanu teeveestä. Tuli katottua niitä nauhoja niin paljon, että osassa alkoi kuvakin jo vähän säristä. Hyvä sarja. Naurattaa aina vaan. On näytetty Suomen teeveessä varmaan miljoona kertaa.

        Kyllä on tullut minunkin katsottua tv:stä siitä ainakin melko monta osaa, ellei kaikki. 👍


      • Norppa83 kirjoitti:

        Dame Patricia Routledge loistaa Hyacinthin roolissa. Tässä hän laulaa joskus nuorempana. Ihan hyvä lauluääni.
        https://www.youtube.com/watch?v=MQPv-yzvR1U

        Kantava ääni on hänellä. 🙂
        Edellisen kerran Suomessa kävin katsomassa mieheni kanssa tästä Imatran kesäteatterin versiota kesällä 2021. Hyviä versioita.👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Pokka Pitää (Keeping Up Appearances) 👍😄

        Tv sarjan jälkeen syvää myötähäpeää aiheuttava tekele


    • Minä juon nyt kahvia.

    • Anonyymi

      Eihän netistä mitään kumppania löydä. Monet yrittäneet kymmeniä vuosiakin. On lähdettävä ulos baareihin ja jonnekkin missä naisille voi jutelle heti ja silloin sen mahdollisuuden saa kun pääsette heti juttelemaan naisille.

    • Anonyymi

      Tussut odottavat baari jakkaralla ottajaansa, nyt sinkkulat pimpan makuun.

      • Anonyymi

        Noin törkeästi puhuvia miehiä sieltä baarista kyllä löytyy, mutta he eivät kiinnosta ollenkaan.


    • Anonyymi

      Mä tykkään siitä että viinamiehen neuvot on aina niin yksinkertaisia. Tää maailma on niin monimutkainen et tollaiset viinamiehen 2 vaihtoehtoa -mielipiteet on niin hauskoja :D

    • Anonyymi

      Jos se siit on kiinni, niin antaa olla.

    • Anonyymi

      Viinamies on alkoholisti.

      • Anonyymi

        Niin olen sen arvellut olevan!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe