Voi vittu saatana.

Kyllä nyt vaatii supliikki taitoja, kun kirjoitan sähköpostia Utsjoen kunnanvaltuustolle, kunnanhallitukselle sekä vs kunnanjohtajalle uudesta kunnanjohtajasta jonka olivat valinneet.

Ei saa haukkua, koska tuo on hyvien tapojen vastaista sekä ottaen vielä huomioon niin ovat valinneet tehtävään henkilön joka on useita vuosia toiminut tehtävässä joka on SUUREN LUOTTAMUKSEN ARVOINEN sekä kantanut vastuunsa tunnollisesti.
Vaikka käykin minun KUNNIAN PÄÄLLE sekä pitää ILMAISENA OMAISHOITAJANA!

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en voi syyllistyä mummon veljen lasten ja heidän lasten kunnianloukkaukseen, koska olin hänen kanssa hänen viimisen elinpäivän ja oli itse sanonut ” Minun kavereiden ei tarvi tulla hautajaisiin.”
      Olin kesälomalle tullu tuolloin ja mulla oli lentoliput varattu arkipäiville ja oli viiminen viikko lomaa.
      Hautajaiset oli viikonloppuna ja kysyin ” Pitäskö minun vaihtaa lentopäivä niin pääsen hautajaisiin?”
      Sanovat ” Et vaihda vaan menet sinne.”

Vanhemmat oli lähdössä mökille ja minä jäin kotia lasten kanssa. Pojat oli muistaakseni 11 ja 12vuotiaita ja he alko inttämään minun kanssa, että heiltä pitää ajaa päät kaljuksi.
      Sanoin : En suostu tuohon.
      Nuo olis leikanneet itse joten sanoin : Vedän päät kaljuksi ja molemmilta eikä auta vaikka olis miten rumat!
      Minä ehdin tottumaan juutalais lapsiin ja mitä tuo minua haittas joka olin Espooseen lähdössä.
      Isä sano : Perkele! Sekä nauro, kun pojat esitteli uusia kampauksiaan.
      Äiti sano : Olis voinu jättää hiuksia.
      Kai pojat on hautajaissa olleet mukana, koska ei täällä ole hoitajaa ollut ja varmaan ovat sanoneet ” Xxxxx hommia nuo poikien uudet kampaukset.”

Ennen vanhaan oli tapana ajaa lapsilta kesälomalla päät kaljuksi joten ANNOIN KUNNIA sekä ARVOSTUSTA mummon veljelle ja toimin niin, kuin hänkin oli toiminut aikoinaan omien lastensa kanssa!

• Mullahan oli yli 80 kuritonta ylä-asteen huligaania pesulassa työkaverina ja kyllä minusta suurin osa heistä on kunnon kansalaisia jotka tekee töitä vieläkin!

Ei ollut helppo tehtävä, mutta Juhannus-aatto iltavuoro oli taikavuoro!
      Sanoin : Kaikki pyykit pestään ja mankeloidaan!
      Kävin laittamassa erilleen ne mitä ei tarvinnut.
      Sunnuntai lisät saivat, mutta laskin ettei siinä tule tappiota.
      Kysyin : Onko ISÄNNÄT menossa Juhannuksen viettoon biitsille?
      Kertovat että kyllä ovat ja juomatki on hommattu valmiiksi!
      Sanoin tehdään nämä hommat nopiaa pois niin pääsette Juhannuksen viettoon!
      Kysyvät multa : Mitä sie meinasit tehdä?
      Vastasin : Tarkoitus olis, että mankeli pistetään 10:ltä kiinni ja vedetään höyryt sekä muut laitteet alas ja minä istun 11:sta Ivalon hotellin jätkän puolella baari tiskillä päissään!

Kyllä noiden ISÄNTIEN kanssa olis pärjännyt muuten ja kyllähän TYÖKAVEREITA sekä kotona opittuja perinteitä kuulu ARVOSTAA sekä KUNNIOITTAA!

Vastuu loppu siihen, kun huligaanit ylitti Ivalon sillan ja alkovat suunnittelemaan mitä tileillä tekevät!

Tilipäivä tuli niin ISÄNNÄT pyöri pesulassa niin, kuin olis kusiasia ollu housut täynnä. Heidän kanssa piti kuormat saada valmiiksi joten oli pakko kysyä : Oletteko menossa juopottelemaan?
      Pojat vastas REHELLISESTI : Kyllä ollaan menossa!
      Ei kai tuossa ollu vaihtoehtoa, kuin painua itekki baariin ja vetasta kooma-kännit niin sai buutata pään sekä UNOHTAA KEIDEN LASTEN KANSSAN OLIN TÖISSÄ!

Samat lapset on jo aikuisia, mutta kyllä he varmaan vanhemmistaan kykenee VASTUUN OTTAMAAN jos olen johtajana sekä sanon miten toimivat…

• Pitää ensin käydä istuttamassa vielä äidille tulppaanit maahan, kun pyysi.
      Äitiä kuuluu kunniottaa sekä arvostaa vaikka joka päivä keksii jonku uuden asian.
      Kiilasin hänen eteen ja ei päässyt sanomaan mistään joten keksi tulppaanien istuttamisen.
      Joka päivä vanhemmat on kysyneet : Onko xxxxx soittanut?
      Olen vastannut : Ei ole ja onhan heillä omiakin lapsia sekä sisarusten lapsia jotka voi auttaa heitä, koska EN OLE HEIDÄN ILMANEN PIIKA!
      En lähe heidän koira tappeluun mukaan vaikka minulta kysyvät ensin, että haluanko minä tuon koiran pennun.
      Sanoin : Voin ottaa ja kyllä se oppii minun kanssa olemaan kunnolla.
      Kyllä tuo olis lähteny minun kanssa myös töihin kunnanjohtajan toimistoon, mutta EN OTA KOIRAA jolla on monta omistajaa ja en ota vaikka ilmoittais, että toinen ilmoitti ettei hän otakkaan sitä.
      Saa luvan ottaa sekä pitää huolen, että koira pysyy ja hoitaa tuon niin kauan kun koira elää!

Voin ottaa EI OLE LOPULLINEN PÄÄTÖS, mutta koira on hyvä opettaja ja kyllä koiran avulla voi opettaa IHMISOIKEUKSIA!

• Ahistaa kirjoittaa tuota sähköpostia, mutta olen edennyt taas pätkän.
      Pitää joka helvetin johtajan virkakin tarkistaa eli mistä on vastuussa!

Kunnanjohtajat tekee kaikkien kanssa yhteistyötä ja on vastuussa!
      Sivistysjohtaja on kaikista ala-ikäistä vastuussa ja Inarin kunnan sivistysjohtaja on entisen kunnanjohtajan poika!

Kyllä alkaa vaikuttaan siltä, että KAIKISTA PIENIN VIKA ON MINUN PÄÄSSÄ!

Kyllä kai tässä kunnassa on minuakin älykkäämpiä naisia!
      Ulosottotarkastaja kuuluu Ivalon VPK:hon niin, kuin Palopäällikkö Harmasen ROUVA joka on myös joku SUPER HOITAJA!
      Mitä helvettiä nuo siellä tekee jos nämä puutteet on olleet jo YLI 30vuotta KAIKKIEN TIEDOSSA!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4030
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2081
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      94
      1366
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      916
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe