Millaiset farkut keski-ikäiselle?

Anonyymi-ap

Olen 42 -vuotias nainen ja tuntuu kuin olisin jämähtänyt vuosien takaiseen tyyliini. Vanhat vaatteet eivät tunnu istuvan enää kunnolla ja kaipaisin muutenkin uudistusta. Hyviä vinkkejä, millaiset farkut ja muutenkin vaatteet voisivat sopia juuri minulle?

Olen 164 cm ja n. 65 kg, keskipituiset tummat, kiharat hiukset ja siniset silmät. Ikäni olen ollut hoikka ja pienirintainen, mutta nyt muutaman vuoden aikana kiloja vaan on ilmaantunut etenkin keskivartaloon. Nykyään käytän vaatekokoa 38. Minulla on voimakas notkoselkä, mikä saa takapuoleni näyttämään tosi ulkonevalta ja silti maha pömpöttää enemmän tai vähemmän.

Olen pitkään käyttänyt pillifarkkuja, mutta nyt kaipaisin vaihtelua. Mikä voisi sopia vartalolleni parhaiten? Nuorena käytin aina Levis 501 ja myöhemmin bootcuteja, nyt ne näyttävät niin vanhanaikaisilta, vaikka taitavat olla takaisin muodissa. Tykkäisin myös leveälahkeisista, mutta tällä pituudella ja takapuolella tunnen näyttäväni tosi paksulta. Pidän eniten melko klassisesta tyylistä, paljon laadukkaita ja hillityn värisiä neuleita, neuletakkeja, kauluspaitoja ja mekkoja. Vapaa-aikana etenkin käytän aina farkkuja, usein töissäkin (toimistotyö, siisti peruspukeutuminen yleensä riittää). Jos lähden vaatekauppaan niin mukaan lähtee aina samantyyliset pillifarkut. Arvostan laatua ja mukavuutta, pelkään tätityyliä. Hyviä vinkkejä, kiitos?

4

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

42-vuotiaana ei kannata yrittää näyttää parikymppiseltä. Se ei nimittäin onnistu hyvin kuitenkaan.

Olisiko marimekkotyyli sinusta tätimäistä? Luulen, että se pukisi sinua hyvin.

• Anonyymi

Jos löydät sopivat,niin osta kahdet.

• Anonyymi

Onko Marimekolla farkkuja? Marimekko on minusta aika kahtiajakautunut. Ns. vanha Marimekko hyvinkin tätimäistä, uudemmasta tykkään paljonkin,

Ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      491
      8547
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      120
      5852
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      269
      4815
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4625
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      71
      4166
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3940
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3768
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1708
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      96