Ai, kamalaa

Anonyymi-ap

Ihmisillä on takanaan pitkän pitkä parisuhde ja eroavat. Tuo hetki on elämässä kaikkein raainta mitä elämä voi mukanaan tuoda. Se muuttaa ihmisiä loppuelämän ajaksi. Olkaa siis onnellisia jos olette sinkkuja, pitäkää huolta siitä mitä nyt olette.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009920273.html

Mjoo, tytär esiintyy tänään yleisölle, mutta en mene esitystä katsomaan.
Häntä tilanne voisi jännittää enemmän, jos isä olisi paikalla.

Mitä elämä on? Tuota kai voisi kysyä kaiken kokeneelta Kiviseltä?
Uppoutuako kellariin väsäämään talon lämmitysjärjestelmiä itselleen, vai voisiko antaa jotain tulevaisuudessa myös ulkopuolisille ihmisille, muutakin mitä negatiivisyyttä palstakirjoituksissa?

Onkohan palstalla rintaäänen tuomaa kokemusta:)

AV

106

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kysyisin tyttäreltä, että saanko tulla katsomaan, enkä miettisi hänen puolestaan suotta.

      Hitsailen hormia tässä 150x 150 mm putkesta...isäpiippu piti poistaa, mutta piippujen väliltä puuttuu yhteys...toistaiseksi.... ei pitkään toki.

      Jatkahan sä hönö uhriutumistas sillä väin. 😄

      • Anonyymi

        Minulla on kyllä syvää tilannetajua, sisäistän mikä on muille tärkeää ja tuen sitä.
        Toivotan onnea sisäpiipun hitsaamiselle, älä polta koko taloa:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kyllä syvää tilannetajua, sisäistän mikä on muille tärkeää ja tuen sitä.
        Toivotan onnea sisäpiipun hitsaamiselle, älä polta koko taloa:)

        AV

        Sen tilannetajun mitä sulla on, on kyllä hyvin pystynyt lukemaan sun jutuista ihan. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sen tilannetajun mitä sulla on, on kyllä hyvin pystynyt lukemaan sun jutuista ihan. 😄

        Palaako hitsi vielä?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palaako hitsi vielä?

        AV

        Kohta palaa... laitoin saunan lämpenemään ja uuneihin tulet, mutta yhden sauman vielä kolvaan....

        Huomenna taas jatkuu.


    • Jos parisuhde lakkaa antamasta mitään ja on kovin riitainen, niin eiköhän se ole silloin hyvä lopettaa? Turha sitä on pelkästä tottumuksesta vaan toisen kanssa jatkaa. Niin tuntuu kuitenkin useat tekevän.

      • Anonyymi

        Näin on, kun ei paremmasta tiedä, sitä sopeutuu, tai yrittää sopeutua.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, kun ei paremmasta tiedä, sitä sopeutuu, tai yrittää sopeutua.

        AV

        Niin, ei ole tietenkään takeita, että mitään parempaa enää edes saa... Yksin oleminen pelottaa. Siinä syy jäädä huonoon suhteeseen.


    • Anonyymi

      Toisinaa ero voi olla myös helpotus. He, jotka ovat aidosti onnellisia ja tyytyväisiä suhteessaan, eivät yleensä eroa.

    • Kyllä minusta se tyttären menettäminen olisi paljon pahempaa kuin pitkän parisuhteen päättyminen. Jälkimmäisestä on kokemusta, mutta tilanteet ovat ollet sellaiset, että ensimmäiseenkin olen joutunut varautumaan.

      Olen samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa, että kysy ainakin tyttäreltäsi, haluaisiko hän sinun tulevan paikalle. Sillä osoitat ainakin kiinnostuksesi.

      • Anonyymi

        No, me treenataan yhdessä sitä mitä äiti on määritellyt, maksan harrastuksen ja vien harrastuksiin. Meillä on edelleen lievä näkemysero jossa itse en haluaisi tyttären kokevan esiintymispaineita 7-vuotiaana. Äidillä on erilainen näkemys.

        Kunnioitan siis äidin näkemystä, teen toki kaiken mahdolliseksi, mutta en halua sitä tilannetta jossa se rento ja kiva isi olisi arvostelevan yleisön joukossa katsomassa miten hän musisoi kolmea eri musiikkikappaletta. Tuon olemme jo kokeneet monesti yhdessä. Teen siis kaiken hauskan kautta ja tiedän että hän pärjää.

        Mutta, hän ymmärtää tämän kaiken kyllä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, me treenataan yhdessä sitä mitä äiti on määritellyt, maksan harrastuksen ja vien harrastuksiin. Meillä on edelleen lievä näkemysero jossa itse en haluaisi tyttären kokevan esiintymispaineita 7-vuotiaana. Äidillä on erilainen näkemys.

        Kunnioitan siis äidin näkemystä, teen toki kaiken mahdolliseksi, mutta en halua sitä tilannetta jossa se rento ja kiva isi olisi arvostelevan yleisön joukossa katsomassa miten hän musisoi kolmea eri musiikkikappaletta. Tuon olemme jo kokeneet monesti yhdessä. Teen siis kaiken hauskan kautta ja tiedän että hän pärjää.

        Mutta, hän ymmärtää tämän kaiken kyllä.

        AV

        Eli siis todellisuudessa sä et kestä sitä, että jännittäisit itse tyttäresi puolesta. Olet heikko pelkuri. Todellisuudessa tyttäresi mitä todennäköisimmin saisi sun läsnäolostasi rohkeutta ja se tuntuisi hyvältä, että olisit paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis todellisuudessa sä et kestä sitä, että jännittäisit itse tyttäresi puolesta. Olet heikko pelkuri. Todellisuudessa tyttäresi mitä todennäköisimmin saisi sun läsnäolostasi rohkeutta ja se tuntuisi hyvältä, että olisit paikalla.

        Ehkä, en tiedä. Mutta tämä sovittiin jo periaatteen tasolla, autan mutta en ole siinä läsnä josta olen eri mieltä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, en tiedä. Mutta tämä sovittiin jo periaatteen tasolla, autan mutta en ole siinä läsnä josta olen eri mieltä.

        AV

        Eli pistät periaatteen tyttäresi edelle. Lapsen pitäisi olla se oleellinen asia, sen haluaako lapsi sinun olevan paikalla vai ei. Oleellista ei kuuluisi olla se, oletko hänen äitinsä kanssa samaa mieltä vai et.


    • Anonyymi

      "Tuo hetki on elämässä kaikkein raainta mitä elämä voi mukanaan tuoda."

      Ei ole.
      Eipä näytä sinullakaan olevan elämästä vielä kovin syvällistä kokemusta.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Mikä on pahempi? Kuolemat ovat luonnon mukaisia, erot eivät sitä ole.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pahempi? Kuolemat ovat luonnon mukaisia, erot eivät sitä ole.

        AV

        Miten niin erot eivät ole luonnon mukaisia? Mistä päättelet että parisuhteet olisivat alunperinkään luonnonmukaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin erot eivät ole luonnon mukaisia? Mistä päättelet että parisuhteet olisivat alunperinkään luonnonmukaisia?

        Parisuhteelle voi tehdä jotain, mutta se totuus jossa 30 % suomalaisista sairastuu elämänsä aikana syöpään ennen kuolemaansa, on tilasto joka ei valehtele, teki mitä teki.
        Jotkut nuorena, toiset vanhempana.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteelle voi tehdä jotain, mutta se totuus jossa 30 % suomalaisista sairastuu elämänsä aikana syöpään ennen kuolemaansa, on tilasto joka ei valehtele, teki mitä teki.
        Jotkut nuorena, toiset vanhempana.

        AV

        Syövänkin voi suurimmassa osassa tapauksista jo parantaa. Osan syövistä kohdalla paranemisennuste on yli 90%. Mikä on huomattavasti parempi ennuste kuin parisuhteiden kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteelle voi tehdä jotain, mutta se totuus jossa 30 % suomalaisista sairastuu elämänsä aikana syöpään ennen kuolemaansa, on tilasto joka ei valehtele, teki mitä teki.
        Jotkut nuorena, toiset vanhempana.

        AV

        Se se olisikin outoa, jos sairastuisi syöpään kuolemansa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se se olisikin outoa, jos sairastuisi syöpään kuolemansa jälkeen.

        Noin varmaan käy heti kun kuolee, joten se ei ole epänormaalia?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin varmaan käy heti kun kuolee, joten se ei ole epänormaalia?

        AV

        Kuulostaa hyvin epänormaalilta. Harvemmin kuolleet solut jakautuvat mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvin epänormaalilta. Harvemmin kuolleet solut jakautuvat mihinkään.

        Juu, kuoleman jälkeen lisääntyvät terveesti.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kuoleman jälkeen lisääntyvät terveesti.

        AV

        Lähinnä vain maatuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pahempi? Kuolemat ovat luonnon mukaisia, erot eivät sitä ole.

        AV

        Jos parisuhteet olisivat luonnollisia, niin reilu puolet niistä ei päättyisi eroon ja niistä kasassa pysyvistäkin valtaosa olisi pääosin onnettomia.


    • Anonyymi

      Läheisten kuolemat ovat ainakin itselleni olleet paljon pahempia paikkoja kuin ero. 20 vuotta en tosin ole koskaan parisuhteessa ollut, vain 16. Tiedä sitten tekisikö 4 vuotta niin suurta eroa. se ero 16 vuoden liiton jälkeen on yksi parhaista asioista elämässäni, ei pahinta. Viimeiset pari vuotta olivat sellaista paskaa, että ero oli suuri helpotus.

      • Anonyymi

        Joskus on myös noin. Pitkään yhdessä asuessa ei edes ymmärrä mitä jokin toinen ihminen voisi elämään tuottaa, ja se lähin voi olla pahin mitä elämä voi tarjota.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on myös noin. Pitkään yhdessä asuessa ei edes ymmärrä mitä jokin toinen ihminen voisi elämään tuottaa, ja se lähin voi olla pahin mitä elämä voi tarjota.

        AV

        Kovin mustavalkoista ajattelua. Vaikka ei ovittisi yhteen ja yhteiselo olisi perseestä, niin kyllä elämästä yleensä vielä paljon pahempaakin olisi mahdollista löytää. Mä pidän edelleen eksääni hyvänä miehenä, yhtenä parhaimmista, jonka tunnen. Me vain emme sovi yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin mustavalkoista ajattelua. Vaikka ei ovittisi yhteen ja yhteiselo olisi perseestä, niin kyllä elämästä yleensä vielä paljon pahempaakin olisi mahdollista löytää. Mä pidän edelleen eksääni hyvänä miehenä, yhtenä parhaimmista, jonka tunnen. Me vain emme sovi yhteen.

        Parisuhteissa onkin usein se harmaan sävy.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteissa onkin usein se harmaan sävy.

        AV

        Mikä nyt kenellekin on harmaata. Mä en näe tuossa mitään harmaata. Kahvi ja piimäkin ovat hyvin erikseen (minusta) mutta ei niitä yhteen kannata sekottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt kenellekin on harmaata. Mä en näe tuossa mitään harmaata. Kahvi ja piimäkin ovat hyvin erikseen (minusta) mutta ei niitä yhteen kannata sekottaa.

        Kieltämättä, voisit olla tutustumisen arvoinen mielipiteinesi.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä, voisit olla tutustumisen arvoinen mielipiteinesi.

        AV

        Ikävä kyllä mä en koe samaa sinusta. No offence.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä mä en koe samaa sinusta. No offence.

        Tuo on ihan hyvä ajatus tuon vastauksesi jälkeen.
        En kaipaa elämääni negatiivisyytä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan hyvä ajatus tuon vastauksesi jälkeen.
        En kaipaa elämääni negatiivisyytä.

        AV

        Enkä minä ja siksi sinä et olekaan tutustumisen arvoinen. Liikaa ylenmääräistä negaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä ja siksi sinä et olekaan tutustumisen arvoinen. Liikaa ylenmääräistä negaatiota.

        Juu, AV on aina tuollainen älytön draamailija. Ei mitään käsitystä oikeasta elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, AV on aina tuollainen älytön draamailija. Ei mitään käsitystä oikeasta elämästä.

        :)

        Sitä varmaan kaikki ihmiset palstalta etsivät?

        Fuck off.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :)

        Sitä varmaan kaikki ihmiset palstalta etsivät?

        Fuck off.

        AV

        Sinä ainakin etsit juuri sitä ja varmasti moni muukin. Osa meistä varmasti hakee myös asiallista keskustelua, jossa mielipiteet perusteltaisiin. Tosin kyllä se jo tiedetään, että sä et kykene sellaiseen keskusteluun. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ainakin etsit juuri sitä ja varmasti moni muukin. Osa meistä varmasti hakee myös asiallista keskustelua, jossa mielipiteet perusteltaisiin. Tosin kyllä se jo tiedetään, että sä et kykene sellaiseen keskusteluun. 👍

        Ahaa, onneksi en ole ennakkoluuloinen kuten eräät.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, onneksi en ole ennakkoluuloinen kuten eräät.

        AV

        Sinähän et ole juuri mitään muuta kuin ennakkoluuloinen ja äärimmäisen ylemmyydentuntoinen.


    • Anonyymi

      Toivon, että aloituksesi on vain trollaus. Eihän tuo nyt ole läheskään " kaikkein raainta mitä elämä voi mukanaan tuoda". Jos sä oikeasti koet noin, niin onnea - elämä on kohdellut sua silkkihansikkain. 🙂

      • Anonyymi

        Mikä olisi pahempaa?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi pahempaa?

        AV

        Maailmassa on noin miljoona eroa pahempaa asiaa. Ihmiset eivät ole eroamassa, jos elämä yhdessä on hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on noin miljoona eroa pahempaa asiaa. Ihmiset eivät ole eroamassa, jos elämä yhdessä on hyvää.

        Kerro kolme miljoonasta!?
        Itselleni oma kuolema ei olisi paha, vaan normaalia. Lapseni kuolema kyllä ylittäisi kaiken sen mitä voitaisiin pitää "pahana asiana". Toivon siis että kuolisi ennen heitä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kolme miljoonasta!?
        Itselleni oma kuolema ei olisi paha, vaan normaalia. Lapseni kuolema kyllä ylittäisi kaiken sen mitä voitaisiin pitää "pahana asiana". Toivon siis että kuolisi ennen heitä.

        AV

        Valtaosalle ihmisitä kuolema on eroa paljon pahempi. Erotessa se toinen ihminen on kuitenkin edelleen olemassa ja jos vaan osaa, niin ihmissuhteen voi eronkin säilyttää. Ihmiset tosiaan eivät eroa ollessaan onnellisia, sen sijaan toinen voi olla hetkessä poissa, vaikka suhde olisi onnellinen. Paljon pahempaa on menettää ihminen, jonka kanssa olet onnellinen, kuin erota sellaisesta, jonka kanssa olet onneton.

        Luonnokatastrofit, sodat, suuronnettomuudet, vakavat parantumattomat sairaudet, vakavatparantumattomat vammautumiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosalle ihmisitä kuolema on eroa paljon pahempi. Erotessa se toinen ihminen on kuitenkin edelleen olemassa ja jos vaan osaa, niin ihmissuhteen voi eronkin säilyttää. Ihmiset tosiaan eivät eroa ollessaan onnellisia, sen sijaan toinen voi olla hetkessä poissa, vaikka suhde olisi onnellinen. Paljon pahempaa on menettää ihminen, jonka kanssa olet onnellinen, kuin erota sellaisesta, jonka kanssa olet onneton.

        Luonnokatastrofit, sodat, suuronnettomuudet, vakavat parantumattomat sairaudet, vakavatparantumattomat vammautumiset.

        Tuo on höpöä, jos rakastat toista ero tuntuu kuolemalta mutta se on paljon pahempaa.
        Kuoleminen on vain elävien ongelma.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on höpöä, jos rakastat toista ero tuntuu kuolemalta mutta se on paljon pahempaa.
        Kuoleminen on vain elävien ongelma.

        AV

        Kuolema on monin veroin pahempaa. sitä ei voi koskaan parantaa, siinä ei ole mitään toivoa. Kuolema on lopullinen ja peruuttamaton. Kyllä ero sattuu, mutta ei samalla tasolla. Se on ihan höpönhöpöä ja tyhjää draamailua. Kuolema on elävien ongelma ja ero on niiden ongelma, jotka eivät olisi halunneet erota. Jokaisessa erossa vähintään yksi osapuoli haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema on monin veroin pahempaa. sitä ei voi koskaan parantaa, siinä ei ole mitään toivoa. Kuolema on lopullinen ja peruuttamaton. Kyllä ero sattuu, mutta ei samalla tasolla. Se on ihan höpönhöpöä ja tyhjää draamailua. Kuolema on elävien ongelma ja ero on niiden ongelma, jotka eivät olisi halunneet erota. Jokaisessa erossa vähintään yksi osapuoli haluaa.

        Mjaa, nyt lähiaikoina noin kymmenen ihmistä hautaan kantaneena, ei yksikään kerta ole tuntunut yhtä pahalta, mitä erot rakkaasta naisesta.
        Ilmeisesti olen syvästi naisia rakastava ja elämää ymmärtävä.
        Eroavaisuus voi olla vain siinä ettei ole vielä ymmärtänyt suhdetta elämä ja minä:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on höpöä, jos rakastat toista ero tuntuu kuolemalta mutta se on paljon pahempaa.
        Kuoleminen on vain elävien ongelma.

        AV

        "Kuoleminen on vain elävien ongelma."

        Törkeän vähättelevä kommentti. Kuolleet eivät sääliä kaipaa, mutta hyvin moni kuolemassa oleva haluaisi elää. Kuoleminen todellakin on eritoten kuolevien ongelma. Se on paljon enemmän kuolevien ongelma kuin elävien ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, nyt lähiaikoina noin kymmenen ihmistä hautaan kantaneena, ei yksikään kerta ole tuntunut yhtä pahalta, mitä erot rakkaasta naisesta.
        Ilmeisesti olen syvästi naisia rakastava ja elämää ymmärtävä.
        Eroavaisuus voi olla vain siinä ettei ole vielä ymmärtänyt suhdetta elämä ja minä:)

        AV

        No minusta taas ei yksikään ero ole tuntunut lähellekään yhät pahalta kuin kuolema. Tosin yksikään eroni ei olekaan johtanut koko ihmissuhteen loppumiseen. He ovat edelleen olemassa, vaikka en kaikkien kanssa mitenkään aktiivisesti yhteydessä olekaan. Sinä et selvästikään osaa rakastaa, etkä ole vielä oppinut mitään elämästä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuoleminen on vain elävien ongelma."

        Törkeän vähättelevä kommentti. Kuolleet eivät sääliä kaipaa, mutta hyvin moni kuolemassa oleva haluaisi elää. Kuoleminen todellakin on eritoten kuolevien ongelma. Se on paljon enemmän kuolevien ongelma kuin elävien ongelma.

        Synnytään ja kuollaan, molemmat ihan yhtä iloisia asioita.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnytään ja kuollaan, molemmat ihan yhtä iloisia asioita.

        AV

        Samoin erot. Pitkät parisuhteet ylipäänsä ovat ihmisluonnon vastaisia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnytään ja kuollaan, molemmat ihan yhtä iloisia asioita.

        AV

        Eronkin kuuluisi olla iloinen asia. Ihminen palaa luonnolliseen olotilaansa, parishuteettomaksi. Se on luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnytään ja kuollaan, molemmat ihan yhtä iloisia asioita.

        AV

        Yksin me synnymme, yksin me kuolemme, yksin me aina myös elämme. Yksinäisyys on ihmisen luonnollinen olotila ja kaikki muu on pelkkää harhaa. Parisuhteet ja muut vastaavat ovat pelkkää haihattelua, joissa suurin osa ei suurimman osan ajasta edes ole millään tasolla onnellinen tai edes tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, nyt lähiaikoina noin kymmenen ihmistä hautaan kantaneena, ei yksikään kerta ole tuntunut yhtä pahalta, mitä erot rakkaasta naisesta.
        Ilmeisesti olen syvästi naisia rakastava ja elämää ymmärtävä.
        Eroavaisuus voi olla vain siinä ettei ole vielä ymmärtänyt suhdetta elämä ja minä:)

        AV

        Ja oliko joku niistä hautaan kantamistasi läheisistäsi nainen jota rakastit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oliko joku niistä hautaan kantamistasi läheisistäsi nainen jota rakastit?

        Onneksi ei ole ollut, voisin valua muuten polvilleni, sillä olisinhan ollut osana häntä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole ollut, voisin valua muuten polvilleni, sillä olisinhan ollut osana häntä.

        AV

        Ole siitä onnellinen. - Voin kertoa, että rakkaan kumppanin viimeiselle rajalle saattaminen tosiaan laittaa ihmisen polvilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole ollut, voisin valua muuten polvilleni, sillä olisinhan ollut osana häntä.

        AV

        Eli et siis oikeasti sitten kuitenkaan ole koskaan kantanut hautaa sellaista ihmista, joka on sinulle todella rakas. Se selittää sen, miten voit ajatella eron olevan kuolemaa pahempi. Rakkaan ihmisen toivoisi mielummin jatkavan elämäänsä, vaikka sitten jossain muualla, kuin olevan kokonaan poissa.


    • Anonyymi

      Tämä, kuulin eilen myös erouutisen perheen sisällä ja oon tosi suruissani siitä. Koska kyseessä oli omasta mielestä täydellisesti yhteensopiva pari. Erot on niin ikäviä että oon oikeasti iloinen että oon sinkku. 😥
      N30+

      • Anonyymi

        Musta on ihan outoa, että ulkopuoliset surevat toisten eroja. Siinä ei ole mitään järkeä. Jotenkin ihan älytön ajatus minusta. Mä voin olla empaattinen ja kokea surua toisen surusta ja kivusta, mutta ei mua kiinnosta hittojakaan se itse ero. 😂


      • Anonyymi

        Kyllä, pitää joskus olla iloinen ettei elämässä ole "liian tärkeitä ihmisiä".
        Toki, ihminen on eläin, jolle lapsien läsnäolo ei tuota ongelmia, mutta se fysiologinen rakkaus ja joku helkkarin "omistushalu" vastakkaiseen sukupuoleen on aivan perseestä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on ihan outoa, että ulkopuoliset surevat toisten eroja. Siinä ei ole mitään järkeä. Jotenkin ihan älytön ajatus minusta. Mä voin olla empaattinen ja kokea surua toisen surusta ja kivusta, mutta ei mua kiinnosta hittojakaan se itse ero. 😂

        Joko sait putken hitsattua?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko sait putken hitsattua?

        AV

        Enpä ole ajatellut mitään putkia hitsailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on ihan outoa, että ulkopuoliset surevat toisten eroja. Siinä ei ole mitään järkeä. Jotenkin ihan älytön ajatus minusta. Mä voin olla empaattinen ja kokea surua toisen surusta ja kivusta, mutta ei mua kiinnosta hittojakaan se itse ero. 😂

        Mutta kun sitä surua tulee väistämättä kun välittää niistä ihmisistä. Isoja muutoksia, jotka vaikuttaa moniin asioihin. Mutta jokainen ollaan erilaisia ja tunnetaan eri tavalla, se myös sallittakoon.
        N30+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sitä surua tulee väistämättä kun välittää niistä ihmisistä. Isoja muutoksia, jotka vaikuttaa moniin asioihin. Mutta jokainen ollaan erilaisia ja tunnetaan eri tavalla, se myös sallittakoon.
        N30

        Mun mielestä se on lähinnä tekopyhää, varsinkin kun ottaa huomioon, että valtaosan eroavista kannattaakin erota. Toisen surussa voi myötäelää ja häntä tukea, mutta surun esittäminen itselle oikeasti yhdentekevästä asiasta, on naurettavaa. Välillä sitä on tullut hautajaisissakin nähtyä, että joku kaukaisempi tuttava ulvoo kuin susi, vaaikka hyvä jos vainajaa edes tunsi.


    • Erottu on hiipumalla, ei räiskinnän ja oven paukkeen kera. V 2.0 omakohtainen testiajo käynnissä ja bugeja havaittu huolestuttavan vähän, kyllä musta joskus vielä ihminen tulee...

      • Anonyymi

        Kuten toivottavasti meistä jokaisesta:)

        AV


    • Enemmän harmittaisi joutua pyörätuoliin. Elää jalattomana. Vähäkin terveys on toki parempi, kun ei ollenkaan toimintakykyä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin käy tilastojen mukaan aika monelle meistä. Silti pyörätuolissa joku voi kokea elämänsä kirkkaimmat hetket.
        https://www.youtube.com/watch?v=rLhogtlZxfI

        AV

        Mulle se olis kamalaa, kun olen kävelemään tottunut ja tekemään kaiken itse omin kehoin.

        Kamalempaa kuin ero.


      • Huitale kirjoitti:

        Mulle se olis kamalaa, kun olen kävelemään tottunut ja tekemään kaiken itse omin kehoin.

        Kamalempaa kuin ero.

        Kamalempaa, kuin kivut. Vaikka nekin osaa invalidisoida ja lamaannutta, mutta toi oma toimintakyky, liikuntakyky. Se on tosi tärkeää mun luontoiselle ihmiselle, joka ei muihin turvaa. Tykkää touhuta ja tehdä itse. Elämä olis vaikeaa ilman liikuntakykyä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kamalempaa, kuin kivut. Vaikka nekin osaa invalidisoida ja lamaannutta, mutta toi oma toimintakyky, liikuntakyky. Se on tosi tärkeää mun luontoiselle ihmiselle, joka ei muihin turvaa. Tykkää touhuta ja tehdä itse. Elämä olis vaikeaa ilman liikuntakykyä.

        Elämä on oppia, tänään ja huomenna. Toivottavasti myös huomenna

        AV


    • Anonyymi

      Tunnetko sä montakin pariskuntaa, jotka ovat eronneet, koska ovat olleet hyvin tyytyväisiä liittonsa?

      • Anonyymi

        Tunnen kyllä muutamia niistä 20 %, jotka ovat parisuhteeseensa tyytyväisiä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kyllä muutamia niistä 20 %, jotka ovat parisuhteeseensa tyytyväisiä.

        AV

        Ja ovat eronneet tai suunnittelevat eroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kyllä muutamia niistä 20 %, jotka ovat parisuhteeseensa tyytyväisiä.

        AV

        Mun tuntemistani eronneista 100%:a on tyytyväisiä parisuhteeseensa. Sitten jos sattuvat päätymään taas parisuhteeseen, niin se parisuhteeseensa tyytymättömien määrä alkaa pikkuhiljaa tasaisesti kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tuntemistani eronneista 100%:a on tyytyväisiä parisuhteeseensa. Sitten jos sattuvat päätymään taas parisuhteeseen, niin se parisuhteeseensa tyytymättömien määrä alkaa pikkuhiljaa tasaisesti kasvaa.

        Noin se voi mennä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ovat eronneet tai suunnittelevat eroa?

        Ehhei, jotkut oikeasti voivat löytää sielunkumppaninsa, meille muille elämä on täynnä samaa tavoitetta.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se voi mennä.

        AV

        Noin se ainakin mun tuttavapiirissäni menee. Osa sellaisista sinkuista, jotka eivät ole koskaan päässeet eroamaan, on tyytymättömiä parisuhteeseensa. Heissäkin on kuitenkin sama juttu, että jos he parisuhteeseen päätyvät, niin se parisuhteeseensa tyytymättömien määrä kasvaa tasaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehhei, jotkut oikeasti voivat löytää sielunkumppaninsa, meille muille elämä on täynnä samaa tavoitetta.

        AV

        Miksi et sitten vastannut kysymykseeni? "Tunnetko sä montakin pariskuntaa, jotka ovat eronneet, koska ovat olleet hyvin tyytyväisiä liittonsa?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten vastannut kysymykseeni? "Tunnetko sä montakin pariskuntaa, jotka ovat eronneet, koska ovat olleet hyvin tyytyväisiä liittonsa?"

        Ainakin yhden, itseni.
        Muut eivät paljon puhu. Kai se on jokin tabu kun KAIKKI on kunnossa.
        Elämä on.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhden, itseni.
        Muut eivät paljon puhu. Kai se on jokin tabu kun KAIKKI on kunnossa.
        Elämä on.

        AV

        Eli siis erosit KOSKA olit tyytyväinen, et siitä huolimatta, että olit tyytyväinen? Tuossa on ihan selkeä ero. Itse olen eronnut siitä huolimatta, että olin liitossani ihan tyytyväinen. Se tosin ei tarkoittanut, että KAIKKI olisi ollut kunnossa. Eroon oli tietysti syy. Se syy vain ei liittynyt siihen liittoon. Se on aika outoa, jos olet eronnut ilman syytä. Siihen en usko hetkeäkään. Luultavasti et vain ole tiedostanut sitä syytä, jos noin koet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis erosit KOSKA olit tyytyväinen, et siitä huolimatta, että olit tyytyväinen? Tuossa on ihan selkeä ero. Itse olen eronnut siitä huolimatta, että olin liitossani ihan tyytyväinen. Se tosin ei tarkoittanut, että KAIKKI olisi ollut kunnossa. Eroon oli tietysti syy. Se syy vain ei liittynyt siihen liittoon. Se on aika outoa, jos olet eronnut ilman syytä. Siihen en usko hetkeäkään. Luultavasti et vain ole tiedostanut sitä syytä, jos noin koet.

        Tyytyväisyyden rajaa ei tunne jos ei ole kokemuksia mitä hyvä parisuhde voisi tarjota
        Nuori, täynnä testoa oleva mies voi joskus kadottaa sen turvallisen ihanan polun omassa elämässään. Vaikka nainen oli vaikea, olihan hän ihan kultakimpale keskellä miljoonien naisten laumaa, harmi että sen huomaa aivan liian myöhään.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytyväisyyden rajaa ei tunne jos ei ole kokemuksia mitä hyvä parisuhde voisi tarjota
        Nuori, täynnä testoa oleva mies voi joskus kadottaa sen turvallisen ihanan polun omassa elämässään. Vaikka nainen oli vaikea, olihan hän ihan kultakimpale keskellä miljoonien naisten laumaa, harmi että sen huomaa aivan liian myöhään.

        AV

        Kyllähän kaikkeen aina tekosyitä löytyy. Me ihmiset olemme erittäin hyviä keksimään niitä ja varsinkin jälkikäteen selittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän kaikkeen aina tekosyitä löytyy. Me ihmiset olemme erittäin hyviä keksimään niitä ja varsinkin jälkikäteen selittelemään.

        Varmasti noin on meidän JOKAISEN kohdalla.
        Itse ajattelen elämää niin että minun sydämessäni on sektoreita jotka ovat odottaneet täyttymystään. Suurin osa on jo täynnä (kiitos osallistujille). Pieni, se pieni osa on jäljellä, ja sitä haluaa suojella. Suurin osa on jo varattu.

        Muuten, tytär soitti hetki sitten ja kysyi saunomaan äitinsä luokse perhesaunaan, kieltäydyin siitäkin. Esiintyminen oli mennyt hyvin ja opettaja kehunut, yleisö oli otettu.
        Taisin siis tajuta, mitä kukin tässä tilanteessa kaipaa.

        Se tärkein en ole minä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noin on meidän JOKAISEN kohdalla.
        Itse ajattelen elämää niin että minun sydämessäni on sektoreita jotka ovat odottaneet täyttymystään. Suurin osa on jo täynnä (kiitos osallistujille). Pieni, se pieni osa on jäljellä, ja sitä haluaa suojella. Suurin osa on jo varattu.

        Muuten, tytär soitti hetki sitten ja kysyi saunomaan äitinsä luokse perhesaunaan, kieltäydyin siitäkin. Esiintyminen oli mennyt hyvin ja opettaja kehunut, yleisö oli otettu.
        Taisin siis tajuta, mitä kukin tässä tilanteessa kaipaa.

        Se tärkein en ole minä.

        AV

        Niin, me ihmiset tosiaan olemme erinomaisen hyvin keksimään tekosyitä. Onneksi mun ei tarvitse noita sun syitäsi livenä kuulla. Mä kokisin ne naurettaviksi, koska olen itse enemmän käytännön ja selkeiden syiden ystävä. Mutta mä olen varma, että ne ihmiset joille olet noita kertonut, ovat enemmän kanssasi samankaltaisia ja ymmärtävät nuo.

        Kerroit tyttäresi olevan 7-vuotias. Ei tuon ikäinen vielä kerro sinulle, vaikka olisi ehdottomasti sinut esitykseensä halunnutkin. Jos olisi halunnut, niin saat kulla sen sitten joskut, kun hän on ehkä jo aikuinen. Tuon ikäinen on vielä hyvin lojaali ja jos tietää, että sinä et olisi sinne halunnut tulla, niin hän ei ikinä sanoisi, että se oli hänelle pettymys. Sellaisia lapset ovat. Toisinaan sitä saa kuulla tehneensä pahoja virheitä, jotka ovat satuttaneet heitä kovasti, mutta vasta paljon jälkikäteen. Sitten ei voi kuin pyytää anteeksi ja toivoa sen riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, me ihmiset tosiaan olemme erinomaisen hyvin keksimään tekosyitä. Onneksi mun ei tarvitse noita sun syitäsi livenä kuulla. Mä kokisin ne naurettaviksi, koska olen itse enemmän käytännön ja selkeiden syiden ystävä. Mutta mä olen varma, että ne ihmiset joille olet noita kertonut, ovat enemmän kanssasi samankaltaisia ja ymmärtävät nuo.

        Kerroit tyttäresi olevan 7-vuotias. Ei tuon ikäinen vielä kerro sinulle, vaikka olisi ehdottomasti sinut esitykseensä halunnutkin. Jos olisi halunnut, niin saat kulla sen sitten joskut, kun hän on ehkä jo aikuinen. Tuon ikäinen on vielä hyvin lojaali ja jos tietää, että sinä et olisi sinne halunnut tulla, niin hän ei ikinä sanoisi, että se oli hänelle pettymys. Sellaisia lapset ovat. Toisinaan sitä saa kuulla tehneensä pahoja virheitä, jotka ovat satuttaneet heitä kovasti, mutta vasta paljon jälkikäteen. Sitten ei voi kuin pyytää anteeksi ja toivoa sen riittävän.

        Kiitos ja kumarrus, sinä kaikkitietävä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kumarrus, sinä kaikkitietävä.

        AV

        Millä tavalla muka kaikkitietävä. Tuo on oma kokemukseni ja se mitä tuon ikäisistä lapsista tiedän. Ei se asia muutu sillä, että yrität loukata minua. Ikävä kyllä tuon ikäiset lapset hyvin harvoin sanovat suoraan tuollaisia asioita. Ei heiltä voi sellaista odottaa. He ovat vasta lapsia.

        Jos taas tarkoitit syitäsi, niin en minä sille mitään mahda, että olemme selvästi hyvin erilaiset ihmiset. Mä nyt en vain jaksaisi kuunnella tuollaista jargonia, jossa on paljon sanoja, mutta ei oikeasti sanota yhtään mitään. Tuollaisene on helpompi vain todeta, että jaa ja jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, me ihmiset tosiaan olemme erinomaisen hyvin keksimään tekosyitä. Onneksi mun ei tarvitse noita sun syitäsi livenä kuulla. Mä kokisin ne naurettaviksi, koska olen itse enemmän käytännön ja selkeiden syiden ystävä. Mutta mä olen varma, että ne ihmiset joille olet noita kertonut, ovat enemmän kanssasi samankaltaisia ja ymmärtävät nuo.

        Kerroit tyttäresi olevan 7-vuotias. Ei tuon ikäinen vielä kerro sinulle, vaikka olisi ehdottomasti sinut esitykseensä halunnutkin. Jos olisi halunnut, niin saat kulla sen sitten joskut, kun hän on ehkä jo aikuinen. Tuon ikäinen on vielä hyvin lojaali ja jos tietää, että sinä et olisi sinne halunnut tulla, niin hän ei ikinä sanoisi, että se oli hänelle pettymys. Sellaisia lapset ovat. Toisinaan sitä saa kuulla tehneensä pahoja virheitä, jotka ovat satuttaneet heitä kovasti, mutta vasta paljon jälkikäteen. Sitten ei voi kuin pyytää anteeksi ja toivoa sen riittävän.

        Se on tottunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis erosit KOSKA olit tyytyväinen, et siitä huolimatta, että olit tyytyväinen? Tuossa on ihan selkeä ero. Itse olen eronnut siitä huolimatta, että olin liitossani ihan tyytyväinen. Se tosin ei tarkoittanut, että KAIKKI olisi ollut kunnossa. Eroon oli tietysti syy. Se syy vain ei liittynyt siihen liittoon. Se on aika outoa, jos olet eronnut ilman syytä. Siihen en usko hetkeäkään. Luultavasti et vain ole tiedostanut sitä syytä, jos noin koet.

        Biiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytyväisyyden rajaa ei tunne jos ei ole kokemuksia mitä hyvä parisuhde voisi tarjota
        Nuori, täynnä testoa oleva mies voi joskus kadottaa sen turvallisen ihanan polun omassa elämässään. Vaikka nainen oli vaikea, olihan hän ihan kultakimpale keskellä miljoonien naisten laumaa, harmi että sen huomaa aivan liian myöhään.

        AV

        Sul ei testoa 😂😂😂😂😉😉😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sul ei testoa 😂😂😂😂😉😉😉😉

        Ongelmana on yleisesti liian suuri hormonitaso, tuolloin ei taida löytyä sellaista naista joka tyydyttäisi, tekisi elämästä tyydyttävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmana on yleisesti liian suuri hormonitaso, tuolloin ei taida löytyä sellaista naista joka tyydyttäisi, tekisi elämästä tyydyttävän.

        AV petti naistaan kuten edellisiä naisiaankin. "Testoa täynnä" tarkoitti sitä. Oikeasti oli itseään täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmana on yleisesti liian suuri hormonitaso, tuolloin ei taida löytyä sellaista naista joka tyydyttäisi, tekisi elämästä tyydyttävän.

        Eiköhän tuo vika ole enemmän korvien välissä, sillä sellaisia naisiakin löytyy, joilla on tuota samaa ongelmaa, että sellaista miestä (tai naista tai ihmistä) ei löydy. Eikä heillä ole mitenkään naisille poikkeavat testotasot. Testosteroni on vain tekosyy. Tietysti monen miehen mielesät mukava tekosyy, kun jostain syystä miehet kokevat poikkeavuuden olevan hyvä juttu, jos se poikkeavuus vaan sattuu olemaan liika testosteroni. 😂


    • Anonyymi

      Eroni (ja aika ennen sitä) oli älyttömän raskas, mutta ei todellakaan raainta mitä elämä voi tuoda mukanaan, pikemminkin suuri helpotus.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ihmiset kai yliromantisoivat parisuhdetta.
        Vallalla on ajatus, että juuri se yksi ihmissuhde, parisuhde, on tärkeä ja sille asetetaan valtavia odotuksia. Se on yltiöromanttista ja johtaa vääjäämättä pettymykseen, koska mikään ihmissuhde ei voi antaa kaikkea.

        Tämä näkyy jo siinä, mitä toiveita tälläkin palstalla mahdolliselle kumppanille asetetaan.

        AV


    • Anonyymi

      Liekö tuo ny elämää kummempaa

    • Anonyymi

      Viimeksi tännään olen selvitellyt talon lämmitysjärjestelmiä. Mikä siinä muka vikana?

    • Anonyymi

      Sun tyttösi täytti 24 vuotta.

    • Anonyymi

      Monet kokevat luonnostaan varhaisessa keski-iässä tyytymättömyyttä elämäänsä. Ilmiö liittyy ihmisen henkiseen kasvuun, joka ilmenee oman elämänsä kyseenalaistamisena.

      Seurauksena on muutosten hakeminen, jotta henkinen kasvu onnistuisi. Tilanne voi aiheuttaa kovia paineita parisuhteelle.

      Muutoksen vastustaminen on asia, joka kahlitsee parisuhteen. Jos pari ryhtyy vahtimaan toisiaan, suhde jämähtää eikä siinä päästä mihinkään. Stressi kasvaa ja johtaa helpommin eroon.

    • Anonyymi

      "Ihmisillä on takanaan pitkän pitkä parisuhde ja eroavat. Tuo hetki on elämässä kaikkein raainta mitä elämä voi mukanaan tuoda."

      Niin, se että lapsi leikkiessään konfliktialueella astuu maamiinaan ja menettää jalkansa ja osittain näkökykynsä ei ole mitenkään vertailukelpoinen raakuudessaan leipäeroon.

      • Anonyymi

        Juu, milloin tuollaista olisi tapahtunut Suomessa? Joskus vuonna 1948?
        Juttu on laitettava oikeanlaiseen kontekstiin, sellaiseen elämään jota me suomalaiset normaalisti koemme.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, milloin tuollaista olisi tapahtunut Suomessa? Joskus vuonna 1948?
        Juttu on laitettava oikeanlaiseen kontekstiin, sellaiseen elämään jota me suomalaiset normaalisti koemme.

        AV

        "Tuo hetki on elämässä kaikkein raainta mitä elämä voi mukanaan tuoda."

        Sivusta totean, että oletan muuallakin maapallolla olevan elämää, ei vain Suomessa.


    • Mitä tossa ihmeellistä, niillähän on jo lapsikin aikuinen. Mika sulla on tollanen homoeroottinen otsikko, ai kamalaa. Kyllä mä ainakin ennemmin korjaisin talon lämmityksen ensin, ennenkuin alkaisin muita autteleen, ellei nyt ihan hengen hädässä olisi. Ja parempi se muita autella ja tehokkaammin kuin että ois sormet jäässä ja voi talo homehtuakin ilman lämmitystä.

    • Olen onnellinen omasta parisuhteesasta ja erot ovat särkenyt sydämiä ennen miestä, mitä en aio tehdä miehelleni ja olla lojaali ja luotettava rakas. Taas tekee mieli miestä ajattelin että jos en nyt viime öisestä tullut raskaaksi kun minä se pösilö huomioin tunteita. Ajatttelin se nauttinut vaikka ei kuulemma huomannut sen olemassa oloa. Otin vielä kortsun pois ja ilmeni jälkeenpäin että se ei huomannut mutta oli leikistä jo tunnotonkin.
      🫧☁️🏰☁️
      Sanoin etten voi kahteen ciikkoon suihkussa sen kanssa koska mun pää saa julmetun pääsäryn luin 2vko taukoa suihkusta eli mikä laukaiseen päänsäryn niin loppuu.

      Eli kirjaimellisesti suihkussa tuntuu aivoissa asti rakastelu että suonet päästäkin räjähtelee joutuu lopettaa kesken ehkä joku hengistysharjoitus kuin höyryjen päästelyyn . Laukeemiseen asti olisikin kiva jos kestäis mutta jyskyttävä päänsärky kerkeää aiemmin tulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe