Tiedätkö millä nimellä suklaapatukoita, kauppaketjuja yms. kutsuttiin ennen? Tee visa ja katso tulos.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009912239.html
Oma tulos: 8/10
Brändivisa
30
270
Vastaukset
Kiva visa. Kyllähän minä nuo muistan. Yksi huti.
9/10Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos!
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
tosi.typy kirjoitti:
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊tosi.typy kirjoitti:
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊Ole hyvä vaan =)
- Anonyymi
"Tuloksesi: 9 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?"
Hampurilaiset eivät ole mun vahva alueeni. En käy ikinä hampurilaispaikoissa. 🙂 Suklaapatukkaa en tiennyt ja matkatoimistoa eli 8/10. Minusta huono brändijuttu, sillä käsitteli vain lopettaneita brändejä! :(
- Anonyymi
Minun tulos 7/10 oikein.
Matkatoimisto ja pikaruokaketju eivät olleet tuttuja tai eivät ainakaan muistaneet mieleen. 🙂
Tuloksesi: 8 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?- Anonyymi
Kaikki meni oikein. Mutta pari noista viimeisistä meni mutulla.
9/10 ja nyt kipinkapin sinne nukkumaan.😄.
6/10. Pari oli semmoista, että olisin melkein valinnut sen oikean vaihtoehdon.
7/10 Suklaat ei ihan ole ydinosaamisaluetta.
- Anonyymi
8 oikein mullakin. Aika normi tulos meillä ikälopuilla. Jos ei hätäilisi, niin voisi mennä kaikki oikein.
>simiti< 10/10.. tää oli kerrankin helppo. Tiesin kaikki, ei tarvinnut arvailla.
Kiitos kivasta visasta!Norppa83 kirjoitti:
Hieno tulos!
Ole hyvä vaan =)No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Jep. On se kivaa, jos saa kaikki oikein.
8 .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252510- 1411873
- 661747
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351423KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.511346Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771229- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591102Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571097Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na311020