Tiedätkö millä nimellä suklaapatukoita, kauppaketjuja yms. kutsuttiin ennen? Tee visa ja katso tulos.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009912239.html
Oma tulos: 8/10
Brändivisa
30
281
Vastaukset
Kiva visa. Kyllähän minä nuo muistan. Yksi huti.
9/10Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos!
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
tosi.typy kirjoitti:
Testaan laittaa emojia. Ne eivät äsken onnistuneet. 😃🍭🍬 ..testing, testing..
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊tosi.typy kirjoitti:
No, nyt ne tuli. Mitähän tää kone taas temppuilee? 🤔
Kiitti kivasta visasta! 😊Ole hyvä vaan =)
- Anonyymi
"Tuloksesi: 9 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?"
Hampurilaiset eivät ole mun vahva alueeni. En käy ikinä hampurilaispaikoissa. 🙂 Suklaapatukkaa en tiennyt ja matkatoimistoa eli 8/10. Minusta huono brändijuttu, sillä käsitteli vain lopettaneita brändejä! :(
- Anonyymi
Minun tulos 7/10 oikein.
Matkatoimisto ja pikaruokaketju eivät olleet tuttuja tai eivät ainakaan muistaneet mieleen. 🙂
Tuloksesi: 8 / 10
Nyt saa tuulettaa!
Kuka muu muka kuin sinä saat tässä testissä kaikki – tai melkein kaikki – oikein! Suosittu visailujuontajakin (kuvassa) olisi ylpeä. Pitäisikö sinun osallistua Haluatko miljonääriksi -ohjelmaan?- Anonyymi
Kaikki meni oikein. Mutta pari noista viimeisistä meni mutulla.
9/10 ja nyt kipinkapin sinne nukkumaan.😄.
6/10. Pari oli semmoista, että olisin melkein valinnut sen oikean vaihtoehdon.
7/10 Suklaat ei ihan ole ydinosaamisaluetta.
- Anonyymi
8 oikein mullakin. Aika normi tulos meillä ikälopuilla. Jos ei hätäilisi, niin voisi mennä kaikki oikein.
>simiti< 10/10.. tää oli kerrankin helppo. Tiesin kaikki, ei tarvinnut arvailla.
Kiitos kivasta visasta!Norppa83 kirjoitti:
Hieno tulos!
Ole hyvä vaan =)No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kivaahan se on joskus jostakin visasta vetää täydet pojot. En yleensä pärjää näissä visoissa. Mutta kivoja nää on kuitenniin.
Jep. On se kivaa, jos saa kaikki oikein.
8 .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221