Vai kavereita kun aiemmin kirjotit kaverille. Eikös ystävät pidä yhtä vaikeinakin hetkinä?
Ollaanko me ystäviä
9
440
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeudet näyttää kuka on ystävä ja kuka ei.
Jokaiselle tulee elämässä vaikeita hetkiä ja silloin toivoisi, että ystävät olisivat tukena.- Anonyymi
Niin. Näköjään ne on tukena jotka on niitä ystäviä.
- Anonyymi
Elämässä kannattaa oppia pärjäämään yksin. Monen ”hyväntahtoisen” ihmisen motiivit ovat monesti kaikkea muuta kuin hyviä. Tärkeää ihmistä ei yritä lyödä lyttyyn yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä kannattaa oppia pärjäämään yksin. Monen ”hyväntahtoisen” ihmisen motiivit ovat monesti kaikkea muuta kuin hyviä. Tärkeää ihmistä ei yritä lyödä lyttyyn yms.
Kyllä kannattaa luottaa ystäviin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kannattaa luottaa ystäviin!
Rajansa kaikella. Aamen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä kannattaa oppia pärjäämään yksin. Monen ”hyväntahtoisen” ihmisen motiivit ovat monesti kaikkea muuta kuin hyviä. Tärkeää ihmistä ei yritä lyödä lyttyyn yms.
Olen todellakin saanut pettyä ihmisiin, jotka on esittäneet "ystävää". En olisi ihan kaikkea halunnut nähdä. Varsinaisia paskiaisia tavannut.
- Anonyymi
Kauas pilvet karkaa luodaan tuulitarhaa ystäväin älä mene pois
- Anonyymi
In sickness and health✊
- Anonyymi
Ystävät esitellään puolisolle ja lapsille.
- Anonyymi
Silloin esitellään, jos haluavat tutustua toisiinsa luontevissa tilanteissa.
- Anonyymi
Me ollaan kavereita, niinkuin ananas ja kookos. Niinhän minä olen jo sulle pitkään todennut. Ei taideta päästä palstalta pois mutta hyvä niin. Minulla on oma elämä, mutta mistäs sulle saataisiin. …Anna elämälle mahdollisuus. Olet ihan hyvä tyyppi, ei mitään estettä. Toivon sulle vilpittömästi onnea eteenpäin. Nyt menen nukkumaan😃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437