Oletko suhteessa mutta silti yksin, keskustelukin vaikeaa puolison kanssa, halit loppuneet sitå kautta kaikki muukin nautinto. Vaki luottettavaa ystävää kaipaisin ehkä enemmänkin jos tähdet kohtaavat. M 60
Varattu 50+ nainen ystäväksi.
11
765
Vastaukset
- Anonyymi
🤑🤑🤑🤑🤮🤮🤮🤮🤮🤮👾👾👾💀💀💀💀☠☠☠☠
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18053898T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Nainen 😏🤯😻
- Anonyymi
💞😽💥 M 60v
- Anonyymi
Kauniisti tehty haku!
Toivon löydät samassa tilanteessa elävän ystävän ja tähdet kohtaavat. Terkuin N 55 Kuopiosta - Anonyymi
Mitä se ystävyys pitää sisällään ja kerrotaanko siitä muille?
- Anonyymi
Luottamus ja toisen kunnioitus tärkein ystävyydessä. Alussa kun tutustaan toisiimme ehkä yhteinen juttumme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamus ja toisen kunnioitus tärkein ystävyydessä. Alussa kun tutustaan toisiimme ehkä yhteinen juttumme.
Tuo ei kuulosta rehelliseltä ystävyydeltä.
Niin kauan kuin jonpikumpi tai kumpikin on avo- tai avioliitossa, siihen ei kuulu puolisolta salatut "ystävät".
Jäkjäkjäk eitoistavoiomistaajäkjvkjäk, ei ole mantra jota painostetaan ystävyydessä ilman ystävän puolisoa.
- Anonyymi
Eroa ensin, pelkuri! Tollainen jänishousu ei ole miestä nähnytkään.
- Anonyymi
HAHAHAH!!!
Vanha äijä yrittää saada irtosuhteen eroamatta vaimostaan.
Ja Suomi24:stä....väsyneisyyden multihuipentuma.
Ajattelit, että joku epätoivoinen haluaa kuuntelijan - ja että pari kertaa jonkun huolia kuunneltuasi pääset vakipanon makuun?
Typerys. - Anonyymi
Olen samassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681