Mukavaa sunnuntaita

Anonyymi-ap

Kaverille. Jos vielä haluat jutella.

75

751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en tiedä kuka on kaverisi.

      • Anonyymi

        Yksi mies on kaverini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi mies on kaverini.

        Mistä se tietää olevansa sun kaveri vai ihan itsekö nimitit sen kaveriksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se tietää olevansa sun kaveri vai ihan itsekö nimitit sen kaveriksesi?

        Tietää se vain sen jos me vielä ollaan kavereita.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18055251W

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaverilleni sinne jonnekin.

    • Anonyymi

      Hyvää uutta viikkoa, jutellaan vaan. Mietin et voihan se elämäni näyttää hyvältä enkä väitäkään et se huonoa olisi. Siinä hetkessä kun sen sanoit en siitä vaan tykännyt koska en mä ole halunnut lopettaa juttelua et pääsisin viettämään hyvää elämää. Olen myös pahoillani jos oon tulkinnut sanomisiasi jotenkin huonossa valossa, ei se ole tarkoitus ollut mut suutuit sinäkin turhaan kun en mä yhtään pahalla ole mitää sanonut. Joten sovinto? 🙂

      • Anonyymi

        Käy minulle tuo sovinto. Kivaa iltaa ja alkavaa viikkoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy minulle tuo sovinto. Kivaa iltaa ja alkavaa viikkoa. :)

        No hyvä, kun "riitakin" oli ihan turha ja tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, kun "riitakin" oli ihan turha ja tyhmä

        Ei siinä mitään järkeä oikein ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään järkeä oikein ollut.

        Mitä kuuluu tiistaihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu tiistaihin?

        Hyvää kuuluu tänne. Oli jotenkin energinen olo niin treenailin tuossa. Entä sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kuuluu tänne. Oli jotenkin energinen olo niin treenailin tuossa. Entä sinne?

        Ihan hyvää mullekin. Mitä treenasit? Mulla tänään huili treenistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää mullekin. Mitä treenasit? Mulla tänään huili treenistä.

        Tuota pärcettä ja jalkoja. Olen sen verran kriittinen itseäni kohtaan että haluaisin olla hoikempi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää mullekin. Mitä treenasit? Mulla tänään huili treenistä.

        Olenkohan pinnallinen ihastuja kun se aikaisempi kohde mikä olikaan ei enää kiinnostakaan vaan yksi toinen tutumpi alkoi kiinnostaa tässä kun hän on aika hyvässä kunnossa. Edelleen siis pidän miehestäni mutta kun pitää olla nyt väkisin joku kohde mielessä niin se yhtäkkiä vaihtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota pärcettä ja jalkoja. Olen sen verran kriittinen itseäni kohtaan että haluaisin olla hoikempi. :D

        Minkälaisia liikkeitä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia liikkeitä teet?

        Jotain kyykkyjä yleensä. Paljon sellaista jalkoihin kohdistuvaa ja usein myös sykettä nostavaa liikettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kyykkyjä yleensä. Paljon sellaista jalkoihin kohdistuvaa ja usein myös sykettä nostavaa liikettä.

        Kuulostaa hyvältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan pinnallinen ihastuja kun se aikaisempi kohde mikä olikaan ei enää kiinnostakaan vaan yksi toinen tutumpi alkoi kiinnostaa tässä kun hän on aika hyvässä kunnossa. Edelleen siis pidän miehestäni mutta kun pitää olla nyt väkisin joku kohde mielessä niin se yhtäkkiä vaihtui.

        En kyllä oikein tiedä mitä tuo sitten on. Tietyissä määrin kai ihan normaaliakin tuollainen. Jollain tapaa varmaan ihastut mielikuviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota pärcettä ja jalkoja. Olen sen verran kriittinen itseäni kohtaan että haluaisin olla hoikempi. :D

        Älä liian hoikkaa tavoittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä

        Miten yleensä itse treenaat ja millaisilla painoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä oikein tiedä mitä tuo sitten on. Tietyissä määrin kai ihan normaaliakin tuollainen. Jollain tapaa varmaan ihastut mielikuviin.

        Niin ihastunkin. Ei sille oikein voi mitään. Hitsi kun tuo mies olisi minustakin varmasti kiinnostunut mutta hänessä on paljon sellaista mitkä olisi riski. Minun hölmö mieli silti kuolaa perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä liian hoikkaa tavoittele

        En koskaan liian hoikka ole ollutkaan. Muotoja on aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihastunkin. Ei sille oikein voi mitään. Hitsi kun tuo mies olisi minustakin varmasti kiinnostunut mutta hänessä on paljon sellaista mitkä olisi riski. Minun hölmö mieli silti kuolaa perään.

        Mmhm. Aina on riskinsä jos tavallaan "täydellistä" tavoittelee, koska on varmaa että sellaisella riittää ihailijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmhm. Aina on riskinsä jos tavallaan "täydellistä" tavoittelee, koska on varmaa että sellaisella riittää ihailijoita.

        Onhan se tavallaan sitäkin. Enemmän olen huolissani olisiko siitä suhteeseen ja parista muusta asiasta hänessä. Mutta sekin kun hän on todella hyvässä kunnossa että moni muukin huomaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmhm. Aina on riskinsä jos tavallaan "täydellistä" tavoittelee, koska on varmaa että sellaisella riittää ihailijoita.

        Mutta saan minäkin paljon ihailua. Joten eikös se ole sitten molemminpuoleinen murhe. Nykyinen mies ei saa paljoa mutta välitän hänestä enkä lähtisi pettämään vaikka ihastunkin helposti ja pidän tämmöisistä täydellisistä tavallaan mielen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten yleensä itse treenaat ja millaisilla painoilla?

        Koko kroppaa treenaan. Levytangolla ja käsipainoilla enimmäkseen. Oon nyt myös yrittänyt et polkisin kuntopyörää noin 3 kertaa viikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta saan minäkin paljon ihailua. Joten eikös se ole sitten molemminpuoleinen murhe. Nykyinen mies ei saa paljoa mutta välitän hänestä enkä lähtisi pettämään vaikka ihastunkin helposti ja pidän tämmöisistä täydellisistä tavallaan mielen tasolla.

        Onhan se vähän niinkin. Ehkä ei sitten kannata sen enempää analysoida asiaa, saahan sitä nähdä komeita miehiä ja ajatella mutta oot onnelinen nyt eikä sulla varmaan ole mitenkään ahdistunut olo miehesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko kroppaa treenaan. Levytangolla ja käsipainoilla enimmäkseen. Oon nyt myös yrittänyt et polkisin kuntopyörää noin 3 kertaa viikkoon.

        Onhan tuo hyvä että koko kroppa on mukana treenissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vähän niinkin. Ehkä ei sitten kannata sen enempää analysoida asiaa, saahan sitä nähdä komeita miehiä ja ajatella mutta oot onnelinen nyt eikä sulla varmaan ole mitenkään ahdistunut olo miehesi kanssa?

        Ei ahdista mutta välillä ärsyttää jotkut pienet asiat. Nekin on sovittavissa jos toinen yhtään uskoisi minua. Miten teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo hyvä että koko kroppa on mukana treenissä.

        En tavottele sellaista et olisin mikään yli 100 kiloinen valtavan kokoinen, enemmän sellainen sopivan lihaksikas ja vahva mutta et sellainen tietynlainen keskivartalon hoikkuus säilyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ahdista mutta välillä ärsyttää jotkut pienet asiat. Nekin on sovittavissa jos toinen yhtään uskoisi minua. Miten teillä?

        No toki toisessa joskus joku ärsyttää mut ei mitään vakavaa. Suhteen kannalta kuitenkin on aika tärkeää et molemmat voi olla omana itsenään, en ehkä näe et toimii jos täytyy tosi paljon muuttua toisen muottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tavottele sellaista et olisin mikään yli 100 kiloinen valtavan kokoinen, enemmän sellainen sopivan lihaksikas ja vahva mutta et sellainen tietynlainen keskivartalon hoikkuus säilyy.

        Kuulostaa hyvälle tuo ettei nyt ihan liikaa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki toisessa joskus joku ärsyttää mut ei mitään vakavaa. Suhteen kannalta kuitenkin on aika tärkeää et molemmat voi olla omana itsenään, en ehkä näe et toimii jos täytyy tosi paljon muuttua toisen muottiin.

        Niin tietysti kiva että on oma itsensä ja pystyy olemaan mutta tietyt asiat kuten yhteinen hyvä ja molempien ajattelu suhteessa on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki toisessa joskus joku ärsyttää mut ei mitään vakavaa. Suhteen kannalta kuitenkin on aika tärkeää et molemmat voi olla omana itsenään, en ehkä näe et toimii jos täytyy tosi paljon muuttua toisen muottiin.

        Mietin vain mitähän siitä tulisi jos me kohdattaisiin. Tuntuu että on vain niin helppoa kertoa vaikeitakin asioita molemminpuolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tietysti kiva että on oma itsensä ja pystyy olemaan mutta tietyt asiat kuten yhteinen hyvä ja molempien ajattelu suhteessa on tärkeää.

        Niin siis toki noin. Täytyy kuunnella toista ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis toki noin. Täytyy kuunnella toista ehdottomasti.

        Niin se olisi tärkeää minullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain mitähän siitä tulisi jos me kohdattaisiin. Tuntuu että on vain niin helppoa kertoa vaikeitakin asioita molemminpuolin.

        Niin munkin mielestä on helppoa kertoa. Toki molemmat ollaan kans vähän sellasia mielensäpahoittajia joskus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se olisi tärkeää minullekin.

        Miten sitten koet oletko itse sellainen et kuuntelet sitä miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin munkin mielestä on helppoa kertoa. Toki molemmat ollaan kans vähän sellasia mielensäpahoittajia joskus :D

        Itse otan irl nuo mielensäpahoittamiset todella kevyesti lopulta ja aika helpolla pystyn sopimaan ja joustamaan. Täällä ehkä vaikuttaa tosi dramaattiselle kun on silleen että lähtee pois. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten koet oletko itse sellainen et kuuntelet sitä miestä?

        Yritän kovasti kuunnella. Huomioin paljon. Välillä taas tuntuu ajatuksenjuoksu menevän nopeasti ja vaikea keskittyä silloin kun on vain se oma asia mielessä täysillä. Miten sinulla sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kovasti kuunnella. Huomioin paljon. Välillä taas tuntuu ajatuksenjuoksu menevän nopeasti ja vaikea keskittyä silloin kun on vain se oma asia mielessä täysillä. Miten sinulla sitten?

        Kyllä mä haluan kuunnella ja yrittää olla paras mahdollinen hänelle. Jos on samankaltainen ihminen ni se on aika helppoa ja sellainen onni on käynyt et ajatellaan hänen kaa melko samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä haluan kuunnella ja yrittää olla paras mahdollinen hänelle. Jos on samankaltainen ihminen ni se on aika helppoa ja sellainen onni on käynyt et ajatellaan hänen kaa melko samoin.

        Tuo on kyllä kiva jos löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä haluan kuunnella ja yrittää olla paras mahdollinen hänelle. Jos on samankaltainen ihminen ni se on aika helppoa ja sellainen onni on käynyt et ajatellaan hänen kaa melko samoin.

        Minä jotenkin ajattelen että normielämässä meidän kohdatessa minä olisin jotenkin "lapsen" tasolla verrattuna sinuun. Ei minulla silleen kokemustakaan paljoa ole asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jotenkin ajattelen että normielämässä meidän kohdatessa minä olisin jotenkin "lapsen" tasolla verrattuna sinuun. Ei minulla silleen kokemustakaan paljoa ole asioista.

        Eiks se ois toisinpäin? Sulla on varmasti paljon enemmän kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ois toisinpäin? Sulla on varmasti paljon enemmän kokemusta

        En minä paljoa yrityksistä tai muusta sellaisesta ymmärrä. Ei ole mitään omakotitaloa. Enkä oikein musikaalinenkaan niin paljoa muuta kuin laula joskus. Enkä välttämättä treenaamisestakaan niin paljoa ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä paljoa yrityksistä tai muusta sellaisesta ymmärrä. Ei ole mitään omakotitaloa. Enkä oikein musikaalinenkaan niin paljoa muuta kuin laula joskus. Enkä välttämättä treenaamisestakaan niin paljoa ymmärrä.

        Ymmärrät sitten jostain muusta paljon enemmän ku mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät sitten jostain muusta paljon enemmän ku mä.

        En oikein tiedä mistä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä mistä sitten.

        No ihan varmast tiedät. Koita keksii joku juttu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmast tiedät. Koita keksii joku juttu :D

        En tiedä onko mitään sellaista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmast tiedät. Koita keksii joku juttu :D

        Saattaisi olla sellainen olo että olisin ikään kuin tosi jotenkin lapsenomainen jos joskus kohdattaisiin. En tiedä häpeisinkö sitä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisi olla sellainen olo että olisin ikään kuin tosi jotenkin lapsenomainen jos joskus kohdattaisiin. En tiedä häpeisinkö sitä asiaa.

        En haluisi et koet niin enkä itse ajatteli niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluisi et koet niin enkä itse ajatteli niin.

        Se saattaisi tulla vain eteen. Toki kun sinulla on ymmärrystä asiaa kohtaan niin ehkä se murtaisi sen ajatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluisi et koet niin enkä itse ajatteli niin.

        Se oli tuon aiemmankin kaivatun kohdilla. Ehkä se ajatus "hän on paljon parempi ja fiksumpi" johti siihen että pelkäsin häntä ja sitä kohtaamista. Aloin välttelemään kun ajattelin etten ollutkaan yhtä fiksu kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tuon aiemmankin kaivatun kohdilla. Ehkä se ajatus "hän on paljon parempi ja fiksumpi" johti siihen että pelkäsin häntä ja sitä kohtaamista. Aloin välttelemään kun ajattelin etten ollutkaan yhtä fiksu kuin hän.

        Ehkä se häpeän tunne oli syy ja siinä että jotenkin olisin pettymys kun en ollutkaan hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluisi et koet niin enkä itse ajatteli niin.

        Tuli muuten mieleen silloin aikanaan kun puhuttiin yöllä ja sitten valvoit sen takia että pystyitkö itse sitten aloittamaan työt myöhemmin että tavallaan pystyit ne itse päättämään ne ajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen silloin aikanaan kun puhuttiin yöllä ja sitten valvoit sen takia että pystyitkö itse sitten aloittamaan työt myöhemmin että tavallaan pystyit ne itse päättämään ne ajat?

        Vastailen näihin enemmän huomenna. Täytyy nyt käydä nukkumaan, hyvät yötm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se häpeän tunne oli syy ja siinä että jotenkin olisin pettymys kun en ollutkaan hyvä.

        Toihan on nyt hyvä kun tiedät mistä se tunne johtuu. Eli ihan hölmöstä mielikuvasta vaan siitä et toinen ois muka jotenkin sua parempi. Ensinnäkin fiksuus ja se et tietää jostain asioista ei ole sama asia. Fiksuus ja älykkyys on ihan toinen asia, sitä miten ymmärtää asioita. Kouluja käymätön ihminen voi olla erittäin fiksu ja tajuta asioita kun taas korkeasti koulutettu voi olla kirjaviisas mutta arjessa hölmö. Minusta ainakin oot fiksu, osoittaahan se jo tuo miten analysoit asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen silloin aikanaan kun puhuttiin yöllä ja sitten valvoit sen takia että pystyitkö itse sitten aloittamaan työt myöhemmin että tavallaan pystyit ne itse päättämään ne ajat?

        No vähän joo. Joskus tulee silti valvottua liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan on nyt hyvä kun tiedät mistä se tunne johtuu. Eli ihan hölmöstä mielikuvasta vaan siitä et toinen ois muka jotenkin sua parempi. Ensinnäkin fiksuus ja se et tietää jostain asioista ei ole sama asia. Fiksuus ja älykkyys on ihan toinen asia, sitä miten ymmärtää asioita. Kouluja käymätön ihminen voi olla erittäin fiksu ja tajuta asioita kun taas korkeasti koulutettu voi olla kirjaviisas mutta arjessa hölmö. Minusta ainakin oot fiksu, osoittaahan se jo tuo miten analysoit asioita.

        Voihan se niinkin olla. Mutta uskoin hänen kohdallaan että kaikki oli kohdillaan kuten sinullakin joten se on vain niin että se "vähemmyyden" tunne tulee silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vähän joo. Joskus tulee silti valvottua liikaa.

        Onhan tuo omalla tavallaan ihan kivakin juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vähän joo. Joskus tulee silti valvottua liikaa.

        Me juteltiin silloin tosi myöhään. Olin itsekin väsynyt silloin mutta kun juttua riitti niin ei malttanut lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo omalla tavallaan ihan kivakin juttu.

        Uskon et se ois tuottavuudenkin kannalta tehokkainta kun työntekijä saisi jossain määrin itse määritellä sitä työaikaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin olla. Mutta uskoin hänen kohdallaan että kaikki oli kohdillaan kuten sinullakin joten se on vain niin että se "vähemmyyden" tunne tulee silti.

        Mitäs jos ajattelen susta samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et se ois tuottavuudenkin kannalta tehokkainta kun työntekijä saisi jossain määrin itse määritellä sitä työaikaansa.

        On se hyvä kun pystyy vaikuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos ajattelen susta samoin?

        En ole ainakaan tavannut ketään joka ajattelisi samalla tavalla. Ei minulla tule sitä oikein kaikkien kanssa muuten kuin miehien joita ei tavallaan tunne hyvin tai siinä kaivatun kohdalla se kun oli se ettei tuntenut ja siihen päälle kun ihastuin niin veti ihan lukkoon alkoi ahdistaa se näkeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ainakaan tavannut ketään joka ajattelisi samalla tavalla. Ei minulla tule sitä oikein kaikkien kanssa muuten kuin miehien joita ei tavallaan tunne hyvin tai siinä kaivatun kohdalla se kun oli se ettei tuntenut ja siihen päälle kun ihastuin niin veti ihan lukkoon alkoi ahdistaa se näkeminen.

        Mut eikös se oo aika normaaliakin et pelkää olevansa tavallaan pettymys sille toiselle. Aika moni ajattelee ihastuessa sen toisen ihan täydelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eikös se oo aika normaaliakin et pelkää olevansa tavallaan pettymys sille toiselle. Aika moni ajattelee ihastuessa sen toisen ihan täydelliseksi.

        Miten sitten itse voisit ajatella minusta niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten itse voisit ajatella minusta niin?

        En mä ajattele ketään täydelliseksi, ajattelen ettei sinussa oo mitään vikaa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ajattele ketään täydelliseksi, ajattelen ettei sinussa oo mitään vikaa 🙂

        No sittenhän et ajattele samalla tavalla kuin minä voisin ajatella sinusta eli "täydellisenä" etten itse olisi samalla viivalla ainakaan minkään kehittymisen kannalta. Ja kiva kuulla jos ajattelet noin minusta. Ei sinussakaan mitään vikaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän et ajattele samalla tavalla kuin minä voisin ajatella sinusta eli "täydellisenä" etten itse olisi samalla viivalla ainakaan minkään kehittymisen kannalta. Ja kiva kuulla jos ajattelet noin minusta. Ei sinussakaan mitään vikaa ole.

        Ei vaan ajattelen et oltais samalla viivalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ajattelen et oltais samalla viivalla.

        Itse taas ajattelen että olisin ihan lapsenomainen sinuun verrattuna. Siihen kaivattuun ehkä enemmän ajattelin etten ollut tarpeeksi fiksu hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas ajattelen että olisin ihan lapsenomainen sinuun verrattuna. Siihen kaivattuun ehkä enemmän ajattelin etten ollut tarpeeksi fiksu hänelle.

        Hän oli oikeasti fiksu. Ei mikään tyhmä minkään suhteen. Oli vain sellainen olo etten ollut tarpeeksi hyvä hänelle. Sitten se tunne kun ihastui ja ei oikein tuntenut toista yhtään sai jotenkin lukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli oikeasti fiksu. Ei mikään tyhmä minkään suhteen. Oli vain sellainen olo etten ollut tarpeeksi hyvä hänelle. Sitten se tunne kun ihastui ja ei oikein tuntenut toista yhtään sai jotenkin lukkoon.

        On muuten helpompi ajatella tuota kun ei ole enää ihastunut. En tiedä ihastuisinko uudestaan jos näkisin jossain. En ehkä usko.


    • Anonyymi

      En halua jutella yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän. En voi hyvin, koska liikaa ns. esitystä yhä ja ei ole vakituista työpaikkaa. Muutosta haaveilen koska tämä talo muistuttaa rankoista vuosista ja se vahvistaa stressiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe