Tässä miettinyt (naiselle)

Anonyymi-ap

että miltä se tuntuu olla naurun aihe?

149

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan ihan hauskalta 😀

    • Anonyymi

      No miltä se tuntuu olla selkäänpuukottava kusipää?

      • Anonyymi

        Ei välttämättä jos narttu on itsensä naurunalaiseksi tehnyt.
        (Tuli mieleen naapurissa oleva venäläistaustainen koppava, sairas, vihamielinen hirvitys joka julkivihaa avoimesti ja lukuisista valitteli sekä aiheetta syytti että sitä muka kiusattaisiin. Muita pitää "ei niin tärkeinä henkilöinä". Kehtaakin! Vihottelun jälkeen alkoi karkuunjuoksu, sananmukaisesti. Ei sellaiselle voi kuin nauraa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä jos narttu on itsensä naurunalaiseksi tehnyt.
        (Tuli mieleen naapurissa oleva venäläistaustainen koppava, sairas, vihamielinen hirvitys joka julkivihaa avoimesti ja lukuisista valitteli sekä aiheetta syytti että sitä muka kiusattaisiin. Muita pitää "ei niin tärkeinä henkilöinä". Kehtaakin! Vihottelun jälkeen alkoi karkuunjuoksu, sananmukaisesti. Ei sellaiselle voi kuin nauraa.)

        Eli sulla on ätmi nyt tähtäimessä siinä omassa todellisuudessasi joku naapuri sirllä Uudellamaalla. Koko maa ei ole esim Pirkanmaa hyvä muistaa jos on hammasrattaat jumissa siihrn asentoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä jos narttu on itsensä naurunalaiseksi tehnyt.
        (Tuli mieleen naapurissa oleva venäläistaustainen koppava, sairas, vihamielinen hirvitys joka julkivihaa avoimesti ja lukuisista valitteli sekä aiheetta syytti että sitä muka kiusattaisiin. Muita pitää "ei niin tärkeinä henkilöinä". Kehtaakin! Vihottelun jälkeen alkoi karkuunjuoksu, sananmukaisesti. Ei sellaiselle voi kuin nauraa.)

        Luulitko että häneltä saisi helposti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä jos narttu on itsensä naurunalaiseksi tehnyt.
        (Tuli mieleen naapurissa oleva venäläistaustainen koppava, sairas, vihamielinen hirvitys joka julkivihaa avoimesti ja lukuisista valitteli sekä aiheetta syytti että sitä muka kiusattaisiin. Muita pitää "ei niin tärkeinä henkilöinä". Kehtaakin! Vihottelun jälkeen alkoi karkuunjuoksu, sananmukaisesti. Ei sellaiselle voi kuin nauraa.)

        Miks laitoit sulkeisiin ton lopun tekstin.🤭 turhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko että häneltä saisi helposti?

        Suututti kun ei sitten mennytkään niin.


    • Anonyymi

      Mikä se niin naurattaa?

      • Anonyymi

        Ei mikään


    • Anonyymi

      Sinähän se tiedät rakas ystävä

      • Anonyymi

        Ystävyys on tuollaisesta kaukana.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Niin. Tiedän kyllä omakohtaisesti, että olen yksi näistä narutettavista naurunaiheista. Mutta sehän ei ole minun häpeä, vaan sen joka nauraa. Ei voi olla kaikki inkkarit kanootissa sellaisella.

      • Anonyymi

        Joku on naurun taustalla. Joskus se on kateus.


    • Anonyymi

      Aika hyvä trollaus😜

      • Anonyymi

        Joo, olis muuten aika hilpeä mutta eiköhän joku vetele herneet nokkaan ja keksi ihan omiaan tästä mitä blaastata


    • Anonyymi

      Hyvä vaan, jos on porukalla hauskaa. 😂

      • Anonyymi

        Niin,tuohon porukkaan en haluais kuulua vaikka se olisi viimeinen maailmassa.
        Sorry!Voi,menikö kahvit väärään kurkkuun???
        🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,tuohon porukkaan en haluais kuulua vaikka se olisi viimeinen maailmassa.
        Sorry!Voi,menikö kahvit väärään kurkkuun???
        🤣🤣

        En käytä kahvia enkä teetä.


    • Anonyymi

      Ku lta tuntuu oll so nta mul ccu

    • Anonyymi

      Ei haittaa.

    • Anonyymi

      He who laughs last laughs best. 👍

    • Anonyymi

      Se on kiva että sullakin jotain mietittävää.

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa nauraa niin ihan vapaasti. Seuransa voi valita ja silloin en siihen kuulu.

    • Anonyymi

      Sellasta huhuu liikkuu et sil on vahvin lääkitys joka eniten nauraa.

      • Anonyymi

        Itseasiassa ne ei naura, kun ovat ennemmin tyhjyyteen tuijottavia robotteja.


    • Anonyymi

      Sinähän sen tiedät.
      En vaan jaksa välittää. Jäävät sellaiset ihmiset omaan arvoonsa.

    • Anonyymi

      Karma hoitaa

    • Anonyymi

      Aina mulle on naurettu.

      • Anonyymi

        Tietäisit vain paljonko.


    • Anonyymi

      Kateus pitää ansaita. 😆

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Enpä ole itse kyllä mielestäni tilannut mtn sekavia tarinoimaan täyttä kuraa, mutta ehkä katkerat itse kokee näin. Sivusta


    • Anonyymi

      Voi sinua, semmoistako sinä mietit.

      • Anonyymi

        ap:lle


    • Anonyymi

      Olisin mielelläni naurun aihe jollekin. Tykkään hassutella. Valitettava totuus vaan taitaa olla se, että minua ei ajattele kukaan. Ei hyvällä eikä pahalla. En ole olemassakaan. sivusta naiselta

      • Anonyymi

        Älä nyt,joku tuonkin kirjoitti sinusta🤣🤣


    • Anonyymi

      Kysy niiltä jotka nauraa.

    • Anonyymi

      Jos mulle nauravat ei haittaa,,mut vanha sanonta kertoo että itku pitkästä ilosta.Toivottavasti ei käy niin,yleensä nämä ilkkujat on heikkoja ihmisiä loppujen lopuksi.

      • Anonyymi

        Olen niiiin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuon aloittajankin kohdalla ole selvästi havaittavissa että siellä yritetään alakuloisesta perseestä väen väkisin saada iloista pierua aikaiseksi. Laihoin tuloksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuon aloittajankin kohdalla ole selvästi havaittavissa että siellä yritetään alakuloisesta perseestä väen väkisin saada iloista pierua aikaiseksi. Laihoin tuloksin.

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Näin se useimmiten menee. Tekemällä tehty muka hauska aloitus, mutta sehän osuu vielä toiseen kohtaan. Osuu osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuon aloittajankin kohdalla ole selvästi havaittavissa että siellä yritetään alakuloisesta perseestä väen väkisin saada iloista pierua aikaiseksi. Laihoin tuloksin.

        🥰 ihana olet,hauska ja huumorintajuinen, ap on ilkeä, tuollaisia ihmisiä on jotka ottavat jonkun yksittäisen ihmisen kohteekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuon aloittajankin kohdalla ole selvästi havaittavissa että siellä yritetään alakuloisesta perseestä väen väkisin saada iloista pierua aikaiseksi. Laihoin tuloksin.

        Sille koppavalle venäläiselle pierastiin kuuluvasti rappukäytävässä. Onneksi ei ole sen koommin näkynyt kaikesta valittajaa. Hyvä ilmapiiri nyt. Pysys vaan poissa se korppikotka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuon aloittajankin kohdalla ole selvästi havaittavissa että siellä yritetään alakuloisesta perseestä väen väkisin saada iloista pierua aikaiseksi. Laihoin tuloksin.

        Joo, tuolla miehellä pitäisi ensinnäkin olla ns kenen kanssa nauraa toisille🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille koppavalle venäläiselle pierastiin kuuluvasti rappukäytävässä. Onneksi ei ole sen koommin näkynyt kaikesta valittajaa. Hyvä ilmapiiri nyt. Pysys vaan poissa se korppikotka.

        Nadja


    • Anonyymi

      Kiväärimies perässä

      • Anonyymi

        Hui,jui ko pelottaa.Varo vaan ettei tussaha silmille.


      • Anonyymi

        Mikähän juttu tämä on, joku pikkuinen fantasioimassa, että hänen tekaisema mielipaha ja massit tms rahkeet riittäisi sellaiseen? Ehkä tällaiset jutut menee jollekin deliriumväelle täydestä


      • Anonyymi

        Hyvä


    • Anonyymi

      No kerro ihmeessä!

    • Anonyymi

      Tämä on taas sen yhden hepun kirjoittamia jorinoita. Nämä on aina kirjoitettu samalla tyylillä.

      • Anonyymi

        Juu trollihan se, mutta minä oletan naiseksi. Uskon että pari naista tuottaa suurimman osan sonnasta tänne.


      • Anonyymi

        Tunnistaa hyvin tyylistä onko se ätmi vai mikä lie?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistaa hyvin tyylistä onko se ätmi vai mikä lie?

        Ehkä se kirjoittaa itsestään🤭. Tai ne kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu trollihan se, mutta minä oletan naiseksi. Uskon että pari naista tuottaa suurimman osan sonnasta tänne.

        Pariskunta se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu trollihan se, mutta minä oletan naiseksi. Uskon että pari naista tuottaa suurimman osan sonnasta tänne.

        Samaa uskotaan täälläki paitsi että joskus niit on useampi. Ja on tullut tietoja erinäisistä asioista, joita harrastavat, eikä ne jää pimentoon. Siinä on eräillä vaarana menettää asioita ja ansioita elämästään, kunhan noi o selvitetty. Noomutta eipä mennä ny asioitten edelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu trollihan se, mutta minä oletan naiseksi. Uskon että pari naista tuottaa suurimman osan sonnasta tänne.

        Lesbopari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa uskotaan täälläki paitsi että joskus niit on useampi. Ja on tullut tietoja erinäisistä asioista, joita harrastavat, eikä ne jää pimentoon. Siinä on eräillä vaarana menettää asioita ja ansioita elämästään, kunhan noi o selvitetty. Noomutta eipä mennä ny asioitten edelle

        Että täällä oikein kaksi tai useampi nainen tehtailis mies tätä sinun moskaas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariskunta se on.

        Pari transmiestä!!


    • Anonyymi

      Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.

      • Anonyymi

        Kyllä tiedetään.Eikä satuta.


      • Anonyymi

        Oletko aina noin typerä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aina noin typerä?

        Pitäiskö jonkun ottaa sitten tää miehen ulina muka itseensä? Minusta ei


    • Anonyymi

      Tietäjät tietää ja pilkkaa

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan jotain itkevien spurgujen salaseuraa tai vastaavaa 🤔sivusta


    • Anonyymi

      On monesti minulle naurettu. Ihan outo kun olen.

      • Anonyymi

        Alas on mut laitettu. Eikö kukaan nähnyt ei kukaan ainakaan ole tullut nostamaan toisten kanssa tasaveroisen. Paljon ei minua itseäni tästä syystä mutta paljon todellakin minua


      • Anonyymi

        Outo? En todellakaan


    • Anonyymi

      Nauru on ihana asia, se joka vakavasti itsensä ottaa tipahtaa aika korkealta. Koita kestää

    • Anonyymi

      Älä Rakkaani usko koskaan näitä...Täällä trollataan kovaa!

      • Anonyymi

        Kosto on suloinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on suloinen...

        Mikä se koston syy sit o? Kukaan viitti ottaa itteesä kaikkee tota mitä ne joka päivä suoltaa ni pakkohan niille o antaa takasin päi vaan sillee oikeella tavalla ettei itte sorru mihkää muuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on suloinen...

        Ei se voi olla kun se ei tehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on suloinen...

        Onko sulla ja ätmillä kovinki paljo yhteistä sun mielestä? Intresanttia


    • Anonyymi

      Kohta kiusaajat saa mitä ovat tilanneet

      • Anonyymi

        On tilattu kosto jo


    • Anonyymi

      No joo, kuulema muutama kylän juoppo juoru-ukko naureskelee. Vähän sellaisia tyyppejä jotka ovat sössineet omat asiansa eivätkä omaa kykyjä käsitellä niitä, joten katkeroituvat, juoruilevat ja yrittävät nostaa itseään painamalla jotain toista maanrakoon.
      Ei liikauta minua, siinähän nauravat ja tekevät itsestään pellejä kun jaksavat vatvoa puolitutun naisen oletettuja seikkailuja😂

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tän- hyvä siinä penaalin tylsillä kynillä näytellä suivaantunutta jos vähän raottaa sanaista arkkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjoitan tän- hyvä siinä penaalin tylsillä kynillä näytellä suivaantunutta jos vähän raottaa sanaista arkkua

        Ja kun miettii miten mataliin energioihin tai mässäilyyn joillain saattaa mennä - just a pile of walking garbage


    • Anonyymi

      Täytyyhän kaltaistasi impotenttia imbesilliä jokin asia ees viihyttää

      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin että impotenttius ei ole kovin oleellista tässä.
        Nämä AP:n kaltaiset omaavat poikkeuksetta niin pienen pippelin, että sen toimintakyky on aika sivuseikka… Enkä väitä että kaikki mikropeniksen omaavat olisivat imbesillejä ja katkeroituneita, ei lainkaan, niitäkin on hyviä tyyppejä, mutta AP valitettavasti on päättänyt kanavoida ongelmansa näin ja jokainen nainen joka tällaiseen katkeraan ja juoruilevaan miesoletettuun törmää, voi automaationa päätellä myös peniksen koon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että impotenttius ei ole kovin oleellista tässä.
        Nämä AP:n kaltaiset omaavat poikkeuksetta niin pienen pippelin, että sen toimintakyky on aika sivuseikka… Enkä väitä että kaikki mikropeniksen omaavat olisivat imbesillejä ja katkeroituneita, ei lainkaan, niitäkin on hyviä tyyppejä, mutta AP valitettavasti on päättänyt kanavoida ongelmansa näin ja jokainen nainen joka tällaiseen katkeraan ja juoruilevaan miesoletettuun törmää, voi automaationa päätellä myös peniksen koon.

        Mutta jos se sitten tuo hänelle tuohon kurjuuteensa lohtua että käkättää yksinään jollekin naiselle, niin by all means tjtn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin että impotenttius ei ole kovin oleellista tässä.
        Nämä AP:n kaltaiset omaavat poikkeuksetta niin pienen pippelin, että sen toimintakyky on aika sivuseikka… Enkä väitä että kaikki mikropeniksen omaavat olisivat imbesillejä ja katkeroituneita, ei lainkaan, niitäkin on hyviä tyyppejä, mutta AP valitettavasti on päättänyt kanavoida ongelmansa näin ja jokainen nainen joka tällaiseen katkeraan ja juoruilevaan miesoletettuun törmää, voi automaationa päätellä myös peniksen koon.

        Ihanaa textiä.


    • Anonyymi

      Ei käytännön merkitystä. Hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset ;)
      Jos haluaa nauraa minua niin vähän ehkä säälittää, koska kohtalaisen köyhänpuoleinen elämä silloin, Mutta kukin tavallaan, en arvostele enkä luokittele

    • Anonyymi

      Miettinyt tässä olen...miltä tuntuu Ritva kun ei saa miestä itsellelleen vaikka oot ollu toistakymmentä vuotta tyrkyllä täällä? Siitä olen hyvilläni mutta eikö niistä sun rikoskumppaneistasi oo miestä sulle? Sanon sulle et tuu koskaan saamaan normimiestä itsellesi. Koska olet läpeensä paha.

      • Anonyymi

        Äläpä hauku minun ystävääni!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä hauku minun ystävääni!!!

        Sillä ei oo ystäviä, on vain rikoskumppaneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei oo ystäviä, on vain rikoskumppaneita.

        Ei voi olla sama Ritva sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä hauku minun ystävääni!!!

        Mene hoitoon jos koet että ”tunnistat” jokaisen nimen ja yhdistät ne irl:n mitä trollaava mies täällä revittelee


    • Anonyymi

      Itsestään ei pidä tehdä pakkomiellettä ja se että oma elämä näyttää vitsiltä ei sekään isossa kuvassa paljon tunnu. Ja asioiden tai ihmisten hauskalta näyttäminen saattaa sekin paljastaa vain tietämättömyyttä ja ymmärryksen puutetta. Vai vahingoniloko ihmisluontoa.

      • Anonyymi

        Uskon edelleen että naurajien elämässä itsellään kaikki ei ole hyvin.
        Tiedän sen jo itsestäkin.Jos olen saanut vaikka verottajalta hirveän summan mätkyjä maksettavaksi voin sen päivän olla aika v...tuuntunut.Saatan kohdistaa negan johonkin jopa rakkaaseen sanomalla ilkeästi.Kylläkin korjaan nopeasti asian jos saan siitä palautteen ja olen tyyntynyt mätkyistä.Myös omatuntoa kolottaa pitkään sen jälkeen.


    • Anonyymi

      no selviskö? 😂

      • Anonyymi

        Juu


    • Anonyymi

      Kävit Ritva sitten kostamassa mutta niinhän se on tapasi ollut aina, lapsellinen kun olet. Laitoit nääs rikoskumppanisi asialle, eikö niistä sulle miestä olisi? Olisi sitten teillä sama harrastus.

    • Anonyymi

      Sekä että, sekä ilolle, surulle että masennulselle.

      Mutta toivottavasti olisin.sitä myös tsi vaikkapa vaan positiivisessa mielessä edes yhdelle.

    • Anonyymi

      Sen verran olen seuraillut palstaa, että olen huomannut jollakin Ritvalla olevan joku narsku kannoillaan tällä palstalla. Onko sitten keksitty nimi, vai oikea, sitä ei tiedä muut kuin nimen kirjoittaja. Tämän ketjun tunnisteet eivät osu itseeni, joten en oleta mitään. En ole kaivannut millään palstalla ketään kertaakaan, joten jos joku luulee toisin, on hyvä ja ottaa yhteyttä irl. Sorkke vaan kun avauduin pitkästä aikaa, ärsyttää vain nuo trollimaalarit, joilla ei ole näköjään muuta tekemistä kuin loisia palstoilla.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että jos joku minulle nauraa, hänen olisi aika ymmärtää, että naurunsa kohde ei ole oikea, vaan sieltä peilistä se oikea kohde löytyy.
        Tässäpä olikin trollille taas aihetta seuraaviksi tunneiksi, oleppa hyvä.


      • Anonyymi

        Se Ritva on kylläkin mun kannoilla, stalkkaa, seuraa mun elämää, vainoaa, tekee ilkivaltaa kotonani, tirkistelee kun käyn suihkussa, mustamaalaa, valehtelee jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Ritva on kylläkin mun kannoilla, stalkkaa, seuraa mun elämää, vainoaa, tekee ilkivaltaa kotonani, tirkistelee kun käyn suihkussa, mustamaalaa, valehtelee jne.

        No mitä w😁tun välii sillä


    • Anonyymi

      Mitä minä olen tehnyt jos sinä olet naurun aihe tai miten olen selkään puukottanut? Ei syyllinen ole minä vaan te olette itse kuvitellut ja päätellyt.

    • Anonyymi

      Jos ne tunteet ei kohtaa, niin se toinenkin on naurun aihe. Etsi se johon sinulla oli suhde, se en ole minä vaikka olisit ihastunut. Tai jos olen jollekin jotain kirjoittanut, kaunista, ja olet ne ottanut itsellesi, miten se on minun vika? Olettehan tekin kirjoittanut. Miten minä olen syyllinen?

      • Anonyymi

        Ja vaikka tunnistaisi täällä jonkun niin ei se tarkoita että hän on sinuun ihastunut. Tai jos laitat mainepaskaa jollekin jotta pelastat jonkun niin se tulee teille takaisin. Jättäkää minut jo rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka tunnistaisi täällä jonkun niin ei se tarkoita että hän on sinuun ihastunut. Tai jos laitat mainepaskaa jollekin jotta pelastat jonkun niin se tulee teille takaisin. Jättäkää minut jo rauhaan.

        Jos sinä tappele täällä tunnisteellisesti kaimakirjaimeni kanssa, ei syy ole minun, tai jos joku esittää minua täällä, van kyllä minä olen suurin uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä tappele täällä tunnisteellisesti kaimakirjaimeni kanssa, ei syy ole minun, tai jos joku esittää minua täällä, van kyllä minä olen suurin uhri.

        Kyllä sinä kirjaintempauksia ylläpitävä huru-ukko taidat olla itsesi pahin vihollinen


    • Anonyymi

      Ikävä kuulla että olet naurun aihe. Jotkut ovat niin lapsellisia ja kiusaavat toisia. Epäaikuismaista nauraa ja pilkata toista, se on aina tekijän heikkoutta, usein tyhmyyttä. Sellaisilla on huono itsetunto, jota pönkittävät noin.
      Trollaajat täällä kuuluvat tähän kategoriaan myös.

      • Anonyymi

        Minusta tuntuu, että tuo mies joka näilläkin aiheilla päivät pitkät lääväilee kokee aikamoista voimattomuutta kun ei ketään niin kiinnosta ja miksi ketään edes pitäisi kiinnostaa mitä joku anonyymi incel pälpättää kaikille?


    • Anonyymi

      Kerro sinä kun sinulla siitä enemmän kokemusta!

      • Anonyymi

        Eli tämäkin oli sinulle mustamaalaajalle heti räätälöitynä vai? Sivusta


    • Anonyymi

      "Kerro sinä kun sinulla siitä enemmän kokemusta!"

      Juuri sitä avaaja hakee - VERTAISTUKEA!

    • Ihan kivalta ja hauskalta se tuntuu. Mulle nauraa kaverit yleensä silloin, kun sanon tai teen jotain hassua. Mukavaahan se on tarjota viihdettä. 🤭

    • Anonyymi

      Nyt kuules tuusbyyn Sep-po. Haluatko testata kenelle ihmiset nauraa ja kenen ovelle menevät astaloiden kanssa? Ei kannata tehä jekkuu kohdistuen lapsiin jos ei kestä siitä aiheutuvaa pskaa nääs

      • Anonyymi

        Oikein näen sieluni silmin miten paljon kaiken sorttiset denialistit panostaa, ettei sisäistäisi kommenttiasi. Vahingoniloa


    • Anonyymi

      Tuntuu että olen julkkis 🤣
      Kiinnostuksen kohde🥰

      • Anonyymi

        Juu, tuota komppaan.


      • Anonyymi

        Mutta eiks se oo just sellaisten kusenpolttamien kyylääjien paradoksaalinen uhka trollaava mies, onko näkemyksiä?


    • Anonyymi

      😊🙄❤️🛌😴

    • Anonyymi

      🍆🍆🍆🍆🍄🍄🍄🍄🥖🥖🥖🥖🥒🥒🥒🥒

    • Anonyymi

      Ritva Heinonen olet tirkistelijä, ilkivallan tekijä, laiska luuseri.

      • Anonyymi

        Asia vilpitön.Tunnistin meidät ja 🖕
        Tiskistellyt vain somejasi.
        Tänään tuli herätys.En tirkistele enään.
        Oon liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia vilpitön.Tunnistin meidät ja 🖕
        Tiskistellyt vain somejasi.
        Tänään tuli herätys.En tirkistele enään.
        Oon liian vanha.

        Mutta perästä kuuluu jos levität väärää tietoa minusta irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta perästä kuuluu jos levität väärää tietoa minusta irl.

        Mikä on mies feikkivuoropuheluidesi funktio- herättää sinulle tuntemattomien ihmisten suunnaton mielenkiinto vai?


    • Anonyymi

      Siis KYLLÄ ! koko palsta täynnä epäkypsiä miehiä ja piipitys vaan jatkuu!

      • Anonyymi

        Älä yksin pakinoiva aloittaja-äijä (mies se on sori ny) yleistämään ala


    • Anonyymi

      Nauraisin mukana hihihi

    • Anonyymi

      Nauran myös itse itselleni, vaikka olen järkevä, välillä minulle tapahtuu noloja juttuja. Olen ilostouttut niillä lukemattomia kahvitaukoja ja illan istujaisia.

      • Anonyymi

        Ennen lapsia jo olin aina aamuuninen ja aamut oli kiireisiä. Espoon Leppävaarassa olin taas herännyt föönäämaan hiukset ja oli valittu kivat vaatteet ja valmiina töihin. Hyvä päivä ja oltiin tosi fiksuja, lounastauosya lähtien naurettiin kaverin kanssa koko loppupäivä ja vielä bussipysäkkikin. Olin laittanut pimeässä eteisessä kiireessä saappaat jalkaan ja olivat eri paria, niissä oli eri korkokin 🙂 ei saa ottaa itseään niin vakavasti. Kivoja muistoja, ei niin vakavaa 🙂


    • Anonyymi

      Joskus saatan nauraa muille spontaanisti jos ne yrittää nauraa mulle, se on sen verran painavaa että tulee pian probleemeja

    • Anonyymi

      Ei varmaan mukavalta kenestäkään. Miltä tuntuisi olla alapäätön vaimo, joka vierellä makaa? Onko se niin mukavaa, että kanat vie toisen se oikean ja makaavat miehen vieressä äitinä?

    • Anonyymi

      En lunenut ketjua, tuli vain mieleen, että naurun kohde ei monestikaan tiedä olevansa naurun kohde. Mitä jos ap olet sankari ja kerrot sille naurusi kohteelle, mikä on naureskelusi syy.

      • Anonyymi

        Ei siihen kateutta kummempaa syytä tarvita. Tietysti usein se syy on verhottu muuksi. Mitä iloa naurun kohteelle on kuulla tuollaisia värittyneitä totuuksia?


    • Anonyymi

      Kyllä ihminen on kiinnostava, kun huomion kohteeksi tulee. Ei sitä kenestä vaan kiinnostuta.

      • Anonyymi

        Totta.Seinäruusuna ei olisi yhtään kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.Seinäruusuna ei olisi yhtään kivaa.

        Oletko typerä?


    • Anonyymi

      Hyväntahtoista naurua on kun kömmellyksen tehnyt on mukana nauramassa.

      Ihmisiä jotka nauraa selän takana jollekin, ei välttämättä kovin korkealle osaa arvostaa. Yleensä nämä kun pakkaa olemaan kaikin puolin naurunsa kohdetta alempana. Ja itse asiassa he ei koskaan ole siinä asemassa että porukassa naurettaisiin heille koska eivät kerro omista virheistään tai munauksistaan . vain toisten ja selän takana ja usein jutut valheita.

    • Anonyymi

      Taitaa olla aloittajan elämä tyhjää täynnä.

    • Anonyymi

      Tiedän, olen Koominen hahmo🤣

    • Anonyymi

      Se tuntuu siltä, että masennus uhkaa viedä voiton. Mietin itsaria päivittäin ja joku päivä teen sen. Mille sitten nauratte?

      • Anonyymi

        Älä välitä tyhjän naurajista, he ovat typeriä ihmisiä.
        Päivä kerrallaan eteenpäin ja tsemppiä sinulle.


      • Anonyymi

        K noista 50v.ei haittaa.Antaa palaa vaan!
        Maailmassa on 9 miljardia ihmistä.Reaaliteetit haltuun masikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K noista 50v.ei haittaa.Antaa palaa vaan!
        Maailmassa on 9 miljardia ihmistä.Reaaliteetit haltuun masikset.

        *naista


    • Anonyymi

      Käyppä kysymässä joltain naiselta jos noin kiinnostaa

    • Anonyymi

      Ihanaa tuoda naurua tähän maailmaan 😀 miltä sinusta tuntuu olla narsisti?

      • Anonyymi

        Ei sinusta narsistia ätmi saa tuolla habituksella ja vastenmielisyydellä sori


    • Anonyymi

      Lesbo oot, varsinkin mieslesbo. Näkeehän sen päältäkin kun pukeudut miesmäisesti.

      • Anonyymi

        Mieslesbo???


      • Anonyymi

        Naisen vartalo on ruma ja heikko(perusvartalot)
        Se joka minut tietää ja tuntee tietää ettei ikinä ole milliäkään ajatusta tuhlattu naiseen seksistisesti.
        Ehkä siksi kun olen täysin hetero.Ihailen miehen vartaloa ja sitä voimaa mikä siinä luonnostaan on.Ihmettelen miksi miehet päästää sen rapistumaan jo nuorella iällä.Miehet kun ei edes raskaana ole ja miehien lihasmassa estää pitkään lihavuudenkin kun vertaa naisen kroppaan.
        Ymmärrän hyvin homomiehiä.
        Lesbot ok niin kauan kivoja kun eivät tyrkytä itseensä apinan raivolla.
        Ps.En edelleenkään masentunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen vartalo on ruma ja heikko(perusvartalot)
        Se joka minut tietää ja tuntee tietää ettei ikinä ole milliäkään ajatusta tuhlattu naiseen seksistisesti.
        Ehkä siksi kun olen täysin hetero.Ihailen miehen vartaloa ja sitä voimaa mikä siinä luonnostaan on.Ihmettelen miksi miehet päästää sen rapistumaan jo nuorella iällä.Miehet kun ei edes raskaana ole ja miehien lihasmassa estää pitkään lihavuudenkin kun vertaa naisen kroppaan.
        Ymmärrän hyvin homomiehiä.
        Lesbot ok niin kauan kivoja kun eivät tyrkytä itseensä apinan raivolla.
        Ps.En edelleenkään masentunut.

        Jatkan ns.miehiset vaatteet on mukavat ja rennot päällä.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1668
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      112
      1270
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe