Tässä heti kun säät sallii. Molemmat saamme katsella eteemme avautuvia maisemia ja huokailla. 😋
Nainen, lähdetäänkö retkeilemään
11
333
Vastaukset
- Anonyymi
😃😃😃
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18055740m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mihin päin ajattelit…?
- Anonyymi
Itse tykkäisin juuri tuollaisesta, kun olisi vaan sitä retkeilyseuraa.
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalta.
- Anonyymi
EI !
- Anonyymi
Pahus, kun en itse keksinyt tällaista aloitusta. Olisin niin mielelläni ottanut mukaani erään naisen, vaikka tiedänkin, ettei hän lähtisi. Ei edes harkitsisi. Pitkäkään matka pienelle retkelle ei olisi, mutta 🤷♀️ no can do. Toivottavasti aapee saa mukaan etsimänsä naisen.
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
Mä katon avaraa luontoa ja huokailen.
Tiedän kyllä ainakin yhden paikan, korkealla kukkulalla avautuu kaunis ja laakea järvimaisema. Kyllä sitä maisemaa katsellessa huokailla kelpaa, se on todella rauhoittava näky🌅🌄
Ja miksei siinä kiipeillessäkin ala huokailututtaa, siinä on nimittäin oikeasti melko kova ylämäki…🧗🏼♀️ vähän kuin vuorelle menisi.- Anonyymi
Jonossa ja nainen edellä, ne maisemat :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58751
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109742- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla201532- 40516
- 70496
- 50494
- 22484
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82453Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450