esim 1 Korona-aikana Energyn salit olivat kiinni,ja asikkailta veloitettiin salin käytöstä olevia maksuja,ja asiakkaat yrittivät saada rahojeen takaisin mutta turhaan.
2 Kyseinen yritys on purkanut ilman riittävää syytä jo valmiiksi maksettuja kuukausimaksuja,ja jättänyt maksamatta asikkaan pyytämiä maksuja takaisin,
3 Kyseisellä saleilla käy varkaita,mm älypuhelimia on asiakkailta pukuhuoneista varastettu.
4 Kuntokeskuksen omistaja Kari Karhu,yrittää kaikin tavoin huijata asiakkaitaan,ja hänen käytöksensä on ylimielistä ja törkeää,mäin on moni ihminen sanonut.
5 Kuntokeskuksen työntekijät ovat töykeitä.
6 Energyn salit ovat aina likaisia,villakoiria on ollut monesti pukuhuoneiden lattialla.
7 Energyn laitteet ovat aina epäkunnossa.
KEHOITAN KAIKKIA VÄLTTÄMÄÄN KUNTOKESKUS ENERGYN SALEJA,NÄIN VÄLTYTTE PETTYMYKSELTÄ JA HUIJAUKSELTA
Kuopion ja Joensuun Energyt huijaavat asiakkaitaan
Anonyymi-ap
4
236
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdyn täysin aloittajan väittämiin,ne kuulemma kusettaa kaikiia tavalla tai toisella
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kuntosalit
kuntosalit ohjatut tunnit, musiikki on kovalla circuit, numerolaput,
Polvi kyykky ohjaus kohta aina ei pysy netti kohdallaan, tukeeko liian lujaa polvi paino kanssa alas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818