Miksi rakas nainen siedät sitä miestä?

Anonyymi-ap

Olemme tekemisissä välillä enemmän ja välillä vähemmän meitä yhdistävien tapahtumien ja tilaisuuksien merkeissä.
Olen jo kauan sitten pistänyt merkille, että nautin hänen seurastaan todella paljon ja jokaisen tapaamisemme jälkeen ajatukseni pyörivät hänen ympärillään pitkän aikaa. Toki hän on aina sydämessäni ja muutenkin ajattelen häntä päivittäin, mutta erityisen paljon aina kun on ollut mahdollisuus nähdä.
Olemme siis tunteneet jo vuosia, mistään uudesta tuttavuudesta ei siis ole kyse. Eli kun puhuin persoonasta ja luonteesta, tunnen hänet todella hyvin ja hän minut.
Olen jo vuosia seurannut vierestä hänen elämäänsä ja siihen liittyen myös hänen parisuhdettaan. Erittäin pitkää yhteiseloa miehen kanssa joka kohtelee häntä tylysti ja huonosti, puhuen hänestä myös julkisesti alentavaan sävyyn, jopa haukkuen käyttäen todella rumia sanoja.
Asia ei kuulu minulle, enkä ole tietysti objektiivinen koska nainen on minulle rakas. En vaan ymmärrä miksi toinen sietää tuota enkä ymmärrä miten toinen kohtelee vaimoaan noin. Oikeastaan sivuseikka on, että rakastan häntä. Ketään ei pitäisi kohdella noin.
Monesti mietin, että kunpa voisin vaan sulkea hänet syliini ja pitää hetken lähellä. Kuiskata hänelle, että hän on upea ja ihana. Ettei hän uskoisi miehensä typeriä sanoja vaan muistaisi niinä hetkinä kuinka rakas hän minulle on.
Kaikki nuo rumat sanat satuttavat myös minua, sillä hän johon ne kohdistuvat olisi minulle se unelmien nainen. Kaikin tavoin täydellinen.
En tiedä edes miksi tänne kirjoitan, ei hän täällä ole ajatuksiani lukemassa. Tuntui kuitenkin siltä, että haluan sanoa tämän ääneen. Jos vaikka tuuli kuljettaisi ajatukseni hänelle, hiljaisena kuiskauksena siitä kuinka paljon häntä rakastan.

17

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko kertoa ajatuksistasi hänelle? Ehkä hän on "sokeutunut" omaan tilanteeseensa, eikä näe sitä että häntä kohdellaan huonosti.

      • Anonyymi

        Olen kertonut. Jopa sen kuinka rakas hän minulle on.
        Ehkä hän on niin tottunut tai jostain syystä ei vaan pysty irtaantumaan tilanteesta. Ehkä ei edes halua. Ehkä pelkää, ehkä liian paljon menetettävää.
        Hän tietää mitä tunnen häntä kohtaan ja kuinka upeana ihmisenä häntä pidän. Tietää myös kuinka kaunis hän on mielestäni.
        Liikaa ei kuitenkaan voi toiselle niitä asioita toistaa, varsinkaan kun en halua sillä ajaa häntä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut. Jopa sen kuinka rakas hän minulle on.
        Ehkä hän on niin tottunut tai jostain syystä ei vaan pysty irtaantumaan tilanteesta. Ehkä ei edes halua. Ehkä pelkää, ehkä liian paljon menetettävää.
        Hän tietää mitä tunnen häntä kohtaan ja kuinka upeana ihmisenä häntä pidän. Tietää myös kuinka kaunis hän on mielestäni.
        Liikaa ei kuitenkaan voi toiselle niitä asioita toistaa, varsinkaan kun en halua sillä ajaa häntä pois.

        Tuo edellinen siis aloittajalta ja lisäyksenä, voihan olla, että hän silti rakastaa miestään.
        Kuinka sitä sanotaankaan, "kaiken se kestää, myötä ja vastamäessä, jokaisella on oma ristinsä". Mitä näitä nyt on.
        Kunnioitan tuota piirrettä ja vahvaa moraalia, mutta voi kuinka paljon enemmän hän voisi saada. Rakkautta, hellyyttä ja huomiota.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kertoisit nuo asiat hänelle.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon uskallan kertoa ettei hän koe sitä ahdistavaksi? Liikaa en voi sillä tilanne on kuitenkin se, että hän on toisen miehen vaimo.
        Olen yrittänyt käytökselläni osoittaa, että hän on ihana. Toimia kohteliaasti ja huomioida häntä, kerron aina kuinka kauniilta hän näyttää.

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Höp höpö, 🌈ätmiä entunne, mut tiedän ton valehtelijan, puhut paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höp höpö, 🌈ätmiä entunne, mut tiedän ton valehtelijan, puhut paskaa!

        Ohhoh, olipa kommentti.
        Enpä lähde tuota sen kummemmin kommentoimaan, mutta toivon ettei tästä aloituksestani tule mitään asiatonta turhaa ketjua kuten niin monelle aloitukselle käy.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh, olipa kommentti.
        Enpä lähde tuota sen kummemmin kommentoimaan, mutta toivon ettei tästä aloituksestani tule mitään asiatonta turhaa ketjua kuten niin monelle aloitukselle käy.

        Aloittaja

        Tutkintaan menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkintaan menee!

        No tietysti, mitenpä muutenkaan.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkintaan menee!

        En kyseenalaista yleisesti ätmin lätinöisen tutkinnallista perustetta, mutta sellaiset aivopierut on eri asia, ettäkö ketään yksittäistä ihmistä voisi tästä satuturauksesta tunnistaa ja leivoskella kirjoittaja joksikin toiseksi nii ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyseenalaista yleisesti ätmin lätinöisen tutkinnallista perustetta, mutta sellaiset aivopierut on eri asia, ettäkö ketään yksittäistä ihmistä voisi tästä satuturauksesta tunnistaa ja leivoskella kirjoittaja joksikin toiseksi nii ei

        Toisaalta kyllä kai viranomaisille saa esittää ns mielipiteitä, mutta on eri asia kannattaako se lie riippuu volyymistakin


    • Anonyymi

      On ihmisiä, jotka tykkäävät kulkea marttyyrin viitta harteillaan. Sitten on avioliittoja, jossa tärkein yhdistävä tekijä on raha tai tietty turvallisuus ja tavallisuus.

      • Anonyymi

        Niinhän se on, aivan totta.
        Täysin ymmärrettävää hänenkin tilanteessa. On kuitenkin niin paljon mikä muuttuisi, jos hän päättäisi lähteä huonosta parisuhteesta.
        Ja täytyyhän minunkin muistaa, että näen vain pienen osan kokonaisuudesta, enkä sitäkään objektiivisesti.
        Monesti mietin, että itse sulkisin hänet syliini ja kertoisin kuinka ihana hän on. Varsinkin silloin kun miehensä mollaa häntä kaikkien kuullen.
        Toivottavasti olen vaan nähnyt paloja huonoista päivistä ja muut päivät ovat hyviä. Muuten on vaikea käsittää miksi niin ihana ihminen saa osakseen tuollaista käytöstä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, aivan totta.
        Täysin ymmärrettävää hänenkin tilanteessa. On kuitenkin niin paljon mikä muuttuisi, jos hän päättäisi lähteä huonosta parisuhteesta.
        Ja täytyyhän minunkin muistaa, että näen vain pienen osan kokonaisuudesta, enkä sitäkään objektiivisesti.
        Monesti mietin, että itse sulkisin hänet syliini ja kertoisin kuinka ihana hän on. Varsinkin silloin kun miehensä mollaa häntä kaikkien kuullen.
        Toivottavasti olen vaan nähnyt paloja huonoista päivistä ja muut päivät ovat hyviä. Muuten on vaikea käsittää miksi niin ihana ihminen saa osakseen tuollaista käytöstä.

        Aloittaja

        Sukulaiseni vähättelee minua

        En kaipaa kontakteja häneen

        Ennen oltiin läheiset


        Kaikki muuttuu


    • Anonyymi

      Kaikissa meissä on omat hyvät ja huonot puolensa. Ehkä hän epäilee sinussa sitä, miten suhtautuisit hänen huonoihin puoliin? Ja ehkä hän kokee sinusta sen, että osaat hyvin peitellä omia huonoja puoliasi? Moni kakku päältä kaunis? Mutta mitä sen sisältä löytyy?

      Yleensä riidat ja näkemyserot asioista kärjistää asioita, samalla tuo esille sen totuuden toisesta, mikä voi tulla yllätyksenä aina toiselle. Tämän tietämyksen puuttuminen on suurimpia esteitä, miksi se viimeisen portaan nouseminen jää monilla ottamatta? Pelkoa ja epävarmuutta toisesta?

      Vanhassa on vara monesti parempi niin paljon tuttua ja johon on tottunut, arkea helpottavaa, vähemmän yllätyksiä. Luottamusta ja hyviäkin asioita, joista ei halua luopua. Onko toinen arvaamaton, petollinen vähemmän luotettava kuin olemassa oleva? Kaikki hyvältä tuntuva voi olla vain teatteria? Tavoitteellinen ja laskelmoiva tekeminen?

    • Anonyymi

      Emme ole tekemisissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe