Sinkkupalstan risteily...

Anonyymi-ap

Mikäli sellainen järjestettäisiin se menisi seuraavasti:

Minä ja viinamies tyhjennettäisiin laivan tax free kaupasta lähes kaikki alkoholi. Sitten etsisimme netistä, mistä saa vuokrattua halvimmalla täysperävaunu rekan kuljettaaksemme tuliaiset kotiin.

Kun tulisi ilta kummissaan ihmettelisimme baarissa, missä kaikki ovat?

Sillä aikaa Mikkojuhani kiertelisi sinkkujen hyttien ovia jo hieman hermostuneenakin:

Mikkojuhani: no nyt baariin sieltä tanssimaan.
Palstalainen: ei voi, kun pitää palstailla.

Lopulta minä, viinamies ja Mikkojuhani olisi kolmestaan baarissa ja palstan ätmit ja ätnit olisi hyteissään näpyttelemässä puhelintaan.

Toki Pirpana yrittäisi tulla tanssimaan, mutta häntä ei päästetä sisälle, koska portsari luulee ajokorttia väärennetyksi.

Kertokaa toki, mitä muuta tuolla risteilyllä tapahtuu?

>simiti<

128

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tupsahdan arasti ja ujona kysymään...
      Eli risteilylle pääsisi mukaan muutkin kuin te "vakkarit"?
      Mä voisin repästä ja maistella alkoholia teidän kanssa.
      Tai jos ei seuraan huolita,
      niin enneku tyhjäätte taxfreen käyn
      ostamassa tequilaa, absoluttia
      ja lavan sidukkaa, ja juon itekseni.
      Sen jälkeen ois kyllä koko laiva sekaisin.
      Eikä varmasti kukaan jäisi hyttiin palstailemaan.
      Hupsista.

      • Anonyymi

        Ei paha ollenkaan. Kannatan 👍

        >simiti<


      • Anonyymi

        Vai sellainen tapaus :) ihan mielenkiinnolla seurailisin ja tekisin muistiinpanoja (kännykälläni)

        ---

        mä olisin etsimässä, eli serching eli tzöötsin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellainen tapaus :) ihan mielenkiinnolla seurailisin ja tekisin muistiinpanoja (kännykälläni)

        ---

        mä olisin etsimässä, eli serching eli tzöötsin :)

        Sen meinasin tuohon laittaa et palstalaiset
        palstailis siellä pitkin laivaa pää pyörällä
        miettien mikä pyörremyrsky tuo on...
        Mitäs oisit :) etsimässä siellä?
        Siitä sit suunnittelemaan
        risteilyä Simiti! Tällä
        hetkel ei näytä kyl
        moni tulossa..
        Vois olla kyl
        ihan kiva
        reissu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen meinasin tuohon laittaa et palstalaiset
        palstailis siellä pitkin laivaa pää pyörällä
        miettien mikä pyörremyrsky tuo on...
        Mitäs oisit :) etsimässä siellä?
        Siitä sit suunnittelemaan
        risteilyä Simiti! Tällä
        hetkel ei näytä kyl
        moni tulossa..
        Vois olla kyl
        ihan kiva
        reissu.

        Mä kirjaisin logikirjaan kafkarapu,
        ja et eräskin poistui nukkumaan,
        kun joku toinen on tosiiankin
        syntymähumalassa.
        🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kirjaisin logikirjaan kafkarapu,
        ja et eräskin poistui nukkumaan,
        kun joku toinen on tosiiankin
        syntymähumalassa.
        🤭

        Taas sinä vaan naurat mulle.
        Susta vissiin kiva vaan
        Jatkuvasti loukata
        Jollain tavalla
        Mua.
        😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä vaan naurat mulle.
        Susta vissiin kiva vaan
        Jatkuvasti loukata
        Jollain tavalla
        Mua.
        😔

        No mut eihän!🤦
        Tää ei uskal sanoa enää mitään..🤭
        Sun on kyllä ainakin ajateltava niin, ettei tämä sano mihinkään mistä en välitä yhtään mitään 😃


    • Anonyymi

      Minä kiertäisin baarit ja vastaavat mahd. kaukaa, minut löytäisi komentosillalta, konehuoneesta tai kannelta ihailemassa maisemia, toki illalla pitää syödä kunnolla.

      https://youtu.be/cat30PaExyo

      • Anonyymi

        Tuossahan kuluisi aika mukavasti tutkiessa konttien sisältöä...😂


    • Anonyymi

      Mä kävisin ensin viemässä tavarat hyttiin ja kävisin taxfreesta tuliaiset (karkkia muksulle). Sitten menisin johonkin laivan baareista juomaan Grasshopperin, se on mun traditioni laivalla (jossa tosin tulee käytyä aivan liian harvoin). Tuota ei yleensä jokaisesta laivan baarista saa. Myöhemmin kävisin syömässä hyvin ja jossain kohtaa olisin kannella katselemassa maisemia tai ihan vaan merta. Jossain kohtaa saattaisin hetken istahtaa jossakin laivan hieman pubityyppisessä ravintolassa ja jutella tuntemattomille. Sitten kun porukka alkaa olla turhan huppelissa mun makuuni, niin menisin hytiini nukkumaan. Saunaosastolla voisin käydä ja uimassa jossain kohtaa reissua, jos kyseessä on sellainen laiva, tai kai nuo kaikista noista ristelylaivoista löytyy. Ryyppääminen ja biletys ei ole mun juttuni, joten ne jättäisin kokonaan väliin ja toivottelisin muille vain hauskaa iltaa.

      • Anonyymi

        Miksi et kirjoittanut heinäsirkka? Onko jotenkin hienompi tai paremman makuinen englanniksi?

        Joka tapauksessa tosi mies hyppää uimaan laivan perästä, ui laivan ohi ja kun laiva vihdoin saapuu kohdalle hän hyppää delfiinihypyllä takaisin laivaan.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kirjoittanut heinäsirkka? Onko jotenkin hienompi tai paremman makuinen englanniksi?

        Joka tapauksessa tosi mies hyppää uimaan laivan perästä, ui laivan ohi ja kun laiva vihdoin saapuu kohdalle hän hyppää delfiinihypyllä takaisin laivaan.

        >simiti<

        Koska grashopper on ko. drinkin nimi. Jos sen saa jostain nykyään tilattu heinäsirkkanakin, niin sitä en tiedä. Mä pyörin baareissa hyvin harvoin ja tuon drinksun juon vain laivalla. Laivalla taas olen käynyt viimeksi viitisentoista vuotta sitten ja silloin tuo on ollut grasshopper, enkä ole koskaan kuullut puhuteltavan sitä heinäsikaksi tai että yhdellekään baarimikolle ei olisi sitten joutunut selittämään, että niin siis tarkoitin grasshopperia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska grashopper on ko. drinkin nimi. Jos sen saa jostain nykyään tilattu heinäsirkkanakin, niin sitä en tiedä. Mä pyörin baareissa hyvin harvoin ja tuon drinksun juon vain laivalla. Laivalla taas olen käynyt viimeksi viitisentoista vuotta sitten ja silloin tuo on ollut grasshopper, enkä ole koskaan kuullut puhuteltavan sitä heinäsikaksi tai että yhdellekään baarimikolle ei olisi sitten joutunut selittämään, että niin siis tarkoitin grasshopperia.

        Murskaan illuusiosi. Kyllä se tunnetaan heinäsirkkana ihan koko maassa.

        Jo kuollut naisystävänikin oli baarimikko ja tiesi sen vallan hyvin jo ysärillä. Hän kertoi hymyilleensä vain nätisti junteille, jotka krääshoppailivat luullen olevansa jotain parempaa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murskaan illuusiosi. Kyllä se tunnetaan heinäsirkkana ihan koko maassa.

        Jo kuollut naisystävänikin oli baarimikko ja tiesi sen vallan hyvin jo ysärillä. Hän kertoi hymyilleensä vain nätisti junteille, jotka krääshoppailivat luullen olevansa jotain parempaa.

        >simiti<

        No, onneksi ruotsinlaiva ei ole tuolloin maissa, niin ongelma ei ole valtavan suuri. Jos kovasti ahdistaa, niin voin vaikka puhua koko reissun ajan englantia, niin kielten sekaisin puhuminen ei pääse olemaan ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murskaan illuusiosi. Kyllä se tunnetaan heinäsirkkana ihan koko maassa.

        Jo kuollut naisystävänikin oli baarimikko ja tiesi sen vallan hyvin jo ysärillä. Hän kertoi hymyilleensä vain nätisti junteille, jotka krääshoppailivat luullen olevansa jotain parempaa.

        >simiti<

        Täytyy tietysti myös ottaa huomioon, että olen asunut melkoisen pätkän aikuiselämässäni ulkomailla. Toisinaan asiat ovat jopa helpompia englanniksi. Viimeksi kun olin laivalla, siis silloin hiton kauan sitten, niin eivät ne baarimikot siellä edes aina kauhean kaksista suomea puhuneet. Monesti ruotsikin toimi kätevämmin kuin suomi. Nykyään varmaan jo rekrytoivat toisin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murskaan illuusiosi. Kyllä se tunnetaan heinäsirkkana ihan koko maassa.

        Jo kuollut naisystävänikin oli baarimikko ja tiesi sen vallan hyvin jo ysärillä. Hän kertoi hymyilleensä vain nätisti junteille, jotka krääshoppailivat luullen olevansa jotain parempaa.

        >simiti<

        Sinällään muuten hauskaa, että olette jutelleet juuri ko. drinksusta edesmenneen naisystäväsi kanssa. Se ei ainakaan aiemmin ollut mitenkään kauhean yleisesti tilattu ja läheskään kaikissa paikoissa maissakaan ei edes löytynyt oikeita aineksia sen tekoon. Yksi ystäväni oli sellainen, joka tykkäsi aina ja kaikkialla aloittaa iltansa tuolla ja monesti vaihdettiin paikkaa, kun ei sitä saanut. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murskaan illuusiosi. Kyllä se tunnetaan heinäsirkkana ihan koko maassa.

        Jo kuollut naisystävänikin oli baarimikko ja tiesi sen vallan hyvin jo ysärillä. Hän kertoi hymyilleensä vain nätisti junteille, jotka krääshoppailivat luullen olevansa jotain parempaa.

        >simiti<

        Sivusta kysäisen, että miksi kukaan kuvittelisi englannikielentaidon olevan jotenkin parempien ihmisten asia? Kyllähän englantia nyt osaa likipitäen jokainen keppikerjäläinenkin, jos nyt tarvitsee ihmisiä jotenkin määrittää. Musta kertoo enemmän sanojasta itsestään, jos pitää englannin puhumista jotenkin isonakin juttuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onneksi ruotsinlaiva ei ole tuolloin maissa, niin ongelma ei ole valtavan suuri. Jos kovasti ahdistaa, niin voin vaikka puhua koko reissun ajan englantia, niin kielten sekaisin puhuminen ei pääse olemaan ongelma.

        Puhu vaikka Baijeria, niin mä rupeen puhuun suomenruotsia, mitä pelkästään tässäkin kaupungissa on useita eri murteita.

        Vittu te stadilaiset olette yhtä pellejä kuin Kainuun asukkaat.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vaikka Baijeria, niin mä rupeen puhuun suomenruotsia, mitä pelkästään tässäkin kaupungissa on useita eri murteita.

        Vittu te stadilaiset olette yhtä pellejä kuin Kainuun asukkaat.

        >simiti<

        En asu Stadissa ja Baijerin murre ei tavu. Tavallista kirjasakemannia voin tarvittaessa vääntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu Stadissa ja Baijerin murre ei tavu. Tavallista kirjasakemannia voin tarvittaessa vääntää.

        Mutta et reppana osaa koklolanruotsia. Olet siis sivistymätön moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et reppana osaa koklolanruotsia. Olet siis sivistymätön moukka.

        Enkä osaa swahiliakaan tai useampaa sataa muutakaan kieltä, kaikista tuhansista maailman murteista puhumattakaan. En mä osaa edes kaikkia suomen murteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä osaa swahiliakaan tai useampaa sataa muutakaan kieltä, kaikista tuhansista maailman murteista puhumattakaan. En mä osaa edes kaikkia suomen murteita.

        Olet siis täysin häviäjä ja olisi sullekkin helpotus, kun ammattitappaja lopettaisi surkean elämäsi irvikuvan.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis täysin häviäjä ja olisi sullekkin helpotus, kun ammattitappaja lopettaisi surkean elämäsi irvikuvan.

        >simiti<

        Minähän en ole muuta koskaan väittänytkään. En mä sille mitään voi, että joku muu voi kuvitella niin vähäpätöisen taidon kuin englannin kielen osaamisen isoksi jutuksi. Minusta se on hyvin pientä ja tolkuttoman helppoa. Ei tulisi itselleni mieleenkään pitää tuota taitoa minään. Kaikkihan nyt englantia osaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis täysin häviäjä ja olisi sullekkin helpotus, kun ammattitappaja lopettaisi surkean elämäsi irvikuvan.

        >simiti<

        Ja jokaisen suomalaisen ainakin kuuluisi osata helppoa perusruotsia. Ei ole taito, jossa on mitään ihmeellistä. Sen kuuluisi ainakin olla perusjuttu, jossa ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Ja jos osaa ruotsin, niin sitten saksa osaamisessakaan ei enää ole oikeastaan mitään mainitsemisen arvoista.

        Oikeastaan ainoa kieli, jonka osaamisestani olen hieman itseäni selkään taputellut on unkari. Sitä en kuitenkaan osaa niin hyvin, että silläkään kannattaa paljoa leveillä. Hiljaa, kotona pimeässä, voi itseään vähän kehua, mutta siinä se.


    • Itse menisin jonnekin ravintolaan syömään ja nauttisin lasillisen tai pari viiniä. Sitten kuuntelisin jossain baarissa/ravintolassa tai vaikka samassakin, jossa oon ollu syömässä jotain musiikkia, vaikka joku pianisti soittelisi jazzia tai jotain muuta. Sitten menisin hyttiin nukkumaan tai lukemaan kirjaa tai tekemään sanaristikkoja.

      Jos laivassa olisi uima-allas- ja saunaosasto, niin seuraavana päivänä voisin käydä siellä joko ennen ostoksia tai niiden jälkeen. Päivällisellä laivan buffetista ottaisin ihania herkkuja ja katselisin samalla ikkunasta merimaisemaa, kun söisin.

      He, jotka halausisivat olla koko ajan humalassa saisivat juoda jossain muussa seurassa ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Häipyisin nopeasti palstalaisten seurasta dokaileen jonnekin yksin kunnes löytyisi parempaa seuraa. Yleensä löytyy. Aina.

      • Anonyymi

        Eikä kukaan lähtisi erakon kanssa lasilliselle? :D

        Olette te hyviä ihmisiä... :D


    • Anonyymi

      Minä olisin laivan kapteeni! 🧑‍✈️

      🦄

    • Tosin itse olisin jollain sellaisella risteilyllä, jolla ei niin paljon humalaisia näe, vaikka Karibian risteily tai joku muu sellainen. Tosin mulla ei ole varaa sellaiseen, kun ne on niin kalliita, mutta voihan sitä satuilla näin teoriassa. Ne känniristeilyt on sitten jotain 24h Viron tai Tukholman risteilyitä tai joitain sinkkuristeilyitä. Itse risteilisin hienostuneesti niin kuin esim. Hercule Poiroteissa Hercule seurueineen (Niilin risteily tarinassa "Kuolema Niilillä" esim. tai vaikka junamatkailu niin kuin tarinassa "Idän pikajunan arvoitus").

      • Anonyymi

        Mä olen monesti miettinyt, että vieläköhän jostain löytyisi sellaisia Hercule Poirot tyyppisiä risteilyjä 😀. Kaipaisin itse vähän pienempiä laivoja, enkä ihan tuollaisia uivia hotelleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen monesti miettinyt, että vieläköhän jostain löytyisi sellaisia Hercule Poirot tyyppisiä risteilyjä 😀. Kaipaisin itse vähän pienempiä laivoja, enkä ihan tuollaisia uivia hotelleja.

        En ole kuullut onko sellaisia Poirot-tyylisiä risteilyitä (1920-30 -luvun henkeen toteutettuja esim.).


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En ole kuullut onko sellaisia Poirot-tyylisiä risteilyitä (1920-30 -luvun henkeen toteutettuja esim.).

        Tuollaisessa voisivat olla kokemisen arvoisia ne illanvietot, kun ei olisi mitään moderneja vekottimia. Pelattaisiin korttipelejä ja joku soittaisi pianoa ja joku laulaisi jne. Se voisi oikeasti olla kokemisen arvoista. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisessa voisivat olla kokemisen arvoisia ne illanvietot, kun ei olisi mitään moderneja vekottimia. Pelattaisiin korttipelejä ja joku soittaisi pianoa ja joku laulaisi jne. Se voisi oikeasti olla kokemisen arvoista. 😀

        Joo, näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisessa voisivat olla kokemisen arvoisia ne illanvietot, kun ei olisi mitään moderneja vekottimia. Pelattaisiin korttipelejä ja joku soittaisi pianoa ja joku laulaisi jne. Se voisi oikeasti olla kokemisen arvoista. 😀

        Miten tuo toimisi modernissa laivassa? Vuosia sitten oli juttua että Titanicista tehtäisiin kopio mutta liekö projekti haudattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo toimisi modernissa laivassa? Vuosia sitten oli juttua että Titanicista tehtäisiin kopio mutta liekö projekti haudattu.

        En tiedä. Kai ne matkustajien tilat on mahdollista tietyllä tavalla "lavastaa", jos se olisi taloudellisesti kannattavaa. Eihän sen laivan omaan tekniikkaan tarvitse mitenkään vaikuttaa, että mitä matkustajille on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo toimisi modernissa laivassa? Vuosia sitten oli juttua että Titanicista tehtäisiin kopio mutta liekö projekti haudattu.

        Ja siis toimiihan tuo Idän pikajuna edelleen. Tosin tietysti se on moderni ja sieltä löytyy moderneja mukavuuksia jne. mutta kyllä se käsittääkseni kokemuksena on sellainen suhteellisen "vanhanaikainen". Tosin siitä en tiedä onko siellä jotain ilta-aktiviteetteja tarjolla.


    • Anonyymi

      Ostaisin katkarapuvoileivän ja sen seuraksi lasillisen laadukasta valkoviiniä. Päälle puristaisin sitruunaan ja sitten olisi merimaailma avoinna.

    • Syömään, shoppailemaan, juhlimaan, spa-osastolle saunaan, uima-altaaseen ja poreisiin.
      🍽🍨☕️🎁🍹🧖🏼‍♀️
      Hyvässä seurassa tietysti.

    • Anonyymi

      Menisin katsomaan laivan kannelle miten kovasti siellä tuulee, aistisin ympäristöä.
      Hyvää ruokaa, jonka jälkeen katsomaan yökerhoon esityksiä jotka toisinaan ovat viihdyttäviä, myös seuran muodossa.
      Aamulla ostoksille, tulijaisia pitäisi ostaa, ainakin neljälle henkilölle.
      Pikaiset laivamatkat eivät kyllä viehätä, mieluummin pysytään maalla sopivassa kohteessa.

      AV

    • No niin.. sulla Timppa on oikea käry tuossa aloituksessa.. se ajokortti tosiaan olisi väärennös, sillä minullahan ei ole ajolupaa ollenkaan.

      Mä voisin laivalla vetää sopivat hiprakat hyvässä seurassa.. siitä tanssilattialle siihen asti, kun jalat ei kanna enää ja loppuyö laivan käytävillä maleksien lonkeropurkki kourassa jutustellen.

      Hemmetti soikoon miten kuivia palstalaisia täällä on. Kyllä nyt laivalle lähdetään bilettään, eikä mihinkään kusiseen uima-altaaseen..
      Mä tiedän olevani vanha, mutta nää palstalaiset on ikäloppuja..

      • Anonyymi

        "Mä voisin laivalla vetää sopivat hiprakat hyvässä seurassa.. siitä tanssilattialle siihen asti, kun jalat ei kanna enää ja loppuyö laivan käytävillä maleksien lonkeropurkki kourassa jutustellen."

        Pyh, loppuyö menisi kuitenkin hikoillessa jossain kapeassa matruusisängyssä:)

        AV


      • Anonyymi

        Taidat olla oikeassa. Tässä seurassa voi olla vaikea irroitella 🤭


      • Anonyymi

        Juu, mä olen ollut ikäloppu jo juuri täysi-ikäistyneenä. Laiva oli silloinkin maailman paskin biletyspaikka. Sinne mentiin buffaan ja sinne kylpyläosastolle ja tietenkin käymään Tukholmassa ostoksilla. Ja tietenkin otettiin hyvä ja yleensä kallis hytti, jotta siellä oli mukava oleskella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mä voisin laivalla vetää sopivat hiprakat hyvässä seurassa.. siitä tanssilattialle siihen asti, kun jalat ei kanna enää ja loppuyö laivan käytävillä maleksien lonkeropurkki kourassa jutustellen."

        Pyh, loppuyö menisi kuitenkin hikoillessa jossain kapeassa matruusisängyssä:)

        AV

        Noinkin on joskus käynyt.. ei kai ny enää näin vanhana.. tai no jokunen risteily sitten minut "iski" poikaanikin nuorempi tanssikaveri.. mutta tuo loppui nolosti.. perinteisesti hänen hyttikaverinsa tuli häiritsemään kahdenkeskistä illanviettoamme.. noh.. noita sattuu.

        Puin ja lähdin takaisin tanssilattialle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mä olen ollut ikäloppu jo juuri täysi-ikäistyneenä. Laiva oli silloinkin maailman paskin biletyspaikka. Sinne mentiin buffaan ja sinne kylpyläosastolle ja tietenkin käymään Tukholmassa ostoksilla. Ja tietenkin otettiin hyvä ja yleensä kallis hytti, jotta siellä oli mukava oleskella.

        Laivahan on mitä mainioin bilemesta. Jos haluaa kuunnella musaa.. menee bubiin.. kun nälkä yllättää, käy syömässä. Tanssijalan vipattaessa pääsee tanssimaan tai voi keskustella rauhassa ystävien kanssa.. jos seura tai aktiviteetti ei juuri silloin nappaa, voi mennä tekemään sitä mikä nappaa.. paras bileyhtälö koskaan.

        Ja hytti.. se on nukkumista varten ja tavaroiden säilyttämistä.. muuten ihan turha. Eikä laivalla ole tarkoitus nukkua kuin vasta pikkutuntien jälkeen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Laivahan on mitä mainioin bilemesta. Jos haluaa kuunnella musaa.. menee bubiin.. kun nälkä yllättää, käy syömässä. Tanssijalan vipattaessa pääsee tanssimaan tai voi keskustella rauhassa ystävien kanssa.. jos seura tai aktiviteetti ei juuri silloin nappaa, voi mennä tekemään sitä mikä nappaa.. paras bileyhtälö koskaan.

        Ja hytti.. se on nukkumista varten ja tavaroiden säilyttämistä.. muuten ihan turha. Eikä laivalla ole tarkoitus nukkua kuin vasta pikkutuntien jälkeen.

        Minusta taas paskin mahdollinen. Muuten niissä voi kyllä olla ihan mukavaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Laivahan on mitä mainioin bilemesta. Jos haluaa kuunnella musaa.. menee bubiin.. kun nälkä yllättää, käy syömässä. Tanssijalan vipattaessa pääsee tanssimaan tai voi keskustella rauhassa ystävien kanssa.. jos seura tai aktiviteetti ei juuri silloin nappaa, voi mennä tekemään sitä mikä nappaa.. paras bileyhtälö koskaan.

        Ja hytti.. se on nukkumista varten ja tavaroiden säilyttämistä.. muuten ihan turha. Eikä laivalla ole tarkoitus nukkua kuin vasta pikkutuntien jälkeen.

        Likaa umpikännisiä örveltäjiä ja seuraantuppautujia. Ei lainkaan hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas paskin mahdollinen. Muuten niissä voi kyllä olla ihan mukavaa.

        No okei.. saat olla mieltäsi tietysti. Kuka mistäkin tykkää. Mä ite tykkään, kun olen sellainen juppi-hippi-punkkari ja vaihdan paikkaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Likaa umpikännisiä örveltäjiä ja seuraantuppautujia. Ei lainkaan hyvä.

        Niin no jos on staattinen pökkelö.. mä ite liikun livakkaasti laivalla paikasta paikkaan ja en juuri kiinnitä huomiotani muihin örveltäjiin.. ihan on tarpeeksi omassa örveltämisessäni.. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mä olen ollut ikäloppu jo juuri täysi-ikäistyneenä. Laiva oli silloinkin maailman paskin biletyspaikka. Sinne mentiin buffaan ja sinne kylpyläosastolle ja tietenkin käymään Tukholmassa ostoksilla. Ja tietenkin otettiin hyvä ja yleensä kallis hytti, jotta siellä oli mukava oleskella.

        En taas itse ole ollut ikäloppu ollut koskaan. Olen luonteeltani kuin leija tai ilmanvire, jota äkkijyrkät ja jäyhät persoonat tahtoo kantaa mukanaan ties mistä syystä. Itse taas tarvitsen sitä tasoittamaan omaa persoonaani kuin superpallo :) Istun hyvin kuutioon, on ilmeisesti mun ulkoiselta näyttävä motto. Yriinsä yritän paeta tilannetta, mutta jään nurkistani kiinni😅


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin no jos on staattinen pökkelö.. mä ite liikun livakkaasti laivalla paikasta paikkaan ja en juuri kiinnitä huomiotani muihin örveltäjiin.. ihan on tarpeeksi omassa örveltämisessäni.. :D

        Mä taas istuisin mielelläni rauhassa, vaikkapa kuunnellen sitä livemusiikkia. Vaan kun aina on joku ällötys tunkemassa seuraan. Laivalla saa nauttia risteilystä rauhassa vain, jos saa omasta porukasta tungettua pöydän niin tupaten täyteen, ettei kukaan voi edes kuvitella mahtuvansa siihen. Sitten on tietysti vielä ne, jotka saattavat tunkea hakemaan tanssimaan. Heidät nyt edes voi välttää sillä, että ei mene sellaiseen paikkaa, jossa on tanssilattia. Tuossa tietenkin on ongelmana laivalla se, että yleensä ne viihtyisät paikat, joissa saisi olla rauhassa, menevät aikaisemmin kiinni. Sitten mennään hyttiin. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taas itse ole ollut ikäloppu ollut koskaan. Olen luonteeltani kuin leija tai ilmanvire, jota äkkijyrkät ja jäyhät persoonat tahtoo kantaa mukanaan ties mistä syystä. Itse taas tarvitsen sitä tasoittamaan omaa persoonaani kuin superpallo :) Istun hyvin kuutioon, on ilmeisesti mun ulkoiselta näyttävä motto. Yriinsä yritän paeta tilannetta, mutta jään nurkistani kiinni😅

        Mä tosiaan olin tympääntynyt jo kaikenlaiseen bilemeininkiin ja baareihin, kun täytin 18. Olin siihen mennessä ehtinyt jo täyttää tämän elämän kiintiön noiden suhteen. Ehkä seuraavassa elämässä sitten lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas istuisin mielelläni rauhassa, vaikkapa kuunnellen sitä livemusiikkia. Vaan kun aina on joku ällötys tunkemassa seuraan. Laivalla saa nauttia risteilystä rauhassa vain, jos saa omasta porukasta tungettua pöydän niin tupaten täyteen, ettei kukaan voi edes kuvitella mahtuvansa siihen. Sitten on tietysti vielä ne, jotka saattavat tunkea hakemaan tanssimaan. Heidät nyt edes voi välttää sillä, että ei mene sellaiseen paikkaa, jossa on tanssilattia. Tuossa tietenkin on ongelmana laivalla se, että yleensä ne viihtyisät paikat, joissa saisi olla rauhassa, menevät aikaisemmin kiinni. Sitten mennään hyttiin. 😀

        Niin.. toi kyllä on totta, että tuollainen voi olla mahdotonta laivalla.. siis olla rauhassa. Jos sellaista kaipaa, niin laiva ei tosiaakaan ole oikea paikka.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. toi kyllä on totta, että tuollainen voi olla mahdotonta laivalla.. siis olla rauhassa. Jos sellaista kaipaa, niin laiva ei tosiaakaan ole oikea paikka.

        En ole tainnu kertaakaan käydä laivalla niin, että en olisi kuullut vähintään kolmea kertaa reissun aikana sitä erittäin originellia aloitusta, että "mitäs olet tullut laivalta hakemaan". Saako sieltä ostettuja dildoja? En jaksais aina olla laivalla hakemassa vaahtokarkkeja. 🤣


      • Anonyymi

        No nyt, nyt pirpana kirjoittaa asiaa. Uusionuorisosinkut helevettihin. Nyt on meidän

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt, nyt pirpana kirjoittaa asiaa. Uusionuorisosinkut helevettihin. Nyt on meidän

        >simiti<

        Siis meidän kalkkisten paaartyyyyy!

        Mulla tuli puolukka(luomua) etanolipohjainen virkistysjuoma valmiiksi.

        Jännää muuten kun tenava täyttää 24, vaikka itse olen vasta 20 vuotias ja rauta on kevyttä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole tainnu kertaakaan käydä laivalla niin, että en olisi kuullut vähintään kolmea kertaa reissun aikana sitä erittäin originellia aloitusta, että "mitäs olet tullut laivalta hakemaan". Saako sieltä ostettuja dildoja? En jaksais aina olla laivalla hakemassa vaahtokarkkeja. 🤣

        No suurin osa lähtee nimenomaan bilettään ja hakeen seuraa.. varsinkin nuo 22 H risteilyt sellaisia lihatiskejä.. mikä tapahtuu laivalla .. jää laivalle.

        Noita "rentouttavia" merimatkoja on kyllä tarjolla, mutta ei juurikaan niitä oikeasti rentouttavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis meidän kalkkisten paaartyyyyy!

        Mulla tuli puolukka(luomua) etanolipohjainen virkistysjuoma valmiiksi.

        Jännää muuten kun tenava täyttää 24, vaikka itse olen vasta 20 vuotias ja rauta on kevyttä.

        >simiti<

        Otas ny iisisti sen kiljun kanssa, ettei käy mukkelis makkelis.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No suurin osa lähtee nimenomaan bilettään ja hakeen seuraa.. varsinkin nuo 22 H risteilyt sellaisia lihatiskejä.. mikä tapahtuu laivalla .. jää laivalle.

        Noita "rentouttavia" merimatkoja on kyllä tarjolla, mutta ei juurikaan niitä oikeasti rentouttavia.

        Onneksi niistä on kuitenkin sopivalla varautumisella tehtävissä mukavia ja rentouttavia. Pitäytyy niissä aktiviteeteissa, joista pitää. 👍


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No suurin osa lähtee nimenomaan bilettään ja hakeen seuraa.. varsinkin nuo 22 H risteilyt sellaisia lihatiskejä.. mikä tapahtuu laivalla .. jää laivalle.

        Noita "rentouttavia" merimatkoja on kyllä tarjolla, mutta ei juurikaan niitä oikeasti rentouttavia.

        Mä en ole koskaan laivalla pannut edes oman miesseuralaiseni kanssa. 😂


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Otas ny iisisti sen kiljun kanssa, ettei käy mukkelis makkelis.

        Voit sitten lukea lehdestä. Kokkolassa keski-ikäinen(omasta mielestään) mies meni mukkelis makkelis ja samalla romahdutti ydinpommin kestävän kerrostalon.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit sitten lukea lehdestä. Kokkolassa keski-ikäinen(omasta mielestään) mies meni mukkelis makkelis ja samalla romahdutti ydinpommin kestävän kerrostalon.

        >simiti<

        Höh.. no mä vaan ku sitä ettet telo ihteäsi kiljuspäissäsi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh.. no mä vaan ku sitä ettet telo ihteäsi kiljuspäissäsi.

        Voi pirpana. Olen humalassa telonut itseni kyvyttömyyseläkkeelle. Mutta ne sekavat ajat ovat kaukana. Ei enää.
        >simiti<

        Jk. Tälle ukolle ei sitten saa edes lainata tai antaa kokeilla edes mopomönkkäriä.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pirpana. Olen humalassa telonut itseni kyvyttömyyseläkkeelle. Mutta ne sekavat ajat ovat kaukana. Ei enää.
        >simiti<

        Jk. Tälle ukolle ei sitten saa edes lainata tai antaa kokeilla edes mopomönkkäriä.

        >simiti<

        No höh.. sulle sellainen plaston muovimopo joita skideille ostetaan.. heh.. jos sellaistakaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No höh.. sulle sellainen plaston muovimopo joita skideille ostetaan.. heh.. jos sellaistakaan.

        Siinäkin voisi tulla paljon vauhdin hurmaa. Muistan, kun tenava oli pienempi kuin nyt.

        Aivan innoissaan veti sillä mopollansa pitkin kämppää. Kovin huolehtivainen koira seurasi koko ajan perässä huolestuneen näköisenä.

        Välillä tenava kyllästyi ja otti sekapia hännästä kiinni. Ja hurttahan veti iloista lasta.

        Kätevää, sain samalla tehtyä ruokaa rauhassa.

        >simiti<


    • Tarjolla olisi ilmainen matka. Kuulin, kun tyypit juttelivat kassajonossa, joku Umbrella firma (sateenvarjo ☂️) kuulemma maksaisi matkan Raccoon City nimiseen lomakaupunkiin. Kuulostaa tosi hauskalta. Täysi ylläpito.
      Siellä voisi nauttia lomasta täysin rinnoin, kaikki omien toiveiden mukaan.
      Mitäs tykkäisitte? Olisiko kiva ajatus? Milloinka lähdetään? 😉😎

      Nyt kaikki mukaan. 😃🌸

      • Anonyymi

        Sisältyykö matkaan hyvä vakuutus puremien varalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sisältyykö matkaan hyvä vakuutus puremien varalta?

        Eihän sellaista tarvita. Selvää ylireagointia. 😂

        Täällä on jossain lomakohteen esittelyvideo, kestää hieman, kunhan nyt löydän sen.

        Olisitko kiinnostunut lähtemään matkalle?

        😃☂️


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Eihän sellaista tarvita. Selvää ylireagointia. 😂

        Täällä on jossain lomakohteen esittelyvideo, kestää hieman, kunhan nyt löydän sen.

        Olisitko kiinnostunut lähtemään matkalle?

        😃☂️

        Vain jos matkaan sisältyy erinomainen henkivakuutus, korkealla ja takuuvarmalla korvaussummalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain jos matkaan sisältyy erinomainen henkivakuutus, korkealla ja takuuvarmalla korvaussummalla.

        Nyt emme keskity sivuseikkoihin, vaan ilmaiseen lomaan Raccoon Cityssä. Tällaisia luxusmatkoja tarjoutuu vain harvoin.

        Riviin järjesty, otetaan nimiä ylös. 😁


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Nyt emme keskity sivuseikkoihin, vaan ilmaiseen lomaan Raccoon Cityssä. Tällaisia luxusmatkoja tarjoutuu vain harvoin.

        Riviin järjesty, otetaan nimiä ylös. 😁

        Sitten jätän väliin. Mulla olis ollut tarve sille henkivakuutukselle. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten jätän väliin. Mulla olis ollut tarve sille henkivakuutukselle. 😀

        Keskityt pikkuasioihin, kun tässä sinulle tarjotaan (hopealautasella) ilmaiseksi unelmamatkaa. Teidän, olet jo mielikuvissasi matkalla! 🌴🌺🍸🍧

        Myönnä pois, tarjous on erittäin houkutteleva. 😃

        (Etsin kaikille matkasta kiinnostuneille esittelyvideota, Mihin sen nyt piilotin??? Hetkinen.)


      • Anonyymi

        Onko se racoon mainen osavaltiossa? Toiset tajuu heti ja toiset ei.

        >simiti<


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Keskityt pikkuasioihin, kun tässä sinulle tarjotaan (hopealautasella) ilmaiseksi unelmamatkaa. Teidän, olet jo mielikuvissasi matkalla! 🌴🌺🍸🍧

        Myönnä pois, tarjous on erittäin houkutteleva. 😃

        (Etsin kaikille matkasta kiinnostuneille esittelyvideota, Mihin sen nyt piilotin??? Hetkinen.)

        Et ymmärtänyt. Mulla nimenomaan oli tarve juuri sille vakuutukselle 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se racoon mainen osavaltiossa? Toiset tajuu heti ja toiset ei.

        >simiti<

        Ei sitä tarkkaan tiedä, missä se on? Mitäs pienistä. Voipi olla vaikka "Mikä, mikä maassa"?
        Pääasia, että on runsain joukoin lomamatkalle lähtijöitä. Tästä tulee huima reissu! 😂

        Juu, toiset tajuu, toiset ei. Se on tämän pelin suola. 😃🧂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt. Mulla nimenomaan oli tarve juuri sille vakuutukselle 😀

        Ei tässä ole aikaa sählätä vakuutusten kanssa. Sinulle laitetaan leima otsaan. Olet lähtijöiden joukossa! Sinut on ilmoitettu matkalle!

        😂😂😂


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei tässä ole aikaa sählätä vakuutusten kanssa. Sinulle laitetaan leima otsaan. Olet lähtijöiden joukossa! Sinut on ilmoitettu matkalle!

        😂😂😂

        Pitää alkaa sitten hamstrata ammuksia. Ne kun tuppaavat siellä olemaan aina loppu. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää alkaa sitten hamstrata ammuksia. Ne kun tuppaavat siellä olemaan aina loppu. 😀

        Lomalaisten matkatavaroista päätätte aivan itse. Mikä kenellekin on tarpeellista. Siihen en kommentoi. Oikein leppoisaa lomaa. 😁🌴



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Vakava valitus matkanjärjestäjälle. Miesseura on ihan väärää. Mä haluan LEONIN. Muu ei kelpaa. https://i.ytimg.com/vi/ANCtVoisaZU/maxresdefault.jpg

        Leon Scott Kennedy tai en lähde!!!

        Arvasin, että matkaan lähtee myös vaativia ja kranttuja valittajia. Odota rauhassa, voit yllättyä siitä, mitä Raccoon Cityllä on sinulle tarjottavana. 😃

        (on se komea)


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Arvasin, että matkaan lähtee myös vaativia ja kranttuja valittajia. Odota rauhassa, voit yllättyä siitä, mitä Raccoon Cityllä on sinulle tarjottavana. 😃

        (on se komea)

        Juu. Ainoa pelihahmo, johon olen aikanaan ollut ihan korviani myöten lätkässä 🤣. Ja ainoa syy miksi pelasin remasteroidun version, kun halusin nähdä remasteroidun Leonin 😍. Ilman Leonia paikalla ei ole mulle mitään tarjottavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ainoa pelihahmo, johon olen aikanaan ollut ihan korviani myöten lätkässä 🤣. Ja ainoa syy miksi pelasin remasteroidun version, kun halusin nähdä remasteroidun Leonin 😍. Ilman Leonia paikalla ei ole mulle mitään tarjottavaa.

        Täytyy tehdä tunnustus. En oikeastaan itse pelaa näitä pelejä ollenkaan. Tuo konsepti tupsahti eteen erään sattumuksen johdosta. Ajattelin pitää hauskaa sen teeman kustannuksella. 😃🌸


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Täytyy tehdä tunnustus. En oikeastaan itse pelaa näitä pelejä ollenkaan. Tuo konsepti tupsahti eteen erään sattumuksen johdosta. Ajattelin pitää hauskaa sen teeman kustannuksella. 😃🌸

        Eipä se mitään. Ei kaikkien tarvitse niitä pelata 😛. En mäkään olen niitä kaikkia pelannut. Koko konsepti muuttui ihan toisenlaiseksi yhdessä kohtaa ja siitä eteenpäin eivät olleet mun makuuni. Myöhemmissä on sitten taas ok pelejä.

        Itselleni kaikki nuo elokuvat ovat olleet pettymys. Kaikkia en ole viitsinyt edes katsoa. Mielenkiinto siihen loppui aikoja sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se mitään. Ei kaikkien tarvitse niitä pelata 😛. En mäkään olen niitä kaikkia pelannut. Koko konsepti muuttui ihan toisenlaiseksi yhdessä kohtaa ja siitä eteenpäin eivät olleet mun makuuni. Myöhemmissä on sitten taas ok pelejä.

        Itselleni kaikki nuo elokuvat ovat olleet pettymys. Kaikkia en ole viitsinyt edes katsoa. Mielenkiinto siihen loppui aikoja sitten.

        Kauhuelokuvilla on oma yleisönsä ja suosionsa. Itse katson mielummin romanttisia komedioita ja seikkailuleffoja. En vaan jaksa sitä verellä mässäämistä. Se ei sovi minulle.
        Onneksi voin valita jotain muuta. 😃


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kauhuelokuvilla on oma yleisönsä ja suosionsa. Itse katson mielummin romanttisia komedioita ja seikkailuleffoja. En vaan jaksa sitä verellä mässäämistä. Se ei sovi minulle.
        Onneksi voin valita jotain muuta. 😃

        Mä kyllä katson monia zombipätkiä ihan mielelläni, tosin pikkuhiljaa niitä alkaa olla tullut yliannostus. Voisin vaikka katsoa seuraavan kymmenen vuoden päästä, niin tuntuisi vähän fressimmältä aihepiiriltä. Noista Residen Evil elokuvista ei kuitenkaan mikään ollut mieleeni. Osin varmaan myös pääosanesittäjien vuoksi. Esim. tuo traileripätkä. Sen perusteella en alkaisi tuota edes katsomaan. Onneksi tosiaan voi valita myös jotain muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä katson monia zombipätkiä ihan mielelläni, tosin pikkuhiljaa niitä alkaa olla tullut yliannostus. Voisin vaikka katsoa seuraavan kymmenen vuoden päästä, niin tuntuisi vähän fressimmältä aihepiiriltä. Noista Residen Evil elokuvista ei kuitenkaan mikään ollut mieleeni. Osin varmaan myös pääosanesittäjien vuoksi. Esim. tuo traileripätkä. Sen perusteella en alkaisi tuota edes katsomaan. Onneksi tosiaan voi valita myös jotain muuta.

        On hyvä pitää välilla taukoa ja etsiä jotain aivan muuta. Se on piristävää.
        Itse katsoin juuri tositapahtumiin pohjautuvan elokuvan "Belle" (2013).
        En tiedä onko tuo aihe sinusta kiinnostava, mutta itse olin positiivisesti yllättynyt.
        Elokuva kertoo aikakaudesta, jolloin Englannissa laadittiin laki orjuuden lopettamiseksi ja nuoren afrikkalaistaustaisen tytön tarinan.

        Laitan videolinkin, jos satuu kiinnostamaan.
        https://youtu.be/9Qx90wdRD2I?si=sBVOafKriIlBFzcq


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        On hyvä pitää välilla taukoa ja etsiä jotain aivan muuta. Se on piristävää.
        Itse katsoin juuri tositapahtumiin pohjautuvan elokuvan "Belle" (2013).
        En tiedä onko tuo aihe sinusta kiinnostava, mutta itse olin positiivisesti yllättynyt.
        Elokuva kertoo aikakaudesta, jolloin Englannissa laadittiin laki orjuuden lopettamiseksi ja nuoren afrikkalaistaustaisen tytön tarinan.

        Laitan videolinkin, jos satuu kiinnostamaan.
        https://youtu.be/9Qx90wdRD2I?si=sBVOafKriIlBFzcq

        Mä olen tällä hetkellä yleisesti melkoisen tympääntynyt elokuviin. Täytyy vilkaista, jahka on taas sellainen olo, että alkaa taas elokuvat napata. Ehkä jouluna. 🙂


    • Kahvit viinerillä vois ostaa, niiden jälkeen vähän aikaa istuskelua jossain, sitten hyttiin lepäilemään

    • Anonyymi

      Mutta raskauksia ei vakuutus korvaa...

      • Anonyymi

        Opettele hyvä ihminen sitten käyttämänä ehkäisyä. Auttaa ehkäisemään paitsi ei toivotuilta raskauksilta, niin myös sukupuolitaudeilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele hyvä ihminen sitten käyttämänä ehkäisyä. Auttaa ehkäisemään paitsi ei toivotuilta raskauksilta, niin myös sukupuolitaudeilta.

        Ei lestat saa käyttää kondomia.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lestat saa käyttää kondomia.

        >simiti<

        Eivät heitä taida raskaudet haitata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät heitä taida raskaudet haitata.

        Ellei lapsi ole ylipäivettynyt.


    • Kunhan mukaan saadaan muutama agnostikko. Ehkä pelastutaan ehkä ei, jos laiva hukkuu. Paha sanoa.

      • Anonyymi

        Ahaa. Tulit sitten tähän ketjuun jatkaman tuota toisen ketjun touhuasi. Jos nyt antaisit ainakin tämän ketjun aloittajan olla rauhassa tolta touhultasi.


      • Anonyymi

        Ja jos joku täällä vielä kehtaa väittää, että sä et ole kiusaaja, niin hävetköön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Tulit sitten tähän ketjuun jatkaman tuota toisen ketjun touhuasi. Jos nyt antaisit ainakin tämän ketjun aloittajan olla rauhassa tolta touhultasi.

        Ehkä otin, ehkä en. En tiedä mikä se niin päähän kävi, mutta heikottaa. Totesi agnostikko kirkkaasta pullosta naukattuaan.

        -Vedeksi sanoivat, ehkä se oli pilalla, kun oli niin väkevää. Hehee.. Hik. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos joku täällä vielä kehtaa väittää, että sä et ole kiusaaja, niin hävetköön.

        Ehkä häpee ehkä ei, jos on agnostikko. Ei voida tieteellisesti todistaa onko mitään hävettävää. 🤷🏼‍♂️😂


      • Huitale kirjoitti:

        Ehkä häpee ehkä ei, jos on agnostikko. Ei voida tieteellisesti todistaa onko mitään hävettävää. 🤷🏼‍♂️😂

        Ps. Sananvapaus. Mene itsees äläkä kiusaannu. Tunnevastuu stana!


    • Anonyymi

      Kuten nyt jokainen ketjussa huomaa, niin Huitale tuli tähän ketjuun vain jatkaakseen kuisaamista, jonka aloitti jo tuolla eräässä aiemmassa ketjussa. Voisiko joku teistä rekatuista kenties edes sanoa hänelle, että käyttäytyisi. Eihän hän edes yrittä osallistua itse ketjuun, joka tähän mennessä on ollut oikein mukava hengeltään. Hänen ainoa syynsä kirjoittaa tähän on kiusata.

      • Kukas sinua kiusaa? Sinähän se minun viestiin tulit uhriutumaan, vaikken sanaakaan susta puhunut. Äly hoi älä jätä.


      • Anonyymi

        Jep. kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille rekatulle, jolla olisi munaa sanoa tuolle, että keskustelisi edes ketjun aiheesta. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille rekatulle, jolla olisi munaa sanoa tuolle, että keskustelisi edes ketjun aiheesta. 🙄

        Lupaat vaan, antamatta jää.


      • Anonyymi

        Hyvähän tuo on, että tuli tähän noin selvästi näyttämään todellisen nahkansa. Triggeröityi ja nyt ei osaa lopettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän tuo on, että tuli tähän noin selvästi näyttämään todellisen nahkansa. Triggeröityi ja nyt ei osaa lopettaa.

        Röhönaurukohtaus. 🤣🤣🤣🤣

        Happi loppuu... 😂🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän tuo on, että tuli tähän noin selvästi näyttämään todellisen nahkansa. Triggeröityi ja nyt ei osaa lopettaa.

        Totta tuokin. Eihän tuo olisi voinut yhtään selvemmin itseään ja omaa motiiviaan paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Eihän tuo olisi voinut yhtään selvemmin itseään ja omaa motiiviaan paljastaa.

        Olettaminen on kiwaa=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin. Eihän tuo olisi voinut yhtään selvemmin itseään ja omaa motiiviaan paljastaa.

        K.pää on k.pää ja aina sellaisena pysyy. Koeta ymmärtää, ei se muuhun kykene. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        K.pää on k.pää ja aina sellaisena pysyy. Koeta ymmärtää, ei se muuhun kykene. 👍

        Onneksi puupäänä olet autuas, et huku vaikka laiva hukkuu. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K.pää on k.pää ja aina sellaisena pysyy. Koeta ymmärtää, ei se muuhun kykene. 👍

        Sentään se tunnisti heti itsensä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sentään se tunnisti heti itsensä. 🤣

        Teithän se jo ekassa tämän ketjun marinassa selväksi nikkini mainitsemalla, daiju. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sentään se tunnisti heti itsensä. 🤣

        Saa nähdä montako viikkoa sillä kestää päästä tästä triggeröitymisestä ylitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä montako viikkoa sillä kestää päästä tästä triggeröitymisestä ylitse.

        Odotellaan nyt niitä munallisia rekattuja. Älä hosu, niihinhän vetosit vaan eipä näy ketään. 🤷🏼‍♂️😬

        Älä hättäile..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä montako viikkoa sillä kestää päästä tästä triggeröitymisestä ylitse.

        Ps. Ehtisit rekkautua ootellessa, ellet vielä ole ja tulla sitten mulle leikisti jonain vihaisena rekkuna ojentamaan mua, oisko kiva leikki? 😉


    • Anonyymi

      Ai sinulla on jo suunnitelma. Olen ollut aika monella risteilyllä. En ole paljoakaan viinaa ostanut laivalta. Olutta enemmänkin koska usein on tarjous ollut jotain 6 koppaa 100 eurolla kotiin viemiseksi. Enemmän sitten juodaan viina drinkkejä siellä laivan baareissa ja yökerhoissa jotta naisia on tavattu.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Köh

        Ne ovat lauttoja, jotka näitä lähimeriä siksakkaavat. Laivat ovat ihan toinen juttu.

        Itse kuitenkin olisin tonkimassa sairauskapyysissa sen lääkevarastoja, kun niin ottaa joka paikkaan.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köh

        Ne ovat lauttoja, jotka näitä lähimeriä siksakkaavat. Laivat ovat ihan toinen juttu.

        Itse kuitenkin olisin tonkimassa sairauskapyysissa sen lääkevarastoja, kun niin ottaa joka paikkaan.

        (naurua)

        Detalji

        Lossit ovat niitä, jotka ovat pingotettu vaijerin varaan sisävesille, ja joiden kannelle voi ajaa autolla.

        Lautat ovat taas ovat sellaisia, joihin voi ajaa autolla sisään ja ulos.

        Taas jos laivaan yrittää ajaa autolla sisään, törmää terässeinään.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Detalji

        Lossit ovat niitä, jotka ovat pingotettu vaijerin varaan sisävesille, ja joiden kannelle voi ajaa autolla.

        Lautat ovat taas ovat sellaisia, joihin voi ajaa autolla sisään ja ulos.

        Taas jos laivaan yrittää ajaa autolla sisään, törmää terässeinään.

        (hihitystä)

        Lisäpiste

        Jos yrittää ajaa autolla kumiveneeseen, luultavasti vain hukkuu ( ja pääsee Youtubeen).

        (hirn)


    • Minä todennäköisesti tutkisin laivan rakenteita ja haaveilisin konehuoneeseen pääsystä.
      (niiden moottorit ovat yllättävän hankalia käynnistettäviä)

      • Anonyymi

        Minä, laivan kapteenina, voisin esitellä sinulle konehuonetta, automaatiota ja navigointijärjestelmää. 😛

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä, laivan kapteenina, voisin esitellä sinulle konehuonetta, automaatiota ja navigointijärjestelmää. 😛

        🦄

        Hieno juttu ja ehdottomasti videoin koko reissun.


    • Määhän vetäisin hyvät pohjat jo maissa
      Ja voisin hyvinkin löytyä Mikkiksen seurasta tanssilattialta, tosin siinä vaiheessa mulla olis iskeny jo laskuhumala ja märsäisin vaan hänen olkaansa vasten kuinka "kukkaan ei tykkää musta, kaikki inhuaa mua.."
      😃

      • Anonyymi

        Märsäisin? Hauska sana ;)


    • Anonyymi

      Joku mökki viikonloppu kiinnostaa enemmän koska laivalla kaikki katoaa aina hytteihin eikä voi sitten jutella. Mutta mökille vain jos sinne tulee kivoja naisia jotka tykkää saunoa kivojen miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Hei, onko ihan väärin ilmoittaa tässä välissä, että pidän hänestä kovasti? 🤭 Lupaan etten kirjoittele mitään yhtä hölmöjä huomenna 😃

      • Anonyymi

        Ei ole väärin. Toivottavasti hänkin tietää tuon. Ja mitä hölmöjä sinä olet kirjoitellut?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe